Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 195 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,6%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 8,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    548
Vatromet - : 10+
Dronovi - : 2 -

Mogli su da prigodno osvetle Zaricev most što bi im donelo
bar još jednu 10+
Ovako za nauk : mani se ičeg iz njihove lepe , ima i drugih inostranih i jeftijih .
 
2011-09-30-019.jpg

 
Jel si razmišljao o tome da pomeneš usput iz kog filma su scene tako da kad gledamo ovo da možemo da znamo iz koje godine je film i da onda povežemo i upamtimo kad je šta rađeno i menjano na: samom mostu, obali pored njega, vizuri starog grada itd...
 
Који су ово шибицари. "Нови српски мост". И сада када критикујеш уопште сам начин уклањања овог моста, имаћемо у Информеру наслов "Усташки издајници ударају на мост само зато што је српски", и поднаслов "Дражи им је распали нацистички мост од Новог српског моста невиђеног до сада у Европи".

Очигледно је да се дијалог са таквим људима не може водити, јер они све изврну руглу. То је Шешељева школа. Последице монтажних објеката по Земуну ни после 25 година нису уклоњене а неки овде верују да ће се исправити оно што је направљено са БНВ. Они реагују једино када виде већу масу и помисле да им је угрожена власт и нелегално стечена имовина.
 
Који су ово шибицари. "Нови српски мост". И сада када критикујеш уопште сам начин уклањања овог моста, имаћемо у Информеру наслов "Усташки издајници ударају на мост само зато што је српски", и поднаслов "Дражи им је распали нацистички мост од Новог српског моста невиђеног до сада у Европи".

Очигледно је да се дијалог са таквим људима не може водити, јер они све изврну руглу. То је Шешељева школа. Последице монтажних објеката по Земуну ни после 25 година нису уклоњене а неки овде верују да ће се исправити оно што је направљено са БНВ. Они реагују једино када виде већу масу и помисле да им је угрожена власт и нелегално стечена имовина.

...i još protestuju i brane "nacistički most" u toku proslave 80. godina od oslobođenja Beograda :D
 
Заправо заложници. Лошије данас, за боље сутра.
 
Sobzirom da mu je pešačka sudbina, a bude im komplikovano prebacivanje do Lidla .I ovako tu ce vec biti mehanizacija i drugo za novi pa da se ona iskoristi
za pomeranje 10-tak metara dalje ... te kao atrakcija on kao pešački most ostane na istom lokalitetu, poput pomeranja Trajanove table. 😄
 
Nisam čitao komentare i noviji sam u temi. Ali neko moje mišljenje je sljedeće. Definitivno treba novi most sagraditi na mjestu postojećeg. Opozicija je populitička i brani most, po meni glupim argumentima, ističući njegovu istorijsku vrijednost. Po meni je nema, kao što nema ni arhitektonski. Štaviše, bolje da su ga nacisti srušili, vjerovatno bi napravili funkcionalniji u međuvremenu (ne sporim lik i djelo Zarićevo, više se o tome treba pisati i pričati). Bolje da ističu kao argument to što vlast nema njegovu alternativu dok se novi bude gradio. A vlast je hvala bogu nema. I po meni bi trebao da se zove Most kralja Aleksandra jer se tako i zvao prvi most koji su nacisti srušili 1941. a koji niti vlast niti opozicija ne pominju uopšte. Takođe, oporci i stubovi tog mosta su iskorišteni da se napravi Brankov most.
 
Мост је неопходан и више ни не може да се изгради нигде другде осим на месту старог моста.
Не знам зашто је то уопште и тема.
Конструкција која никада није била ни намењена да премости Саву у Београду и изнуђено и привремено решење.
Мост краља Александра нису ни срушили нацисти него наша војска.
 
Poslednja izmena:
Pravilan naziv za ove bi bio ludisti ili luditi.
Protest jeste bio površan, ali neka je održan i bilo kako da se pokaže neslaganje sa naprednim štetočinstvom.
Заправо заложници. Лошије данас, за боље сутра.
Loše danas za loše sutra i još gore prekosutra. Loše, generalna situacija sa mostovamo, loše sutra troškovi indukovanih zastoja zbog prekida rada mosta tri godine prevazilaze troškove gradnje tri puta, još gore prekosutra, plaćaš kredit, a most nema ni pola kapaciteta zato što nema petlji. Smislili je**ni kružni tok, koji u praksi blokira i inače prohodne pravce.

Мост је неопходан и више и не може да се изгради нигде другде осим на месту старог моста.
Не знам зашто је то уопште и тема.
Конструкција која никада није била ни намењена да премости Саву у Београду и изнуђено и привремено решење.
Мост краља Александра нису ни срушили нацисти него наша војска.
Ako ćemo o korisnom mostu, ovde se ne može izgraditi koristan most ako na obe obale nema minimum Y petlju (račvanje). Mislim da bi sa strane "Beograda na vodi" za to bio veliki otpor.
Kako očekujem da će se ovo graditi na silu, i ne postoji neka ozbiljna sila sprečavanja, štetu će biti moguće delimično sanirati petljom sa novobeogradske strane, i pretvaranjem kružnog toka u raskrsnicu sa 5 traka pred raskrsnicom u smeru desne obale.

Drugo mesto gde je most moguć je pozicija Starog železničkog mosta, gde i dalje postoji prostor za petlju na desnoj obali.
 
Poslednja izmena:
Drugo mesto gde je most moguć je pozicija Starog železničkog mosta, gde i dalje postoji prostor za petlju na desnoj obali.
Имало би смисла али за разлику од старог трамвајског моста стари железнички мост у ствари и има одређену историјску вредност, ако је фокус на томе.
 
Грађен из ратне репарације '45 али на истом месту на коме су железнички мостови рушени у оба светска рата.
Део старог чвора и неодвојиви део приче о железници и првој прузи у Краљевини Србији.
Реално, ако бисмо упоређивали ова два моста, стари железнички мост има већу историјску вредност од старог трамвајског иако представља проблем за пловни пут.
 
Ма то да. Али конструкција је фул безвредна: привремена ратна решетка постављена на паралелни мост (други колосек) па после пребачена одмах до, на стару локацију.

Мада, већина Стари савски назива Старим железничким мостом, па ће се, ето, обојица у тој магли на концу и изгубити.
 
А кружне токове ту сад можда у старту направе са семафорима...

Нема шта, људи, мора да се плаћа цена овога што имамо. Некако је то и правда.
...a imamo mlitav otupeo narod i mlitavu i otupelu tehnokratiju. Ako baš nismo toliko velika i moćna zemlja da se uradi tako da prekid saobraćaja bude nekoliko dana kao u Nemačkoj ili Kini, u slučaju negovanja tehničke kulture maloj zemlji je moguće da uradi tako da potpuni prekid saobraćaja bude samo od 25.06.2025. do 25.08.2025. dva meseca. Svo ostalo vreme rade makar dve saobraćajne trake.

@СЕВЕР Stari železnički most ima preuzak (96 norma 100m), i prenizak (6m norma 10m) plovni otvor. Samo je jednokolosečni, što je još u vreme Branka Pešića i Branislava Jovina ocenjeno kao nedovoljno za ozbiljan sistem masovnog, pouzdanog, identiteski jakog, prostorno štedljivog, ekonomičnog, ekološki prihvatljivog, socijalno pravednog, ekonomski strateškog transporta. Uz to, tu je u sadašnjim uslovima pogodno praviti petlju čak i na desnoj obali.
 
Poslednja izmena:
Могуће. Ал` чекам да овде то видим, па могу да се селим.
 
Vrh