spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.447
- Pohvaljen
- 17.592
Mislim da ovde vecina ljudi nema problem da most bude zamenjen novim vec mi se cini da se koplja lome oko toga gde treba premestiti stari most.
Evo me jedem govna supenom kašikom zbog pogrešne procene izvinjavam se Malom, Vesiću i Foliću što sam ih optuživao da fingiraju konkurs i forumaškoj javnosti što sam je dovodio u zabludu.astrodule":1c4ahxxg je napisao(la):Šta bi sa insajderskim informacijama da će sigurno biti izabran onaj spratni most?
igorko":2fywmeip je napisao(la):Da li se iko "ozbiljan" bavio troškovima demontaže postojećeg mosta, transporta na drugu lokaciju, i njegove ponovne montaže na neke novoizgrađene stubove u rečnom koritu, koji bi opet morali biti na nepropisnom rastojanju (i ostavili uzak plovni put), zbog same konstrukcije mosta?
Ubeđen sam da bi ukupni troškovi nadmašiti izgradnju potpuno novog mosta.
Takodje ne treba zaboraviti da ce ovaj most imati znacajno jednostavnije a samim tim i jeftinije pristupne saobracajnice.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459166#p459166:2vn7tnow je napisao(la):Nik_B » 16 Jun 2017 12:26 pm[/url]":2vn7tnow]@Goje S tim sto je razlika u tome sto Most na Adi ima Pilon, komplikovanu asimetricnu visecu konstrukciju, kablove ... To je most koji nase firme tehnoloski nisu mogle izvesti. Ovaj predlozeni preko Save ipak nije toliko izazovan. Pretpostvljam da ce biti korekcija cene, kao i uvek, ali ne bas tako ekstremno poput Mosta na Adi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459160#p459160:1x89o87k je napisao(la):GOJE » Pet Jun 16, 2017 1:15 pm[/url]":1x89o87k]Za one koji se (namerno ili slučajno) slabije sećaju cene mosta na Adi, podsećam da je prvobitna procena pre tendera bila 90M€, a zatim ugovorena cena na tenderu 118,6M€, pa je narasla na oko 160M€, za most dužine preko 929m i širine 45m. U cenu je uključeno i projektovanje i izvođenje. U cenu nije ušla izgradnja samih koloseka. Pristupne saobraćajnice se ne računaju.
sirina reke x2.
Pa znači baš to, jer je baš toliko koštao. Ako ćemo da poredimo most sa mostom, jedino tako može.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459168#p459168:3eqxa0kj je napisao(la):nikolas27 » 16 Jun 2017 12:27 pm[/url]":3eqxa0kj][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459160#p459160:3eqxa0kj je napisao(la):GOJE » Pet Jun 16, 2017 1:15 pm[/url]":3eqxa0kj]Za one koji se (namerno ili slučajno) slabije sećaju cene mosta na Adi, podsećam da je prvobitna procena pre tendera bila 90M€, a zatim ugovorena cena na tenderu 118,6M€, pa je narasla na oko 160M€, za most dužine preko 929m i širine 45m. U cenu je uključeno i projektovanje i izvođenje. U cenu nije ušla izgradnja samih koloseka. Pristupne saobraćajnice se ne računaju.
Ja se izvinjavam što sam pomenuo cifru od 450 miliona. Nisam smeo da računam pristupne saobraćajnice u poređenju. Što ipak ne znači da je most na Adi koštao "samo" 160M€, zar ne?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459164#p459164:5nuyip2f je napisao(la):laki72 » 16 Јун 2017 12:20 pm[/url]":5nuyip2f]
Troskovi jesu upitni, ali nismo mi odlucili da se postojeci demontira.
Da su se drzali ranijih planova, umesto sto su 'izmisljali toplu vodu' postojeci bi ostao gde jeste, a novi bi bio izgradjen uzvodno od njega kao sto je uvek i bilo planirano.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459173#p459173:314w5vko je napisao(la):GOJE » Pet Jun 16, 2017 1:37 pm[/url]":314w5vko]
Pa znači baš to, jer je baš toliko koštao. Ako ćemo da poredimo most sa mostom, jedino tako može.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459200#p459200:1oiwvscz je napisao(la):gishko » 16 Jun 2017 01:36 pm[/url]":1oiwvscz]Evo blic vas je pratio napokon su preneli da je ideja sa Beobuilda
Ako sam ja pazio ma času Zexlandov predlog su preneli
Što se mene tiče izbegao bih povezivanje velikog ratnog ostrva samo da ne bi postalo novo mesto gde bi morao da interveniše bager.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/gde-sa ... ja/n6l4h3w
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nesto preko nizvodnog spica Ade Medjice na polovini bloka 70.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459205#p459205:20oj4s4i je napisao(la):zexland » 16 Jun 2017 01:48 pm[/url]":20oj4s4i]E pa od Zexlanda uskoro i 3D vizuelni prikaz starog mosta na Adi Medjici
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459081#p459081:242bni54 je napisao(la):RioBL » 16 Jun 2017 06:56 am[/url]":242bni54][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459062#p459062:242bni54 je napisao(la):laki72 » Fri Jun 16, 2017 1:25 am[/url]":242bni54]Meni je to isto palo na pamet, al nisam smeo da predlozim zbog @boca-ica reakcijezexland":242bni54 je napisao(la):Ja ne bih ovaj most nigde premestao van zone grada...mozda da se prespoje Ada Medjica i Ada sa blokom 70 ?
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
I moje misljenje je tu negdje...
Mislim da je lokacija Ada bolja od VRO iz vise razloga:
1. Ocuvanje VRO
2. Poboljsanje iskoristenosti Ade za ono sto se odavno koristi. Sport i rekreacija
3. Bolju povezanost NBG sa Adom za prilazak pjesaka i bicikla
4. Bolja povezanost NBG (u buducnosti i Zemuna) sa Adom, tramvajskom linjom
5. Bolju povezanost Banovog Brda i Cukarice sa Adom, tramvajskom linijom
6. Ozivljavanje bloka 58
7. Povezivanje setalista na savskom nasipu sa Adom
8. mogucnost iskoristenja postojeceg mosta na Adi za metro ili gradsko prigradsku zeljeznicu (mozda i daljinsku?)
9. stimulisanje pjesackog i biciklistickog kretanja u velikom diju Beograda na racun automobilskog
10. razno
Nisam ni mislio da budu odmah jedan pored drugog. Mozda te zbunilo sto sam se izrazio "uzvodno od postojeceg".spatiotecte":36a9iixc je napisao(la):Laki, ruzno je imati 2 velika mosta jedan odmah pored drugog. Optimalni razmak mostova za korito sirine Save je 500 metara tj sirina reke x2.
Galeks":36a9iixc je napisao(la):Mislim da je Laki mislio na most u nastavk Bul ZĐ.
Medjutim to bi se kosilo sa idejom o buducem tunelu, tako da nov most sa vecim kapacitetom mora na ovo mesto.
stf":36a9iixc je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459164#p459164 je napisao(la):laki72 » 16 Јун 2017 12:20 pm[/url]":36a9iixc]
Troskovi jesu upitni, ali nismo mi odlucili da se postojeci demontira.
Da su se drzali ranijih planova, umesto sto su 'izmisljali toplu vodu' postojeci bi ostao gde jeste, a novi bi bio izgradjen uzvodno od njega kao sto je uvek i bilo planirano.
Да ли си сигуран у то? Једино зашта сигурно знамо да је било планирано, јесте нови метро-друмски мост педесетак метара од позиције Миладина Зарића. Не сећам се да је ико икада тврдио да је Зарић планиран да остане де јесте и постане пешачко - бициклистички.
На јовиновим скицама га нигде нема. А познајући и сећајући се праксе комунистичких урбаниста који су гумицом брисали целе квартове да би изградили лепши и бољи град, задржавање Зарића као пешачко-бициклистичког моста је изузетно упитно.
Дакле, сумњам да је то "увек и било планирано" ... изградња новог да, задржавање старог ипак не - није било планирано.