I nadji druga u SopotuOvako za nauk : mani se ičeg iz njihove lepe , ima i drugih inostranih i jeftijih .
Који су ово шибицари. "Нови српски мост". И сада када критикујеш уопште сам начин уклањања овог моста, имаћемо у Информеру наслов "Усташки издајници ударају на мост само зато што је српски", и поднаслов "Дражи им је распали нацистички мост од Новог српског моста невиђеног до сада у Европи".
Очигледно је да се дијалог са таквим људима не може водити, јер они све изврну руглу. То је Шешељева школа. Последице монтажних објеката по Земуну ни после 25 година нису уклоњене а неки овде верују да ће се исправити оно што је направљено са БНВ. Они реагују једино када виде већу масу и помисле да им је угрожена власт и нелегално стечена имовина.
Protest jeste bio površan, ali neka je održan i bilo kako da se pokaže neslaganje sa naprednim štetočinstvom.Pravilan naziv za ove bi bio ludisti ili luditi.
Loše danas za loše sutra i još gore prekosutra. Loše, generalna situacija sa mostovamo, loše sutra troškovi indukovanih zastoja zbog prekida rada mosta tri godine prevazilaze troškove gradnje tri puta, još gore prekosutra, plaćaš kredit, a most nema ni pola kapaciteta zato što nema petlji. Smislili je**ni kružni tok, koji u praksi blokira i inače prohodne pravce.Заправо заложници. Лошије данас, за боље сутра.
Ako ćemo o korisnom mostu, ovde se ne može izgraditi koristan most ako na obe obale nema minimum Y petlju (račvanje). Mislim da bi sa strane "Beograda na vodi" za to bio veliki otpor.Мост је неопходан и више и не може да се изгради нигде другде осим на месту старог моста.
Не знам зашто је то уопште и тема.
Конструкција која никада није била ни намењена да премости Саву у Београду и изнуђено и привремено решење.
Мост краља Александра нису ни срушили нацисти него наша војска.
Имало би смисла али за разлику од старог трамвајског моста стари железнички мост у ствари и има одређену историјску вредност, ако је фокус на томе.Drugo mesto gde je most moguć je pozicija Starog železničkog mosta, gde i dalje postoji prostor za petlju na desnoj obali.
...a imamo mlitav otupeo narod i mlitavu i otupelu tehnokratiju. Ako baš nismo toliko velika i moćna zemlja da se uradi tako da prekid saobraćaja bude nekoliko dana kao u Nemačkoj ili Kini, u slučaju negovanja tehničke kulture maloj zemlji je moguće da uradi tako da potpuni prekid saobraćaja bude samo od 25.06.2025. do 25.08.2025. dva meseca. Svo ostalo vreme rade makar dve saobraćajne trake.А кружне токове ту сад можда у старту направе са семафорима...
Нема шта, људи, мора да се плаћа цена овога што имамо. Некако је то и правда.