Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

@TAXIBATICA

Uporno kačiš račune za vožnje koje su obavljene kao klasična taksi usluga, korisnici pokradeni, ali sa kojom Uber nema veze. Ili si glup ili jednostavno ne razumeš kao Uber funkcioniše, što je čudno. Ja sam ti zakačio gore screenshot iz aplikacije i koja je cena.

Kada se u Uber-u završi vožnja samo izađeš iz vozila, a račun ti stigne na tvoj nalog u PDF-u, ne štampa se ništa iz taksija. Ne može niko da ti obračuna ovako cenu i da te pokrade, jer taksista kada vozi za Uber ne obračunava cenu vožnje, nego to radi aplikacija. Tako je Uber uredio tržište svojih usluga. Znači, čim je račun ovako odštampan na termalnom papiru - to nije Uber vožnja.

Svi ovi tvoji računi samo dokazuju da tvoje kolege, kada taksiraju, beskrupulozno potkradaju svoje korisnike i ništa više. Mada to već svi znaju.

PS: Isto tako radi i Car:go. Nakom vožnje ti stigne na mail fiskalni račun i specifikacija, nije mi jasno zašto si potrošio ovoliko vremena da kačiš ove taksi račune ovde?
Aha. Ne znam za Uber, ali za Car go nigde nemaš cenovnik, ranije je bio ali su ga slonili. A sve govori što se vozači ne zadržavaju dugo u firmi. Da ne pominjem pikvace od kola koja voze na mini klasi.
 

- Ipak, najveći problem trenutno predstavlja manjak posla, pošto se u poslednjih mesec i po dana broj vožnji smanjio za čak 50 odsto. Nekada smo imali 300 zakazanih vožnji dnevno do aerodroma, sada ih je drastično manje. Zbog toga je broj od 6.400 taksista u prestonici sada postao realan i trenutno nema potrebe za dovođenjem novih ljudi. Ukoliko u narednom periodu bude bilo potrebe, potencijalni vozači biće na vreme obavešteni - ističe on.

Бјелић изјавио.

U međuvremenu uvedene su 2 dodatne autobuske linije, a ljudi su otkrili i razne pogodnosti oko parkiranja te dolaze svojim vozilima.
Pritom pooštrene su mere oko taksista, e sada o rezultatima se da diskutovati..
 
Verovatno im se i smanjio obim posla sa aerodroma posle onog divljanja od pre par meseci i potrkadanja putnika na aerodromu. Napisao sam u prethodnom postu. Imam u telefonu brojeve par Cargo vozača koji voze uglavnom samo aerodrom. Napišem im poruku dan ranije, dođe čovek po mene - skeniram onaj QR kod i ne razmišljam da li će ovaj da vozi na vaučer, hoće li uopšte da vozi pošto nisi stranac i ne može da te opljačka itd...

Puno je takvih korisnika u Beogradu, posebno onih koji putuju poslovno kao ja. To je obično biz klasa, ali meni cena u takvim situacijama i nije puno bitna, pošto plaćam službenom karticom. Kod taksija ni to nije moguće, već bih morao da im dajem keš, pa da pravdam to posle i gubim vreme.

"Gospoda" ovde prodaju priče kako "pucaju od love", a zmija u džepu kada treba da im se skine 2% provizije od kartice ili tamo komentarišu kako je skupo 2000 din za neku aplikaciju (mislim Yandex ili šta).

Takođe, trenutno oko aerodroma ima nekoliko parkinga gde ti je jeftinije da ostaviš auto, nego da se voziš taksijem. Koliko sam video, ti parkinzi su 60-70% puni.

Nije ni čudo da im je opao obim posla.
Ti kao vlasnik kompanije bi trebao da sagledas sve činjenice,a ne da paušalno donosis zaključke.
Konkretno radim aerodrom i do početka aprila je uvek manje posla/letova. Evo polako počinje sezona i sve se Vraca na staro..
 
Ti kao vlasnik kompanije bi trebao da sagledas sve činjenice,a ne da paušalno donosis zaključke.
Konkretno radim aerodrom i do početka aprila je uvek manje posla/letova. Evo polako počinje sezona i sve se Vraca na staro..

Bijelić ne kaže tako, već da nije potrebno više licenci, da je i ovo više nego dovoljno, jer je posao generalno opao. Sigurno da on ima više informacija od tebe.
 
Aha. Ne znam za Uber, ali za Car go nigde nemaš cenovnik, ranije je bio ali su ga slonili. A sve govori što se vozači ne zadržavaju dugo u firmi. Da ne pominjem pikvace od kola koja voze na mini klasi.

Možda zato što su oni pomoć na putu :)
Slažem se za vozila, čak i ova iz viših klasa su se pomalo ofucala, ipak se voze skoro 4 godine. Zavisi doduše i od marke vozila...
 
Bijelić ne kaže tako, već da nije potrebno više licenci, da je i ovo više nego dovoljno, jer je posao generalno opao. Sigurno da on ima više informacija od tebe.
Da li ti vise verujes u ono sto cujes ili u profit koji ostvaris kao direktor svoje kompanije?
Kladim se da si i ti ovde u redu.
 
Da li ti vise verujes u ono sto cujes ili u profit koji ostvaris kao direktor svoje kompanije?
Kladim se da si i ti ovde u redu.

To je sada kao da si me pitao da li više verujem kasirki u Maxi-ju, ili direktoru Delhaize-a... Pa, naravno da više verujem onome ko ima uvida u širu sliku, nego (bez uvrede) tebi ili Batici. U vašem slučaju to je Bijelić. On vam je kao neki CEO, rekao bih. Ili bar, prvi među jednakima. On svakako ima više informacija od vas koji ste na terenu u svom vozilu i samim tim ne znate šta se dešava strateški na globalu :) Ako tebi dobro ide, super, ali Bijelić kaže da većini ne ide dobro. Moraćemo neki socijalni program još malo za takiste da uvedemo.

U svojoj firmi naravno da najviše bih verovao sebi, ako sam vlasnik i vodim posao, nego nekom svom zaposlenom - onaj ko ima uvida u sve podatke, taj zna najviše u poslu. Ako sam vlasnik, a zaposlio sam nekoga da mi vodi posao, onda bi njemu trebalo najviše verovati.

PS: Nisam čekao u redu, znam ljude, zakažu mi tamo sastanak. Obično ne čekam u redovima, ne sećam se kada sam poslednji put nešto čekao, možda u petak Car:go na aerodromu nekih 5 min i to je to.
 
@sjcam
Dosta demagogije...
Po tvom razmisljanju verujes onom ko je iznad tebe,konkretno predsedniku drzave i brojevima koje objavljuje?
P.s. nema potrebe da budes opširan smisao tvog pisanja je dovoljan za dve rečenice.
 
Bjelić nije odgovaran za nadgledanje aktivnosti svih taksista niti nema te informacije i njemu niko ne podnosi izveštaje.
I nije ni približno kao "CEO" kako kaže @sjcam
Tako da nema sliku stanja,može samo da predpostavlja na manjem uzorku.
To što on kaže za neke stvari su poluinformamcije zasnovane na predpostavkama...a ne pravog stanja
Opšte poznato da u nekim delatnostima je obim posla smanjen u Januaru,Februar,Martu kao jedan od primera delatnosti je taksi pevoz
Tako da...
 
Poslednja izmena:
Jel se seća neko Nacionalnog taksija novih vozila... opel astra,vectre svi sive boje
Bilo ih je blizu 200,mislim
Zašto su propali..

Tad se ovde pisalo kako im je ime glupo,kako je znak loš....tj ultrašit itd
 
Zato što je tržište taksista u Beogradu oligopolističko, nekoliko udruženja koji pojavom nove konkurencije se udružuju i gutaju novog ubrzo..

Easy does it.
 
Ако је Бјелић таксиста, онда по дифолту и он лаже.
 
Beogradska-Krunska
Šta je ovde sporno,likuša umislila da može blokirati raskrsnicu kao i mnogi drugi što rade pa i taksisti
Samo što bi taksista...bar većina bi je pustili da se uključi
Kako je vozač tramvaja bio ok
Da je na poziciji taksiste onda bi se isto ponašala što neće da je niko pusti da se uključi
Tolerancije,kulture svima nedostaje
 
Poslednja izmena:
Ma nije nista sporno i slazem se da treba da se propusti i da imamo kulturu u saobracaju koju na zalost nemamo, nego nas Mare ovde LAZE!
Jer po njegovom kako on kaze to je ugao Nemanjine i k.Milutina, izgleda da mu poznavanje grada ne ide dobro.
 
Izvini, nisam nigde video da si napisao da je bila greska, da neko drugi mozda nije video?
 
Ma nije nista sporno i slazem se da treba da se propusti i da imamo kulturu u saobracaju koju na zalost nemamo, nego nas Mare ovde LAZE!
Jer po njegovom kako on kaze to je ugao Nemanjine i k.Milutina, izgleda da mu poznavanje grada ne ide dobro.
Pa šta pogrešio,nije to laž
Bilo je ovde više laži nekih čak sam nekima i kola nudio da mi dokažu ono što su tvrdili,ali kao neće da gube vreme za par hiljada evrića
Zaboravih,ko ono beše....sećaš li se
 
Vrh