Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
1000003885.jpg
1000003884.jpg
 
Svaka akcija koja destabilizuje zlocinmacku vlast i drzavni aparat je dobra, pa i ovo s mostom.
I ovo s mostom zamara policiju, nervira Nepomenika, torsi njihove resurse.
Mi moramo da shvatimo da republika Srbija nije nasa drzava nego servis radikalske mafije.
 
Kaze Sinisa danas gotov nov most do kraja 2026:LOL:
Verujemo, verujemo... Isti taj lik je pričao 2018. da će autobuska stanica na Novom Beogradu biti završena za 18 meseci:
„Za 18 meseci od danas, na ovom prostoru biće nova moderna autobuska stanica – rekao je Mali.“
Siniša Mali: Gradi se nova autobuska stanica, još jedno ispunjeno obećanje

Šest godina kasnije smo dobili samo perone i kontejnere, ništa od stanične zgrade.
 
Poslednja izmena:
Pošto novi most plaća republika to jest cela Srbija ovaj cirkus će samo napraviti dodatne troškove i penale koje ćemo opet svi morati da platimo,ne zna se ko je luđi oni što dopuštaju ovaj cirkus ili ovi što ga prave šatro braneći neki stari nefunkcionalani most...
 
Ради се о политичкој користи, једни ће је имати ако изграде нови мост, други ако одбране стари.
И у једном и у другом случају мост сам по себи не значи пуно уколико струка, односно урбанисти, саоб, инжењери и остали не направе стратегију развоја саобраћаја у Београду и спроведу је на адекватан начин. Ad hoc полурешења не решавају ништа.

По мом лаичком мишљењу, акценат треба ставити на јавни превоз, од метроа, приградског метроа до трамваја и трола/аутобуса, док изградњу инфраструктуре и функционисање јавног превоза наравно мора пратити изградња инфраструктуре за остале видове саобраћаја.
 
Poslednja izmena:
Ради се о политичкој користи, једни ће је имати ако изграде нови мост, други ако одбране стари.
И у једном и у другом случају мост сам по себи не значи пуно уколико струка, односно урбанисти, саоб, инжењери и остали не направе стратегију развоја саобраћаја у Београду и спроведу је на адекватан начин. Ad hoc полурешења не решавају ништа.

По мом лаичком мишљењу, акценат треба ставити на јавни превоз, од метроа, приградског метроа до трамваја и трола/аутобуса, док изградњу инфраструктуре и функционисање јавног превоза наравно мора пратити изградња инфраструктуре за остале видове саобраћаја.
Znaci ipak je politika u pitanju. Ako se most ne srusi (odbrani) onda ce, uz popravku sina i podloge, most ponovo biti u funkciji (u najkracem roku do kraja ove godine). Ako se srusi nece moci da se koristi minimum 2 godine. A mozda i vise. A mozda i nikad vise.
 
Ради се о политичкој користи, једни ће је имати ако изграде нови мост, други ако одбране стари.
И у једном и у другом случају мост сам по себи не значи пуно уколико струка, односно урбанисти, саоб, инжењери и остали не направе стратегију развоја саобраћаја у Београду и спроведу је на адекватан начин. Ad hoc полурешења не решавају ништа.

По мом лаичком мишљењу, акценат треба ставити на јавни превоз, од метроа, приградског метроа до трамваја и трола/аутобуса, док изградњу инфраструктуре и функционисање јавног превоза наравно мора пратити изградња инфраструктуре за остале видове саобраћаја.

Metro isključi iz te jednačine, pošto niko na vlasti ne sme da kaže da za to jednostavno nema para narednih 10+ godina...
Ostalo, možda, ali bih to voleo da vidim već sada od ovih što brane most. Dakle, koja je strategija, ako se most odbrani... Lako će se presvući nova podloga i postaviti šine, ali šta dalje...

Mislim, to je u domenu neke totalno nerealne teorije.

Inače, Solun je skoro dobio metro...

Loše je biti u EU i imati pristup jeftinom novcu...
 
Nemojete mešati dve sasvim različite stvari. Jedno je usko stručno pitanje otimalnog rešenja saobraćaja u Beogradu, a sasvim drugo je zbog čega je jedini preostali način participiranja građana u razvoju grada u kome žive taj da izađu na ulice. Prvo je nebitni povod, drugo je suština i pravi razlog svih takvih protesta. Ako su mediji kidnapovani i ne rade svoj posao, onda se informisanje javnosti može raditii samo na jedini preostali način: veštačkim stvaranjem dovoljno značajnih događaja koji ne mogu ostati nevidljivi u informacionoj sferi i pored svih napora vlasti da ljude drži u neznanju. Nažalost, što je veća blokada informacija, to je sve manje moguće da poruke koje imaju ikakvu šansu da probiju informacionu blokadu budu komplikovane i iznijansirane, ili čak i samo tačne, ako se pod "tačnim" podrazumeva kompletan opis problema, a ne neki krajnje rudimentaran, neki koji staje u jednu rečenicu i u jedan slogan na transparentu. Demonstranti su onda bukvalno prisiljeni da pojednostave svoju "poruku" do krajnjih mogućih granica, do dve reči: "Nećete rušiti!" Ja se sa njima ne slažem u ovome što sada traže, ali me to onda ostavlja u nezgodnom položaju da samom sebi odgovorim na veoma teško pitanje koje nužno sledi: "Ako ne tako, onda KAKO bi po tebi oni mogli da dopru do naroda i do medija sa svojom mišljenjem o razvoju grada?" To je elementarna demokratija bez koje države ne može funkcionisati. A ja na to pitanje ne umem da odgovorim. Jer lako je reći da nisu u pravu, bar u TOME. Što je nesumnjivo tačno. Ali šta im preostaje? Koja je to druga preostala mogućnost, sem ulice?

Jednostavno otvaranje velikih medija, javno sučeljavanje svih mišljenja i posledične odluke koje se javno mogu tim RAZLOZIMA braniti, automatski rešavaju sve ove probleme. Onda više nema ulice, nereda i demonstracija. Dakle ne da se tajno i neznano kako donesena odluka samo izloži na jednoj konferenciji za štampu, gde se samo kaže kako su gospodari odlučili "za naše dobro", bez ikakve mogućnosti da iko kaže nešto protiv. Ako se to ne dozvoljava, onda postoji nešto što se mora kriti. Dakle ne morate znati ništa više o samom problemu, jer već i samo zbog toga znate da odluka nije dobra. Inače bi prosto izlaganje razloga za odluku, u slobodnoj raspravi, gde svi kvalifikovani mogu učestvovati, bilo dovoljno da ućutka sve protivnike.
 
Poslednja izmena:
Zuma, ovim mafijasima na vlasti se srusila nadstresnica u Novom Sadu i ubila 15 ljudi. Necemo da nam oni uredjuju i odredjuju nista vise. Gotovo je. Kada dodje neko drugi mozemo da pricamo o zameni, rekonstrukciji i slicno.
 
Meni lično je dovoljna sama činjenica da ljudi koji vode proteste nemaju kredibilitet...
Što opet ne znači da verujem vladajućoj garnituri. Daleko od toga.
Ali opozicija takva kakva jeste je meni lično degutantna. Čini mi se da nisam jedini i da je ovo problem jer većina ljudi ne veruje "vođama protesta".
 
Da SFRJ i dalje postoji rec ne bih rekao na ovom forumu protiv rekonstrukcije ili izgradnje mosta. Ali ovi drogirani mafijasi na vlasti jedino za sta znaju je korupcija, bahatost i bezobrazluk! Ne moze objekat koji ima kokain umesto cementa da bude dobar!

Meni lično je dovoljna sama činjenica da ljudi koji vode proteste nemaju kredibilitet...
Što opet ne znači da verujem vladajućoj garnituri. Daleko od toga.
Ali opozicija takva kakva jeste je meni lično degutantna. Čini mi se da nisam jedini i da je ovo problem jer većina ljudi ne veruje "vođama protesta".
Vlast: 15 mrtvih Opozicija: 0 mrtvih
 
Još je gore svoditi jednu užasnu tragediju na politiku i na neki rezultat...
No comment
 
Izvodjač radova će sigurno da traži produženje roka za demontažu mosta. Neće valda da plaća penale zbog kašnjenja, jer deo opozicije blokira radove.
 
Nedvosmisleno korisni i blagovremeni protesti bi recimo bili zašto već nije počelo pravljenje tunela u nastavku mosta? Ili zašto je usporila gradnja metroa? Kad se novi most najzad pusti u saobraćaj, gužve više neće biti iste kao kad je ovaj stari zatvoren. Biće GORE, jer će obim saobraćaja u međuvremenu bitno porasti. Bez gotovog tunela, samo jedna dodatna traka na novom mostu neće nimalo pomoći. Zato bi tunel morao biti već završen u trenutku puštanja novog mosta. Tako je i najavljivano. Zašto se dakle ne prave paralelno?

Pa da jednom Beograđani protestuju na vreme, a ne kad je već kasno? Čisto kao školska vežba za budućnost? Ovako me potsećaju na bebe: Pre 6. meseca razvoja im nije jasno da fizički objekti nastavljaju da postoje čak i kad ih više ne vide. Jer što ne vide, toga nema. Međutim čak i bebama treba samo 6 meseci života da bi same od sebe shvatile da nije tako. A ne 12 godina.
Bojim se da ni tunel neće mnogo pomoći bez rešavanja situacije oko Pančevačkog mosta (most preko Ade huje, rekonstruisan Pančevac i prilazi, itd.). U tom delu su i sada velike gužve i česta zakrčenja. Tunel će samo ekspresno dotle dovesti još veću količinu saobraćaja koji opet nema gde da ode, pa ćemo vrv imati gužve u tunelu (kao sada u Terazijskom).

Eventualno možda bude bolje u suprotnom smeru, jer će saobraćaj brže odlaziti od Pančevca.

Sve veliki projekti, na dugom
štapu, i svi zavisni jedni od drugih. Svakako se mora bar nešto od ovog početi da bi se nekad završilo ali bojim se da ćemo se još dosta načekati dok bude sve gotovo i cela zamisao dobije pun efekat.

E sad, koliko će se saobraćaj povećati do tog momenta je drugo pitanje…
 
Vrh