Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 195 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 73 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,0%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,6%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 8,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    548
Pa novi zeleznicki zeza, al brankov stalno lickaju. Na novom zeleznickom nekad crknu oni reflektori za stubove ali ne stoji tako dugo, mada ta oba mosta nisu imala problema sa osvetljenjem posle tasko kratkog perioda kao ovaj.

Al da su ga dizajnerski podbacili, jesu vala bas, mogli su na originalni projekat dodati neke sitnije detalje, most bi bio lepsi, cak neki stakleni segmenti bi se lepo uklopili, a LED osvetljenje u staklu, dakle ne obicni reflektori.

Most bi progledao, pa dodati 2 trake, neverovatna promena bi bila, ovaj most je samo faceliftivan, nije rekonstruisan i unapredjen...

Edit: ee tako reci Ambassador, u pravu si da sama sijalica ne moze, al kontakt i kablovi da, al zar kontakt tj grlo ili pinovi nisu deo sijalice? pa naravno da jesu, ako crknu oni, oces menjati njih da bi ostavio "staklenu loptu" ili menjas celu sijalicu? pa celu sijalicu brate.

Dobro STOP
da ne odemo sad u off zbog sijalica, radi se o mostu

Iskreno sam se nadao da ce ga prosiriti ali nisu, kad karadjordjeva stane, stoji ceo most, da je duplo siri tj da ima jos 2 trake kolona bi bila duplo kraca, zar ne? Slog me strefi kad vidim red tramvaja, autobusa, cak i kamiona, a kola ih mimoilaze i to za divno cudo bez frontalnog sudara :S
 
U svakom slučaju da ta firma radi svoj posao kako treba nebi se mi bavili tom problematikom.Neko je dobio naše pare za to i to mora da radi.
 
Ni ja ga ne bih proširivao, ovako je možda manje funkcionalan, ali ipak najlepši drumski u gradu, bar za sada.
I bilo bi dobro kada bi bio samo tramvajski, naravno kada bi to bilo moguće.
 
Moze moze, sve moze kad se hoce, ako se napravi 1 novi pored (koji prosto fali jer od starca do gazele nema nista) i ja bi ga ostavio samo za trandze i pesake, moglo bi leci i nekoliko platformi za posmatranje drugih mostova, npr kada dodju turisti da mogu da slikaju itd ;) Naravno prvo srediti ono ruglo od obale sa beogradske strane do gazele :kk:
 
Pa kada naprave most kod ade i ako metro izgrade za koju godinu to bi bilo najbolje.Da samo tramvaji koriste most.Ovako ako se pokvari auto na mostu tramvaji stoje što i nije baš srećno rešenje.
 
Pa nema neke velike razlike u tome da li je samo tramvajski ili nije. Jedino ako bi se i tramvaj potpuno denivelisao i odvojio od ostalog saobracaja tako nesto bi imalo smisla. Ovako je taj most odlicna dopuna Brankovom i Gazeli.
 
Ima ogromne razlike, ovako su pomesana 2 sistema, drumski i zeleznicki u jednom jedinom nivou a to je recept za katastrofu, prvo sto ce vozaci privatnih automobila cupati kosu jer su tramvaji dugacki pa kad stanu 3 Multice (multiplicirane katice) to je bukvalno 6 katica (da se kupe novi niskopodni po 6-7 sekcija i da ne govorim sta bi uradili), ako kojim slucajem uskoci i duewag s dodatnom prikolicom izracunaj, a most nije dugacak, onda 78 i 83 bleje na semaforu dok se ne ukljuce na most, a ovi iz kola lude i povecava se opasnost od sudara, pogotovo kad predju most pa daju gas zbog zastoja, i kao slag na torti, totalno remecenje reda voznje svih linija gradskog prevoza preko mosta, kad se na to dodaju i medjugradski autobusi...

Pihhh, taj most ovakav kakav jeste je samo i samo za tramvaje, nek naprave 2 pored 1 u jednom smeru s 4 trake i drugi u drugom smeru s 4 trake i dobiju 8, onda 2 trake za BRT (Bus Rapid Transit) i eventualno trole, a ostale 4 za kola + jos kad se doda metro most sav taj saobracaj ce se lepo razloziti na 6-7 prelaza i nece biti vecih problema, bas kao sto sam nacrtao za Smartplan ;)

Ali prelazi su samo deo posla, prilazi treba da se rade paralelno s prelazima, to nije nikakva zafrkancija vec kranje ozbiljan problem ovo grada ;)

P.S da je odlicna dopuna morao bi biti kapaciteta kao i ta 2 pomenuta mosta sto bi rezultiralo prikupljanju trecine saobracaja sa Brankovog i trecinu sa Gazele sto bi se izgledalo kao 60% sadasnjeg saobracaja na Brankovom i 60% sadasnjeg saobracaja na Gazeli, kao i isti procenat na samom tom mostu koji ih "vadi" to je to, umesto 200% Gazele i Grankovog odnosno 100% Gazele i 100% Brankovog dobijamo 63,3% po sva 3 mosta!
 
Samo 8 traka!? Pa mislim da je to malo. Trebalo bi mostovima/trakama da spoje Brankov most sa Gazelom - ono, da Sava ide kao kroz tunel!! Wooow! Kako bi to bilo strava!

I jos da u medjuvremenu posaljemo Legiju da nam donese jedno 1000000 tona zlada iz Fort Noxa da sve to izgradimo!! I 30000 najduzih linija metroa, i 5000 najduzih ulica na svetu, i 20000 solitera preko 2km visine, i hodroglisere koji bi isli mostovima punjenim vodom iznad celog grada, a preko njih da lebdi nebeski viseci voz! Kako ce sve biti cool! Woow!!!

POSTO OCIGLEDNO OVAJ POST ODREDJENI FORUMASI NISU SHVATILI KAO IRONIJU (na sta nemam komentar), EVO DA PODVUCEM: OVO JE IRONICNO!!
 
Da Sava postane ponornica...
Ima ovde ideja za ''neostvareni Beograd'', vaistinu.
 
Nenade shvati, ako zelis da se guras medju morem kola u postojecim ili malo upgradeovanim saobracajnicama guraj se slobodno, ja opet samo kazem sta je logican nacin resavanja problema bez poremecaja broja vozila u gradu ;)

Ti samo mislis o novcu a novac je u takvim slucajevima u drugom planu, sve se to radi po fazama shodno realnim potrebama. Jel da si smrtno bolestan, a lek postoji, jel bi umro, ili bi po SVAKU CENU dosao do tog leka?

Lek za Bg je taj koji se resava po fazama i novac bi se sigurno sakupio za to svo vreme gradnje, ja razmisljam o buducnosti ovog grada, ali moramo krenuti prvo od sadasnjosti tj sadasnjih problema. Sadasnji problemi su ti kojima se pristupa na gore pomenuti nacin.

Ima gradova koji imaju znatno vise vozila od beograda, pa je guzva znatno manja jer imaju drugaciju koncepciju grada kao celine, pa i navika. jedna od tih navika je: vozi kola samo kada ides van grada (selo, drugi grad, letovanje...) a u gradu koristi snazan sistem gradskog prevoza koji se krece odgovarajucim trasama.

Na nasu zalost mi te trase nemamo da bi mogli da oformimo jak sistem prevoza i upravo zato prvo treba imati saobracajnice veceg protoka a to prosto rezultira vecoj povrsini samih saobracajnica a manjoj povrsini zgrada, a broj kvadrata stalno raste tako da zgrade nemaju kud nego u visinu, beograd se stalno necka al kad tad ce mu doci iz onoga dole u mozak.

Sve to treba omoguciti da bi ljudi mogli svoja kola koristiti za van grada, letovanje itd a ne za gradsaku voznju, utoliko gore da grad nema isto tako dobar nocni prevoz kao i dnevni ako je poznat po nocnom zivotu kao Beograd.

Svi ti parametri su neraskidivo povezani i drugog puta nema, samo gledam DOKLE cemo vise ovako da se prepucavamo i kukamo, daj malo da uradimo nesto stvarno po tom pitanju!
 
Brate, BGDExplorer, uz svo duzno postovanje - jesi ti nekad sebi 'leba kupio od svojih para? Mislim, cini mi se da ne razumes neke osnovne stvari iz ljudskog zivota, npr zelje != mogucnosti.
 
Svi mi zelimo najbolje Beogradu, zato i jesmo ovde. Treba u idejama biti konstruktivan i realan, a ne pricati o pretvaranju Beograda u Shangaj! Nas grad je koncipiran tako kako je koncipiran i ono sto bude moglo da se upgradeuje ce se uraditi, ono sto ne moze, deal with it. Gusenje u saobracaju postoji iz mnogo razloga: nedostajuci nezavisni sinski prevoz, drugacije koncipiran tramvajski prevoz, nedostajuci tuneli, mostovi, prstenovi, izmestanje stanica, autobuskih i zeleznickih iz centra, izgradnja zeleznicke obilaznice itd. To su realni planovi i realni projekti. Za njihovo finansiranje su potrebne milijarde, ali ce se postepenim dostizanjem optimuma i saobracaj sredjivati.
Ali nemoj molim da potenciras pricu o bulevarima sa 16 traka i Kralja Milana na sprat koje nemaju ni London ni Pariz kao ni nijedan drugi evropski grad! Vrati se u Evropu, tj. na Balkan! :)
 
BgdExplorer-u i ostalima koje zanima najtoplije preporučujem knjigu Miomira Jovanovića - Veliki grad / međuzavisnost koncepta urbanog razvoja i saobraćajne strategije. Tada će shvatiti zašto je Beograd Beograd a npr. Los Anđeles Los Anđeles. Kao i šta donosi ovakav sistem saobraćaja kod nas a šta onaj njihov, preko. Zašto je važno stimulisati jedan vid saobraćaja, kao što je javni a zašto treba raditi na smanjenju broja automobila i mnoge slične teme... Vrlo interesantno i lako razumljivo.
 
Samo 8 traka!? Pa mislim da je to malo. Trebalo bi mostovima/trakama da spoje Brankov most sa Gazelom - ono, da Sava ide kao kroz tunel!! Wooow! Kako bi to bilo strava!

I jos da u medjuvremenu posaljemo Legiju da nam donese jedno 1000000 tona zlada iz Fort Noxa da sve to izgradimo!! I 30000 najduzih linija metroa, i 5000 najduzih ulica na svetu, i 20000 solitera preko 2km visine, i hodroglisere koji bi isli mostovima punjenim vodom iznad celog grada, a preko njih da lebdi nebeski viseci voz! Kako ce sve biti cool! Woow!!!

:o Ostali bi bez reke ! Horor...
 
@ Jovanovm

Ja jedno, on drugo :laugh:

Pa jel mislis da ja treba da platim, ili ti, ili Pera ili Mika ili Zika ili Laza ili Grad Beograd mozda?

Onaj kome treba, on placa.

Ni 1 doktor ne pita koliko lek kosta vec samo kaze koji ti lek treba, ako ti za lek koji ti treba nemas pare, oprosti se od zivota. O tome ti pricam, Ako inzinjer isprojektuje avion kako treba a projekat je skuplji a kupac kupi drugi losiji, pa mu se taj losiji avion srusi, sam je kriv, ovaj sto je projektovao skuplji ga ne pita dal ce jeftinije ili skuplje vec onako kako misli da je najbolje, e ja upravo to radim, a ti kazes inzenjeru da on plati svoj sopstveni projekat?

Djindjicu, eee, Djindjicu gde li si sad? Samo taj Srbin je uspeo da objasni neobjasnjivo na najbanalniji nacin da i vrabac zna!

@ostali

Ko je sad izmislio da se sava trpa pod zemlju? Ja to nisam ni imao na umu, to je neciji mozak mozda skrenuo sa puta mog posta? Pu gadna Srpska usta, samo izmisli nesto da te za***e
Kako samo ljudi vole da uvrcu price pa to je strasno....ja nisam spomenuo da se sava stavlja pod zemlju i nije mi samo jasno koji je to mozak mogao da izvuce kao tezu iz mog posta??? od jednog problema napravi 101 bez razloga i sad mene okrivljuje da ja zatrpavam savu, pa ajde da se onda svi iselimo iz bg, i da ostane usce save u dunav netaknuto kao sto je bilo dok nismo dosli. Al pazi da tako ne ostane, docice ti prvi komsija (Madjari, Rumuni itd) i zauzeti to mesto i napraviti nesto jos drugacije od ovoga sto imamo sada, svidjalo se to nama, ne svidjalo :p

A sto se "El Ej-a" tice opet neko nije citao moj post ili na brzinu...

pod 1:LA nema gradski prevoz te funkcionalnosti da se nosi sa njegovom velicinom i brojem stanovnika.

pod 2:Ja rekoh da prvo ide put, pa gsp, pa onda rezultira kola u garazi pa kad oce van grada, a on preskace jednu kariku i spominje Los Andjeles koji tu kariku NEMA, fakticki je nema za svoju velicinu ni 25% pod stvarne potrebe!

opet ponavljam: saobracajna mreza+gsp i to rezultira kolima da se koriste samo za van grada, ako preskocis gsp kao sto je to LA uradio kola se sliju u ulice i naprave kolaps, i nit kroz grad, nit da se izvuce iz grada jednom recju katastrofa, kad mi neko spomene LA odma dobijem pr***v jer je ono najgori propust kad je saobracaj u gradu u pitanju posle svih Indijskih gradova ;)
 
BgdExplorer":3tp134m3 je napisao(la):
@ Jovanovm

Ja jedno, on drugo :laugh:

Pa jel mislis da ja treba da platim, ili ti, ili Pera ili Mika ili Zika ili Laza ili Grad Beograd mozda?
Naravno da i ti plaćaš indirektno kroz poreze i doprinose. E sada... Beograd nema 6 miliona stanovnika da bi izgradio ono što zamišljaš.

onaj kome treba, on placa.
Naprotiv, onaj koji ima taj će i da plati. Pitanje, zamisli da BGD sagradi sve to, zapadne u strašne dugove. Posle 10 godina zbog nedostatka novca ne funkcioniše gradska ćistoća, đubrad se gomila ispred hotela Moskve, najmlađe vozilo GSP-a ima 8 godina, niko nema ko da odrzava kanalizaciju, korupcija raste do neslućenih visina, socijalni nemiri i sl... Isti ti metro sistemi/autoputevi koji su bili izgrađeni 10 godina ranije propadaju, desetkovana vozila itd itd zbog nedostatka novca za održavanje a i sveopšte besparice. Odnosno da li bi voleo kratkotrajni (virtuelni) "uspon" sa dugoročnom propašću grada ili održivi razvoj korak po korak?

Radije bi imao par linija metroa, jednu pristojnu obilaznicu, normalan unutrašnji prsten uz neke mininalne gužvice... to bi i dalje bilo raj ako bi Beograd sada preduzeo ono što nameravaš.

Ni 1 doktor ne pita koliko lek kosta vec samo kaze koji ti lek treba, ako ti za lek koji ti treba nemas pare, oprosti se od zivota. O tome ti pricam, Ako inzinjer isprojektuje avion kako treba a projekat je skuplji a kupac kupi drugi losiji, pa mu se taj losiji avion srusi, sam je kriv, ovaj sto je projektovao skuplji ga ne pita dal ce jeftinije ili skuplje vec onako kako misli da je najbolje, e ja upravo to radim, a ti kazes inzenjeru da on plati svoj sopstveni projekat?
Nema potrebe da izvrćeš diskusiju kroz pojedinačne primere koji ni u ludilu ne mogu da se porede sa gradom. Saobraćaj i gužve mogu da se smanje i bez radikalnih infrastrukturnih zahteva kao metro na više nivoa ili mostovi sa 8 traka. Niti je iko umro od beogradskih gužvi, naprotiv mislim da su beograđani prilično razmaženi kada su gužve u pitanju, obidjite malo gradove u zapadnoj evropi ili u USA, tek su tamo gužve.

Djindjicu, eee, Djindjicu gde li si sad? Samo taj Srbin je uspeo da objasni neobjasnjivo na najbanalniji nacin da i vrabac zna!
Nemoj da provlačiš političare kroz ovu diskusiju tek za to nema nikakve potrebe, a i bilo bi prilično kul ako bi počeo da pišeš realne postove a ne ko da je BGD poligon za Sim City gde uz cheatove možeš da srušiš pola grada kako bi napravio autoputeve i sl.
 
Napisao roman pa ga izbrisao, jer jednostavno necu vise da se prepirem.
Izgleda cu jos jednom otici sa foruma samo ne znam koji treci nik da smislim, nadam se da necu nabosti bas toliko slican kao sto neko vec ima...
 
BgdExplorer":2m9yvfhk je napisao(la):
Edit: ee tako reci Ambassador, u pravu si da sama sijalica ne moze, al kontakt i kablovi da, al zar kontakt tj grlo ili pinovi nisu deo sijalice? pa naravno da jesu, ako crknu oni, oces menjati njih da bi ostavio "staklenu loptu" ili menjas celu sijalicu? pa celu sijalicu brate.

Dobro STOP
da ne odemo sad u off zbog sijalica, radi se o mostu
Sestro slatka, zašto bih menjao staklenu loptu sa vatrom ako je zdrava?!?
Neće biti off, mod će prebaciti u temu elementarna tehnička terminologija.


Stevo, sad sam ozbilijan, mogla bi tema tipa građevinsko-tehnička terminologija, ili tehnika or whatever. Zaista bi moglo tu da se skupi svo znanje - šta je i kako se radi cut and cover, razne tehnike bušenja, šta je autoput, polu autoput, drenaža, probni piloni, razne mašine, kako se šta gradi. Čini mi se da (skoro) svi imamo problem sa mnogim stvarima koje ne znamo šta su i kako rade.
(A, da, i jel može jedan smajli koji se krsti? :) )
 
BgdExplorer":2276slu1 je napisao(la):
Napisao roman pa ga izbrisao, jer jednostavno necu vise da se prepirem.
Izgleda cu jos jednom otici sa foruma samo ne znam koji treci nik da smislim, nadam se da necu nabosti bas toliko slican kao sto neko vec ima...
Sto bi "otisao" sa foruma i onda se vracao pod drugim nikom. Pokusaj svoje protivnike da ubedis nekim valjanim argumentima i oni ce verovatno promeniti svoje misljenje, ali je problem sto je tvoja argumentacija do sada bila vrlo netacna i umesto da kazes "ej ljudi u pravu ste, bgd-u mozda i ne treba sve to", ti i dalje hoces da ubedis neke od nas da si ti u pravu.

Evo ti banalan primer sa teme mosta preko Ade. Bio sam ubedjen da pesacki deo na tom mostu je totalno bzvz, medjutim drugi korisnici su mi objasnili zasto je potrebna ta staza u stvari i ja sam promenio svoj stav. Zasto je sad tebi tesko da priznas da toliki mostovi i stvaranje ulica na dva nivoa jednostavno beogradu nisu potrebni i da se guzve mogu resiti na mnogo jednostavniji nacin i da mi jednostavno narednih nekoliko desetina godina necemo imati budzet koji pi prismrdeo tvojim idejama.

Da ovo ne bi bio off, meni se osvetljenje svidja, narocito to sto su i stubove nosace osvetlili. Nadam se da ce ispraviti te neispravne reflektore/sijalice pa da se uziva malo u tom prizoru. Inace bas je fin osecaj proci devetkom preko mosta sad, ona zelena farba kada je obasja svetlo deluje totalno kul.
 
@BgdExplorer

Cak iako izbrises taj nick pa se vratis pod drugim, argumentacija i razmisljanje ti se verovatno ne bi promenili. Vidim da nisi razumeo ironiju mog posta na tvoje fix ideje, a zamolio sam te gore da razmisljas konstruktivno i da se bavis realnim i za Beograd primenjivim idejama. U suprotom imas forume o novim gradovima u Sibiru i Saudijskoj Arabiji (gde su ili tundre ili pustinje) pa kreni da gradis iz pocetka sa sve autoputevima umesto ulica, promenadama umesto trotoara, parkinzima umesto zgrada i metroima na dubini od 500 metara (da bude najdublji) i tako dalje.

A sada da se vratimo na diskusiju o Starom savskom mostu! :cool:
 
@Nenad:

"Samo 8 traka!? Pa mislim da je to malo. Trebalo bi mostovima/trakama da spoje Brankov most sa Gazelom - ono, da Sava ide kao kroz tunel!! Wooow! Kako bi to bilo strava!

I jos da u medjuvremenu posaljemo Legiju da nam donese jedno 1000000 tona zlada iz Fort Noxa da sve to izgradimo!! I 30000 najduzih linija metroa, i 5000 najduzih ulica na svetu, i 20000 solitera preko 2km visine, i hodroglisere koji bi isli mostovima punjenim vodom iznad celog grada, a preko njih da lebdi nebeski viseci voz! Kako ce sve biti cool! Woow!!!"


He, he, he... :kk: A ono što nam se ne svidi da prepustimo onim bednicima iz Dubaija i Abu Dabija.
 
Opet mućak, večeras samo pola mosta svetli, i to ova ''naša'' strana. Oni sa N.Bg-a opet zakazali... I izgleda kao da se te svetiljke napajaju sa dva različita izvora, sa ove i one strane reke. :/
 
Evo fotki od večeras:

sgqp8j.jpg


29lb5ew.jpg


x5yz5.jpg


142vm2c.jpg


9lbk1c.jpg


Primetio sam da su između Starog savskog i Brankovog mosta mnoge škole, javna preduzeća, ministarstva i sl. posadili jako puno drveća :D
 
Dve slicice od nedelje uvece. Jedna sa NBG strane, druga sa starogradske strane. Sorry za kvalitet, opet moj muljavi mob, ali nisam mogao da odolim da ne skljocnem par slicica kad sam vec tu.

rh0b3p.jpg

2ljsujb.jpg
 
Lepo izgleda noću... ali ipak su mogli da izaberu neku lepšu nijansu za kontrukciju, a noću da ga obasjaju svetlom u boji...
 
Vrh