Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Mislim da je poenta aplikacije Telegram totalna zaštita privatnosti, nije tako lako iskoristiti kao dokaz.
 
sve te fore ovo je bezbedno ono nije pada u vodu, i sad ću da pojasnim:
1. za Whatsup se pričalo da je enkriptovan i da se to ne može provibiti pa se ispostavilo da ima fora kad presretneš prvi paket podataka i ne vratiš ga (tako nekako) onda on opet pošalje ključ ili opet nešto tako i ti onda možeš sve poruke da dešifruješ između 2 uređaja.
2. ono daleko bitnije je to da je android sam po sebi em otvoren em produkt firme koja debelo sarađuje sa NSA tako da je uvek moguće da sam uređaj uradi printscrin ekrana dok se ti sa nekim dopisuješ ili da se nakači na mikfrofon ako ćaskaš, na kraju krajeva ti u uređaju imaš 2 mikrofona.
3. znate kako google i svi drugi na kraju krajeva uvek znaju gde ste pa čak i preko običnog računara? ima bar 3 baze podataka koje čuvaju lokacije SVIH rutera, dovoljno je da bilo ko sa androidom prođe pored vas i da detektuje vaš wifi i odmah pamti da je mobilni bio baš tu kad je detektovao vaš wifi.
4. NSA je imala i hardverska rešenja u CISCO ruterima, pa čak i na nekim matičnim pločama. tako da neke ultimativne bezbednosti nema osim ako ti sam napraviš sam svoj softver i svoj hardver.
 
Naravno, sve može da se razbije, ne osporavam to, ja sam rekao da tesko sta od toga može / sme da se upotrebi na sudu kao dokaz.
 
Pa zapravo može da se upotrebi, gledaj ovakav sled događaja: BIA ili policija te prati neovlašćeno, i saznaju da se baviš nečim ako već na to ciljaš, i onda sa tim dokazima odu kod sudije za pretzhodni postupak i kažu e vidi, takva i takva stvar, sudija odobri praćenje, i onda legalno prikupe dokaze. A verovatno da bi moglo i nešto retroaktivno za te potrebe da se odradi, ali skroz legalno bi tako išlo. Drugo, za one koji krše zakon mene i ovako nije mnogo briga da im zastupam pravo na privatnost, ono što je veći rizik je mogućnost da te neko od domaćih ili stranih špijuna zavrne. NSA je imala puno zloupotreba i internog kažnjavanja za isto. Puno policajaca prati svoje supružnike itd. Takve stvari nisu za sud niti dolaze tamo a neko nastrada u tom procesu.
 
Danas opet BLOKIRANJE GRADA od CarGO
https://www.danas.rs/drustvo/cargo-sutr ... -beogradu/

A ovo je izjavio CarGo kada su zadnji put taksisti blokirali Grad
https://appcargo.net/2018/11/26/odgovor ... -taksista/

A taksisti su prijavili protrest za 3,4 i 5. April......72h
Traže da se sankcionišu sve vrste nelegalnog prevoza i lopovluka.
Kažu da pozivaju sve taksiste iz Srbije,mada mislim da neće jer bi to bio opšti kolaps.

Koliko ja vidim nema ovde razlike između taksista i cargo,baš njih briga što neko drugi ne može da funkcioniše,a svi se kao bore za građane i bolju uslugu.
U stvari oni svi samo gledaju svoj profit i zabole ih za građane
 
Ovo je strasno, pa posle recite da taxi nije mafija


BRUTALNO PRETUČEN ČLAN CAR:GO
Organizovana sačekuša taksista sa fantomkama u saradnji sa komunalnom policijom
Više od 50 okupljenih taksista napalo je Ivana Vukovića, pružaoca CarGo usluge, kod Beton hale u Beogradu oko 12 sati posle ponoći, kada su mu preprečili put sa svih strana i pokušali da mu prevrnu automobil i nanesu teže telesne povrede.
"Jedan taksista je naglo i munjevitom brzinom, otvorio vrata sa suvozačeve strane i iz sve snage me udario šakom u glavu, rekavši 'eto ti sad borba protiv mafije'”, prepričava Vuković i dodaje da je taj taksista iščupao ključ od Toyote i bacio daleko od kola, a zatim nogom udario u suvozačeva vrata i zatvorio ih.
Vuković je shvatio da se od nasilnika može odbraniti samo ukoliko zaključa centralnu bravu, nakon čega su oni počeli da udaraju nogama i rukama u vrata i po krovu, uz povike ‘izlazi napolje da se obračunaš sa mafijom’.
“Neki su pljuvali po autu, a jedan od njih je čak i uspeo zadnja vrata skoro da iščupa. I onda su pokušali da prevrnu automobil”, prepričava.
Ističe da ga je šokiralo to što su komunalni policajci bili na nekoliko metara od mesta događaja, sve su to gledali i nisu reagovali.
Maltretiranje i napadi su prestali kada je izvadio telefon i krenuo da slika napadače, nakon čega je primetio da su neki od njih imali i fantomke na glavi.
Ubrzo je došla policija koja je brzo reagovala i krenula u potragu za napadačima, a Hitna pomoć je Vukovića prevezla u Urgentni centar.
Vuković je pozvao i zamolio nadležne državne organe da zaštiti njega i sve članove Udruženja, jer ističe da mi samo želimo pošteno da radimo.
 
Što se tako ne okupe da pretuku svog divljaka kolegu na aerodromu npr? bag**.
 
Ужас. Најгори су радници из комуналне полиције. Ћуте.
 
kako su osnovani, kako su birani i šta im je dato da rade... ništa ne treba da nas čudi.
 
IMG-20190314-131140.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609236#p609236:32um8r4q je napisao(la):
Expert » Sun Mar 17, 2019 12:15 am[/url]":32um8r4q]Ужас. Најгори су радници из комуналне полиције. Ћуте.

Hitler jugend
 
Dočekali ih otvorenih vrata - Car Go stiže u Beč, ovo je tek početak

Srpska softverska kompanija CarGo Technologies širi svoje poslovanje na još jedan evropski grad - Beč, čime će se naći rame uz rame sa svetski poznatim Uberom.

Tako će CarGo postati jedna od retkih srpskih kompanija koje investiraju i u zemlje EU.

Direktor CarGo kompanije Vuk Guberinić potpisao je Sporazum o saradnji sa austrijskim partnerima, čime je aplikacija CarGo nastavila da širi svoje poslovanje na tržište Zapadne Evrope, nakon Ciriha u kome je dostupna od decembra 2018. godine.

Guberinić je povodom širenja poslovanja na glavni grad Austrije istakao da je veoma ponosan što je srpska aplikacija dobro došla u jednoj uređenoj i razvijenoj zemlji, ali je izrazio žaljenje što pokušavaju da je ugase u Srbiji, gde je i nastala.

"Ovo je samo početak jer CarGo planira regionalno širenje poslovanja. Svet počinje da prepoznaje CarGo kao srpski brend, a time i jednu srpsku kompaniju, kao stranog investitora. U Austriju donosimo kvalitet više, a Uber će dobiti konkurenciju, zahvaljujući čemu ćemo i mi i oni biti bolji za korisnike, što je nama najvažnije”, rekao je on.

Guberinić je dodao da će aplikacija CarGo biti dostupna na korišćenje građanima Beča krajem aprila i ističe da CarGo planira dalje regionalno širenje sa jasnom ambicijom da postane lider u Jugoistočnoj Evropi.

"CarGo nije prevoz, već sinonim za inovacije i predstavlja platformu na kojoj će brojni biznisi moći da se razvijaju i brojni ljudi nađu stalni ili povremeni posao. Naša ambicija je da zapošljavamo ljude, a korisnicima pružamo vrhunsku uslugu. Drago nam je da nas prepoznaju i u inostranstvu, što se vidi po strancima koji dolaze u Beograd i traže od nas da aplikacija postane dostupna van granica Srbije“, izjavio je Vuk Guberinić, nakon potpisivanja Sporazuma o saradnji.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1520044

Ako ako, samo napred. 8)
 
Prosto je, ne podržavaju sve države monopole i nemaju sve države jednako dobro sprovođenje zakona i kontrole. Što je kod nas i dobro i loše. Za uber sam čitao da su cene spuštali na račun vozača odnosno na račun toga da ti ne pokriju amortizaciju vozila. E sad to je pitanje ali tako je pisalo u tom članku i ako jeste tako, odnosno ako uber pokriva svoje troškove, troškove goriva id nevnice ali ne i troškove samog vozila onda to nije lojalnost konkurenciji.
kod našeg CarGo koliko kapiram problem ej samo što remete monopol jednih pružaoca usluge i toga da grad želi što masnije da se ogrebe o ovu delatnost ne razumejući da je kretanje građana po gradu od vitalnog značaja za razvoj i rast kao i za opšte dobro svojih građana
 
Usred Beograda u gluvo doba noci. Na trotoaru Kolarceve ulice prekoputa pekare Toma. Gde je inace zabranjeno i zaustavljanje a kamoli u kolima spavanje. Umoran vozac CarGo firme ne moze vise na oci da gleda a mora voziti!?

Da li ovakav tek probudjen iz ko zna kakvog i kojeg sna treba da dodje po vas i da vas odvede na put bez povratka ??

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3g5Vo2PE9-g[/youtube]
 
Snimci nisu moji nego sam na iste naleteo pri nekoj pretrazi...
Uzasnuo sam se (misleci na onaj prethodni)!!

Pa da ih podelim sa vama.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=A3E58qwMnrA[/youtube]
 
Cudo da taksisti nesto ne znaju...kao ko stoji iza koga i te konspiracije...
 
ha, taxista maltretira cargo vozača... i kao vau vidi ovo :D a kod nas spavaju svi, i taksisti, i ovaj i policija, na jednoj pumpi blizu mog kraja spavaju uvek :D
 
Oduzeto jos jedno vozilo CarGo!
https://www.danas.rs/drustvo/cargo-hajka-ne-prestaje-ponovo-oduzeto-cargo-vozilo/

Zanimljiva stvar je sto su se pojavili vozaci sa privatnim automobilima koji rade iskljucivo na preporuku, juce mi prijatelj dao broj i poslao moj broj tom vozacu. posaljete sms, ili viber ili wa poruku, ako je vozac aktivan odgovara i ugovara se voznja. Kako sam shvatio naplata je slicna tzv. safe driver-u, npr. do 5 km toliko, 6-10 toliko, 11-15... i tako dalje. Nisam probao i nisam siguran da cu probati.
 
IMG-20190321-125443.jpg

Za to vrijeme redovno bahati taksisti nbg ispred prvog suda bul nikole tesle
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610170#p610170:10ag1kyz je napisao(la):
JohnnyLee » 20 Mar 2019 01:27 pm[/url]":10ag1kyz]е ово ми није јасно. како Кар Го и Убер могу да послују у Бечу, Цириху и другим земљама Европе, а не могу у Србији? по чему смо ми, а по чему они специјални?

U pitanju su zemlje u kojima je ova oblast zakonski regulisana, ili gde se propisi tumače tako da se dozvoljava rad ali sa odredjenim ograničenjima.

Konkretno u Austriji osim taksija postoji poseban tip registrovane delatnosti za najam vozila sa vozačem, koji se može prepoznati po tablicama koje se završavaju sa MW. Da bi se dobio ovaj vid koncesije, potrebno je da se za svaki automobil u floti položi depozit koji nije mali. 99% UBER vozila u Beču su MW vozila, uz ponekog taksistu.

MW je ograničen da može da primi samo zakazane vožnje, ali se naravno ne precizira koliko unapred vožnja može biti zakazana niti kojim putem. To ostavlja prostor za rad UBER-u ali je recimo prošle godine servis neko vreme bio offline, jer je stupila na snagu odluka da ne smeju vozači prihvatati vožnje sami već da to mora raditi dispečer MW firme, kao i da nakon svake završene vožnje moraju da se upute nazad ka parkingu firme. Koliko se to poštuje u praksi, ne znam. Ali postoje ograničenja u smislu propisa u koja se UBER uklopio.

Taksisti naravno i dalje imaju privilegije i mogu da koriste stajališta, žute trake i da stranke uzimaju na ulici. Isto tako ukoliko žele mogu da se prikače na Uber ili MyTaxi (dosta popularan).

U Nemačkoj je recimo UBER POP zabranjen, u nekim gradovima postoji UBER X i Black ali selektivno (ne u svim gradovima). Pritom neke cenovne razlike izmedju blacka i taksija gotovo da nema. U Italiji postoji samo UBER Black (limo servis), koji je dosta skup i ne isplati se.
 
Vrh