Kapiram da taj period nije bio najromantičniji, naftna kriza, nema se para za metro, Tito bacio kašiku, i onda krpež i populizam sa tramvajem do Rakovice. Jovin je jednom pričao o tome kako se neki predstavnik naroda iz Rakovice bunio i insistirao da se potera tramvaj kroz tadašnju general Ždanovu, to je valjda Resavska.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836421#p836421:1vp91fu7 je napisao(la):Bender Rodriguez » 29 Mar 2021 11:55 pm[/url]":1vp91fu7]Kud ne iskoristiše tu priliku da ga maknu jednom za svagda...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836596#p836596:2w6j9ely je napisao(la):solecar » 30 Мар 2021 01:11 pm[/url]":2w6j9ely]Načinom na koji smo gradili i razvijali grad, došli smo u situaciju da most postane prevaziđen, a možda to ne bi ni bio da su realizovani planovi o još nekim mostovima u okolini
Jeste Stari savski most zamenio Most kralja Aleksandra, ali to su bila ratna vremena i bilo je "daj pšta daš, samo da može sa jedne na drugu stranu obale da se pređe". Od 1956 godine je ponovo Most kralja Aleksandra bio u funkciji. Šta je od tada pa do danas urađeno na poboljšanju situacije sa mostom? Ništa. Samo su nakalemljivane infrastrukture jedna na drugu, pa tako danas gledamo nepregledne kolone vozila na svim mostovima osim Pupinovog i Mosta na Adi (tamo polako počinje da se stvara ista slika). I sad je eto baš Stari savski most prevaziđen, a svi drugi nisu. I kampanja za njegovo rušenje i dinamitiranje je jača nego ikad, a o dinamitiranju Pančevačkog mosta kojeg drže radničke skele u jednom delu, niko ni da zucne. Čak su uspeli tom kampanjom da ubede određeni broj natvrđih protivnika aktuelne vlasti da će otprilike, parafraziram, ako se pod hitno ne ukloni most, da se sam od sebe dezintegriše. I šta god neki tvrdili da imam protiv aktuelne vlasti i predsednika, ovo nema veze sa njim, nego sa time što se pogrešne stvari poturaju kao prioritetne.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836609#p836609:1ni7p41q je napisao(la):stf » 30 Mar 2021 14:42[/url]":1ni7p41q][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836596#p836596:1ni7p41q je napisao(la):solecar » 30 Мар 2021 01:11 pm[/url]":1ni7p41q]Načinom na koji smo gradili i razvijali grad, došli smo u situaciju da most postane prevaziđen, a možda to ne bi ni bio da su realizovani planovi o još nekim mostovima u okolini
Мост је у самом старту био превазиђен и недовољне саобраћајне пропусне моћи и саграђен је као хитно привремено решење јер су понтони блокирали, за окупаторе битан речни саобраћај.
Зашто превазиђен? Зато што је пре њега Београд и Земун повезивао мост Краља Александра са профилом трам+1+1+трам са обостраним пешачким стазама. Њега је заменио мост профила 1+1 + једна пешачка стаза. Пропусна моћ је била 50% мања у самом старту, а позиција моста у односу на ондашњу уличну матрицу и урбано ткиво била је неповољна. Тада је Београд изгубио и 1/3 парка Луке Ћеловића зарад приступница овом мосту.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836552#p836552:3txtyyma je napisao(la):solecar » 30 Mar 2021 12:34[/url]":3txtyyma]Neki uporno ponavljaju kako treba da sruši "Stasri savski most", jer je raspad sistema ...... dok drugi uporno ponavljaju da nam treba 24/7/ 365 da imamo čvrstu mostovsku vezu Zemunskog keja sa Lidom / Velikim ratnim ostrvom.
Ова локација је пружала најкраћу везу између Београда и Земуна, углавили су га тачно између Сајмишта и ондашњег дивљег насеља Нови Београд (блок 18).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836611#p836611:3tgot91j je napisao(la):vucko » 30 Мар 2021 01:49 pm[/url]":3tgot91j]Zašto je izabrana baš ova pozicija, da li je tu bilo najpovoljnije privremeno premostiti Savu ili ...?
Мислим да ни сам не знаш шта причаш. Послератни урбанистички планови су предвиђали нова 3 моста преко Саве плус замену Старог Савског новим. По том плану је изграђена Газела, проширен Бранков, почеле припреме за замену Савског новим ... и опет је дошао рат. Након последњег рата, изграђен је 4 мост (Мост на Ади) и поново покренута прича о замени Савског новим јер је просто он следећи, дошао је на ред.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836650#p836650:3tgot91j je napisao(la):solecar » 30 Мар 2021 03:15 pm[/url]":3tgot91j]
Jeste Stari savski most zamenio Most kralja Aleksandra, ali to su bila ratna vremena i bilo je "daj pšta daš, samo da može sa jedne na drugu stranu obale da se pređe". Od 1956 godine je ponovo Most kralja Aleksandra bio u funkciji. Šta je od tada pa do danas urađeno na poboljšanju situacije sa mostom? Ništa. Samo su nakalemljivane infrastrukture jedna na drugu, pa tako danas gledamo nepregledne kolone vozila na svim mostovima osim Pupinovog i Mosta na Adi (tamo polako počinje da se stvara ista slika). I sad je eto baš Stari savski most prevaziđen, a svi drugi nisu.
И за ово не знаш шта причаш очито. Лоше стање у случају Панчевачког моста се не односи на сам мост, него на стање приступних надвожњака са староградске стране. Мост као мост је у реду са аспекта носеће конструкције. Лично сам качио фотографије моста одоздо, из чамца - конструкција је неоштећена и редовно одржавана. Да није тако, не би се пре пар година доградио још један железнички колосек. Код моста су ограде и асфалтна подлога ложи али то не утиче на стабилност моста или његову пропусну моћ.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836650#p836650:3tgot91j je napisao(la):solecar » 30 Мар 2021 03:15 pm[/url]":3tgot91j]I kampanja za njegovo rušenje i dinamitiranje je jača nego ikad, a o dinamitiranju Pančevačkog mosta kojeg drže radničke skele u jednom delu, niko ni da zucne.
Posleratni urbanistički planovi su predviđali brdo nekih stvari, a od toga je mizeran broj realizovan, između ostalog i onih direktno vezanih za sam most.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836872#p836872:26hqjuhx je napisao(la):stf » 31 Mar 2021 10:47[/url]":26hqjuhx]Послератни урбанистички планови су предвиђали нова 3 моста преко Саве плус замену Старог Савског новим. По том плану је изграђена Газела, проширен Бранков, почеле припреме за замену Савског новим ... и опет је дошао рат. Након последњег рата, изграђен је 4 мост (Мост на Ади) и поново покренута прича о замени Савског новим јер је просто он следећи, дошао је на ред.
Za mene most nije samo ono što ide preko reke, nego sve od Bulevara despota Stefana pa do petlje na strani Krnjače.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836872#p836872:26hqjuhx je napisao(la):stf » 31 Mar 2021 10:47[/url]":26hqjuhx]Лоше стање у случају Панчевачког моста се не односи на сам мост, него на стање приступних надвожњака са староградске стране. Мост као мост је у реду са аспекта носеће конструкције. Лично сам качио фотографије моста одоздо, из чамца - конструкција је неоштећена и редовно одржавана. Да није тако, не би се пре пар година доградио још један железнички колосек. Код моста су ограде и асфалтна подлога ложи али то не утиче на стабилност моста или његову пропусну моћ.
Dok ne vidim da je počelo da se nešto da se realizuje, ne verujem da će tako i biti, zato se dešavalo više puta da na kraju ne bude ništa od tih projekata.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836872#p836872:26hqjuhx je napisao(la):stf » 31 Mar 2021 10:47[/url]":26hqjuhx]А што се тиче прилазних конструкција, прошле године су "Путеви Србије" расписали јавну набавку за израду техничке документације за рушење и изградњу нових приступних конструкција - дакле, и на томе се активно ради, те Панчевачки можеш прецртати као неки аргумент у даљој расправи. :wink:
Sad se setih još jedne stvari. Tada je Beograd izgubio 1/3 parka Luke Ćelovića zarad pristrupnica mostu, a danas će Beograd da izgubi 1/3 parka u Mitićevoj rupi zarad nečijeg interesa da se izgradi na zemljištu na kome je decenijama unazad bilo tako nešto planirano.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836609#p836609:26hqjuhx je napisao(la):stf » 30 Mar 2021 14:42[/url]":26hqjuhx]Тада је Београд изгубио и 1/3 парка Луке Ћеловића зарад приступница овом мосту.