od Dart » Čet Okt 17, 2019 8:24
Zar nije bilo pametnije da taksisti spustite cene provoza i tako ugase cargo? U drugim gradovima cargo nije uspeo iz prostog razloga što je tamo taxi jeftiniji od njih. Ovako protestima samo navlačite gnev običnih građana i pravite reklamu za cargo.
Sigurno bih ugasili da vozimo besplatno,zar ne.A šta da platimo onda Državi.
U svim tim drugim Gradovima cveta nelegalan prevoz koji drže lokalni moćnici.
Da smo navukli gnev,jesmo....
od ВождовачкиГАНГ » Čet Okt 17, 2019 8:36
Ok. Cuo sam (od komsije taksiste) da se bune i da planiraju za 2-3 meseca ponovo na ulice. Nisu nista dobili a izgubili su dosta zbog ovih blokada ulica
Ima istine,vlast nije baš složna.....
Postod tragac » Čet Okt 17, 2019 8:48 am
Taksisti bi trebali da svi voze nova vozila, da klimu uključuju na zahtev klijenta jer - ko onog na građevini pita dal mu je toplo ili hladno, tako treba da bude i kod taksista. TAKSI vozila moraju da imaju uniformisnu kolor šemu i to najbolje bicolore kao Hong Kong, table onda nisu neophodne, i saobraćajna policija treba da uvede "taksi boje" kao oznaku boje u saobraćajnoj dozvoli. Onda divlji taksi više nije moguć. Aplikacija za traženje vozila treba da postoji, kao i popust na poziv koji je nekada bio. Start kao fiksni iznos treba ukinuti i umesto njega uvesti minimalnu cenu vožnje nezavisno od relacije. Ako sa Miljakovca idem na aerodrom onda je start čista pljačka jer je na tolikoj relaciji zaradio ionako mnogo.
Mnoga toga je tako,ali ne može onda prosečna vožnja da bude 3e
Taksi oznaka(tabla)mora da postoje.Divljih taksista sa tablom i nema više,ima regularnih LOPOVA.Start mora da postoji jer je to zarada vozača(ostalo je amortizacija,ostali troškovi)
a i zbog vožnje od 1.5 km. Primer Trg-Slavija bez starta koštala bi oko 100din
I nisu sve vožnje do AERODRUMA.Prosečna vožnja u BG je oko 350din.
Postod hiavata » Čet Okt 17, 2019 9:28 am
Samo aplikacija i da ne postoje taksisti van udruzenja. Kada se zavrsi voznja, da stize mejl sa trasom/cenom i ako nisi zaodovaljan juris udruzenje da refundira, pa oni posle neka jure da naplate dalje vozacu, to me ne zanima.
Tako je,ali moraju i vozila van udruženja,konkurencija
Ali ovde se vidi "mentalitet taksista" u fazonu, prvo cargo, cameo i ostali da se oteraju pa tek onda nelegalni taksisti, ako bas mora.
Ovo si pogrešno napiso,nelegalnih taksista više nema na ulici,ima LEGALNIH LOPOVA.
A nelagalnih jedino ima u firmama koji organizuju nelegalni taksi prevoz kao što su cargo,cameo
Postod solecar » Čet Okt 17, 2019 10:33 am
Kako ja da budem siguran u transparentnost naplate
To treba da reguliše Država,Lokalna SAMOUPRAVA.
Tako što bi primenjivala postojeći zakon i sankcinisala regularne lopove,visokim kaznama kao i gubitkom dozvole za rad i tada to nebi ni jednom taksi prevozniku palo na pamet.
Eto kako su mogli da u Decembru prošle godine i Januaru ove godine oduzmu oko 50 vozila divljim taksistima koji su imali taksi tablu na krovu i sad ih nema na ulici.
Budi za promenu muško , a ne neko ko konstantno umesto odgovora počinje da me ubeđuje u nešto i govori o statističkim greškama i da po danas pričaš jedno , a sutra drugo. Prvo si rekao da se borite protiv uprave Car: Go i da ste na strani njihovih vozača koji su izmanipulisani , a onda kažeš kako su ustvari sami ti vozači Car: Go krivi za to što im se desilo i da treba to sami da rešavaju.
Nemam nameru da ubeđuje samo pišem iz ugla onog koji se bavi tim poslom i upućen sam u problematiku istog.
Nigde ja nisam napisao da se borimo protiv uprave CarGo i da smo na strani vozača,nego da mi je samo žao tih ljudi koji su izmanipulusani.
Pa i jesu krivi jer su znali da se upuštaju sa CarGo u razne mahinacije.Normalno da treba sami da rešavaju šta će i kako će,pa neće valjda taksisti da ih brane.
BATICA » Sre Okt 16, 2019 9:56 pm napisao:
Takođe se zna da je u taksi biznisu velika lova i zato su četiri čoveka htela da preuzu mu tržište u BG,tj. ono što zarađuje 6500 taksi preduzetnika
E i ti jednom da kazes istinu
Do sad si nas uveravao da jedva krpite kraj sa krajem da bi posle 5,6... meseci rekao da je velika lova u taksi biznisu.
Očigledno je da ti nisi dobro skapirao a izgleda i ne želiš.
LEPO sam napisao da je velika lova u TAKSI biznisu ali kad se to raspodeli na 6500 pojedinačno onda i nije.ALI kad bi to PREUZELI ČETIRI čoveka,onada je velika lova.
A ja i dalje TVRDIM da taksisti krpe kraj sa krajem.
Mene je jedan vozac cargo-a vozio duzom rutom, mesto da ide na savski mos otisao na gazalu, ja ga ocenio jedinicom i napisoa komentar, ovaj vozac cargo-a ko da je vozac taxija, umesto kracim on ide duzim putem, i posle 5 dana mi vraceno nesto oko 190dinara.
E tu je caka kod cargo-a sto ce oni vratiti novac a taxista nece
Zato i treba da postoji APLIKACIJA KOD LEGALNIH TAKSIST.
Postod molder » Čet Okt 17, 2019 11:22 am
Nasmejah se sit prica i opravdanja taksista.
1.Da ste hteli da dovodete kolege iz drugih gradova stao bi Beograd??
Imali ste priliku kada je dolazio Erdogan , lepo da blokirate ulaz u palatu Srbije i ceo taj potez na Novom Beogradu, pa da vidimo da li bi Država i Beograd stali. Mnogo ste vi nešto naivni. Radili ste kako Vam je rečeno, a onome ko je Vama rekao onako kako je njemu rekao neko iznad njega.
Misliš da znaš ali...
Protest se prijavljuje 5 dana ranije,koji način,kojim rutama,ko su odgovorna lice za organizaciju protesta i ako se to neprimeni na način kako je prijavljen odgovorna lica za protest snose sankcije.
PRIMER,protest za cenu goriva nije bio prijavlje niti je bilo odgovornih lica za organizavanje takvog protesta,pisane preršajne kazne,meni lično napisana.
Naravno i cargo i slicni imaju gomilu putera na glavi, niko ne veruje da je to startup dvojice studenata pocetnika, koji su za dobrobit Beogradjana odlucili da uvedu inovativni prevoz
ps
ako vlast nesprovede zakon,najverovatnije neće više biti blokade Grada,mada se nikad ne zna jer u taksiju ima organizacija koje bi samo radikalno.
Naravno...