Niko ne zaviruje u novcanik, zamenjujete teze...shodno Vasem razmisljanju imacemo problem sa parkiranjem, jer svi racunaji na slobodna parking mesta...Mesec":1vj7j5tj je napisao(la):Ja imam pitanje-planirate li vi goste u vašem stanu? Kako će vam doći? Hoćete li ih ograničavati, moraš autobusom jer nemaš kod mene gde da se parkiras. Moj rođeni brat sa dvoje male dece da ne može da mi dodje jer će mu neko pozvati komunalnu ako stane gde ima.
I za premium 1 nije bilo u prodaji parking mesta samo garažna. Sta onda na ta slobodna mesta, ko treba da stane. Ja sam kupila stan računajući na slobodno mesto. A u novčanik nikom nije pristojno zavirivati.
Za bilo kakvu inicijativu, organizovanje i rešavanje problema javljam se.
Ako mislite na novu ulicu koja je u izgradnji, tu ne mogu da vam odgovorim jer ne znam kako će to tačno izgledati (neko je kačio nacrt ali nisam imao detaljniji uvid u to). Svakako bi bilo odmah raditi šire, dok već nije izgrađeno, nego posle da se "češemo" i većamo šta i kako.Koliko je po Vasoj proceni dugacka ulica gde se moze iskoristiti deo za parkiranje? Da li je izvodljivo da se automobili parkiraju na dva tocka, tako da se zauzme samo deo trotoara? Da se obeleze parking mesta da se ne bi gubio prostor izmedju augomobila? Ne na 45 stepeni, nego dva tocka po duzini automobila? Da li se time dobija dovoljna sirina korisnog dela trotoara za setanje?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Mi svakako mozemo da predlozimo da nam isstampaju one bele linije tako da vozaci znaju dokle mogu da udju na trotoar. Gledajuci ovaj sivi auto na slici, ako se pomeri malo ulevo, trotoara bi bilo dovoljno, jedino ne znam kolikl tu okvirno moze stati automobila.SunnyJ":2io1j56j je napisao(la):Ako mislite na novu ulicu koja je u izgradnji, tu ne mogu da vam odgovorim jer ne znam kako će to tačno izgledati (neko je kačio nacrt ali nisam imao detaljniji uvid u to). Svakako bi bilo odmah raditi šire, dok već nije izgrađeno, nego posle da se "češemo" i većamo šta i kako.Koliko je po Vasoj proceni dugacka ulica gde se moze iskoristiti deo za parkiranje? Da li je izvodljivo da se automobili parkiraju na dva tocka, tako da se zauzme samo deo trotoara? Da se obeleze parking mesta da se ne bi gubio prostor izmedju augomobila? Ne na 45 stepeni, nego dva tocka po duzini automobila? Da li se time dobija dovoljna sirina korisnog dela trotoara za setanje?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Što se tiče postojeće ulice, taj način parkiranja pola na ulici, pola na trotoaru je sigurno bolji od postojećeg načina penjanja i zauzimanja kompletnog trotoara. Ali ni to rešenje nije bajno naravno. Mislim da bi se mogla koristiti maltene cela dužina ulice (mislim da je nekih 300m) i to naravno samo donja strana, jer je tu trotoar širi. Kako je širina automobila uglavnom 1,7-2m, zauzeo bi se 1m kolovozne trake i 1m trotoara. Ne znam širinu trotoara ali u tom slučaju bi ostalo bar 1,5m širine za pešake. Vožnja ulicom bi morala biti u tim suženim uslovima prilagođena (do 20km/h) ali mislim da bi funkcionisalo što se tiče mimoilaženja (možda bi problem bili neki veći kombiji i kamioni).
Ako ste u mogucnosti, hvatajte za gusu da Vam prodaju bar u Premijum 2Mesec":2v2okie1 je napisao(la):Ali ne računaju svi. Garažna mesta su sva kupljena. I šta onda. Slobodna mesta su za koga? Po ugovoru za premium1 stoji 412 stanova 266 garaznih I 203 nadzemih parking mesta. Kazem Vam nisu bili na prodaju. Sta je trebalo da učinim?
Možda to nije loše. Sagledati lepo i premeriti na terenu, pa onda iscrtati mesta za parkiranje, da se ne penju na ceo trotoar. Evo jedna slika da se stekne utisak u vezi širina auta, trotoara i kolovoznih traka.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904765#p904765:1na52br6 je napisao(la):lana_bor » Pet Dec 03, 2021 11:33 am[/url]":1na52br6]Mi svakako mozemo da predlozimo da nam isstampaju one bele linije tako da vozaci znaju dokle mogu da udju na trotoar. Gledajuci ovaj sivi auto na slici, ako se pomeri malo ulevo, trotoara bi bilo dovoljno, jedino ne znam kolikl tu okvirno moze stati automobila.SunnyJ":1na52br6 je napisao(la):Ako mislite na novu ulicu koja je u izgradnji, tu ne mogu da vam odgovorim jer ne znam kako će to tačno izgledati (neko je kačio nacrt ali nisam imao detaljniji uvid u to). Svakako bi bilo odmah raditi šire, dok već nije izgrađeno, nego posle da se "češemo" i većamo šta i kako.Koliko je po Vasoj proceni dugacka ulica gde se moze iskoristiti deo za parkiranje? Da li je izvodljivo da se automobili parkiraju na dva tocka, tako da se zauzme samo deo trotoara? Da se obeleze parking mesta da se ne bi gubio prostor izmedju augomobila? Ne na 45 stepeni, nego dva tocka po duzini automobila? Da li se time dobija dovoljna sirina korisnog dela trotoara za setanje?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Što se tiče postojeće ulice, taj način parkiranja pola na ulici, pola na trotoaru je sigurno bolji od postojećeg načina penjanja i zauzimanja kompletnog trotoara. Ali ni to rešenje nije bajno naravno. Mislim da bi se mogla koristiti maltene cela dužina ulice (mislim da je nekih 300m) i to naravno samo donja strana, jer je tu trotoar širi. Kako je širina automobila uglavnom 1,7-2m, zauzeo bi se 1m kolovozne trake i 1m trotoara. Ne znam širinu trotoara ali u tom slučaju bi ostalo bar 1,5m širine za pešake. Vožnja ulicom bi morala biti u tim suženim uslovima prilagođena (do 20km/h) ali mislim da bi funkcionisalo što se tiče mimoilaženja (možda bi problem bili neki veći kombiji i kamioni).
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Meni ta ulica deluje već i previše suzeno... Ja sam potpuni laik u tom domenu, ali tako mi deluje. Ko je video ulicu uživo neka podeli svoj utisak.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904775#p904775:1pr4xpmm je napisao(la):Mesec » Пет Дец 03, 2021 11:50 am[/url]":1pr4xpmm]Samo napomena-koliko sam ja ispratila ta ulica ispod Premium zgrada bi trebalo da se poveže sa Mirijevskim bulevarom nekad. Onda je ni slučajno ne treba suzavati. Mene čak brine kolika će gužva kasnije tuda biti.
Jeste bolje. To bi, u datim okolnostima, bilo idealno. Zapravo, desni trotoar kad se skrene sa Slanačkog puta je kao stvoren da ostane trotoar. Između projektovanih parkinga staje između 20 i 30 automobila, što nije previsok broj da bi se imao slobodan trotoar. Predlog da se svuda parkira, a ostavi deo trotoara, je išao u smeru maksimizacije parking mesta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904785#p904785:1qsrlrvk je napisao(la):lana_bor » Pet Dec 03, 2021 12:20 pm[/url]":1qsrlrvk]Metri i zene u mom slucaju ne biva....ne umem ja to da premerim u glavi. Mozda cu se ponoviti sto je neko rekao, izvinite...zar ne bi najbolje resenje bilo samo jedna strana ulice za podizanje na trotoar? Druga da bude sa stubicima i prohodna za pesake? Da li mislite da je pametno da po dvoje iz svake sekvence gradnje odemo do nekog iz prodaje?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Trazice to od Vas kao uslov da Vas uopste primi, hteli to Vi ili ne....sto se tice Pink televizije, pokusacu da Vam se obratim Vasim jezikom: " Muuuuuuu"SergioGonzales":f481p76a je napisao(la):Dobro rešenje jeste da se radi da jedna strana dobije praktičnu prenamenu i da bude parking ali ne orjentisan kao i trotoar već pod uglom, i to iz više razloga 1. Neće manje vešti vozači uzimati dva mesta; 2. Više vozila staje 3. Smanjuje se mogućnost saobraćajnih nezgoda jer je lakše i ući i izaći sa parking mesta.
Svakako odlično bi bilo da jedna strana ulice ostane kompletno pešačka pa makar i na uštrb druge.
Slikanje sa Vesićem Lano ne bih komentarisao ni kao ideju...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
To je to, svima je sve jasno...lana_bor":2ttjjer2 je napisao(la):Trazice to od Vas kao uslov da Vas uopste primi, hteli to Vi ili ne....sto se tice Pink televizije, pokusacu da Vam se obratim Vasim jezikom: " Muuuuuuu"SergioGonzales":2ttjjer2 je napisao(la):Dobro rešenje jeste da se radi da jedna strana dobije praktičnu prenamenu i da bude parking ali ne orjentisan kao i trotoar već pod uglom, i to iz više razloga 1. Neće manje vešti vozači uzimati dva mesta; 2. Više vozila staje 3. Smanjuje se mogućnost saobraćajnih nezgoda jer je lakše i ući i izaći sa parking mesta.
Svakako odlično bi bilo da jedna strana ulice ostane kompletno pešačka pa makar i na uštrb druge.
Slikanje sa Vesićem Lano ne bih komentarisao ni kao ideju...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Dobro je da sam progovorila Vasim zivotinjskim jezikom da me bolje razumete....SergioGonzales":daobi170 je napisao(la):To je to, svima je sve jasno...lana_bor":daobi170 je napisao(la):Trazice to od Vas kao uslov da Vas uopste primi, hteli to Vi ili ne....sto se tice Pink televizije, pokusacu da Vam se obratim Vasim jezikom: " Muuuuuuu"SergioGonzales":daobi170 je napisao(la):Dobro rešenje jeste da se radi da jedna strana dobije praktičnu prenamenu i da bude parking ali ne orjentisan kao i trotoar već pod uglom, i to iz više razloga 1. Neće manje vešti vozači uzimati dva mesta; 2. Više vozila staje 3. Smanjuje se mogućnost saobraćajnih nezgoda jer je lakše i ući i izaći sa parking mesta.
Svakako odlično bi bilo da jedna strana ulice ostane kompletno pešačka pa makar i na uštrb druge.
Slikanje sa Vesićem Lano ne bih komentarisao ni kao ideju...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sa tim se mora sto pre otici do njij, da bi stavili one nize i zaobljene bankine i iscrtali parking. Da li neko skoro ide do njih?Milajde":rks4w6ko je napisao(la):Jeste bolje. To bi, u datim okolnostima, bilo idealno. Zapravo, desni trotoar kad se skrene sa Slanačkog puta je kao stvoren da ostane trotoar. Između projektovanih parkinga staje između 20 i 30 automobila, što nije previsok broj da bi se imao slobodan trotoar. Predlog da se svuda parkira, a ostavi deo trotoara, je išao u smeru maksimizacije parking mesta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904785#p904785 je napisao(la):lana_bor » Pet Dec 03, 2021 12:20 pm[/url]":rks4w6ko]Metri i zene u mom slucaju ne biva....ne umem ja to da premerim u glavi. Mozda cu se ponoviti sto je neko rekao, izvinite...zar ne bi najbolje resenje bilo samo jedna strana ulice za podizanje na trotoar? Druga da bude sa stubicima i prohodna za pesake? Da li mislite da je pametno da po dvoje iz svake sekvence gradnje odemo do nekog iz prodaje?
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Jasno. Ima smisla. Ostalo bi oko 5m širine ulice, što jeste malo tesno, ali je izvodljivo. Samo napomena, mislim da je to je moguće samo u ulici ispod premiuma, ostale su uže sa užim trotoarima. Mislim, moguće je svuda, ali onda ne mogu da se mimoiđu automobili.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904793#p904793:2kiurjp7 je napisao(la):SergioGonzales » Pet Dec 03, 2021 12:59 pm[/url]":2kiurjp7]Dobro rešenje jeste da se radi da jedna strana dobije praktičnu prenamenu i da bude parking ali ne orjentisan kao i trotoar već pod uglom, i to iz više razloga 1. Neće manje vešti vozači uzimati dva mesta; 2. Više vozila staje 3. Smanjuje se mogućnost saobraćajnih nezgoda jer je lakše i ući i izaći sa parking mesta.
Svakako odlično bi bilo da jedna strana ulice ostane kompletno pešačka pa makar i na uštrb druge.
Slikanje sa Vesićem Lano ne bih komentarisao ni kao ideju...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk