Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 197 35,8%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,4%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 50 9,1%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,5%

  • Ukupno glasača
    551
Кад је тамо био "строго онемогућен сваки приступ људима"? Наравно и да не треба да буде.

Селидба моста је будалаштина; треба га претопити, али се то не сме због осетљивости јавног мњења на судбину железних конструкција (које зове железничким).
 
Obzirom da živimo u Srbiji, gde su na vlasti oni koji nameravaju da proširuju Pariske komune, za koju mnogi kažu da se uopšte ne stvaraju gužve, a rekonstruišu ulice i raskrsnice tako da se stvaraju gužve gde ih pre nije bilo, čak i da je zadovoljavajućeg kapaciteta, opet bi morali normalni da se aktiviraju. Ali ako pogledamo širu sliku, vidimo da ni Gazela ni Most na Adi nisu zadovoljavajućeg kapaciteta. Isto tako vidimo i da Pančevački most nije zadovoljavajući, pa nas za to sve ubeðuju kako nema razloga za brigu, direktno i indirektno, a niko normalan, ko ima nekog uticaja, da kaže jasno i dovoljno glasno da ima potrebnijih stvari za rešavanje od uklanjanja Starog savskog mosta.​

Колега solecar, знамо се, :D мани се већ уобичајеног извлачења из "небраног грожђа" пребацивањем тежишта теме.
Тврдио си, на основу нетачних навода у чланку, да мост није "немачки". Елементи су произведени у Немачкој, Немци су га склопили у Београду. То што је ангажована домаћа фирма да га склопи у Жабљу и то није урадила, не мења ситуацију.
 
Poslednja izmena:
Што се тиче потреба саобраћаја, све време и пишем да је пре свега и пре моста на Ади и овог Трамвајског, па можда и Газеле у скоку, или бар паралелно са њима, требало завршавати метро мрежу, наравно уз квалитетан јавни превоз на површини.

Овако, једноставно, хране се потребе друмског саобраћаја које су све веће и веће. Храни се Београд који је од међуратног периода све пренапућенији.
 
Poslednja izmena:
Колега solecar, знамо се, :D мани се већ уобичајеног извлачења из "небраног грожђа" пребацивањем тежишта теме.
Тврдио си, на основу нетачних навода у чланку, да мост није "немачки". Елементи су произведени у Немачкој, Немци су га склопили у Београду. То што је ангажована домаћа фирма да га склопи у Жабљу и то није урадила, не мења ситуацију.
I dalje stojim iza onoga što pišem vezano za uklanjanje mosta. Mislim na razloge.

Nemam problem da priznam da sam pogrešio, da su ga ipak izgradili Nemci. Samo bih postavio pitanje, kako bi smo neke stvari razjasnili. Zar nije ovde bilo reči da je most izraðen za potrebe prelaska Save, ne za potrebe drugog grada i reke i to još po porudžbini?​
 
То је твоје право. Вероватно би по тој логици мања гужва у саобраћају у Београду била да мостова на Сави и Дунаву нема.

Не знам ко је то писао, то је опште познато да је требао бити на Тиси, међутим није стигао бити постављен, избио је рат, па су га Немци донели и склопили овде.
 
Poslednja izmena:
То је твоје право. Вероватно би по тој логици мања гужва у саобраћају у Београду била да мостова на Сави и Дунаву нема
Zaključak ti je pogrešan. Imamo to što imamo od mostova i otprilike samo onaj ko neće da vidi ne može da ne primeti da su zakrčeni veći deo dana. Šta bi prvo trebalo uraditi? Ukloniti Stari savski most jer je nedovoljnog kapaciteta, izmeðu ostalih razloga? Ili možda zbog drugih razloga?Naravno da ne, zato što postoje bitnije stvari da se urade. Što je bilo u prošlisti, bilo je i ne trebamo da se mnogo bavimo time, jer danas svega 1% toga može da se realizuje, već da vidimo kako da postojeće stanje razrešimo. Davao sam u temi o mostovima skicu onoga što smo predlagali za povezivanje III Beograda i Dorćola / Vilinih voda. Čak i kada bi se Stari savski most zamenio novim, umesto tandrkanja tramvaja imali tandrkanje automobila, jer i sa izgraðenim tunelom do Despota Stefana, mi opet sav saobraćaj teramo na Pančevac koji takoðe nije adekvatnog kapaciteta a u lošijem je stanju od Starog savskog mosta.​
 
Није мени закључак погрешан, него ти не знаш шта хоћеш.
Не знам који би били други разлози. Панчевачки треба да се прошири/изгради нови. Не знам шта си предлагао и на којој теми о мостовима. Овде није тема спајање 3. Београда и Вилиних вода, већ Трамвајски мост. Преко новог би требало да прелазе и трамваји и аутомобили. Део саобраћаја ће ићи на Панчевац, део на Дорћол, део на Карабурму, Миријево.
 
Poslednja izmena:
E, a šta ćemo s Nacionalnim stadionom? To što nema veze jedno s drugim - ne treba da ima veze jedno s drugim. Treba nam ovde mnogo bolji most, više ne možemo da ga napravimo 'malo pored' i to je to, dalja rasprava je ćorsokak.
 
1000011257.png

ovaj mos nam je od dragocenosti
 
Није мени закључак погрешан, него ти не знаш шта хоћеш.
Не знам који би били други разлози. Панчевачки треба да се прошири/изгради нови. Не знам шта си предлагао и на којој теми о мостовима. Овде није тема спајање 3. Београда и Вилиних вода, већ Трамвајски мост. Преко новог би требало да прелазе и трамваји и аутомобили. Део саобраћаја ће ићи на Панчевац, део на Дорћол, део на Карабурму, Миријево.
Nemoj sad ni ti da se izvlačiš sa time kako nisi pogrešio. Potrebnije je srediti Pančevački most nego uklanjati Stari savski most. Potrebnije je izgraditi most koji bi povezivao III Beograd sa Dorćolom ili Vilinim vodama nego graditi most preko Ade Huje i uklanjanja Starog savskog mosta. Da se prvo to odradi, pa onda da uklanjamo namerno neodržavan i nedovoljnog kapaciteta Stari savski most.​
 
Нисам ја погрешио ниучему нити имам разлога да се извлачим. Још у расправи око изградње моста преко Аде, од пре доста година на овом форуму, писао сам да је Панчевачки мост у најгорем стању од свих мостова и да њему треба замена пре изградње УМП и качио фотке са доње стране тог моста. И када је овај, Трамвајски, обновљен са горње стране и пред изборе свечано пуштен у саобраћај, па после истих поново враћене скеле и завршаван одоздо, такође, али ја немам обичај да се понављам у сваком посту.

Нисам саобраћајни инжењер и не могу да оцењујем какве би последице или бенефите повезивање 3. Београда и Вилиних вода донело саобраћају у Београду, односно увођење више возила још ближе центру. Ипак, очевидно је да је највећи саобраћајни проблем између старог и Новог Београда.
 
Poslednja izmena:
Očevidno je da je problem i izmeðu III Beograda i centra, isto koliko i izmeðu centra i Savskog venca i NBG.

Sa druge strane, pošto ni ja ni ti nismo saobraćajni inženjeri, ni ja ni ti nismo stručni da ocenjujemo da li i gde potrebniji most i koje će benefite a možda i ne, da donese, kao ni da utvrðujemo gde se stvaraju gužve i problemi u saobraćaju.​

Evo dve verzije, pa koja lepše zvuči, da se iskoristi. ;)
 
Да ли је једнак саобраћајни проблем између 3. Београда и Београда и Новог и старог Београда, то не знам.

Наравно, зато не мораш да давиш тему о Трамвајском мосту са фикс идејама новог Панчевца до Вилиних вода.
 
Oće li Gangula da uvede neke skele, kad uklone most, može taman da se udari trejdmark: Metro na vodi.
 
Šta će nam skele kada imamo još mostova za prelazak Save.​
 
OMG, here we go again... "Ne ruši, ofarbaj"? Ovo je kandidat za jedan od najglupljih... "Celodnevni saobraćajni kolapsi" (ovo samo po sebi nema logike) su, kako gospodin kaže, tu i sa starim mostom. Koja je poruka protesta, osim valjda farbanja mosta, šta će rešiti problem?


Screenshot 2024-10-19 at 06.05.04.png
Screenshot 2024-10-19 at 06.05.24.png
 
Ako bude isključivo pešačko biciklistički i ako zveknu kapije na oba kraja mosta koje će da zatvaraju uveče i sezonski (da je prolaz moguć samo u periodima kad je i pontonski sada postavljen), to bi bilo jedino prihvatljivo rešenje. Bilo šta drugo će značiti urbanizaciju (u nekom momentu)
Naravno. Potpuno se slažem. S druge strane, bilo vi vrlo teško izvesti to zatvaranje i kontrolu. Tako da se slažem sa @Homer Jay da će početi opijanjem, nastaviće kioscima kao privremenim, zatim manje privremenim ugostiteljskim objektima, "pašće" neko stablo tu i tamo, tek da se napravi mesto, a nasipanje, dovođenje infrastrukture i ostalo se dešavaju munjevito. Posmatrajte Adu za svega pet godina. Nismo ni uspeli da odreagujemo. A što se reakcije tiče. Negodovanje građena apsolutno ne utiče odvraćajuće od napretka projekta BW, čak naprotiv. Od prvih rendera su dodali ceo sajam, zazidaće i halu jedan, tako se neće ni primetiti. Posle će je lako sravniti sa zemljom, ako tako budu odlučili. Dakle, da. Urbanizacija. 😡
Ne bukvalno kao BW, ali skoro svejedno kada ga ipropaste.
 
Poslednja izmena:
Mislim da dobri ljudi iz naselja Beograd na vodi nece dozvoliti da im se narednih nekoliko godina ispod prozor gradi bilo kakav most u buducnosti, ako se skloni ovaj tu vise nece biti nikakoga mosta!
 
Vrh