Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Dobro, kakve to ima


Uber i Bolt uz Zagrebu voze taksisti, ne kao u americi "privatni" vozači. To "prošetaj" mu je zapravo napisao neki tvoj kolega.
A ti znaš ko mu to napisao..nije vozač preko app,jel
Zar Uber,Bolt ne može da vozi ko god hoće
Ma nema nikakve veze..😂
Sve je uređeno,super
Zar ne 🤔
 
A ti znaš ko mu to napisao..nije vozač preko app,jel
Zar Uber,Bolt ne može da vozi ko god hoće
Ma nema nikakve veze..😂
Sve je uređeno,super
Zar ne 🤔

Vi samo pišete nešto napamet, a ne znate puno izgleda ni oko stvari koje se tiču vašeg posla.

U Hrvatskoj, kao i nekim drugim zemljama EU, za Uber može da vozi samo licencirani vozač, znači taksista. Zapravo, kada poručiš Uber dođe ti vozilo koje na vratima ima ime preduzetničke radnje pod kojom taj taksista radi.

Znači u ovom slučaju "vozač preko app" je neki taksista. Mislio sam da to znaš.

Slično je i u Grčkoj. Verovatno, nešto kao Yandex kod nas.

Ne razumem šta nije regulisano? Bolje je regulisano nego ovde.

Dakle, prouči to malo, pošto se priča da će Uber doći kod nas upravo po tom modelu koji je u Hrvatskoj, a po kome kod nas već posluje Yandex.
 
Pišem napamet 😂
Ma nemam pojma 😂
Super regulisano
Bolje regulisano nego ovde😂


1000006709.jpg
 
Poslednja izmena:
Pišem napamet 😂
Ma nemam pojma 😂
Super regulisano
Bolje regulisano nego ovde😂


Pogledajte prilog 193627
Od svih problema koje si mogao da navedeš, vrtiš se oko sopstvenog rasizma. Evo, kod nas ljudi sa bliskog Istoka voze autobuse iako je sektor masovnog javnog prevoza uređeniji nego vaš. Koliko znam, uslov za dobijanje taksi licence u Beogradu je 5 godina prebivališta u istom, ne i državljanstvo ili nacionalnost. Hoćeš isto tako pričati i kad neko ko nije Srbin bude vozio u tvom udruženju? Ništa ga ne sprečava i ne treba mu Uber za to.
 
Pogrešno si me razumeo.
I nisam od tih što si naveo

Na ovo se odnosilo i u predhodnom postu

1000006710.jpg
 
Poslednja izmena:
Ne znam šta pokušavaš da dokažeš kačenjem taksi računa - da kradete mušterije ili šta? Znamo da je to praksa. Zato ste toliko protiv Uber-a i sličnih platformi, jer tu ne možete da kucate ili pišete ručno račun kako vam je volja, plaćanje je isključivo platnim karticama i mušterija vidi kuda je vozite.

Takođe i ovaj užasni rasizam koji si ispoljio u poslednjih nekoliko postova (u najgoroj tradiciji 90-ih) je primer zašto je taksi u Beogradu na takvom glasu na kakvom jeste.
 
@sjcam
Tebi je rasizam kad neko pominje jeftinu radnu snagu iz nerazvijenih drzava.. To sto si vecinu takvih ljudi zaposlio u svojoj kompaniji je veci rasizam...
 
@sjcam
Tebi je rasizam kad neko pominje jeftinu radnu snagu iz nerazvijenih drzava.. To sto si vecinu takvih ljudi zaposlio u svojoj kompaniji je veci rasizam...

Ma šta ti lupetaš više i o čemu pričaš? Kakva jeftina radna snaga - ti dečko treba da malo iskuliraš, pošto ne znaš više šta čitaš ni šta pišeš ovde.
Uključi lepo taksimetar i obrni jednu vožnju, ne smaraj ovde više tim besmislicama.
 
@scjam
Kao prvo računi su iz Zagreba gde je Uber,Bolt uredio tržište,cene kako vi kažete a ne u BG
Drugo ja nisam ispoljio nikakav rasizam niti pisao o tome,to što sam preneo kako se i šta piše po postovima u Zagrebu nemoj pripisivati meni kao moje stavove
Sramotno je to što pokušavaš,ali to je već poznato

Ps
Važno da si pljunuo po BG taksistima i mene optužio za rasizam
Ali zato nisi napisao da li je račun ok,nego onako podmuklo okrenuo sa teme kao i uvek
I da Uber,Bolt itd su robovlasničke kompanije i zato smo protiv
 
Poslednja izmena:
Ma šta ti lupetaš više i o čemu pričaš? Kakva jeftina radna snaga - ti dečko treba da malo iskuliraš, pošto ne znaš više šta čitaš ni šta pišeš ovde.
Uključi lepo taksimetar i obrni jednu vožnju, ne smaraj ovde više tim besmislicama.
Vlasnik kompanije ne bi smeo tako da reaguje..
 
Pa sigurno ima radnike u robovlasništu koje maksimalno eksploatiše kao jeftinu radnu snagu bez ikakvih prava,bolovanja,odmora itd

@sjcam
Jel ovaj račun u redu....
1000006713.jpg

Znači kad dođe Uber,Bolt sve super ili ne to taksisti kradu
 
Poslednja izmena:
@TAXIBATICA

Uporno kačiš račune za vožnje koje su obavljene kao klasična taksi usluga, korisnici pokradeni, ali sa kojom Uber nema veze. Ili si glup ili jednostavno ne razumeš kao Uber funkcioniše, što je čudno. Ja sam ti zakačio gore screenshot iz aplikacije i koja je cena.

Kada se u Uber-u završi vožnja samo izađeš iz vozila, a račun ti stigne na tvoj nalog u PDF-u, ne štampa se ništa iz taksija. Ne može niko da ti obračuna ovako cenu i da te pokrade, jer taksista kada vozi za Uber ne obračunava cenu vožnje, nego to radi aplikacija. Tako je Uber uredio tržište svojih usluga. Znači, čim je račun ovako odštampan na termalnom papiru - to nije Uber vožnja.

Svi ovi tvoji računi samo dokazuju da tvoje kolege, kada taksiraju, beskrupulozno potkradaju svoje korisnike i ništa više. Mada to već svi znaju.

PS: Isto tako radi i Car:go. Nakom vožnje ti stigne na mail fiskalni račun i specifikacija, nije mi jasno zašto si potrošio ovoliko vremena da kačiš ove taksi račune ovde?
 
Poslednja izmena:
Pa zar nisu svi taksisti i imaju dozvolu za rad,da li preko Ubera neke druge app ili preko taksimetra
Svi moraju transparetno da imaju cenovnik
Očigledno nećeš da shvatiš ili si glup zašto kačim račune
Pa prosto kako je došao Uber,Bolt i liberalazicija tržišta nije više pljačka jer je svoju cenu istakao i izdao fiskalni račun
Znači legalno naplaćuje.
Sa drugu stranu robovlasnička kompanija uzima 25 do 35% vozačima na app
A u zadnje vreme,kako pišu po forumima sve više je vozača iz slabo razvijenih zemalja koji nemaju baš iskustva u saobraćaju a pri tome ne znaju ni jezik.
Mnogi su se uverili sa cargo kako izgleda kad se ne poznaje grad a zamisli da još nisu znali ni jezik.
Mnogi su prijavljeni preko agregatora na 4h a rade po 15h
Druga stvar kao što se može videti iz pisanja i kod njih je problem dobiti vozilo jer neće da prihvate neisplativu vožnju tj. kad nema uvećanja.
Isto tako ima nekulture i bezobrazluka,prljavih automobila
Sve u svemu tržište dolaskom Ubera ili Bolta i liberalazicijom ništa nije promenilo osim što neko prihoduje ogromnu dobit od 25 do 35% od svake vožnje i vozače pretvara u robove
Pametnom dosta...

Izađi malo iz virtuelnog sveta i okreni koji krug u realnom
 
Poslednja izmena:
I da ...ono najvažnije sam zaboravio,CENE
Svi tvrdite kako tržište treba da reguliše iste
To smo se baš uverili sa ovim računima iz Zagreba
A kod nas je tipičan primer mob. operateteri
🤫
 
Poslednja izmena:
@TAXIBATICA ipak nisi banovan. Zabrinuo sam se. Ima posla pa te nema aktivnog na forumu? Kako tvoj kolega i "drug" Mare ima vremena da pise po ceo dan svaka mu cast. Mora da ubije nocu dobre voznje pa posle ladi **** :D
 
Bio sam banovan na 7 dana,mislim
Ali posle sam tražio da mi se briše nalog
Ovaj mi je nov
Koliko vidim sve po starom
...
Posla ima...inače iz noći sam prešao u dan,noću je postalo nemogućema misija imati kulturnu stranku tako da je bolje dan i kolaps nego problem sa strankama.

Sve sam napisao tako da neću nešto ni pisati.... najverovatnije ću napustiti forum opet na duže vreme jer ovde je neozbiljna diskusija,većina nerealno polemiše,samo iz svog ugla.
Možda onog dana kada se pojavi Uber ovde ...i vozači iz slabo razvijenih zemalja da vidim tada utiske,kako je bolje...
Eto vidiš kako je bolje u Zagrebu kako je došao Uber,Bolt i liberalazicija tržišta
 
Poslednja izmena:
@TAXIBATICA ipak nisi banovan. Zabrinuo sam se. Ima posla pa te nema aktivnog na forumu? Kako tvoj kolega i "drug" Mare ima vremena da pise po ceo dan svaka mu cast. Mora da ubije nocu dobre voznje pa posle ladi **** :D
Hvala sto se brineš za mene,ali "Mare" ima sigurno mesecno primanje 2 stana i lokal u renti 2...eur + oženio doktorku 1...eur.. taksiranje mi je hobi,a forum sprdanje....
@sjcam
Imam neku viziju da se penzionisem i uzgajam zdravu hranu sta mislis ti o tome koja je najbolja lokacija?
 
Poslednja izmena:
Kolega nemoj u penziju,sad ima love na taksiju,vidiš da pršti na sve strane biće za još jedan stan

Kad dođe Uber e tad u penziju
 
Poslednja izmena:

- Ipak, najveći problem trenutno predstavlja manjak posla, pošto se u poslednjih mesec i po dana broj vožnji smanjio za čak 50 odsto. Nekada smo imali 300 zakazanih vožnji dnevno do aerodroma, sada ih je drastično manje. Zbog toga je broj od 6.400 taksista u prestonici sada postao realan i trenutno nema potrebe za dovođenjem novih ljudi. Ukoliko u narednom periodu bude bilo potrebe, potencijalni vozači biće na vreme obavešteni - ističe on.

Бјелић изјавио.
 
Pa zar nisu svi taksisti i imaju dozvolu za rad,da li preko Ubera neke druge app ili preko taksimetra
Svi moraju transparetno da imaju cenovnik

Ma daj više traćiš ovde vreme ljudima besmislicama i nekakvim uličnim dosetkama.

Cene nisu ograničene, kao što sam napisao, ali moraju da imaju transparentan cenovnik. Kada voze preko Uber-a, Bolta (ili Cargo-a) cene ne mogu da šteluju kako im odgovara. Kada voze kao klasičan taksi (na taksimetar), kao i vi u Beogradu, tehnički mogu da kucaju račun kako hoće i da krše zakon time što ne poštuju cenovnik. Zato je to lopovluk koji je i lako provreljiv u njihovom slučaju. Kod nas ne, pošto nemate ni kase. Ali polako, doći će sve na red. Nažalost, Hrvatska je 5-10 godina u nekim stvarima ispred nas, pa sve što je tamo - dođe i ovde.

Sve ostalo što pišeš su obične gluposti i neki izolovani slučajevi kojih ima svuda. Zato je to besmisleno dalje komentarisati sa tobom, jer ništa novo nema tu da se kaže.

PS: Što niste ukinuli Car:go? Kako oni i dalje voze, a toliko problema sa njima? Neko veče mi je lik pokazivao koliko ima klijenata za zakazivanje za vožnje sa aerdroma. Na vizit karti (ona Car:go kartica sa QR kodom) mu piše da vozi samo aerodrom. Ide njima dobro, pored vas takvih kojima su stranke nekulturne i sl.
 

- Ipak, najveći problem trenutno predstavlja manjak posla, pošto se u poslednjih mesec i po dana broj vožnji smanjio za čak 50 odsto. Nekada smo imali 300 zakazanih vožnji dnevno do aerodroma, sada ih je drastično manje. Zbog toga je broj od 6.400 taksista u prestonici sada postao realan i trenutno nema potrebe za dovođenjem novih ljudi. Ukoliko u narednom periodu bude bilo potrebe, potencijalni vozači biće na vreme obavešteni - ističe on.

Бјелић изјавио.

Verovatno im se i smanjio obim posla sa aerodroma posle onog divljanja od pre par meseci i potrkadanja putnika na aerodromu. Napisao sam u prethodnom postu. Imam u telefonu brojeve par Cargo vozača koji voze uglavnom samo aerodrom. Napišem im poruku dan ranije, dođe čovek po mene - skeniram onaj QR kod i ne razmišljam da li će ovaj da vozi na vaučer, hoće li uopšte da vozi pošto nisi stranac i ne može da te opljačka itd...

Puno je takvih korisnika u Beogradu, posebno onih koji putuju poslovno kao ja. To je obično biz klasa, ali meni cena u takvim situacijama i nije puno bitna, pošto plaćam službenom karticom. Kod taksija ni to nije moguće, već bih morao da im dajem keš, pa da pravdam to posle i gubim vreme.

"Gospoda" ovde prodaju priče kako "pucaju od love", a zmija u džepu kada treba da im se skine 2% provizije od kartice ili tamo komentarišu kako je skupo 2000 din za neku aplikaciju (mislim Yandex ili šta).

Takođe, trenutno oko aerodroma ima nekoliko parkinga gde ti je jeftinije da ostaviš auto, nego da se voziš taksijem. Koliko sam video, ti parkinzi su 60-70% puni.

Nije ni čudo da im je opao obim posla.
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo kako su admini ažurni za taksiste na ovom forumu
Prošli post su mi brzo izmenili
Ali ovako nešto ne
Pogledajte prilog 193681
Admini su oduvek bahate seljačine koje kad dođeš na njihov forum dobiju napad logoreje.Vidim sad da su počeli da briši
i prete💩Fascinantno kako ljudi na forumu još pišu

Jel sad sledi ban...

Ja te ne bih banovao, ostavio bih ovo da vide ljudi sa kime imaju posla i ko ih vozi.
 
Vrh