Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 195 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 72 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,6%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 9,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    547
Vozači malo koriste Savski most
Iako je Savski most pre tri dana otvoren za saobraćaj stiče se utisak da ga vozači slabo koriste
o čemu svedoče ogromne gužve koje su u ponedeljak i utorak zabeležene na „Galzeli“ i Brankovom mostu.
Saobraćajni stručnjaci kažu da je u pitanju stvar navike i da će vrlo brzo vozači ponovo koristiti
Savski most kao i pre rekonstrukcije.

most-v.jpg


Čudi činjenica da vozači retko prelaze ovim putem preko Save iako je protočnost mosta duplo veća nego ranije.
Još jedna olakšavajuća okolnost je i to što im je sada omogućeno levo skretanje iz pravca mosta u
Karađorđevu ulicu, pa vozači ne moraju po svaku cenu da idu na Brankov most.

Zbog bolje protočnosti ukinuta je krivina „S“ sa novobeogradske strane. Vozačima koji se ulicom
Vladimira Popovića kreću ka mostu dozvoljeno je desno skretanje u ulicu Zemunski put i kretanje po
tramvajskim šinama do mosta, kako se ne bi momoilazili sa vozilima koja idu ka Novom Beogradu.

- Tačno je da se manje koristi Savski most, a pravi razlog zaista ne znam.
Danas sam prelazio preko Brankovog mosta i primetio da na Savskom ima veoma malo vozila.
Verovatno je u pitanju navika - kaže dispečer „Žutog taksija“.
http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=36523
 
Ne znam cime je to protocnost mosta poboljsana? Tim skretanjem levo u Karadordjevu ili zbog ispravljanja S krivine (sto je naravno sve moglo da se odradi i bez obnove samog mosta).
 
Posto je kolovoz prosiren, prosirene su i obe kolovozne trake, i zbog toga moze da se razvije veca brzina neko pre kada su trake bile jako uske i moralo je da se pazi da se ne ocese vozilo koje ide iz suprotnog smera. U teoriji.
E sad, posto su na oba kraja mosta semafori, onda su oni ti koji definisu protok. Sigurno je da ce prosirenje traka povecati bezbednost, a za protok....zavisi od vise strvari.

Meni je bez veze sto nisu na NBG strani u blizini mosta napravili malu okretnicu za tramvaje. Deo od GSP deopa do mosta zna da bude skroz odsecen za tramvaje kada se nesto desi nepredvidjeno na mostu ili malo dalje od njega na drugoj strani, ili kada se radi nesto na kolovozu mosta. I onda ne idu tramvaji preko NBG-a :(
 
Stvarno je mnogo zelen :) Ali je lepo sredjen ovako... I nema onog brujanja u tramvaju sto je paralo usi. A ogranicenje je 40kmph.
 
Ograničenje je 40, na samom mostu nema povećanja protoka jer nema ni povećanja saobnraćajnih traka.
Prilazi mostu su rekonstruisani i oni bi teoretski trebalo da povećaju protok. iako imam rezervi za rešenje sa NBGD strane.
Očigledno je da je neka teška improvozacija i menjanje rešenja u hodu.
Onaj ko je prati izgradnju mogao je da vidi da su neke ivičnjake gradili pa rušili, pa se uradili nekakvu devijaciju sa ivičnjacima koja sada nema smisao...itd.
 
http://www.beobuild.net/discussion/viewtopic.php?pid=23181#p23181
Мислим да је Piglet говорио о овом укрштању.
ukrstanjezemunskiputvpopovica.jpg

А - возила из смера моста
Б - возила из смера Дејтона
Ц - трамвај из смера Дејтона
Д - трамвај из смера моста
Иначе ово укључење у В. Поповића су накнадно проширили за по метар са сваке стране, пошто су га већ једном били направили...
 
Imam jedno pitanje.... A zasto se nije uradilo tako da ta ulica koja vodi iza interkontinentala kad se sidje sa gazele nije spojena skroz do kraja sa raskrsnicom kad se sidje sa brankovog mosta kod usca ? Znam da tu postoje neki objekti ali dosta bi znacilo kad bi se spojilo. Ne vidim ovako nikakvu znacajniju funkciju ove raskrsnice na slici sem sto malo bolje ubrzava protok preko savskog .

SRB-RS-CG
 
Znamo da je evo privremeno rešenje ali će u našim uslovima najverovatnije ostati poprilično trajno.Krajnje rešenje je denivelisani ukrštaj sa prugom i spajanje V. Popovića sa Bul. N. Tesle. Pisalo ismo o tome ranije...
 
Mislim da na toj raskrsnici nikome nije jasno ko ima prednost, jer i A i B imaju trougao. A koliko sam primetio neki vozaci jos nisu skontali da treba da voze po sinama, nego (iz pravca Dejtona) skrecu desno, prave ceo krug, pa se ukljucuju na most.
 
pa glavni problem su verovatno nerešeni imovinsko-pravni odnosi u tom bloku između dejtona i starog sajmišta. Da li neko zna koje vlasnik tih parcela? Znam samo da je tamo diler Dačije (Integra motors koja verovatno samo rentira prostor) i neka skladišta i šupe sa poluraspadnutim kamionima i prikolicama.

Bilo bi lepo da sve preoru, naprave normalnu ulicu do bulevara Nikole Tesle a ostalo da bude park (koji i sada postoji ali mali, kada se gleda iz bulevara Mihajla Pupina).
 
Radi se DUP za St.Sajmište ( godinama), pa će biti određeno kako će izgledati ta veza.

Ovo je za sada ( verovatno) čuveno 'privremeno' rešenje. ... do daljnjeg. :)
 
Juce sam prelazio preko gazele i video ovaj most, odnosno luk kako svetli... pa i nije toliko strasno, jeste da SIJA kao tuborg sto neko rece, ali je sasvim ok... onako austalijski fazon :)
 
Ja sam se načisto izbunjivao kad sam prelazio preko mosta, dolazio sam iz pravca "B" i želeo na most, pa mi je jedini logičan smer bio preko šina, međutim tamo je zabranjeno.. Bila je noć i nisam najbolje provalio šta kuda ide. Bilo bi lepo ako bi neko mapirao raskrsnicu iz vazduha...

Inače, prelazak preko samog mosta je skrozz ok, milion puta bolje nego ranije, jes most je uzan, no takav je kakav je...
 
Ambassador":2w0wv22x je napisao(la):
Ja sam se načisto izbunjivao kad sam prelazio preko mosta, dolazio sam iz pravca "B" i želeo na most, pa mi je jedini logičan smer bio preko šina, međutim tamo je zabranjeno.. Bila je noć i nisam najbolje provalio šta kuda ide. Bilo bi lepo ako bi neko mapirao raskrsnicu iz vazduha...

Inače, prelazak preko samog mosta je skrozz ok, milion puta bolje nego ranije, jes most je uzan, no takav je kakav je...
E vidiš ne može više iz V.Popovića na Brankov, još jedno biserno rešenje.

Sad moraš da pređeš Savski pa levo u Karađorđevu ali opet ne možeš u Brankovu hehe....:kafa:
 
Ma ja nisam hteo iz V. Popovića na Brankov, ja sam hteo od Dejtona na Stari. Na semaforu pre most, pretpostavljam da ne može levo, ali valjda možeš iz Vladimira Popovića malo ranije skreneš desno, i onda kroz one ulice se provučeš do semafora pred mostom i presečeš prugu pa na Brankov? Mislim da su te ulice proširivali i asfalitrali?
 
Одлична идеја, најбоље је скренути још из Јурија Гагарина, па ићи поред Саве и грађевинаца.
 
Ja sam Stari most vazde koristio najviše, kada ću najbliže u Beograd baš me interesuje kako će izgledati. Ali i sada vidim, da je to sve na pravi srpski način. :) I ova raskrsnica, stvarno nelogično. Nadam se, da ovo neće biti trajno rešenje.....
 
Ali meni je genijalno to što su ljudi već pozabadali mačije oči koje su bile postavljene na ivicama mosta...
 

Мало аутомобила прелази Стари савски мост

После поправке смањене су гужве на прилазима и омогућен бржи прелаз. – За мање од недељу дана лопови украли 35 светлећих знакова
Savski%20most.jpg

Невероватно празан мост око 15 часова (Фото Б. Педовић)

Недељу дана од отварања Стари савски мост прелази знатно мање возила него што је очекивано. Градске власти сматрају да је разлог то што се возачи још нису навикли и наглашавају да ће у наредних неколико дана гужве на преостала два моста преко Саве бити смањене. Тврде да ће преко Старог савског моста дневно саобраћати око 30.000 возила и да је сада олакшан прилаз мосту са новобеоградске стране.

Бранко Смиљанић, заменик градског секретара за саобраћај, сматра да је потребно неко време да би возачи поново почели да користе мост на који су, како каже, помало заборавили.

– Ускоро ћемо обавити мерење да бисмо утврдили колико возила прелази Стари савски мост. Засад смо приметили да су гужве на „Газели” и Бранковом мосту смањене, што значи да људи иду преко недавно обновљеног моста. Уколико се овако настави, могуће је да ће и више од 30.000 возила дневно прелазити Стари савски мост – наглашава Смиљанић.

Према његовим речима, да би саобраћај на прилазима мостовима био растерећен потребно је да грађани што више користе јавни превоз.

– Уредили смо раскрсницу Сајмишта и Земунског пута, тако да је сада трамвајима, а и осталим возилима знатно лакше да од Новог Београда стигну до центра. Желели смо да растеретимо мост, а не прометне улице, па смо због тога забранили скретање улево када се са Земунског пута иде према граду. Али је зато дозвољено скретање из Улице Владимира Поповића на Земунски пут одакле се возила директно укључују на мост – објашњава Смиљанић.

Поједини возачи жале се на овакву одлуку. Тврде да им је раније било лакше кретање споредним улицама на новобеоградској страни, док сада морају да полукружно окрећу на прометној раскрсници Сајмишта и Земунског пута уколико желе да стигну до Блока 17.

Из Диспечарског центра Градског саобраћајног предузећа „Београд” поручују да је ситуација сада боља јер више нема застоја код Старог сајмишта. Наглашавају да су очекивали велике гужве и на самом мосту али да се, срећом, то није догодило.

У време поправке, неодговорни грађани су свакодневно покушавали да препешаче мост, што је задавало проблеме мајсторима који су и даље на терену. Како каже Снежана Воштинаров, директорка „Беоком сервиса”, они су принуђени да ових дана постављају нове катадиоптере – рефлектујуће ознаке познатије као „мачје око”.

– Није прошло ни недељу дана од отварања, а неко је већ стигао да украде 35 катадиоптера. Због тога ће радници морати да још остану на мосту и поставе челична лежишта која би требало да спрече крађу – огорчена је Снежана Воштинаров.

Извођачима радова остало је и да поправе стубове моста које нису стигли да раније заврше због, како је речено, високог водостаја.
Н. М.
[објављено: 09/04/2008]
извор Политика
линк http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/Malo-automobila-prelazi-Stari-savski-most.sr.html
 
Sramota!


Već opljačkan renoviran most
|||| - 10.04.2008. - 13:15
Nije prošlo ni deset dana od otvaranja renovniranog Savskog mosta, a lopovi su već ukrali 35 reflektujućih oznaka koje služe za bolju orijentaciju vozača koji noću prelaze most.

PLJAČKA "Šteta nije velika, ali je neshvatljivo da neko ovo uradi", kaže za "Blic“ direktor "Beokom Servisa" Snežana Voštinarov..
Na mostu će, osim završne rekonstrukcije stubova, ovih dana biti postavljene i nove "mačije oči" jer je trećina istih već ukradena. Osamdeset reflektujućih znakova postavljeno je celom dužinom mosta sa obe strane.
Nadležni iz "Beokom Servisa" ogorčeni su krađom 35 reflektujućih znakova
"Ovo je potpuno van pameti. Kad god se uradi nešto novo i korisno to neko uništi ili ukrade. Zaista nemam ideju šta će to nekome. Jedino da ide na buvljak da preprodaje", kaže Snežana Voštinarov.
Jedno mačije oko košta oko 500 dinara što će reći da je šteta oko 17.500 dinara. Međutim, mnogo više može da košta samo ne postojanje tih znakova jer služe za bolju orijentaciju vozača koji noću prelaze most.
Podsećanja radi, za vreme rekonstrukcije Savske i Milentija Popovića lopovi su krali čak i prskalice za travu.
"Što su krali prskalice, nego što su napravili takvu štetu da smo morali ponovo da raskopavamo i postavljamo nove instalacije. Za vreme rekonstrukcije Savske ulice primetili smo jednog lopova koji je čak ceo semafor vezao za bicikl mirno prolazeći pored nas. Kad smo ga upitali kuda nosi semafor, odgovorio je da su mu rekli da ga skloni", priča Voštinarov.
Za vreme radova u Nemanjinoj ulici radnici su se našli u čudu kad je jednog jutra iz te ulice nestalo osam uličnih šahtova. Prošle godine je ukradeno kilometar kablova ulične rasvete ispod „Gazele“, dok su krađe telefonskih kablova postale manje više uobičajene.
"Radnici imaju obavezu da prijave krađu policiji i tržišnoj inspekciji da bi oni mogli da rade ali u 90 odsto slučajeva lopovi nikada nisu pronađeni. Jedino da postavimo čuvare na svaki ćošak i da dežuraju danonoćno, što je praktično nemoguće", zaključuje Voštinarov.
izvor: 24 sata
 
Mogu da obeleze sav "gradski namestaj" pa kontrola buvljaka!
 
Kad bi uklonili ono ruglo od bivlajaka duž trećeg bulevara ne bi džipsi imali gde da prodaju te stvari pa ne bi imali motiva ni da ih kradu, osim ako nemaju nameru da im "diane " svetle ko božićne jelke ;)
 
Vrh