Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Istorijski znacaj ne mora da se meri po tome koliko je nesto staro. tu gledam malo crno-belo: ili ga ima ili ga nema.
 
Glavni gradski urbanista Milutin Folić [/url je napisao(la):
":3dxng9zu]"Most je odslužio svoje, vreme da ode u penziju"

"Ovaj most ne zadovoljava ni kapacitetom ni kvalitetom onome čemu treba da služi", naveo je Folić.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1491243

Cemu sluzi most?
Sluzi da se predje reka. Jednostavno.

Da li preko Starog Savskog mosta moze da sa predje reka? Moze.
Da li moze da bezbedno da se predje reka (kvalitet)? Moze.
Da li mogu hiljade Beogradjana da predju preko mosta svakog sata gradskim prevozom, peske, biciklom (kapacitet)? Mogu.

Neko ovde krade Beogradjane.

Jedini razlog za rusenje starog Savskog mosta je buka tramvaja koja je krajnje neprimerena takozvanom elitnom naselju BnV.
Govn a koja se izlivaju u Savu nokome ne smetaju, jer pobogu to su skupa elitna govn a stanovnika rezidensa, ali zato tramvaj bode oci i usi. Toliko je nezgrapan, bucan i ruzan, a tek sirotinja koja se u njemu gura i klacka, fuj, dalje taj jad od mojih elitnih govanaca :bg4: .

Da li treba praviti novi most? Naravno, treba pola tuceta novih mostova, nesporno.

Da li treba rusiti postojece dok se ne napravi novo (Z. stanica, pruga oko Kalisa, Autobuska, obaloutvrda...) ? Ne, nikako, narocito kada ruse stetocine koje dokazano nisu sposobne nista novo kvalitetno da sagrade (sifra rupa u Savi).

Novo pravilo za buducnost grada: sme da rusi iskljucivo onaj ko je kvalitetniji objekat istog tipa prethodno sagradio.
:dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595053#p595053:71b3ston je napisao(la):
zidar » Mon Jan 14, 2019 11:42 am[/url]":71b3ston]
Novo pravilo za buducnost grada: sme da rusi iskljucivo onaj ko je kvalitetniji objekat istog tipa prethodno sagradio.
:dil:

Mislim, srušiće most, napraviće bolji i lepši. Skoro pa je ispoštovano tvoje novo pravilo. Možda da koriguješ deo "prethodno sagradio" u "zamenio lepšim, funkcionalnijim"
 
takodje ne moze da se poredi karlov most sa starim savskim zato sto tamo prolaze samo turisticki brodovi, a i da ne prolaze niko ne bi rusio most samo zbog toga, a kod nas prolaze ogromni teretnjaci, a most je bukvalno sklepotina bez znacaja tako da ako smeta medjunarodnoj trgovini, pravac smederevo
 
Odakle ti info da se preko Save ne odvija trgovina preko Dunava u pravcu Rumunije (Crnog mora)?
 
Ovaj Entero izbaci sliku i argument i isplivase botovi.Hocete li tako pisati i dok 3 godine bude Beograd u vakumu koliko bude uskracen za most?!
Pa majku mu pomislite samo malo na Vas grad i zaboravite na politiku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595232#p595232:ansh3309 je napisao(la):
solecar » Uto Jan 15, 2019 12:36 am[/url]":ansh3309]Odakle ti info da se preko Save ne odvija trgovina preko Dunava u pravcu Rumunije (Crnog mora)?

to sam i rekao, sava je znacajna jer se odvija medjunarodna rtgovina, a ako se ona poveca i most zasmeta, to je potpuno validan razlog za recikliranje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595235#p595235:7mluejf5 je napisao(la):
Savamala » 14 Јан 2019 11:40 pm[/url]":7mluejf5]Ovaj Entero izbaci sliku i argument i isplivase botovi.Hocete li tako pisati i dok 3 godine bude Beograd u vakumu koliko bude uskracen za most?!
Pa majku mu pomislite samo malo na Vas grad i zaboravite na politiku.

Претерујете у драматизацији привременог губитка 0,5+0,5 друмске траке ... Преживео је град реконструкцију и Бранковог моста, и реконструкцију Газеле, па и својевремено реконструкцију овог моста.
 
Pa, preživeo je Beograd i rušenje svih mostova `41, ako je preživljavanje poenta.

Kako je preživljavana rekonstrukcija Starog mosta tokom poslednjih meseci 2007. već sam pisao i neću da se ponavljam. Ko ne veruje... vidimo se u decembru one godine kada sruše most. Mogu odmah da dam savet: neka se svi, posebno oni koje put nosi ka Slaviji, spreme na 5 km pešačenja svakog popodneva.
 
Samo covek koji ne zivi u Beogradu moze da podrzi rusenje jednog mosta na nekoliko godina i samo onaj koji ima neku korist.To svi znamo makar 100 naloga otvorili.
Vrlo jednostavno ,hvala ako gradite novi most a ne dirate stari i svaki covek ce Vam biti zahvalan koji nema veze sa politikom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595248#p595248:1kpljyk7 je napisao(la):
nekianonimnilik » Uto Jan 15, 2019 1:19 am[/url]":1kpljyk7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595232#p595232:1kpljyk7 je napisao(la):
solecar » Uto Jan 15, 2019 12:36 am[/url]":1kpljyk7]Odakle ti info da se preko Save ne odvija trgovina preko Dunava u pravcu Rumunije (Crnog mora)?

to sam i rekao, sava je znacajna jer se odvija medjunarodna rtgovina, a ako se ona poveca i most zasmeta, to je potpuno validan razlog za recikliranje
Ti si rekao da je Stari savski most postao mali za obim rečnog trgovinskog saobraćaja i da ga treba prebaciti u Smederevo. A ja sam te pitao kako znaš da se trgovina Dunavom ne odvija i u pravcu Rumunije (Crbog nora) , jer je nemoguće da most smeta na Savi kod ušća u Dunav , a da ne bi smetao kada bi se postavio preko Dunava kod Smedereva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595321#p595321:2rlq3h3o je napisao(la):
solecar » 15 Jan 2019 12:57 pm[/url]":2rlq3h3o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595248#p595248:2rlq3h3o je napisao(la):
nekianonimnilik » Uto Jan 15, 2019 1:19 am[/url]":2rlq3h3o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595232#p595232:2rlq3h3o je napisao(la):
solecar » Uto Jan 15, 2019 12:36 am[/url]":2rlq3h3o]Odakle ti info da se preko Save ne odvija trgovina preko Dunava u pravcu Rumunije (Crnog mora)?

to sam i rekao, sava je znacajna jer se odvija medjunarodna rtgovina, a ako se ona poveca i most zasmeta, to je potpuno validan razlog za recikliranje
Ti si rekao da je Stari savski most postao mali za obim rečnog trgovinskog saobraćaja i da ga treba prebaciti u Smederevo. A ja sam te pitao kako znaš da se trgovina Dunavom ne odvija i u pravcu Rumunije (Crbog nora) , jer je nemoguće da most smeta na Savi kod ušća u Dunav , a da ne bi smetao kada bi se postavio preko Dunava kod Smedereva.

ne može da se postavi kod smedereva jer je tamo dunav na najužem mestu bar duplo širi od save.
 
Koji ste delegati, pa nekianonimnilik je оčigledno mislio na smederevsku železaru.

Smederevu pre svega novi most nije potreban jer sa druge strane Dunava ne postoji NIŠTA. Osim njiva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595321#p595321:elzrewk4 je napisao(la):
solecar » Uto Jan 15, 2019 1:57 pm[/url]":elzrewk4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595248#p595248:elzrewk4 je napisao(la):
nekianonimnilik » Uto Jan 15, 2019 1:19 am[/url]":elzrewk4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595232#p595232:elzrewk4 je napisao(la):
solecar » Uto Jan 15, 2019 12:36 am[/url]":elzrewk4]Odakle ti info da se preko Save ne odvija trgovina preko Dunava u pravcu Rumunije (Crnog mora)?

to sam i rekao, sava je znacajna jer se odvija medjunarodna rtgovina, a ako se ona poveca i most zasmeta, to je potpuno validan razlog za recikliranje
Ti si rekao da je Stari savski most postao mali za obim rečnog trgovinskog saobraćaja i da ga treba prebaciti u Smederevo. A ja sam te pitao kako znaš da se trgovina Dunavom ne odvija i u pravcu Rumunije (Crbog nora) , jer je nemoguće da most smeta na Savi kod ušća u Dunav , a da ne bi smetao kada bi se postavio preko Dunava kod Smedereva.

mislio sam u smederevo da se pretopi
 
Stari savski most biće premešten tako da se nadovezuje na Ulicu omladinskih brigada - Novi most u Beogradu na vodi otvara se 2021?

Stari savski most biće postavljen u produžetku Ulice omladinskih brigada između blokova 70 i 70a i povezaće Novi Beograd i Adu Ciganliju. Otvaranje buduće pešačke veze kao i novog mosta koji će biti podignut na mestu Starog savskog planirano je za dve godine, kako bi se taj svečani trenutak poklopio sa useljavanjem Kule Beograd, centralnog i najvišeg zdanja stambeno-poslovno kompleksa Beograd na vodi, kaže za Politiku novi gradski urbanista Marko Stojčić.

Ponovno postavljanje Starog savskog mosta i novog na njegovom mestu trebalo bi da počne sledeće godine, a uslov za to je da se tramvajski saobraćaj iz Savskog amfiteatra prebaci na Most na Adi kada bude završena ugradnja šina na mostu sa pilonom. Taj posao, prema poslednjim najavama, biće okončan u junu. Na leto bi trebalo da počne uklanjanje Starog savskog mosta koji su sagradili okupatori 1942.

- Izrada planskog dokumenta, tehničke dokumentacije za novi most i rekonstrukciju starog je u toku. To finansira kompanija Beograd na vodi i o njenom trošku biće izgrađen novi most na mestu Starog savskog. Njegov remont pre nego što poveže Novi Beograd i Adu Ciganliju biće obavljen u Srbiji i još ne znamo kojoj firmi će taj posao biti dodeljen - ističe Stojčić.

Izvor: eKapija

Postoji li ikakav način da se provere navodi novog "grackog" urbaniste o tome da "Navodni Beograd" kešira novi most? I da se generalno provere ti tokovi novca za finansiranje infrastrukture oko "Navodnog Beograda"?
 
Da se dobro gleda budzet za sledecu godinu da se nepotkrade stavka novi most ....
Tekst e kapije malo nadrobljen most sa pilonon mislim...
 
Ako bude novi most otvoren 2021. godine, to je odlično. Brže nisam očekivao, a verujem ni vi.
 
To znači dve godine apokalipse na Gazeli i Brankovom mostu. Ako sam dobro razumeo novi most ima 3 trake u oba smera + šine za tramvaj u sredini. Možda pričam gluposti sada ali zar nije mogla jedna strana da se uradi, pa da se pusti u saobraćaj i da se onda skida stari most i nastavi sa novim?
 
Ali pazite, oni će istovremeno da otvore novi most i stari koji će da prebace na Adu. Pa jbt, koliko će drugo rekonstruisati tu staru konstrukciju.

Hoće da ponove Pešića i da otvore istovremeno više stvari.

E pa niste mu ni do kolena (Mostar, Gazela, tunel i auto-put)
 
Ja ne znam da li će iko ikada uspeti da se približi Pešiću do prstiju , a ne do kolena. Da nije bilo njega , danas ko zna šta bi smo imali od Savskih blokova , jer on je 2/3 istih , izgradio za svog mandata. Ovo je samo jedna od stvari koja mi trenutno pada na pamet.
 
Gledajuci kako se "relativno lako" sa barzom pomera ceo mostovski raspon pri demontazi privremenog mosta B Perosevica u Novom Sadu, mogao bi tako i ceo stari tramvajski most da se pomeri dvadesetak metara nizvodno dok se ne napravi novi most umesto Zaricevog, posto ce izgradnja da traje dve, tri, cetiri godine a posle ga rastaviti i prebaciti kod Ade ciganlije ili sto bi bilo jos bolje, u pravcu Travnicke ili Mostarske ulice (malo uzvodno od Brankovog mosta) i da tamo preuzme deo saobracaja (posto ne bi tramvaj isao preko njega, ne bi tandrkao i ometao stanovnike BnV dok lalaju:D)
Veliki raspon PM B Perosevic je oko 1o2 metara a Most M Zarica 157 metara tako da bi dve barze zavrsile posao ili ova i jos dve male pomocne.
No, to je svemirska tehnologija za ove lokalne tutumrakove :mrgreen:
 
Vrh