Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 205 34,9%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 76 12,9%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 38 6,5%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 179 30,5%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 60 10,2%
  • Ne znam

    Glasovi: 29 4,9%

  • Ukupno glasača
    587
Čudi me da Brdjani nisu predložili Banovo Brdo pored onih pasarelica i malih nadvoznjaka (uska saob. grla) da dobiju taj luk ?
Može lepo da se iskoristi cak tramvajska infrastruktura da se prodiži u više pravaca
Ah da .... brdjansku mentalitet,
most nije brendiran 😜
 
Napali su mesto budućeg kružnog toka kod Starog sajmišta, kopaju i postavljaju tucanik na mesto zelenih površina uz sadašnje saobraćajnice. Posebno mi je toplo oko srca jer razne limene sklepotine/ barake idu pod mač uskoro. Ništa lepše od toga kada se ceo blok sklepotina ruši.
 
Nije baš. Jedan objekat je bio sporan, nemoguće je da ste propustili da je Šapić bar godinu dana kukao zbog toga na svakoj konferenciji. "Majstor uselio stara majku iznad radionice da ispadne da je to stambeni objekat" - ma, čuli ste sigurno tu priču :D Govorio je kako je kako moguće da zbog tog jednog lika most bude završen, a da nema pristup sa NBG :D

Ali, eto, u utorak je na konferenciji potvrdio da je taj spor rešen i da kreću sa radovima.
 
Тај 4 крак подразумева да ће бициклистички и пешачки саобраћај бити додатно отежани ћаци семафоризацијом која даје предност колима на уштрб свих осталих.
 
Semafor se bar može lako podesiti :) mada, misli da dugoročno treba težiti izgradnji pešačko-bisiklističkog mosta u zoni Beton hale, baš onako kako je Jan Gel predlagao u studiji za park Ušće umesto besmislene i neracionalne gondole.
 
Све зависи да ли на бицикло гледамо искључиво као вид рекреације и разоноде, или желимо да га подстакнемо у свакодневним кретањима.
 

Iz kod razloga su prva dva stuba u vodi rezali tj. sekli beton, dok ovaj poslednji "čukaju" klasičnim metodom?
 
Pretpostavljam da su mislili da će im tako biti lakše a da su onda nakon urađena dva stuba shvatili da to i ne ide tako lako i brzo.
Neko je napisao ovde na forumu da su više delove stubova sekli iz razloga da prilikom čukanja komadi betona upadaju u reku i zagađuju što je delovalo sasvim logično bez obzira što bi se jedino taj beton zagadio umesto što bi on zagadio reku :)
Ali prelaskom na ovaj metod rušenja stuba se pokazalo da prvobitni metod nije bio iz razloga očuvanja životne sredine.
 

Prilozi

  • Screenshot_20251108_171720_RVX.jpg
    Screenshot_20251108_171720_RVX.jpg
    103,9 KB · Pregleda: 147
Zanimljivo je svratiti posle godinu dana na temu, i videti da čak ni stubove nisu uklonili. Srećnih vam sledećih 5 godina sa 2 mosta manje.
Nemoj tako, sledeći mesec će biti godinu dana 😁

Prošle godine u ovo vreme smo se švercovali preko tobože zatvorenog mosta i obilazili gužvu na Brankovom.
 
Most me iskreno i najmanje plaši, ono već su počeli da rade šipove i konstrukciju sa obe strane i tu se vidi napredak, ona dva stuba što uklanjaju konačno završavaju.
Imaju još jače od 12 meseci za završetak, nije nemoguće.

Ono što mene više plaši jesu pristupne saobraćajnice, Grad apsolutno ništa nije uradio u 2025. Niti ima ikakvih naznaka za prvi kvartal 2026, a svašta onomad beše planiraše na konferencijama sa KT i ostalim vragolijama.
O tunelu više ne vredi ni govoriti da će skoro, a bez tunela taj most će biti kao Most na Adi onomad bez Buleva Heroja sa Košara.
 
Mislim da sam cuo da krtica stize pocetkom godine, dok je sklope godinu dana, i 2-3 godine za gotov tunel. U nekom intervjuu sam cuo da cemo pocetkom 2030. imati ceo potez zavrsen, tako da polako.
 
Most me iskreno i najmanje plaši, ono već su počeli da rade šipove i konstrukciju sa obe strane i tu se vidi napredak, ona dva stuba što uklanjaju konačno završavaju.
Imaju još jače od 12 meseci za završetak, nije nemoguće.

Ono što mene više plaši jesu pristupne saobraćajnice, Grad apsolutno ništa nije uradio u 2025. Niti ima ikakvih naznaka za prvi kvartal 2026, a svašta onomad beše planiraše na konferencijama sa KT i ostalim vragolijama.
O tunelu više ne vredi ni govoriti da će skoro, a bez tunela taj most će biti kao Most na Adi onomad bez Buleva Heroja sa Košara.
Pun pogodak sa komentarima.

Biće dobro ako bar tramvaje puste preko novog mosta za 12 meseci…
 
Most me iskreno i najmanje plaši, ono već su počeli da rade šipove i konstrukciju sa obe strane i tu se vidi napredak, ona dva stuba što uklanjaju konačno završavaju.
Imaju još jače od 12 meseci za završetak, nije nemoguće.

Ono što mene više plaši jesu pristupne saobraćajnice, Grad apsolutno ništa nije uradio u 2025. Niti ima ikakvih naznaka za prvi kvartal 2026, a svašta onomad beše planiraše na konferencijama sa KT i ostalim vragolijama.
O tunelu više ne vredi ni govoriti da će skoro, a bez tunela taj most će biti kao Most na Adi onomad bez Buleva Heroja sa Košara.

Bio je pre koju nedelju gost direktor Instituta Jaroslav Černi koji su valjda nosioci projekta, objašnjavao je koliko vremena za šta treba (inače navodno tokom novembra počinju pripremni radovi u Bul. Despota Stefana, juče sam inače prošao pored MUP-a i nema ni naznake otpočinjanja još uvek bilo čega), suma sumarum 2030. je najranija godina završetka tunela (obe cevi) i puštanja u saobraćaj.

Što se NBG strane tiče mislim da se tu kud i kamo nešto radi, nasip proširuju a pripremaju i obnovu i proširenje Zemunskog puta, iseljavaju se tamo servisi i koješta ispred Lukoil pumpe i navodno sledeće godine počinje (i nadam se završava) probijanje nastavka Vladimira Popovića i spajanje sa kružnim tokom kod Brankovog mosta. Ako bi to sve izveli kud i kamo bi most logistički bio funkcionalan bar sa Nbg strane, dok bi Karađorđeva (koja će do tad valjda biti završena) onda bila opterećana iznad svake mere ali tako je kako je...
 
dok bi Karađorđeva (koja će do tad valjda biti završena) onda bila opterećana iznad svake mere ali tako je kako je...
Zašto misliš da bi bila opterećena iznad svake mere?
Ne pravi se novi most, most je već postojao na tom mestu.
OK, ovaj novi će imati veći kapacitet pa će na taj način indukovati više saobraćaja ali dok ne bude napravljen tunel mali broj vozila koja idu u deo grada koji je sa druge strane tunela će koristiti ovaj most u tu svrhu.
Sa druge strane deo vozila koja se kreću iz pravca NBG-a imaće pre Karađorđeve mogućnost da skrenu levo ili desno u kružnom toku i da zaobiđu deo gužve koja se bude stvorila u Karađorđevoj.
Ne očekujem ja tu neke probleme sa ili bez tunela.
 
Pa sam si rekao, značajno će se povećati kapacitet mosta i ljudi koji su ga normalno izbegavali zbog stanja u kojem se nalazio i uskog grla će ga sad više koristiti, a dobar deo će da skrene levo u Karadjordjevoj i tu će opet kod Geozavoda na kružnom toku da se pravi haos, kako u Karadjordjevoj tako i Hercegovačkoj ko odluči da tu preseče, živi bili pa videli. Tu jednostavno nema kako da se prošire trake i napravi bolja protočnost ka Kalemegdanu, tj dok se ne prodje ispod Brankovog mosta, posle je kud i kamo bolja situacija.

Desno ko bude išao ka Savrkom trgu i Nemanjinoj verujem da neće biti frke, plus će biti isprobijane ulice iz BW pa će moći i da se seče ka Vudro Vilsona.
 
Poštujem tvoje mišljenje ali mislim da neće biti gore nego što je inače bilo.
Taj tu deo ispod Brankovog mosta je uvek bio zagužvan a poslednjih godina kako je za ove što idu od Zelenog venca i Brankovog mosta obavezno desno mnogo se brže prolazi tuda, mada, tome kumuje i to što je most zatvoren i nema tramvaja pa možeš sa manje razmišljanja da skreneš levo i da presečeš tramvajsku prugu.
Videćemo, kako bude, biće.
 
Kada bi prostor bišeg BAS bio preuređen u pristupnu saobraćajnicu za novi most - za pravac Nemanjine (makar privremeno dok ne prokopaju taj famozni tunel) to bi puno značilo.
Kao što se vidi, Karađorđeva se rekonstruiše u postojećoj širini, plac BAS je ograđen za još jednu generičku BNV nakazu.
 
Vrh