dragan
Professional
Na ovim renderima nije dobar odnos ili proporcija ljudi i mosta.
Šta bi sve trebalo i šta može da se uradi - to je druga stvar. Moj predlog se odnosi na trenutni plan za pešački most, tj. ugraditi tramvajski kolosek koji neće smetati pešacima. Znači više kao rezerva za neke nepovoljne situacije kad već ima toliku nosivost.
Zar tramvaj ne ide tu pored preko Mosta na Adi?
Da, ide. . . a to nema veze sa mojim postom.
Dva mosta su udaljena 1,5 km, ovde je mogao tramvaj iz Milutina Milankovića da se produži pravo na Stari železnički i još da su pametni da ubace tramvaj u Vudroa Vilsona imao bi vrhunsku direktnu vezu NB ka BnV i dalje ka starom delu Bg. Ništa ne bi škodio dodatni tramvajski most, posebno ako bi kasnije širio mrežu u NB i ka Zemunu.
Prvo mostovi nisu "na istom mestu", a drugo nisam predlagao sada "dve linije". Nisi razumeo moj post.Pa, šta će ti dve linije tramvaja preko dva mosta koji su praktično na istom mestu?
Prvo mostovi nisu "na istom mestu", a drugo nisam predlagao sada "dve linije". Nisi razumeo moj post.
Осим ако неке зграде не затворе прилаз мосту.Sada nije u planu, ali nekad može da bude.
Enivej, nema tramvaja preko tog mosta, jer to nema smisla.
A ima smisla pretvarati u pešački most na jedinoj slobodnoj tački za drumski most od Ade do Brankovog, i to bez bilo kakvog učešća saobraćajnih stručnjaka u donošenju odluka.
Taj plan postoji već nekoliko godina, kako znaš da nisu konsultovani saobraćajni stručnjaci?
Dovoljno je videti kako je planirana saobraćajna infrastruktura u BnV, izostanak bilo kakve smislene veze sa postojećim gradom ili primena naprednih rešenja koja bi unapredila situaciju kao upravo ovaj most ili tramvaj, denivelacija nekih raskrsnica kako za saobraćaj tako i za pešake.
Dovoljno je videti ovaj cirkus sa Starim savskim gde je mogao da se ostavi prostor da se izgradi novi most uz postojeći i tako spase ceo grad nepotrebnog rušenja i uštede ogromne pare za troškove rušenja i 3 godine bez mosta, a oni su genijalci nabili dve zgrade koje će biti na metar od novih širih saobraćajnica, tu nema bilo kakvog smislenog planiranja osim maksimizacije profita.