Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,9%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 54 9,7%
  • Ne znam

    Glasovi: 26 4,7%

  • Ukupno glasača
    559
Svaka akcija koja destabilizuje zlocinmacku vlast i drzavni aparat je dobra, pa i ovo s mostom.
I ovo s mostom zamara policiju, nervira Nepomenika, torsi njihove resurse.
Mi moramo da shvatimo da republika Srbija nije nasa drzava nego servis radikalske mafije.
Ti to realno?

Te blokade su totalno glupe i beskorisne.
Ti cuvas most koji se raspada, koji ce kao u Novom Sadu se srusiti, koji je nefuncionalan, mali u koi je Hitler napravio.
Molim te napusti ovaj formu arhitekture i bavi se tvojom glupom politikom na drugim mestima.

Muka mi je vise od svih vas, i Vucicevih i opozicije.
 
Znaci ipak je politika u pitanju. Ako se most ne srusi (odbrani) onda ce, uz popravku sina i podloge, most ponovo biti u funkciji (u najkracem roku do kraja ove godine). Ako se srusi nece moci da se koristi minimum 2 godine. A mozda i vise. A mozda i nikad vise.
Dali si se ti ikada vozio tim mostom?
Ili bio ispod njega kada prode tramvaj?

Sta pricas covece? Taj most je krs. I sa novom podlogom ne funkcionise. Nemas mesta za pesake ili bicikliste.
Kao u nemackoj ili u Italiji, kada se srusi taj most opet ce biti Vucic kriv?
 

Ti to realno?

Te blokade su totalno glupe i beskorisne.
Ti cuvas most koji se raspada, koji ce kao u Novom Sadu se srusiti, koji je nefuncionalan, mali u koi je Hitler napravio.
Molim te napusti ovaj formu arhitekture i bavi se tvojom glupom politikom na drugim mestima.

Muka mi je vise od svih vas, i Vucicevih i opozicije.
Logika je jednostavna.
Svaki potez vlasti jepljacka i protiv je nasih interesa.
Zato je dobro sve sto ometa vlast.
 
Dali si se ti ikada vozio tim mostom?
Ili bio ispod njega kada prode tramvaj?

Sta pricas covece? Taj most je krs. I sa novom podlogom ne funkcionise. Nemas mesta za pesake ili bicikliste.
Kao u nemackoj ili u Italiji, kada se srusi taj most opet ce biti Vucic kriv?
Presao sam ga 1000 puta svim prevoznim sredstvima. Veoma cesto i pesaka. Bio i ispod mosta bas zbog buke tramvaja. Cak sam "branio" taj most 1999. za vreme bombardovanja.
Most je takav kakav jeste. U svakom slucaju je bolji ovakav nego da ga SNS dira jer smo videli rezultat njihove "sve smo rekonstruisali samo tu nadstresnicu nismo a jesmo" rekonstrukcije. Mafija treba da ide sa vlasti i u zatvor pa kad dodje neko bolji, neko ko nije korumpiran, bezobrazan i bahat neka siri, rekonstruise ili radi sta vec treba.
 
Mislim da bi mnogo manje polemike bilo da je prvo izgrađen novi most, pa da je uklonjen ovaj Stari savski. Ovako sve mi deluje kao ping pong loptica - jedni su za rušenje, drugi protiv. A na kraju će policija da počisti demonstrante i most će biti uklonjen. Nema tu mnogo filozofije.
 
Ti to realno?

Te blokade su totalno glupe i beskorisne.
Ti cuvas most koji se raspada, koji ce kao u Novom Sadu se srusiti, koji je nefuncionalan, mali u koi je Hitler napravio.​
Molim te napusti ovaj formu arhitekture i bavi se tvojom glupom politikom na drugim mestima.

Muka mi je vise od svih vas, i Vucicevih i opozicije.
Stari savski most će se uruširi isto koliko će Pančevački most stajati postojano kao klisurina.​
 
Са странице блок 70 заједничка:

Podsećamo sugrađane da je celokupan projekat demontaže starog i izgradnje novog mosta sproveden van zakona, netransprentno, po najnižim standardima urbanističkog planiranja i izgradnje.

Zahtev za informacije od javnog značaja za uvid u rešenje o uklanjanju mosta i konačan projekat novog mosta je tražen krajem oktobra jer te informacije nisu bile objavljene iako su morale biti objavljene, ali tražena dokumenta još uvek nisu dostavljena niti objavljena sto je takođe nezakonito.

Pored svega toga ustanovljeno je da ne postoje izveštaji nezavisnih stručnjaka koji ukazuju da se most obnovljen 2008 godine ne može više koristiti, ne postoji saobraćajna studija kojom je objašnjeno kako će se saobraćaj regulisati u narednih par godina, studija opravdanosti uklanjanja mosta, a netransparentnom odlukom o usvajanju projekat izgradnje tunela ispod grada, koja je poslata na usvajanje skupštini, nije predviđen tunel za šinska vozila što je ogromna greška jer je za razvoj održivog saobraćajnog sistema to neophodno.

Bivši dugogodišnji zamenik gradonačelnika, menadžer i ministar Gorana Vesić, koji je izdao rešenje da se most ukloni i građevinsku dozvolu, je trenutno uhapšen i pod istragom u vezi pada nadstrešnice na obnovljenoj železničkoj stanici u Novom Sadu zbog čega je 15 nevinih ljudi stradalo a dvoje se i dalje nalaze u teškom stanju.

Pod ovim sramnim okolnostima, režim Aleksandra Vučića je izveo policiju na Stari savski most da bi ga nasilno zatvorili za saobracaj i započeli njegovo uklanjanje iako su ceo proces i razlozi donošenja odluke o uklanjanju mosta potpuno nejasni i sam proces je bio fingiran od strane Vesića.

Apelujemo na sugrađane da ne nasedaju na manipulacije režima da je rušenje mosta neizbežno.

Ne samo da već postoje razne opcije kako sadašnji most može da se rekonstruiše kako bi se prosirili saobraćajni kapaciteti, već nas to spašava od saobraćajnog kolapsa narednih par godina, koliko će trajati rušenje i izgradnja novog mosta.

Stoga, zahtevamo da se odmah zaustave svi radovi, ceo proces preispita, prezentuju svi predlozi i da se odluka na kraju procesa donese na referendumu

Немам веће замерке на став. посебно ми се свиђа став о неопходности и трамвајске компоненте тунела. Да коначно направимо први опипљиви напредак у јавном превозу од 1936е године.
 
Sve što pišu ovi što su za uklanjanje mosta, a neki i kritičari ovih što brane most od rušenja, ne pije vodu. Argumenti poput tvog su daleko validniji i nešto što ima smisla i logike.​
Većina ljudi gleda samo crno belo i kada je nešto malo kompleksnije mozak im implodira ;)
 
Presao sam ga 1000 puta svim prevoznim sredstvima. Veoma cesto i pesaka. Bio i ispod mosta bas zbog buke tramvaja. Cak sam "branio" taj most 1999. za vreme bombardovanja.
Most je takav kakav jeste. U svakom slucaju je bolji ovakav nego da ga SNS dira jer smo videli rezultat njihove "sve smo rekonstruisali samo tu nadstresnicu nismo a jesmo" rekonstrukcije. Mafija treba da ide sa vlasti i u zatvor pa kad dodje neko bolji, neko ko nije korumpiran, bezobrazan i bahat neka siri, rekonstruise ili radi sta vec treba.
Malo ste dosadni sa tim ,,videli ste nadstresnicu, necemo da nam novi most padne". Koliko je mostova napravljeno u poslednjih 10 godina, pa je sve u redu.
Ne budimo baksuzi uvek.
 
DSCI0032.JPG
DSCI0029.JPG
 
Uzevši u obzir koliko dugo traje natezanje, usaglašavanje i odlučivanje, verovatno je već vreme da se priča koje sve podvožnjake treba uraditi kroz zemljani nasip pristupnog puta do mosta. Skidanjem mosta će biti ukinuta i potreba za bilo kakvim saobraćajem, čak i građevinskih mašina, do gornje površine mosta, jer privremeno neće biti nikakvog mosta. Zato se zemljani nasip prvi put posle 1942. vrlo lako i jeftino može probiti da bi se u njemu napravilo nekoliko betoniranih prolaza za buduće poprečne ulice. Pošto su bageri već tu, bolje da to sada uradimo skoro besplatno, nego da posle plaćamo skupe metode sa talpa-cevima kao ono probijanje nasipa pruge u Novom Beogradu. Ali to zahteva da se već sada zna raspored budućih gradskih blokova na levoj obali Save, tj gde bi poprečne ulice trebale biti. Recimo, treba li kroz nasip produžiti recimo ovu ulicu? Ili ćemo imati prave široke bulevare negde drugde? Ako već ne postoji plan blokova, takva razmatranja bi mogla da potraju, pa je bolje početi ih već sada. Kad počne gradnja novog mosta, nasip će već biti ponovo potreban, pa je onda kasno za podvožnjake. Ili će možda pristupni put biti na stubovima, a ne na vrhu zemljanog nasipa? Nema puno vremena da se sve to odluči, najviše godinu dana. Verovatno i manje.

Mozda nova ulica kroz nasip pristupnog puta Starog Savskog mosta.png
 
Nema gde da se produžava bilo šta, jer je taj nasip kraj dela koji sme da se urabanizuje. Sa druge strane su Staro sajmište i park Ušće, tako da je super što nasip ostaje. Što se tiče čisto pristupnih saobraćajnica, most ima samo dve trake, tako da one nemaju smisla jer ljudi nikad ne bi mogli da se uključe i na kraju bi svakako išli na kružni tok.
 
Most treba da se gradi, bez obzira što ga gradi mafijaška radikalska bag**. Problem je njegova širina i blizina stambenih objekata. To je posledica gradnje bez jasnog plana, bez usaglašenosti sa planom saobraćajnica i njihovim kapacitetom. Tako isto imamo Savsku ulicu koja je širine 2+2, umesto da bude 3+3. Prvo izgradiš zgrade, a onda lupaj glavom o zid kako da rešiš problem saobraćaja. BG je zbijen, mnogo zgrada na malom prostoru, povećava se broj automobila, saobraćajnice istog kapaciteta, bez metro sistema... Teška priča.

Svako ko provlači priču o rušenju BNV-a jednog dana je klasičan pajac. Nema od rušenja ništa. Budući problem će biti kako od BG-a stvoriti funkcionalan grad, a pogotovu taj deo grada. Ako svaki dan provodiš po pola sata zaglavljen u saobraćaju, nema od kvaliteta života ništa.
 
Тај део града је функционалан - његов проблем је што је ружан и што је због њега, укидањем железнице у центру, град у целини постао мање функционалан, а не то.
 
 
Знам да је тренутно поприлично беспредметно, али као мана моста према Булевару Зорана Ђинђића спомињао се недостатак улица које могу да приме тај саобраћај у старом делу града. Има ли смисла то решавати трасом моста која спаја БЗЂ и Немањину? Додатна предност би била што та траса не прелази преко куле, па би пробијање трасе у некој будућности имало какву-такву реалну шансу.

12345.png
 
Vrh