Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.417
- Pohvaljen
- 48.319
Na koje mesto misliš? Pored trenutnog mosta?
Већ више пута спомињано:
Pogledajte prilog 206633
Ma ja sam za to svakako ali mislio sam na neki realističniji scenario. Ovaj scenario gde rušimo deo (prizemlje) Vučićeve kulčine i pravimo još jedan most mi se sviđa, ali to je već skroz druga priča.Већ више пута спомињано:
Pogledajte prilog 206633
Išao bi na raskrsnicu 3+3 Savske i 1+1 Višegradske i vodio bi ka KCS. Još ako bi Višegradska bila jednosmerna tu, te imala dve trake na gore, i bila čišćena od bahato parkiranih i zaustavljenih bolida, bez problema bi mogla da primi taj saobraćaj koji se uputio ka KCS.Ovaj donji deo Y kraka je loš, ide pravo na Višegradsku koja ne može da generiše toliko saobraćaja.
Ako ćeš tom logikom, sve oko KCS vrišti od preopterećenosti. Znam, jer sam em proveo deo života tu, em sada redovno prolazim tuda. Tebi do KCS vode sve male ulice, neadekvatne da budu pristupni putevi do najvećeg bolničkog centra. Lišene javnog prevoza. Pune parkiranih automobila, što uvek dodatno usporava saobraćaj, dok se traži mesto, pa dok se uparkira, pa isparkira, itd... Svetozara Markovića, Deligradska, Resavska, Pasterova, Višegradska... Sve su otprilike takve. I sve krcate ujutru i popodne.Ali hajde da zažmurimo na to, šta dalje?
Ide se na Miloša Pocerca / Pasterovu i Kneza Miloša (koji vrišti od opterećenosti), Pasterova ne može da se pretvori u jednosmernu znači čep u najavi, objektivno 90% kretanja bi bilo ka Hramu, KCS bi tu bio minimalni cilj.
Pa da, sada kada gledamo aktuelnu mapu i sliku grada, nema leba. Zato kažem, o tome je trebalo razmišljati još pre 80 godina.Do istog zaključka sam i ja došao, gledam mapu ali ne vidim gde bi mogao biti neki novi most na Savi dok na Dunavu ima mesta za jedan.
Већ више пута спомињано:
Ovaj donji deo Y kraka je loš, ide pravo na Višegradsku koja ne može da generiše toliko saobraćaja.
Na kraju, vozači bi išli na Nemanjinu / Gazelu koje su iovako opterećene i biće još veći kuršlus.
Parafrazirana izjava naših političara: "Nemojte da vas lažu da će se urušiti Pančevački most, Stari savski most će.".Mada i dalje mi nije najjasnije zašto se ruši stari most (nismo baš toliki bogatuni...) čak i da postoji plan da se sagradi još jedan. Valjda je logično da se sagradi novi most, zatvori stari i temeljno renovira da mu se da neka nova namena tipa pešački most, biciklistički most itd... "Nije baš to toliko loše, kao što izgleda..."
Ovaj donji deo Y kraka je loš, ide pravo na Višegradsku koja ne može da generiše toliko saobraćaja.
Na kraju, vozači bi išli na Nemanjinu / Gazelu koje su iovako opterećene i biće još veći kuršlus.
Zaboravio sam da dodam nešto bitno. Ulice koje iz BNV-a vode naviše, u brdo, su možda uske, ali ih ima 6. Bez Nemanjine. Pa je njihov zbirni saobraćajni kapacitet ustvari veći od Sarajevske, a možda i od Kneza Miloša. Ili na drugi način rečeno: Čak i da nema BNV-a i njegovih lokalnih odredišta, saobraćaj koji bi po novom mostu dolazio u dve trake bi dalje u brdo mogao da ode po tri. Pa i zato čitava teorija kako je ovde most nepotreban jer saobraćaj iz BNV-a tobože "udara u zid", očigledno nije tačna. Plus ogroman broj odredišta unutar samog BNV-a. Da dodam i da se opštini Savski Venac, od 40.000 stanovnika dodaje maltene još toliko samo stanovnika, bez posetioca, tj 30.000. A sa mušterijama i drugim poseticima, koji u BNV-u ne stanuju, to je duplo više u odnosu na stanje pre BNV-a.
Zezate da sad leta gospodnjeg 2024 deminiraju?!