Šta je novo?

Stambeno-Poslovni Kompleks "Savska Terasa" u Železniku

Iskreno, najjednostavniji nacin vam je da se vi koji ste kupili stanove u toj novoj lameli samorganizujete u neko udruzenje.
Povoda imate i zbog tog curenja koje si video, ali i po iskustvu komsija iz ranije useljenih stanova u susednom objektu. Ako se dobro secam investitor ovo gradi posredstvom neke banke, pa bih i njih ukljucio u celu pricu.
Nece biti lako, ali budite uporni, istrajni da se svi nedostatci otklone pre prijema useljenja.
Jednom kada udjete, vozace vas sve dok ne odustanete.
Potrazite i pravnika, pa vidite i pravnu stranu, pa im ukazite i na mogucnost tuzbe. Ne znam ni sam...
Nije to mali novac koji ste odvojili za vas stan

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Hvala puno na informaciji.
Ja sam juče to već napomenuo ovima u Intesi, nije im baš bilo svejedno.
 
Nije im svejedno, jer su stanovi pod hipotekom. Ako prestanete da servisirate svoje kredite oni će aktivirati hipoteku i doći u posed poplavljenih stanova koji vrede mnogo manje od ugovorenog iznosa kredita za čije se obebeđenje hipoteka koristila. Na to treba dodati i trošak u vidu izgubljene kamate (očekivani prihod). Zbog toga je i u njihovom interesu da se problem sanira.

Ako investitor problem ne sanira onda je pitanje da li je isplativo da se nastavi otpata kredita i samim tim i kamate za nekretninu koja ima višestruko manju trenutnu tržišnu manju vrednost od ugovorene prodajne cene.
 
Sređivali su za vikend štetu nastalu od nevremena.
Npr. trotoare ispred lamele 1 (nove zgrade), radili su oko fasade,...
E sad, koliko kvalitetni i šta su tačno radili to ne znam.
Vlage ima u stanovima u potkrovlju i čuo sam da će sve to sanirati.
Video sam ljude na krovu donje, već useljene zgrade.
Pozz

Inače, pre nekog vremena sam dobio informaciju na forumu da je debljina izolacije 5 mm.
Ne znam koliko je zaista u donjim zgradama, ali ja sam pre 2 dana merio i izolacija je sigurno 8 cm (u novim zgradama), odnosno ukupna debljina zida je oko 29 cm, znam da je blok 19 cm, njega sam merio dok su još zidali.
 
Somi303":aplcw4wf je napisao(la):
И наравно контактирајте http://potrosackisavetnik.com/ за један видео прилог
Hvala na reklami.

Ako ste zaintereosvani javite nam se na

redakcija@potrosackisavetnik.com

Pa da vidimo sta možemo da uradimo za Vas.

Neverovatno je da ovako brzo posle useljenja dođe do ovakve situacije, plašim se i da pomislim kako će biti za 10-20 godina.
 
Uzeo sam ključeve pre nekih nedelju dana, evo nekih zapažanja:

1. Parket u dnevnoj sobi i hodniku fenomenalan, u maloj sobi se ne sija baš tako isto, iako se vidi da je lakiran.
Reklamirao sam. Zvali su me čim su ti majstori došli da ponovo prelakiraju sobu, ali nisam bio kod kuće. Doćiće ponovo.
2. Bilo je par rupica u zidićima kod prozora, oko cevi od radijatora, i u kupatilu. Majstor (onaj stariji prijatni čovek) je došao posle pola sata i sve sredio za 45 min.
3. Dobija se bojler niskomontažni i česma za kuhinju (verovatno je tako bilo i ranije).
4. Video sam da su radili na spoljnoj fasadi zbog vlage koja se posle nevremena pojavila u par stanova na potkrovlju i u hodniku zgrade. Ne znam šta su uradili tačno.
Toliko za sada,...
 
vucko":3jonjwb7 je napisao(la):
Evo priloga koji smo radili o grejanju u ovom naselju

Zašto ćemo morati da plaćamo energiju koju ne trošimo čak i kada grejanje budemo plaćali po utrošku?

Prilog iz emisije Potrošački savetnik emitovane na RTS-u 27.4.2014. godine

http://www.youtube.com/watch?v=fBeEAFPw ... kZJRcVrJkw

Odličan prilog :) , i on opisuje problematiku o kojoj je diskutovano u ovoj temi, u vezi raspodele toplotne energije. Potreba donošenja opšteg pravilnika je evidentna :dil: .
Na snimku se delimično može videti i izgled naselja.
 
Da li su reseni problemi nastali posle kisa? Jel investitor sredio krov, prozore, fasadu i gde god je vec voda ulazila? Ispade zgrada suplja na sve strane. Kakvo je stanje u garazama, ima li poplave? Interesuje me zbog kupovine. Takodje me interesuje stanje i korektnost investitora po reklamacijama u useljenoj zgradi.
 
Juče su od ranog jutra radili na krovu zgrade u prvoj lameli.
Kada su pre neki dan dolazili da probaju grejanje, otvorili su sve stanove i ja sam ulazio.
Video sam fleke od vode samo u stanovima na zapadnoj strani i to na 3., 4. i potkrovlju.
Po meni bolje uzeti stan na istočnoj ili južnoj strani, ali to je samo moje mišljenje.
U principu sve na šta se žališ oni dođu i reše problem, ali se postavlja pitanje da li je to baš normalno.
Npr. juče mi je dolazio čovek iz SBB-a i u tom trenutku nije bilo SBB signala, svetla u hodnicima takođe, a izgleda da je to baš povezano i džabe je dolazio. Kaže da je isti problem bio u donje 2 zgrade.
Rasvetu oko zgrade nisu uključili i svaki put kad ih pitam oni naravno kažu sutra.
Ne znam šta bih rekao, ja sam svojim stanom relativno zadovoljan, e sad što bi rekla kineskinja iz mog prošlog kraja "Koliko pare toliko muzika :)
 
svetolik":uer272uh je napisao(la):
Da li su reseni problemi nastali posle kisa? Jel investitor sredio krov, prozore, fasadu i gde god je vec voda ulazila? Ispade zgrada suplja na sve strane. Kakvo je stanje u garazama, ima li poplave? Interesuje me zbog kupovine. Takodje me interesuje stanje i korektnost investitora po reklamacijama u useljenoj zgradi.

Po stanovima sam čuo da rešavaju probleme. Kod mene u stanu iznad, čeka se više od godinu dana (ja čekao godinu za moju) da se popravi pad na terasama. Od iste te gornje terase mi se sliva voda po spoljnem zidu, doduše problem sam prijavio pre neki mesec.
Za garaže, postojali su neki parcijalni radovi, ali bez uspeha, stanje isto ili gore. Oko fasade (popravke i dorada) nisu ništa ni pipnuli. Popravljali su malo ispred zgrade (trotoare).
Za korektnost po pitanju reklamacija, proceni sam.
 
Komšije, savetujem vas da hitno proverite kako su vam okačeni bojleri. Meni se bojler držao jednim šrafom i to sa jedno 1cm u zidu. Debljina cementa za pločice u kupatilu je jedno 5cm, a šraf koji drži bojler je 7cm. Jedan šraf je ispao pa sam zvao majstora, ali isto tako su mogli oba da ispadnu odjednom i da naprave veliki problem
 
Konačno je pušteno ulično osvetljenje kod novih zgrada.
Zaista sada izgleda lepo.
 
Molim vas za savet, ako je neko uspeo da sa Graditelj-inzenjering resi probleme po reklamacijama. Ne bih voleo da resavam preko suda, nekako nije ljudski, do sada sam verovao na rec.
Evo od decembra se nisam uselio. Najnovije prokisnjavanje je samo pogorsalo situaciju tako da sad i parket treba sredjivati.
Znaci jednostavno se stanari zavlace dok ne prodje garantni rok. A posle kako se ko snadje.
Veoma nekorektno od strane jednog preduzeca sa dugogodisnjim renomeom. Da li su majstori nekvalifikovani, ili je menadzment los, ili je gazda dobar covek pa ne tera radnike?
Koliko je tesko uzeti zaptivnu masu i zapusiti otvore kroz koje je voda ulazila i podigla parket ili ostavila tragove po zidu, zbog lose ugradnje stolarije, losih padova plocica i slicno?
Zar 10 meseci nisu mogla da se naprave i donesu jedna sobna vrata koja nedostaju od useljenja?
Prodje lepo vreme a ograda na terasi koja je lose ofarbana i korodirala nije uradjena? Rusticne zidove i da ne pominjem, tu treba ponovno gletovanje, krpljenje pukotina, krecenje... Izvinite moram da hranim bebu.
Ali cu naci resenje da se pozabavim i Graditelj - inzenjering, nije ni cudo sto je drugi kompleks stanova neprodat.
 
Ne znam šta bih rekao.
Znam da ljudi imaju gomilu problema sa Graditeljom, a najviše zato što su neozbiljni i neodgovorni.
Kada sam se ja do sada žalio na raznorazne sitnice i ne baš sitnice bilo je ovako:
Za probeleme sa štekerima, i strujom generalno došli su odmah sledećeg dana i sredili.
Za popravke zidova, špaletni, tj moleraj sveukupno, odmah su došli i sve sredili.
Reklamirao sam prozor vrata koja ne mogu da se zatvore dok se nogom ne pritisne donji desni deo vrata (sve komšije iz prve lamele novih zgrada imaju isti problem).
Nisu došli već nedelju dana!
Jutros sam ta prozor vrata zatvorio i nešto se zaglavilo i sada ne mogu da ih otvorim, tj, ne možemo da izađemo na terasu.
Danas zovem ponovo i nadam se da će odmah doći da srede jer je to već urgentan problem za rešavanje.
Reklamirao sam i loš spoj fasade i prozor vrata (rupice i proreze) i već nedelju dana ništa!
Toliko za sada,...
 
Da su spojevi fasade i stolarije pravilno uradjeni ne bi bilo ovoliko poplavljenih stanova. Mislim da je zaptivna masa mnogo jeftinija nego moleraj i parketari. Ali dobro, to je necija poslovna politika. Meni je krivo sto nemaju ni malo humanosti. U decembru sam kupio stan jer smo u januaru ocekivali prinovu. Trazio sam da se otklone nedostaci. Kazu da mogu da se uselim a probleme da rese naknadno. Zamislite da sam ih poslusao, pa da novorodjence drzim u stanu gde treba da se popravljaju pukotine, gletuje, kreci, menjaju popucale plocice, hobluje i lakira parket... Stvarno ni malo humanosti. Ali sad vidim u cemu je bila fora, pa oni nisu ni imali nameru da resavaju nedostatke. Evo beba ima 8 meseci, a parket, stolarija, zidovi i dalje cekaju na popravke.
Za one koji kupuju stanove od Graditelj - inzenjering: Nista na rec, samo napismeno i sa advokatima. Pa postovati rokove i resavati preko sudova, ako neko uopste hoce na taj nacin da kupi stan.
Izvinite odoh da uspavljujem bebu...
 
Pozdrav,
Odavno citam ovaj forum ali nisam imao vramena da se posvetim i da stavim neki komentar pa cu to sad uraditi:

- Izgleda da bojler nikome ne radi kako treba, tj radi samo kad se odvrne potenciometar na 2.5-3. Zalio sam se i Graditelju koji mesec dana nisu mogli da kontaktiraju nekog da to pogleda, kada je dosao "strucnjak" utvrdio je da lampica svetli nakon cega sam mu odgovorio da bojler tu ne stoji da svetli lampica, imam sijalicu za to. Posle uzaludnog truda na kraju sam uspeo da se dokopam garancije i da kontaktiram ovlasceni servis. Coveka koji je dolazio da to pogleda sam isutirao iz stana jer je pokusao da me ubedi da to radi ispravno i da ga drzim na 3 jer ce tad da greje...Graditelj je rekao da ce da vide sa njima sta dalje da rade.

-Sto se tice okoline zgrade, iza zgrade trebaju lepo da poplocaju "igraliste", sa onom dzunglom i ko zna cim u njoj nisu prijavili kao uredjenu povrsinu tako da ce i dalje da raste.
 
Veoma sam razocaran i spreman da pokrenem tuzbu protiv Graditelj-inzenjerin. To je jedini i najbrzi nacin da se dodje do popravki fuseraja u stanu, a koliko vidim i same zgrade, odnosno krova, garaze, fasade, lifta, grejanja, okoline zgrade... Da li je nesto uradjeno kako treba? Kontaktiracu ostale stanare, pa ako su zainteresovani da to uradimo zajedno, ako ne ja vise nemam vremena da cekam istek garantnog roka, ili ti drzi vodu dok majstori odu.
Reklamaciju bi trebalo Skupstina stanara da podnese, a ne od stanara da se prikuplja za uredjene okoline zgrade, osvetljenje hodnika, gubitke na grejanju i slicno. Sve to je njima debelo placeno kroz cenu stana.
Da li neko zna do kada vazi garantni rok na izvedene radove? U ugovoru pise 2 godine od kupovine stana ili od tehnickog prijema zgrade. Sta je od toga?
U Graditelj-inzenjering rekose mi "zar nemam preca posla?" - Imam ali cu naci vremena i za njih.
Beba se budi, nemirno spava, valjda rastu zubici...
 
Popravili su prozor vrata odmah sledećeg dana, prema dogovoru.
U potpunosti su ih "razmontirali", skinuli staklo i sve vratili na svoje mesto.
Sada se otvaraju bez problema, a usput su i sve ostale prozore isproveravali.
Za rešavanje problema šupljina i rupica između fasade i prozor vrata se još nisu javili.
Najveći problem, bar meni koji sam na 3. spratu je lift.
Mislim da nije u redu da čekamo formiranje skupštine stanara kako bi lift bio pušten.
Ko zna kada će biti useljeno 50% stanova, a i ne mogu stanari koji su se uselili da budu krivi što Graditelju loše ide prodaja stanova.
Ulazna vrata stana kod većine komšija iz prve lamele nove zgrade su katastrofalna.
Krive se, savijaju, ne dihtuju,...
Još nijedna nisu zamenjena, a dolazi zima i gubiće se toplota iz stanova zbog toga što su ugrađena vrata najgoreg kvaliteta.
 
direktor":236ewnhz je napisao(la):
A da vi nih tuzite

To je krajnja mera.
U tom slučaju tužbu treba zajednički podneti i kontaktirati i medije.

U principu, po meni, treba biti čovek i malo strpljiv, tj. probati prvo sa reklamacijama.
Ako sa druge strane to ne bude shvaćeno na pravi način i bude protumačeno kao slabost okrenuti se tužbi.
 
karke011":1nemro1u je napisao(la):
direktor":1nemro1u je napisao(la):
A da vi nih tuzite

To je krajnja mera.
U tom slučaju tužbu treba zajednički podneti i kontaktirati i medije.

U principu, po meni, treba biti čovek i malo strpljiv, tj. probati prvo sa reklamacijama.
Ako sa druge strane to ne bude shvaćeno na pravi način i bude protumačeno kao slabost okrenuti se tužbi.

samo vi budite `ljudi` i strpljivi, samo kad istekne garantni rok mozda se pokajete.
sa druge strane, mozda ste vi koji ste se uselili ostali duzni njima za stan , pa i oni vas strpljivo cekaju, jer ljudski je to, teska su vremena. :roll:
Mislim, ako je strpljenje obostrano, onda je to sasvim OK.
 
laki72":1lzu08v6 je napisao(la):
karke011":1lzu08v6 je napisao(la):
direktor":1lzu08v6 je napisao(la):
A da vi nih tuzite

To je krajnja mera.
U tom slučaju tužbu treba zajednički podneti i kontaktirati i medije.

U principu, po meni, treba biti čovek i malo strpljiv, tj. probati prvo sa reklamacijama.
Ako sa druge strane to ne bude shvaćeno na pravi način i bude protumačeno kao slabost okrenuti se tužbi.

samo vi budite `ljudi` i strpljivi, samo kad istekne garantni rok mozda se pokajete.
sa druge strane, mozda ste vi koji ste se uselili ostali duzni njima za stan , pa i oni vas strpljivo cekaju, jer ljudski je to, teska su vremena. :roll:
Mislim, ako je strpljenje obostrano, onda je to sasvim OK.


Ja konkretno nisam nikome ništa dužan.
Mislim da je takva situacija sada i sa ostalim useljenim komšijama.
Garantni rok je do juna 2016, mislim da se može malo sačekati pre pokretanja tužbe.
 
Moj savet, sa debelim iskustvom govorim posto sam izigran od Graditelj - inzenjering bezbroj puta, je da odmah zahtevate popravke napismeno sa definisanim rokom zavrsetka. Pa kad prodje rok uradite sami i trazite da vam plate po racunu. Ili tuzba i to odmah po mogucstvu sa vestakom, da bi sredili stan u razumnom roku. A ne da cekate kao ja 10 meseci da vam nesto otklone na rec.

JOS JEDNA VAZNA STVAR: NE POTPISUJTE ZPISNIK O PRIMOPREDAJI AKO NECIM NISTE ZADOVOLJNI.
U protivnom, odmah ce prebaciti sve racune na vas i za ono sto niste potrosili. Ljudima su stizali ogromni racuni za grejanje i struju. U Infostanu i EDB kazu pa neko to mora da plati! Takodje i porez se vodi od potpisivanja zapisnika. A vi niste u mogucnosti da koristite stan. Ja konkretno nisam zeleo da sa novorodjencetom ulazim u stan gde treba da se popravlja moleraj, parket, keramika...
 
Vrh