Mostove koriste i javni prevoz, taksiji, komunalne službe, hitne službe, dostave. Zatim pešaci, biciklisti...
Priča o babarogi američkog urbanizma koji su pojele beskrajne trake kolovoza bi imala smisla da desna obala Save ima brdo bulevara i ulica nalik Novom Beogradu. Pa dođe dr vaterpolista pa ulicu od 3+3 poveća na 4+3 na nekim deonicama. Međutim, desna obala Save je zakržljala i prepuna pretesnih ulica koje plaču za proširenjem. Ne da bi se vozikali automobili neogo najviše i zbog protočnosti javnog prevoza i uvođenja više žutih traka.
Svako ko živi na desnoj obali Save kapira to i ne mora da mu se objašnjava. A paralelno sa time imamo jednu malu ali poganu forumsku kliku sa Novog Beograda koji nikad ništa više ne bi širili, pa se tako protiviše čak i širenju Despota Stefana tamo iznad Banije gde se sužava na 1+1 i pravi haos svima, pa i gradskom prevozu. Naravno, dotični često ni ne poznaju lokacije koje komentarišu, a ako ih nekada i prođu, prođu ih u kolima u tranzitu.
Imali smo situacije na forumu da nekome mora da se crta da njegova/njihova vizija Beograda kao metropole i ekonomskog centra regiona nije kompatibilna sa ovakvim idiotarijama:
Sada nas ista ta klika iz blokova ubeđuje da nam ne treba još jedan most u gradu bez metroa, koji leži na ušću dveju najvećih reka u regionu.
I onaj debilizam gore, da je nekima prirodnije i logičnije da se bulevarčina od 6 traka "završava" zabijanjem u žbunje, barake i divlje naselje... nego da se produži, premosti reku i onda "završava" raskrsnicom bulevara i dalje raskrsnicom dve ulice sa po 3+3 i jedne ulice koja vodi direktno ka najvećem i najbitnijem kliničkom centru u zemlji.
Da ne pričam tek o ironiji da ljudi koji stalno kukaju da im Beograd nije "dovoljni izgrađen" sada navijaju da se ne gradi most i da i dalje ostanemo favela na tri kraka reke sa 5 mostova u gradskom području.