Šta je novo?

Sunnyville Višnjička Banja [stambeni kompleks]

A opet na osnovu ovih podataka oni su ispunili svoju normu, jedno parking mesto po stanu i još malo preko. :(
 
Sve podatke o broju predviđenih parking mesta u podzemnim garazama i nadzemnim parking mestima imamo u procenama, ugovorima itd...

Prva faza: 105 stana, 60 mesta u garaži, 60 nadzemnim parking.

Druga faza: 84 stana, 48+48.

Treca faza: 105 stana, 60+78.

Cetrvrta faza: 118 stana, 6 poslovnih prostora, 98+17.

A imali smo i uvid u planove vezane za ulicu i tu su predviđena neka parking mesta. Nemam vremena da to sada tražim...
 
Ja imam pitanje-planirate li vi goste u vašem stanu? Kako će vam doći? Hoćete li ih ograničavati, moraš autobusom jer nemaš kod mene gde da se parkiras. Moj rođeni brat sa dvoje male dece da ne može da mi dodje jer će mu neko pozvati komunalnu ako stane gde ima.
I za premium 1 nije bilo u prodaji parking mesta samo garažna. Sta onda na ta slobodna mesta, ko treba da stane. Ja sam kupila stan računajući na slobodno mesto. A u novčanik nikom nije pristojno zavirivati.
Za bilo kakvu inicijativu, organizovanje i rešavanje problema javljam se.
 
Evo nasla sam neku sliku od ranije...da li moze da se dizinom ovog desnog trotoara parkira na dva tocka? Levi deo da ostane slobodan za setnju, ulaz u zgradu/parking?
d2921c8efd62bd30b30dd6a949fe46c5.jpg


Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
Mesec":1vj7j5tj je napisao(la):
Ja imam pitanje-planirate li vi goste u vašem stanu? Kako će vam doći? Hoćete li ih ograničavati, moraš autobusom jer nemaš kod mene gde da se parkiras. Moj rođeni brat sa dvoje male dece da ne može da mi dodje jer će mu neko pozvati komunalnu ako stane gde ima.
I za premium 1 nije bilo u prodaji parking mesta samo garažna. Sta onda na ta slobodna mesta, ko treba da stane. Ja sam kupila stan računajući na slobodno mesto. A u novčanik nikom nije pristojno zavirivati.
Za bilo kakvu inicijativu, organizovanje i rešavanje problema javljam se.
Niko ne zaviruje u novcanik, zamenjujete teze...shodno Vasem razmisljanju imacemo problem sa parkiranjem, jer svi racunaji na slobodna parking mesta...

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
Koliko je po Vasoj proceni dugacka ulica gde se moze iskoristiti deo za parkiranje? Da li je izvodljivo da se automobili parkiraju na dva tocka, tako da se zauzme samo deo trotoara? Da se obeleze parking mesta da se ne bi gubio prostor izmedju augomobila? Ne na 45 stepeni, nego dva tocka po duzini automobila? Da li se time dobija dovoljna sirina korisnog dela trotoara za setanje?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Ako mislite na novu ulicu koja je u izgradnji, tu ne mogu da vam odgovorim jer ne znam kako će to tačno izgledati (neko je kačio nacrt ali nisam imao detaljniji uvid u to). Svakako bi bilo odmah raditi šire, dok već nije izgrađeno, nego posle da se "češemo" i većamo šta i kako.
Što se tiče postojeće ulice, taj način parkiranja pola na ulici, pola na trotoaru je sigurno bolji od postojećeg načina penjanja i zauzimanja kompletnog trotoara. Ali ni to rešenje nije bajno naravno. Mislim da bi se mogla koristiti maltene cela dužina ulice (mislim da je nekih 300m) i to naravno samo donja strana, jer je tu trotoar širi. Kako je širina automobila uglavnom 1,7-2m, zauzeo bi se 1m kolovozne trake i 1m trotoara. Ne znam širinu trotoara ali u tom slučaju bi ostalo bar 1,5m širine za pešake. Vožnja ulicom bi morala biti u tim suženim uslovima prilagođena (do 20km/h) ali mislim da bi funkcionisalo što se tiče mimoilaženja (možda bi problem bili neki veći kombiji i kamioni).
 
Ovo su parking mesta za prodaju, ima ih sa obe strane Premijum 1 i 2, do njih se dolazi kroz garazu. Unutar Premijuma ce biti slobodnih mesta za goste i one koji ne kupe parking mesto ili garazno. Naravno, slobodnih parkig mesta ce biti jaaako malo. Garaznih mesta i parking mesta ima dovoljno i malo vise
a9220593f480fcb3db9619e11531077a.jpg


Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
Ali ne računaju svi. Garažna mesta su sva kupljena. I šta onda. Slobodna mesta su za koga? Po ugovoru za premium1 stoji 412 stanova 266 garaznih I 203 nadzemih parking mesta. Kazem Vam nisu bili na prodaju. Sta je trebalo da učinim?
 
SunnyJ":2io1j56j je napisao(la):
Koliko je po Vasoj proceni dugacka ulica gde se moze iskoristiti deo za parkiranje? Da li je izvodljivo da se automobili parkiraju na dva tocka, tako da se zauzme samo deo trotoara? Da se obeleze parking mesta da se ne bi gubio prostor izmedju augomobila? Ne na 45 stepeni, nego dva tocka po duzini automobila? Da li se time dobija dovoljna sirina korisnog dela trotoara za setanje?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Ako mislite na novu ulicu koja je u izgradnji, tu ne mogu da vam odgovorim jer ne znam kako će to tačno izgledati (neko je kačio nacrt ali nisam imao detaljniji uvid u to). Svakako bi bilo odmah raditi šire, dok već nije izgrađeno, nego posle da se "češemo" i većamo šta i kako.
Što se tiče postojeće ulice, taj način parkiranja pola na ulici, pola na trotoaru je sigurno bolji od postojećeg načina penjanja i zauzimanja kompletnog trotoara. Ali ni to rešenje nije bajno naravno. Mislim da bi se mogla koristiti maltene cela dužina ulice (mislim da je nekih 300m) i to naravno samo donja strana, jer je tu trotoar širi. Kako je širina automobila uglavnom 1,7-2m, zauzeo bi se 1m kolovozne trake i 1m trotoara. Ne znam širinu trotoara ali u tom slučaju bi ostalo bar 1,5m širine za pešake. Vožnja ulicom bi morala biti u tim suženim uslovima prilagođena (do 20km/h) ali mislim da bi funkcionisalo što se tiče mimoilaženja (možda bi problem bili neki veći kombiji i kamioni).
Mi svakako mozemo da predlozimo da nam isstampaju one bele linije tako da vozaci znaju dokle mogu da udju na trotoar. Gledajuci ovaj sivi auto na slici, ako se pomeri malo ulevo, trotoara bi bilo dovoljno, jedino ne znam kolikl tu okvirno moze stati automobila.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
Mesec":2v2okie1 je napisao(la):
Ali ne računaju svi. Garažna mesta su sva kupljena. I šta onda. Slobodna mesta su za koga? Po ugovoru za premium1 stoji 412 stanova 266 garaznih I 203 nadzemih parking mesta. Kazem Vam nisu bili na prodaju. Sta je trebalo da učinim?
Ako ste u mogucnosti, hvatajte za gusu da Vam prodaju bar u Premijum 2

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904765#p904765:1na52br6 je napisao(la):
lana_bor » Pet Dec 03, 2021 11:33 am[/url]":1na52br6]
SunnyJ":1na52br6 je napisao(la):
Koliko je po Vasoj proceni dugacka ulica gde se moze iskoristiti deo za parkiranje? Da li je izvodljivo da se automobili parkiraju na dva tocka, tako da se zauzme samo deo trotoara? Da se obeleze parking mesta da se ne bi gubio prostor izmedju augomobila? Ne na 45 stepeni, nego dva tocka po duzini automobila? Da li se time dobija dovoljna sirina korisnog dela trotoara za setanje?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Ako mislite na novu ulicu koja je u izgradnji, tu ne mogu da vam odgovorim jer ne znam kako će to tačno izgledati (neko je kačio nacrt ali nisam imao detaljniji uvid u to). Svakako bi bilo odmah raditi šire, dok već nije izgrađeno, nego posle da se "češemo" i većamo šta i kako.
Što se tiče postojeće ulice, taj način parkiranja pola na ulici, pola na trotoaru je sigurno bolji od postojećeg načina penjanja i zauzimanja kompletnog trotoara. Ali ni to rešenje nije bajno naravno. Mislim da bi se mogla koristiti maltene cela dužina ulice (mislim da je nekih 300m) i to naravno samo donja strana, jer je tu trotoar širi. Kako je širina automobila uglavnom 1,7-2m, zauzeo bi se 1m kolovozne trake i 1m trotoara. Ne znam širinu trotoara ali u tom slučaju bi ostalo bar 1,5m širine za pešake. Vožnja ulicom bi morala biti u tim suženim uslovima prilagođena (do 20km/h) ali mislim da bi funkcionisalo što se tiče mimoilaženja (možda bi problem bili neki veći kombiji i kamioni).
Mi svakako mozemo da predlozimo da nam isstampaju one bele linije tako da vozaci znaju dokle mogu da udju na trotoar. Gledajuci ovaj sivi auto na slici, ako se pomeri malo ulevo, trotoara bi bilo dovoljno, jedino ne znam kolikl tu okvirno moze stati automobila.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Možda to nije loše. Sagledati lepo i premeriti na terenu, pa onda iscrtati mesta za parkiranje, da se ne penju na ceo trotoar. Evo jedna slika da se stekne utisak u vezi širina auta, trotoara i kolovoznih traka.
Screenshot_20211203-113954_Brave.jpg
 
Samo napomena-koliko sam ja ispratila ta ulica ispod Premium zgrada bi trebalo da se poveže sa Mirijevskim bulevarom nekad. Onda je ni slučajno ne treba suzavati. Mene čak brine kolika će gužva kasnije tuda biti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904775#p904775:1pr4xpmm je napisao(la):
Mesec » Пет Дец 03, 2021 11:50 am[/url]":1pr4xpmm]Samo napomena-koliko sam ja ispratila ta ulica ispod Premium zgrada bi trebalo da se poveže sa Mirijevskim bulevarom nekad. Onda je ni slučajno ne treba suzavati. Mene čak brine kolika će gužva kasnije tuda biti.
Meni ta ulica deluje već i previše suzeno... Ja sam potpuni laik u tom domenu, ali tako mi deluje. Ko je video ulicu uživo neka podeli svoj utisak.
 
Pozdrav svima. Obzirom da je bitna tema, pridružujem se diskusiji. Jeste tragično da neko potroši za stan 80k+ EUR i da pravi kompomise u smislu da li će proći kolicima za dete ili da li će biti u mogućnosti da parkira auto. Ali, realnost je takva i treba tražiti praktična rešenja. Konkretno, ja sam kupio i garažu, ali nije samo problem parkiranja, nego i prohodnosti kroz naselje.

Uglavnom, ukoliko gledam dobar projekat, širina ulice koja prolazi ispod Premium zgrada je 7m (3,5m + 3,5m), dok je projektovana širina trotoare po 3m sa obe strane. Prosečna širina automobila je ispod 2m, što ostavlja dovoljno prostora za pešake i dečija kolica (širina im je 50-60cm). Dakle, ideja o stubićima na 2/3 trotoara bi rešila problem. Oko 30-40% ulice od Slanačkog puta do kraja premiuma 2 će imati parking mesta, pa će tu trotoar biti prohodan. Ostatak trotoara će biti nakrcan automobilima i tu je problem. Investitor je mogao celom dužinom da napravi parking mesta, ali ga buduće ulice u tome sprečavaju.

Joše jedan info, ulica između premium 1 i premium 2 zgrade će biti širine 6m, dok će trotoar biti po 2m sa obe strane. Tu nema mesta za sve, pa rešenje može biti stubići barem sa jedne strane.
 
Metri i zene u mom slucaju ne biva....ne umem ja to da premerim u glavi. Mozda cu se ponoviti sto je neko rekao, izvinite...zar ne bi najbolje resenje bilo samo jedna strana ulice za podizanje na trotoar? Druga da bude sa stubicima i prohodna za pesake? Da li mislite da je pametno da po dvoje iz svake sekvence gradnje odemo do nekog iz prodaje?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904785#p904785:1qsrlrvk je napisao(la):
lana_bor » Pet Dec 03, 2021 12:20 pm[/url]":1qsrlrvk]Metri i zene u mom slucaju ne biva....ne umem ja to da premerim u glavi. Mozda cu se ponoviti sto je neko rekao, izvinite...zar ne bi najbolje resenje bilo samo jedna strana ulice za podizanje na trotoar? Druga da bude sa stubicima i prohodna za pesake? Da li mislite da je pametno da po dvoje iz svake sekvence gradnje odemo do nekog iz prodaje?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Jeste bolje. To bi, u datim okolnostima, bilo idealno. Zapravo, desni trotoar kad se skrene sa Slanačkog puta je kao stvoren da ostane trotoar. Između projektovanih parkinga staje između 20 i 30 automobila, što nije previsok broj da bi se imao slobodan trotoar. Predlog da se svuda parkira, a ostavi deo trotoara, je išao u smeru maksimizacije parking mesta.
 
Dolazimo do toga da jedino funkcionalno je da se po jednoj strani postave stubovi a druga da bude parking. Svaka druga ideja bi zahtevala izmene urbanističkog plana, a nisam siguran da će se to desiti. Opet ostaje da se Nenad pita pa da vidimo da li može i neka drastičnija promena kao dodatni parking.
 
Dobro rešenje jeste da se radi da jedna strana dobije praktičnu prenamenu i da bude parking ali ne orjentisan kao i trotoar već pod uglom, i to iz više razloga 1. Neće manje vešti vozači uzimati dva mesta; 2. Više vozila staje 3. Smanjuje se mogućnost saobraćajnih nezgoda jer je lakše i ući i izaći sa parking mesta.
Svakako odlično bi bilo da jedna strana ulice ostane kompletno pešačka pa makar i na uštrb druge.

Slikanje sa Vesićem Lano ne bih komentarisao ni kao ideju...

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 
SergioGonzales":f481p76a je napisao(la):
Dobro rešenje jeste da se radi da jedna strana dobije praktičnu prenamenu i da bude parking ali ne orjentisan kao i trotoar već pod uglom, i to iz više razloga 1. Neće manje vešti vozači uzimati dva mesta; 2. Više vozila staje 3. Smanjuje se mogućnost saobraćajnih nezgoda jer je lakše i ući i izaći sa parking mesta.
Svakako odlično bi bilo da jedna strana ulice ostane kompletno pešačka pa makar i na uštrb druge.

Slikanje sa Vesićem Lano ne bih komentarisao ni kao ideju...

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Trazice to od Vas kao uslov da Vas uopste primi, hteli to Vi ili ne....sto se tice Pink televizije, pokusacu da Vam se obratim Vasim jezikom: " Muuuuuuu"

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
lana_bor":2ttjjer2 je napisao(la):
SergioGonzales":2ttjjer2 je napisao(la):
Dobro rešenje jeste da se radi da jedna strana dobije praktičnu prenamenu i da bude parking ali ne orjentisan kao i trotoar već pod uglom, i to iz više razloga 1. Neće manje vešti vozači uzimati dva mesta; 2. Više vozila staje 3. Smanjuje se mogućnost saobraćajnih nezgoda jer je lakše i ući i izaći sa parking mesta.
Svakako odlično bi bilo da jedna strana ulice ostane kompletno pešačka pa makar i na uštrb druge.

Slikanje sa Vesićem Lano ne bih komentarisao ni kao ideju...

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Trazice to od Vas kao uslov da Vas uopste primi, hteli to Vi ili ne....sto se tice Pink televizije, pokusacu da Vam se obratim Vasim jezikom: " Muuuuuuu"

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
To je to, svima je sve jasno...

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 
SergioGonzales":daobi170 je napisao(la):
lana_bor":daobi170 je napisao(la):
SergioGonzales":daobi170 je napisao(la):
Dobro rešenje jeste da se radi da jedna strana dobije praktičnu prenamenu i da bude parking ali ne orjentisan kao i trotoar već pod uglom, i to iz više razloga 1. Neće manje vešti vozači uzimati dva mesta; 2. Više vozila staje 3. Smanjuje se mogućnost saobraćajnih nezgoda jer je lakše i ući i izaći sa parking mesta.
Svakako odlično bi bilo da jedna strana ulice ostane kompletno pešačka pa makar i na uštrb druge.

Slikanje sa Vesićem Lano ne bih komentarisao ni kao ideju...

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Trazice to od Vas kao uslov da Vas uopste primi, hteli to Vi ili ne....sto se tice Pink televizije, pokusacu da Vam se obratim Vasim jezikom: " Muuuuuuu"

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
To je to, svima je sve jasno...

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Dobro je da sam progovorila Vasim zivotinjskim jezikom da me bolje razumete....

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
Milajde":rks4w6ko je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904785#p904785 je napisao(la):
lana_bor » Pet Dec 03, 2021 12:20 pm[/url]":rks4w6ko]Metri i zene u mom slucaju ne biva....ne umem ja to da premerim u glavi. Mozda cu se ponoviti sto je neko rekao, izvinite...zar ne bi najbolje resenje bilo samo jedna strana ulice za podizanje na trotoar? Druga da bude sa stubicima i prohodna za pesake? Da li mislite da je pametno da po dvoje iz svake sekvence gradnje odemo do nekog iz prodaje?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Jeste bolje. To bi, u datim okolnostima, bilo idealno. Zapravo, desni trotoar kad se skrene sa Slanačkog puta je kao stvoren da ostane trotoar. Između projektovanih parkinga staje između 20 i 30 automobila, što nije previsok broj da bi se imao slobodan trotoar. Predlog da se svuda parkira, a ostavi deo trotoara, je išao u smeru maksimizacije parking mesta.
Sa tim se mora sto pre otici do njij, da bi stavili one nize i zaobljene bankine i iscrtali parking. Da li neko skoro ide do njih?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904793#p904793:2kiurjp7 je napisao(la):
SergioGonzales » Pet Dec 03, 2021 12:59 pm[/url]":2kiurjp7]Dobro rešenje jeste da se radi da jedna strana dobije praktičnu prenamenu i da bude parking ali ne orjentisan kao i trotoar već pod uglom, i to iz više razloga 1. Neće manje vešti vozači uzimati dva mesta; 2. Više vozila staje 3. Smanjuje se mogućnost saobraćajnih nezgoda jer je lakše i ući i izaći sa parking mesta.
Svakako odlično bi bilo da jedna strana ulice ostane kompletno pešačka pa makar i na uštrb druge.

Slikanje sa Vesićem Lano ne bih komentarisao ni kao ideju...

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Jasno. Ima smisla. Ostalo bi oko 5m širine ulice, što jeste malo tesno, ali je izvodljivo. Samo napomena, mislim da je to je moguće samo u ulici ispod premiuma, ostale su uže sa užim trotoarima. Mislim, moguće je svuda, ali onda ne mogu da se mimoiđu automobili.
 
Dokoma sam otisla gore da vidim o cemu pricate. Ulica ispod premijuma je stigla skoro do pola premijum 2...pricam o ravnanju i iskopavanju
3dc973157831e36006cc8e141f98613c.jpg
aa90654e978823a31c61c6fe5e918ec1.jpg
a131ea79c64b1c12645c3b6bdfc335e8.jpg


Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 
Ma to fino napreduje. Zaista rade dobrim tempom.

Još jedna ideja mi je pala na pamet. Opet ne sjajna ali razmišljam, pa mi dođe na um. Ispod Premium 1 i 2 i ge nove ulice, sa donje strane, kolilo znam nike predviđeno nisćšta za izgradnju, odnosno postoji slobodan prostor. Kada bi se tu bar neki deo asfaltirao, izbetonirao ili bar samo nasuo tucanikom, bio bi zgodan za korišćenje makar onima koji ne ugrabe regularno parking mesto, nekom posetiocu ili nekom sa vozilom većih gabarita. Možda bi mnogi izbegavali da ostave tu auto jer su ispod Romi ali ja bih prvi kad ne nađem slobodno parking mesto, ostavio pre dole nego da stajem nepropisno.
 
Vrh