Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599126#p599126:3udzusqn je napisao(la):
loyola » Čet Jan 31, 2019 2:28 pm[/url]":3udzusqn]Ne, uopste nije providno da si trol :)
Ако се ово на мене односи, био сам на разговору и у великој сам дилеми.Зато и тражим савет некога ко има већ искуство у том послу.Разговор је у М.Миланковића, и обављају га две симпатичне девојчице.
 
Taksi mafija i kartel je u novi zakon ubacila i.....

Tačka 5) ovog člana uslovljava da vozilo mora imati najmanje 350 l zapreminu korisnog prtljažnog prostora i da ima min. 2550 mm međuosovinsko rastojanje.

S tim u vezi, potrebno je da obavestite Vaše članove (taksi preduzetnike koji nose Vaše krovne oznake) da vozila koja planiraju da zamene i ubace kao taksi vozila u postojeći sistem, moraju da zadovolje ove karakteristike, kao i da ih obavestite da ako imaju taksi vozila koja imaju zapreminu korisnog prtljažnog prostora manju od 350 l i međuosovinsko rastojanje manje od 2550 mm, imaju rok da do 06.11.2020. godine promene svoja taksi vozila. U taksi vozila više se ne mogu prijaviti vozila koja ne ispunjavaju uslov 87v postojećeg Zakona. (npr. Alfa Romeo 147 hatchback, Citroen C3, Dacia Sandero, Daewoo Lacetti, Daewoo Tacuma, Fiat Punto, Ford Fiesta,Hyundai i30 hatchback, Opel Corsa, Opel Astra H hatchback od 2004-2007. godine, Peugeot 307 i 308 hatchback do 2013 godine hatchback, Renault Clio, Renault Grand Modus, Renault Megane hatchback do 2008. godine, Škoda Fabia, Škoda Fabia Combi-karavan zbog međuosovinskog rastojanja 2470 mm,Toyota Corolla hatchback, Toyota Yaris, Volkswagen Polo, Volkswagen Golf do 2003 godine, Mercedes A hatchback....).
 
Odlicno, bar nece biti malih automobila gde ne moze da se sedne pozadi, doduse, imam 2 m, retko gde ja udobno sednem pozadi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Eto.....
i u Barseloni taxi kartel,taxi mafija,smrdljivi i losi automobili itd itd
a u Srbiji se radi.......
https://youtu.be/MJrymOYbmdY
o ovom sam pisao ali mnogi nisu verovali
Eto....
u Kragujevcu je jeftiniji taksi nego u Bg
 
Nemoj da izmisljas, taksi je duplo jeftiniji kod reguralnih prevoznika, dzabe pokazujes ove divljake.

Jeste, taksi kartel je svuda.
 
Ja KG pamtim kao grad u kojem sam se svojevremeno navozao taksijem, Šumarice-Centar i nazad, nekoliko puta, plus po gradu, dok sam radio nekih nedelju dana. Svaka vožnja, štampa se račun, sa kilometražom. Na kraju, u zbiru, smešan iznos.

Ne znam sada kako je.




TapaT
 
I dalje je tako, minimum vožnje je 130 din, i vrlo često je toliko.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599833#p599833:2i73a205 je napisao(la):
loyola » Ned Feb 03, 2019 6:20 pm[/url]":2i73a205]Nemoj da izmisljas, taksi je duplo jeftiniji kod reguralnih prevoznika, dzabe pokazujes ove divljake.

Jeste, taksi kartel je svuda.

Neizmišljam i ja sam napisao da jefetiniji.
A kako da i ne bude kad čitava udruženja rade na divlj i imaju neke svoje cene po kojima i regularni taksisti moraju da voze jel u suprotnom niko se sa regularnim nebih vozio.
Ti divljaci veze bez oznaka na krovu bez TX tablica samo im na vratima piše TAXI a i često VOZE po ceni autobuske karte i nikom ništa ne plaćaju.
 
Nije taksi ali je povezano sa novim zakonom o prevozu

Protestovali kombi prevoznici
http://mondo.rs/a1164503/Auto/Vesti/Kombi-protest-Beograd-Zakon-o-prevozu-putnika.html

Prema novom zakonu, ovaj servis je bitno promenjen i podrazumeva da kombiji sa sedam ili osam putničkih mesta moraju imati tahograf i ne smeju biti starija od pet godina.

U udruženju kombi prevoznika tvrde da takva ograničenja nemaju njihove kolege u drugim zemljama.

Još jedna bitna promena se odnosi na obavezno posedovanje vozačke dozvole za D1 kategoriju, iako u Srbiji više ne postoji nijedna autoškola koja pruža obuku za ovu kategoriju.
 
Све доброчинитељи.Такси муљатори(част изузетцима) и царго "добротвори" за које требаш да возиш од јутра до сутра да зарадиш пола плате таксисте(а доброчинитељи. 33% па боц).
 
B92: Osnovano udruženje građana CarGo, predsednik se zove Aleksandar Vučić

Kompanija CarGo technologies potpisala je ugovor sa novoosnovanim udruženjem građana CarGo, čime će CarGo i dalje biti dostupan svim građanima Beograda.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1502917

Samo jako protiv buzdovana

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Sa FB CarGo stranice

GRAĐANI POBEDILI, CAR:GO NASTAVLJA SA RADOM
Osnovano Udruženje građana „CarGo“
Kompanija CarGo technologies potpisala je danas sporazum sa novoosnovanim Udruženjem građana „CarGo“, čime će aplikacija CarGo i dalje biti dostupna svim građanima Beograda.
Udruženje je formirano kao rezultat borbe i želje ljudi da se sačuva CarGo, ali je preraslo u mnogo više od toga - pokret svih mladih građana koji žele da se bore za budućnost Srbije, u kojoj centralno mesto moraju da zauzmu digitalizacija i modernizacija.
CarGo aplikacija funkcionisaće po istom principu. Prilikom sledeće upotrebe aplikacije, izaći će vam obaveštenje o izmenama i samim prihvatanjem tih izmena, vi potpuno besplatno postajete član Udruženja „CarGo“ nakon čega možete nesmetano koristiti CarGo aplikaciju po istim cenama.
CarGo će naplaćivati vreme korišćenja aplikacije u skladu sa preporučenom cenom Udruženja i njegovih članova. Plaćanje će se vršiti isključivo elektronski, kao i do sada. Sve ostalo što je u vezi sa aplikacijom CarGo funkcionisaće isto kao i do sada.
Kompanija CarGo pokazala je da je odgovorna prema građanima, a Udruženje građana „CarGo“ pokazaće da je građanima lojalno.
Zajedno sa vama nastavljamo borbu!
Za modernu i inovativnu Srbiju.
 
Dolazim danas na BAS , bio van Beograda par dana , sa sve torbama , i namerno nisam hteo da uzimam taxi kod izlaznog perona , jer znam da su divljaci tamo. Dođem do zgrade bivše GŽS , gde znam da uvek ima taksista. Vidim par njih , sa sve TX tablicama. Priđem prvom u koloni i pitam ga da li je slobodan. On kaže da jeste i pita dokle treba da vozi. Ja odgovorim da hoću do Muzeja "25. maj" , a on kaže da može i da košta 1.000 din. Ja odgovorim da ne može i produžim dalje. 50m dalje je stajao još jedan taxi , ja pitam jel slobodan. On kaže da jeste. Pitam odmah koliko košta do Muzeja "25. maj" , na šta sam dobio odgovor da je start 170 din , plus kilometraža , pa koliko izađe. Na kraju me je izašlo oko 350 din.
Inače , bio sam u Valjevu , i tamo je start 22 din , a taxi od centra pa do periferije izađe oko 120 - 150 din , a nekih 6km se pređe.
 
Ne, ne to nikako ne moze. Svi su se oni udruzili da uruse tu, za opstanak drustva i srpskog naroda,, izuzetno vaznu profesiju koju mogu da rade iskljucivo bivsi astronauti. Zato ih treba ne samo zastiti od slobodnog trzista i konkurencije nego treba napraviti i dodatni korak. Treba uspostaviti Agenciju i doneti budzet i program subvencija kako nam se novac ne bi i dalje odlivao u nepotrebne bolnice, obrazovanje...

To u Valjevu sigurno finansiraju Djilas, Obradovic i Jankovic dok se udaraju kisobranima.


Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
vozač":3r3nb5lv je napisao(la):
Све доброчинитељи.Такси муљатори(част изузетцима) и царго "добротвори" за које требаш да возиш од јутра до сутра да зарадиш пола плате таксисте(а доброчинитељи. 33% па боц).
Pa da, zasto bi kao pekari, mlekari, ucitelji, med. osoblje.... i svi drugi radili puno radno vreme? Zasto bi uspevao onaj ko je sposobniji, vredniji, pozrtvovaniji?

Lepo imas coveka koji ce da donese zakon kojim ce tvoj biznis da bude zasticen od nove, bolje konkurencije a onoj koja vec postoji da propise minimalnu cenu i time ti omoguci ne samo stabilnu traznju nego i siguran, dobar profit.
Na sve to, tudjim novcem plati i opremi sluzbu koja ce tu zastitu efikasno da sprovodi!

Onda mozes sebi da priustis da ponekad radis, kad ti je bas dosadno. Ko kaze da zivot ne moze da bude lep?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Ah, večita priča o robovanju u CarGo... Evo pošto nisam neko vreme pratio ova dešavanja, a i pošto nisam zalazio u brojke, staviću sve na stranu i samo ponoviti pitanje od ranije - ako je u tom CarGo vozačima toliko loše kao što neki tvrde, kako to da i dalje postoje i da čak imaju višak prijava za vozače? Pa valjda da je loše, ljudi bi im masovno odlazili i tražili nešto drugo. A ja koliko znam, oni i dalje imaju maksimalan broj.
 
Pa prosto zato..
što je kod nas puno nezaposlenih i ajde da probaju da zarade neki dinar a i oni koji su zaposleni ajd da probaju.
Dolaze,odlaze kad uvide da su u debelom minusu a kao zaradili neke pare.
Jedino ko tu ekstra profitira je dušebrižnik koji brine o jeftinijem prevozu Građana i digatilizaciji Srbije. Reklame na sve srane,radio,TV itd na Pinku ubiše od reklame i sponzorstva a to je baš jeftino.

A ovo je :lol:
Ta kompanija, koja je preko aplikacije do sada pružala usluge prevoza, objavila je da će ubuduće preko novoosnovanog udruženja građana CarGo pružati usluge "inovativne pomoći na putu", kako bi poslovanje uskladila sa Zakonom o prevozu putnika u drumskom sobraćaju.


eto probaj jedno mesec dana,kažu da možeš da zaradiš 700-800e (malo li je) pa se uveri
Ne košta te ništa a možeš u đep da staviš lepu lovu :lol:
 
Ja posao taksiste nikada neću moći da gledam kao nešto što bi iko radio kao finalan posao. kad čujem da je neko taksista već 10 godina - ppa dobro prijatelju zar ništa drugo nisi mogao da radiš??? cargo i uber imaju te niže tarife, ali ljudi prihvataju da voze tako, pitanje je koliko država treba da štiti te ljude.
ovo udruženje me je nasmejalo do suda sa sve predsednikom udruženja AV :D retardirano mi je da neko sputava konkurenciju u ovo moderno vreme. treba i taksistima ukinuti limite pa nek se glože i bore za moje dobro. Yandex i CarGo su mi svakako sada primati ako bih morao da se vozim takvim prevozom. valjda ja za svoje pare mogu nešto da biram?
 
Lepa vest za Car:Go iskreno. Po meni, taksistima više hleba iz usta uzmu divlji taksisti nego Cargo. Primer, moji roditelji ne koriste CarGo, probao sam jednom da im pokazem, pa onda promene platnu karticu treba nova da se ubaci, pa im iskoci ona provera identiteta pri ubacivanju Visa kartice, pa su na kraju jednom probali i nije bilo vozila itd. Komplikovano im je. Meni je pre neko jutro u 4 ujutru trebao prevoz, CarGo nema nista, zvao taksi. Dosao normalan covek, uredan auto, platio platnom karticom, sve kul. Po meni je stvarno smesno, voleo bih da vidim koliki to procenat u ukupnom broju voznji koje se ostvare dnevno moze da "uzme" jedan CarGo.
 
Nije to koliki procenat sada uzme, nego koliki će da uzme kroz 5-10godina kada se svi naviknu na CarGO I slične servise.
 
Vrh