Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 197 35,8%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,4%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 50 9,1%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,5%

  • Ukupno glasača
    551
Najavljivali su, sećam se, rušenje i "Pančevca", i to baš često, jer je star i propao da ga je nemoguće popraviti. Pretpostavljam da im je neko rekao da mi možda bila prejaka fora da sruše dva mosta u istom periodu.


Izvinjavam se za off ali moram da prokomentarišem.

Rušenju Pančevca (i pravljenju novog) možemo ozbiljnije da se ponadamo tek kad/ako urade obilaznicu od BP do Pančeva, pa to postane i drumska i železnička alternativa.

Jedina druga varijanta je da se sruši sam pa da ih to prisili da ga uklone.

Šta li je verovatnije od ovoga?


Isto tako ni savski ne bi dirali da nije navodnog bgda.
 
Izvinjavam se za off ali moram da prokomentarišem.

Rušenju Pančevca (i pravljenju novog) možemo ozbiljnije da se ponadamo tek kad/ako urade obilaznicu od BP do Pančeva, pa to postane i drumska i železnička alternativa.

Jedina druga varijanta je da se sruši sam pa da ih to prisili da ga uklone.

Šta li je verovatnije od ovoga?


Isto tako ni savski ne bi dirali da nije navodnog bgda.
Most na obilaznici kod Vinče je već izgledao kao logički prvi korak, pre uklanjanja pruge oko grada. Mislili smo da neće uklanjati prugu, pa ni stanicu, jer onda neće imati kuda teret da ide, ali vidiš. Sad ide pod zemljom. NIS, Azotara, Prva Iskra- Barič. Elem, ne ide sve po nekakvom logičnom redu. Pre zatvaranja Pančevca bi trebalo uraditi most nad Adom Hujom, kao deo SMT ali i drumsko-železnički kod Vinče. Bar to.
 
IMG_4152.jpeg
 
Имаш у исечку из предратних новина изнад твог поста одакле је конструкција дошла.
Какве то уопште па има везе с било чим?

Јавност коју заступа нова.рс тачно заслужује Гангулу.
 
Da stvarno, u kakvoj su vezi izjava gradonačelnika da je u pitanju Nemački most i tekst koji to opovrgava? :unsure:
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Шта оповргава? Да је конструкција из Немачке и да ју је немачка окупациона власт пренела и поставила у Београду? Чиме оповргава?

И какве везе то уопште има са било чим? Мост је недовољног капацитета за потребе саобраћаја и треба да се замени, да је довољног капацитета, нико нормалан не би ни разматрао уклањање.
 
Poslednja izmena:
Screenshot (4240).png


Уосталом, на правцу бул. АВНОЈа требао је бити изграђен мост пре 50 година и горе лонгитудинала на Врачару, али нико није хтео да руши пола Врачара.
 
Poslednja izmena:
To bi bio jasan signal da su pripremili plan urbanizacije VRO. Prateći njihov sistem rezonovanja, otprilike. Neka vrsta Zemuna na vodi, ali na tri vode, dve reke. Super-ekskluzivno.

Stalna veza obale i VRO je svakako neka vrsta opasnosti za samo ostrvo, ali to je i dalje miljama daleko od "urbanizacije". Ono loše što može da se desi, jeste da ostrvo počne da privlači veliki broj blejača, da se cirka, duva, muva, pušta muzika, prave žurke i ostavlja gomila smeća. Eventualno može da se desi i da nekome bliskom bratiji daju da otvori tamo nekakav bar, kafić restoran, "lounge" ili kako se sad već zovu ta fensi sr***.

Ali zasad nema ni govora da može tako lako da se desi da tamo nikne nekakav "Zemun na vodi"... Za početak tu ne bi bio dovoljan ovaj mostić od keja do ostrva, već bi trebalo sagraditi ozbiljan drumski most, povezati ga sa postojećom uličnom mrežom, ostrvo bi trebalo celo raskrčiti, nasuti nekoliko metara zemlje peska i šljunka (jer je sada poplavljenio kad god naiđe velika voda), sprovesti infrastrukturu, dovući struju, kanalizaciju, pijaću vodu, toplovod, telekomunikacionu mrežu itd.

Pritom bi trebalo doneti nekoliko baš kontroverznih pravno-političkih odluka, skinuti zaštitu sa VRO kao prirodnog dobra, promeniti Generalni urbanistički plan, doneti novi plan detaljne regulacije, i sve to nekako ispod skenera javnosti koja je, bar u Beogradu, već ionako dovoljno nakostrešna, besna i ljuta oko gomile stvari. U trenutku kada su BNV-u dali Sajam, i kada u Surčinu aktiviraju 1.000 hektara zemlje za prijatelje, braću, kumove da grade modernu "suburbiju", VRO im je doista nepotrbno,, skupo cimanje i ogroman politički rizik.

Ako su već naumili da Stari savski most prebace na Lido, onda treba insistirati na tome da most ostane isključivo pešačko biciklistički i da se zabrani pristup svim motornim vozilima. Isto tako ne bi bilo loše da most na svom početku dobije rampu/kapiju koja bi se zaključavala u večernjim satima i u periodima kada ostrvo nije pogodno za boravak ljudi. Silver lining je i to što postojeća konstrukcija neće završiti u starom gvožđu, i što vojska ne mora da se cima i bleji u Zemunu četiri meseca godišnje kako bismo se mi zaje**** na VRO. Siguran sam da imaju pametnija posla.
 
Stalna veza obale i VRO je svakako neka vrsta opasnosti za samo ostrvo, ali to je i dalje miljama daleko od "urbanizacije". Ono loše što može da se desi, jeste da ostrvo počne da privlači veliki broj blejača, da se cirka, duva, muva, pušta muzika, prave žurke i ostavlja gomila smeća. Eventualno može da se desi i da nekome bliskom bratiji daju da otvori tamo nekakav bar, kafić restoran, "lounge" ili kako se sad već zovu ta fensi sr***.

Ali zasad nema ni govora da može tako lako da se desi da tamo nikne nekakav "Zemun na vodi"... Za početak tu ne bi bio dovoljan ovaj mostić od keja do ostrva, već bi trebalo sagraditi ozbiljan drumski most, povezati ga sa postojećom uličnom mrežom, ostrvo bi trebalo celo raskrčiti, nasuti nekoliko metara zemlje peska i šljunka (jer je sada poplavljenio kad god naiđe velika voda), sprovesti infrastrukturu, dovući struju, kanalizaciju, pijaću vodu, toplovod, telekomunikacionu mrežu itd.

Pritom bi trebalo doneti nekoliko baš kontroverznih pravno-političkih odluka, skinuti zaštitu sa VRO kao prirodnog dobra, promeniti Generalni urbanistički plan, doneti novi plan detaljne regulacije, i sve to nekako ispod skenera javnosti koja je, bar u Beogradu, već ionako dovoljno nakostrešna, besna i ljuta oko gomile stvari. U trenutku kada su BNV-u dali Sajam, i kada u Surčinu aktiviraju 1.000 hektara zemlje za prijatelje, braću, kumove da grade modernu "suburbiju", VRO im je doista nepotrbno,, skupo cimanje i ogroman politički rizik.

Ako su već naumili da Stari savski most prebace na Lido, onda treba insistirati na tome da most ostane isključivo pešačko biciklistički i da se zabrani pristup svim motornim vozilima. Isto tako ne bi bilo loše da most na svom početku dobije rampu/kapiju koja bi se zaključavala u večernjim satima i u periodima kada ostrvo nije pogodno za boravak ljudi. Silver lining je i to što postojeća konstrukcija neće završiti u starom gvožđu, i što vojska ne mora da se cima i bleji u Zemunu četiri meseca godišnje kako bismo se mi zaje**** na VRO. Siguran sam da imaju pametnija posla.
Ako bude isključivo pešačko biciklistički i ako zveknu kapije na oba kraja mosta koje će da zatvaraju uveče i sezonski (da je prolaz moguć samo u periodima kad je i pontonski sada postavljen), to bi bilo jedino prihvatljivo rešenje. Bilo šta drugo će značiti urbanizaciju (u nekom momentu)
 
Мост је недовољног капацитета за потребе саобраћаја и треба да се замени, да је довољног капацитета, нико нормалан не би ни разматрао уклањање.
Obzirom da živimo u Srbiji, gde su na vlasti oni koji nameravaju da proširuju Pariske komune, za koju mnogi kažu da se uopšte ne stvaraju gužve, a rekonstruišu ulice i raskrsnice tako da se stvaraju gužve gde ih pre nije bilo, čak i da je zadovoljavajućeg kapaciteta, opet bi morali normalni da se aktiviraju. Ali ako pogledamo širu sliku, vidimo da ni Gazela ni Most na Adi nisu zadovoljavajućeg kapaciteta. Isto tako vidimo i da Pančevački most nije zadovoljavajući, pa nas za to sve ubeðuju kako nema razloga za brigu, direktno i indirektno, a niko normalan, ko ima nekog uticaja, da kaže jasno i dovoljno glasno da ima potrebnijih stvari za rešavanje od uklanjanja Starog savskog mosta.​
 
vec sam napisao u drugj temi. Ako se pokaže da je tacna informacija da se Savski most premesta na Veliko ratno ostrvo, smatram da je to prava tragedija i krajnje pogrešna odluka. Veliko ratno ostrvo mora ostati netaknuti rezervat prirode, a svaki pokušaj pristupa ljudima treba biti strogo onemogućen. U suprotnom, pretvoriće se u leglo narkomanije i divlje naselje, što će nepovratno uništiti jedinstvenu oazu mira i retkosti u samom srcu grada.
 
Vrh