Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Taksisti koji stoje u potkovici kod palate Albanije su regularni taksisti grada Beograda.Oni voze narod npr do Banovog brda za 3000 dinara,a strance i za vece iznose.Kad pogledate vozni park,vidite da ni jedan njihov auto nije ispod 10 000 evra.Desavalo se da nasi ljudi pitaju za voznju , a regularni taksisti kod Albanije kazu da su na poziv ili da su na cekanju :) a u stvari cekaju strance ili nekog naseg koga oni procene kao odgovarajucu zrtvu.Ja se sad pitam,kako njih niko do sda nije prijavljivao,kaznjavao kad ceo grad kuka na njih????
Divlji taksisti su trenutno iskorenjeni,ali ostao je glavni problem,a to su regularni taksisti sa belim tablama,super tablama,naj company tablama .Na Uscu stoje isti takvi ljudi napred na pocetku,a pri kraju stoje Pink,Lux i ko se tu jos zatekne od postenih taksista.I bele table nisu sve lopovske,ali vecina belih tabli vozi kola od 10 000 evra.Sto se tice divljaka,oni su buduci regularni taksisti koji ce preuzeti Albaniju i sva veca mesta u gradu kao ovi sto rade pre njih .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595935#p595935:rzfecqkz je napisao(la):
BATICA » Pet Jan 18, 2019 1:23 am[/url]":rzfecqkz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595703#p595703:rzfecqkz je napisao(la):
sveta2013 » Čet Jan 17, 2019 6:34 am[/url]":rzfecqkz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594981#p594981:rzfecqkz je napisao(la):
BATICA » Pon Jan 14, 2019 1:24 am[/url]":rzfecqkz]
Ja znam da lažem samog sebe kako je ovoj posao isplativ, dok vi kao korisnici znate da je isplativ i to je to.
A realnost i istina je tamo negde........

Ako je neisplativ uvek imaš opciju da radiš nešto drugo.

p.s. da li hoćeš da mi prodaš taksi dozvolu?

Ako ti je taksi skup uvek imaš opciju GSP

ps
rado bi je prodao ali zakonski nije moguće
Imam opciju CAR GO
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594981#p594981:3ki0qwr8 je napisao(la):
BATICA » Pon Jan 14, 2019 1:24 am[/url]":3ki0qwr8]
Ako ti je taksi skup uvek imaš opciju GSP
Imam opciju CAR GO
 
Ja naše taksiste vrlo ne volim, premda stvarno čast izuzetcima ima jako poštenih i dobrih ljudi tu. Ali većina je bahata, većina me iseče u saobraćaju, blokira prolaz, gura se, blokira autobuse i sl. DA ne govorim o prekobrojnim prekršajima!
ali i grad je dosta nepošten prema njima tako da i tu ima problema. Ja bih za početak ukinuo monopol, ili bih taksisitima izašao u susret, ispunio im zahteve, dao im čak i status službenog lica, ali da su prekršaji daleko skuplji, npr 4 puta, da u kolima nose gps trackere sa kamerom i da se to redovno proverava za brzinu i prekršaje. verujem da bi taksisti odustalo od statusa službenog lica. svakao da neki red mora da se zavede!
 
Dok god taksare bude zastupao Aca Bjelic,bice ovako.Covek koji je i sina ubacio u taksi,a ovaj nije imao poznavanje grada i radni staz.A sad,unistava porodice istim takvim momcima,koji hoce da rade,a nemaju punu dokumentaciju.
Ni ja ne volim taksiste,cast izuzetcima,koji nazalost samo rade da prehrane porodice i koji se ne petljaju u ovu igru Ace Bjelica.Dace bog da dodju nove generacije taksista,postenih,da car go bude izjednacen sa taksistima,a ostala gospoda koja unistavaju nas grad da budu u Padinjaku,Centralnom,a neki i u Lazu mogu.
 
Ja bih kaznjavao i ta udruzenja koja im daju tablice.
Tim udruzenjima odgovara, oni dobiju mesecnu kintu a ne sekiraju se dal ce neki divlji taxista biti uhvacen ili ne...
 
Po zakonu i udruženja će biti sankcionisana a kazne nisu male.
Do sad su se pravdali kako su te table ukradene,ali sad mora da prijave odmah ako se ukrade tabla i da imaju potvrdu da su prijavili krađu pre nego što je uhvaćen divlji taksista.
Evo sada Gold menja izgled svoje table
Na sastanku radne grupe obećano je da će se nastaviti sa uklanjanjem divljeg prevoza a potom sledi sankcionisanje lopova (uvećane naplate)
Grad još treba da donese novu odluku o taksi prevozu koju će da usaglasi sa novim zakonom.

Dopis Ministarstvu Saobraćaja i Infrastrukture

 
A sta raditi sa ovim taxistima koji ne zele da te voze na odredjenu lokaciju ili koji ti kazu moze al po njihovoj tarifi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597427#p597427:3nmo0efl je napisao(la):
Dorotej » Čet Jan 24, 2019 5:47 pm[/url]":3nmo0efl]A kad ce da udare na one regularne sa turbinama ?

To se upravo traži pod tačkom 6.
dopisa


Inače za takav prekršaj po novom zakonu sankcija je oduzinanje taksi dozvole
 
Hmm, deluje mi kao da je tacka 6 uperena na ukidanje popusta na poziv a ne na turbinu...
Kako i dolikuje nama, potrebno je ograniciti minimalnu cenu, sto se maksimalne tice...sky is the limit...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597428#p597428:24gjpw4v je napisao(la):
srdjanprpa » 24.Jan.2019/6:48 pm[/url]":24gjpw4v]A sta raditi sa ovim taxistima koji ne zele da te voze na odredjenu lokaciju ili koji ti kazu moze al po njihovoj tarifi?
Nista, idi peske.

Uber je to resio tako sto ima doplata, tako da umesto da placas 1x cene taksija placas 1.2x, 1.3x... U zavisnosti koliko je blizu najblize slobodno vozilo.
 
Zar nije dovoljno prijaviti ih udruženju ili Gradu?

Da li postoji neki član zakona koji dozvoljava vozaču da odbije putnika (koji je normalan, tj, nije alkoholisan ili slično)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597582#p597582:1ub1t3cv je napisao(la):
bl3y4 » Pet Jan 25, 2019 12:27 pm[/url]":1ub1t3cv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597428#p597428:1ub1t3cv je napisao(la):
srdjanprpa » 24.Jan.2019/6:48 pm[/url]":1ub1t3cv]A sta raditi sa ovim taxistima koji ne zele da te voze na odredjenu lokaciju ili koji ti kazu moze al po njihovoj tarifi?
Nista, idi peske.

Uber je to resio tako sto ima doplata, tako da umesto da placas 1x cene taksija placas 1.2x, 1.3x... U zavisnosti koliko je blizu najblize slobodno vozilo.

Da al to zavisi od blizine vozila, sto je i ok. Al ako stoje na stanici i bleje i nece da voze tu relaciju ili u tom pravcu kome to prijaviti, ako pogeldamo nazad postove neko je probao u 3,4 vozila i niko nije hteo da vozi u tom pravcu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597494#p597494:3xo94brm je napisao(la):
Misha V » Čet Jan 24, 2019 10:32 pm[/url]":3xo94brm]Hmm, deluje mi kao da je tacka 6 uperena na ukidanje popusta na poziv a ne na turbinu...
Kako i dolikuje nama, potrebno je ograniciti minimalnu cenu, sto se maksimalne tice...sky is the limit...

Jeste uperena i protiv popusta na poziv jer je poznato da je Gold i Alfa koji su bili inkubatori divljih taksista daju popust.
Ali se spominje i " nepoštovanje tarifnog sistema " što podrazumeva sve načine prevara "
(turbine,više tarifa od dozvoljenih 3, itd)
Što se tiče cene tu nisi u pravu jer ona je propisana od strane Grada .
http://bgprevoz.rs/documents/files/Rese ... -taksi.pdf
TAKO da se taksi prevoz ne može se obavljatai ni po " MANJOJ" ni po "VIŠOJ" ceni
I jedno i drugo je kažnjivo.
E sad problem je što izvršna vlast ne kontroliše uvećanu naplatu a više puta im je raznim dopisima obrazloženo na koje načine i na kojim mestima je to uobičajena pojava.
Nadam se da će ubrzo i to početi jer je obećano.
 
Znaci kazes da su me, kad god sam zvao Gold, sa popustom vozili divljaci?

Mislim da ekonomska logika nalaze, da budu odredjene samo maksimalne cene, a kome se islplati da vozi nize od toga ili cak besplatno neka vozi, ne vidim sta je sporno u tome.
 
Sporno je u tome što se sa nižom cenom mora manje blejati na taxi stanicama da bi se zaradila ista suma , pa nek' priča svaki taksista ako hoće , da to to nije tačno , nego da je nešto sasvim deseto u pitanju , i da pravo stanje stvari mogu da znaju samo taksisti koji su upoznati sa celom situacijom.
 
Meni nije nista sporno, oni ako ce da bleje, nek bleje. Idem tamo gde mi je povoljnije! Trenutno je to CarGo, kad ne bude vise idemo dalje!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597660#p597660:1n93pxv5 je napisao(la):
Misha V » Pet Jan 25, 2019 3:54 pm[/url]":1n93pxv5]Znaci kazes da su me, kad god sam zvao Gold, sa popustom vozili divljaci?

Ne baš uvek ali jesu
Dok ostali su se koristili uvećanom cenom pa kao davali popust i realno to bi bilo 5-10% ili čak ništa
i pri tome nisu prihvatali sve vožnje.
 
milanche":dkpx4a8j je napisao(la):


:laugh:
file.php


... a on onda skrene desno... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595697#p595697:hon52qc8 je napisao(la):
jovancvet » Čet Jan 17, 2019 2:58 am[/url]":hon52qc8]Koristio sam ovih dana malo i taxi i car go.

Od Doma zdravlja u Šilerovoj do Brankovog mosta (autobuska stanica) cena 735 RSD. Da napomenem da je vreme vožnje bilo oko podne i da je ta trasa veoma prohodna u to doba, čak i na mostu nije bila gužva, široke ulice bez previše peđačkih prelaza i semafora.
Google maps kaže 7.9km

Car go
Dom zdravlja u Šilerovoj do hotela Square nine. Upitanju je bio vikend! Putanja identična u milimetar, samo što je ova relacija duža. Po google maps 9.7km. Cena vožnje je bila 680Rsd. Ako uzmem u obzir da je trasa duža gotovo 2km to znači da bi me taxi na ovu relaciju iznosio +65*2 na cenu taxi do Brankovog mosta. Matematika kaže, 735+130 = 865rsd što je 185RSD više ili 27% više.
Car go, auto audi a3 godište 2010, čist udoban, sa tim podizačima pozadi.

Taxista dobija 865rsd i samostalno odvaja po želi za gorivo amortizaciju i doprinose.
Car go vozač, dobija 476rsd jer cargo uzima 30% od cene.

Dakle posle vožnje taksisti ostaje 865rsd a Car go vozaču 476 RSD što je skoro duplo manje!!!
Još nisam upoznao osobu koja nešto radi i posluje u minusu, dakle, ako sa 476rsd ima da odvoji i za gorivo, i amortizaciju i za sve ostale dažbine zaradu taksista mogu samo da zamišljam.

Ovaj post je baš zanimljiv...što se tiče cene

I prostom računicom dolazimo da ...

Da cargo vozač za deset ovakvih vožnji(teško u praksi uzeti 10 vožnji za redom ovako dugačkih al neka) uzme 4760 din
i napravi min 170 km (100km zauazet a 70km slobodan) i za gorivo da oko 2200din(15l)

4760din - 2200din = 2560 din ostaje vozaču cargo

2560din x 25 dana = 64000 din mesečno x 12meseci =768.000 din

Za tih 25 dana prešao 25 x 170km = 4250 km x 12 meseci = 51000 km

Znači za jednu godinu 10 malih servisa i jedan komplet guma
10 x 9000din = 90.000din
4gume x 7000din = 28.000 din + 2000din (zamena i balans) = 30.000 din
Eto 120.000 din bez kvarova

768.000 din - 120.000 = 648.000 din

12meseci x 12.000( min poreza) = 144,000 din

648.000din - 144.000din = 504.000din

Dolazimo do 504.000din / 12 meseci =

----- 42.000 MESEČMA PLATA -------

A u trošak samo računao
1.Gorivo
2.Mali servis
3.Gume
4.Porez

Auto koji pređe 50.000 km za godinu gradske vožnje ima kvarova kao i potrošnih delova koji se menjaju
a tu su: pločice,diskovi,kočiono ulje,amortizeri,spone,ramena,stabilizatori,sajla ručne,remont alnasera,itd,itd,itd
A šta će da radi taj isti kada tog AUDIJA A3 koji sad vredi od 8000-10.000E MORA DA ZAMENI DRUGIM,a da zarađivao je 42.000din mesečno bez kvarova i potrošnih delova pa nek odvoji.....A da nek svu zaradu odvaja sledeća 23 meseca i taman ima da kupi opet istog AUDIJA A3,valjda neće imati kvarova za te 2 godine i eto.....
Baš isplativo,može taksi još jeftinije :lol:

ps
Ovde većina izgleda nema svoj auto pa i ne zna koliki su troškovi održavanja istog kada se godišnje pređe od 35.000-50.000km
 
Vrh