TranspoWarrior
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 07.02.2014.
- Poruke
- 134
- Pohvaljen
- 218
Ok, to je argument koji kod nas možda čak i nije potpuno pogrešan kad vidim kakvu kreativnost ispoljavaju na izmišljanje novih nameta da bi mi u opštini sedeli balvani. Ako govorimo o našoj državi, mnogo veći problem je bezbednost i recimo da lobiram protiv njih kod naših sudova, išao bih na taj argument. Osnovna uloga države mora biti da obezbedi sigurnost svojih građana. Ma koliko bilo ovakvih ili onakvih taksista, svi imaju vozačku dozvolu, tehnički pregled, položene ispite za to zanimanje, normalno radno vreme i zdravlje na nekom prihvatljivom nivou. -Pa dobro, ko to hoće, on će platiti malo više, a oni siromašniji slojevi društva će sa dobrodošlicom pozdraviti Uber ili Lyft ili nekog trećeg. E tu se vraćamo na zadatak države da obezbedi bezbednost SVIMA, a ne samo onima koji mogu da plate.
U Americi imaju još više razloga za protest, kao da je do sada bilo malo načina da jašu srednju i nižu klasu. Zanimljivo je da najžešći otpor Uberu ne dolazi od taksista ili boraca za prava radnika, nego od fakulteta i saobraćajnih inženjera: većinu svojih putnika Uber nije uzeo taksistima, nego operaterima gradskog prevoza što čini saobraćaj sporijim i gužve gorim. Plus, postalo je jasno da Uber ide na damping cena i uništavanje konkurencije, pitanje je hoće li imati para da isteraju do kraja.
U Americi imaju još više razloga za protest, kao da je do sada bilo malo načina da jašu srednju i nižu klasu. Zanimljivo je da najžešći otpor Uberu ne dolazi od taksista ili boraca za prava radnika, nego od fakulteta i saobraćajnih inženjera: većinu svojih putnika Uber nije uzeo taksistima, nego operaterima gradskog prevoza što čini saobraćaj sporijim i gužve gorim. Plus, postalo je jasno da Uber ide na damping cena i uništavanje konkurencije, pitanje je hoće li imati para da isteraju do kraja.