Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 177 37,1%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 61 12,8%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 6,3%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 162 34,0%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 28 5,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 19 4,0%

  • Ukupno glasača
    477
Post sa teme Novi savski most, ali koji je odnosi na Stari savski most.
Na jednom drugom skupu protiv uklanjanja Starog mosta je rečeno da je "prosečan dnevni promet" 11.000 vozila.

To je izjavila Marina L.T., potpredsednica Narodne stranke, stručnjak iz oblasti saobraćaja i član republičkog "Odbora za prostorno planiranje, saobraćaj, infrastrukturu i telekomunikacije", pa je to sigurno tačan podatak. SSM je rekonstrukcijom projektovan za max 30.000, ali je promet samo 11.000 vozila dnevno.
 
Poslednja izmena:
Most može da se sačuva i tako što će se demontirati pa preneti u neko mesto kome je preko potreban a zadovoljio bi tamošnje potrebe svojim 1+1 profilom.

A što se tiče Miladina Zarića, najbolja uspomena i počast koju bi mogao da dobije jeste upravo da mu se podigne kršteni spomenik.

To je ideja ovih sa vlasti, sto ne znaci da je u ovoj situaciji najgora, ali oni su doveli do najgore situacije svojim nizom losih postupaka.
Meni se ne svidja to premestanje, jer ce biti garant lose odradjeno, a ovaj most je jednsa vrlo kompleksna konstrukcija.
Na kraju ce, verovatno, sve biti dovedeno do toga da mozemo biti presrecni, ako se ista od toga sacuva i most ne ode u stao gvozdje...
 
Post sa teme Novi savski most, ali koji je odnosi na Stari savski most.

Na jednom drugom skupu protiv uklanjanja Starog mosta je rečeno da je "prosečan dnevni promet" 11.000 vozila.

To je izjavila Marina L.T., potpredsednica Narodne stranke, stručnjak iz oblasti saobraćaja i član republičkog "Odbora za prostorno planiranje, saobraćaj, infrastrukturu i telekomunikacije", pa je to sigurno tačan podatak. SSM je rekonstrukcijom projektovan za max 30.000, ali je promet samo 11.000 vozila dnevno.
Није проблем у мосту колико у самом урбанизму. Савски мост где је сад је уметнут неприродно на постојећу уличну мрежу, бочна је веза Карађорђеве уместо да буде у правцу са Немањином. То се могло исправити, али је Београд на води то онемогућио заувек.
 
Da do ovog rešenja koje se sada forsira je isključivo dovelo loše planiranje celog Beograda na vodi, koje je projektovano bez ikakvog obzira prema ostatku grada.
Отприлике то је свако решење данас. Не знам да ли сте приметили, али већина објеката за становање или пословање, који се зидају у Београду, граде се без обзира и усклађености са остатком града.
 
........... Савски мост где је сад је уметнут неприродно на постојећу уличну мрежу, бочна је веза Карађорђеве уместо да буде у правцу са Немањином.
Хм, значи кроз стару железничку станицу !
 
Хм, значи кроз стару железничку станицу !
Не већ нешто овако. Опција А жута и опција Б црвена.
Screenshot_2022-12-09-04-49-13-313_com.google.android.apps.maps~3.jpg
 
iskreno bolje je ovo u direktnom pravcu tunela. Ne bi ja to nista menjao
 
Зашто мислите да је нарочито важно спајање с Немањином улицом? Немањину сече Кнеза Милоша, најважнији градски булевар са апсолутним приоритетом који мора да остане, она нема никакав капацитет. Само да је на Савском тргу трака више, и то би било то.
 
Па углавном су то токови кретања људи који иду старим мостом, нпр. јавни превоз, од 5 линија преко моста 4 иду у Немањину.
 
Ићи ће и даље. Али за јавни превоз би био довољан и постојећи мост. Аутомобиле да прими Немањина може врло ограничено.
 
Dosljakov predlog ima smisla plus ostaje milijarda da se sve sredi kako treba umesto tunela
 
Шта ће да среди без тунела?
Тунел једини даје смисао ширењу тог моста за аутомобилске траке - без њега, може слободно да остане овакав, или да му се догради профил 1+1 за аутомобиле. Јер тај 1+1 има исти капацитет као Немањина.
 
Питање је колико би ефекта на растерећење кретања НБГ-Палилула постигли са УМП у односу на овај тунел. Са УМП се решавају и кретања НБГ-Звездара, НБГ-Вождовац, као и Палилула-Вождовац.
 
Слажем се ја да је УМП важнији, а уз то мислим и да је овај тунел лоше саобраћајно пројектован - прилазима је смањен капацитет прескупог објекта за једно 50 одсто.
 
Овај тунел би имао смисла када би саобраћајница у његовом продужетку била денивелисана па прескочила Вилсонов булевар, Карађорђеву и Гаврила Принципа, а портали тунела били више, самим тим плиће у односу на Терсзије, и исто са НБГ стране да је денивелисано укрштање са спојем Владимира Поповића и Николе Тесле.
 
Ovde je pitanje ko je ludji : Čučko koji je dao objašnjenje ili novinar koji napisao takav naslov u Blicu. Evo i snimak tog razgovora.

 
Значи користиће старе дрвене темеље из рата за нови шири мост? :)
 
Ali "stari drveni temelji su nebezbedni i nepouzdani" je bio jedini iole validni razlog za totalno rušenje starog. Kao novi most gradimo jer stari ne možemo da saniramo zbog nebezbednih temelja, nije to jer bismo da peremo pare još malo na novom
Rođene laži nisu u stanju da isprate
 
Vrh