Ovde se svake godine ponavlja ista priča o mostu, iako je sve već mnogo puta objašnjeno.
- Novi most je bez ikakvih problema, zaobilaženja ili krivina mogao prvo da se napravi odmah pored starog Tramvajskog, a da stari posle bude pešački ili pešačko-tramvajski
- Beograd se razvija, pa se čak i u starom delu grada drastično povećava gustina stanovanja i biznisa. Zato će nam SIGURNO trebati DVA nova mosta na prostoru BNV-a. Samo će BNV ubuduće generisati novog saobraćaja kao cela jedna manja Beogradska opština (stanovanje + biznis + rekreacija + zabava+ korišenje reke)
- Zato bi bio potreban još jedan most u nastavku Zorana Đinđića, pa taman i kad taj saobraćaj preko novog mosta ne bi imao gde dalje da ode u stari deo grada, pošto bi taj most ostvarivao vezu raznih korisnika BNV-a sa gigantskim prostorom Novog Beograda i Zemuna i niza budućih novih naselja, fabrika, stadiona, sa aerodromom itd. Međutim taj saobraćaj ustvari IMA i gde dalje da ode, jer dalje vodi čak sedam užih ulica što je u zbirnom kapacitetu dovoljno za taj mali "ostatak" "ne-lokalnog-BNV" saobraćaja preko novog mosta.
- Pravljenje ulice u nastavku Zorana Đinđića ne bi zahtevalo neku NOVU, DODATNU eksproprijaciju bloka 18 jer se čitav taj skupi priobalni blok ionako SIGURNO ruši, pa se eksproprijacija ne može izbeći. Zbog čega je dakle problem da se prvo otkupe samo zgrade na trasi te nove ulice jer to, i još mnogo više od toga, ionako mora da se uradi? Čak bi bilo jeftinije da se to uradi odmah dok nije porasla cena.
Predlog projekta bloka 18, prvonagrađeno rešenje (dakle sve se ionako eksproprijiše i ruši):
Šematski prikaz glavnih trasa i pravaca oko tri mosta na Savi. Kuda sve saobraćaj može da prođe:
Pogledajte prilog 229185
Novi most bi i dalje mogao da se napravi. Ovo bi mu sada bila pozicija i veza sa postojećom ulicom. Bilo bi teže i ponegde tesno, ali može:
Prikaz odnosa planiranih ulica u BNV-u i pozicije novog mosta. Sve te ulice kreiraju saobraćaj za novi most, a on onda rasterećuje druge mostove.