Studenti koji hoće da uče postoje, ali se ne nalaze u Ćacilendu i ne podržavaju ni Hulju ni blokadere.
Njima je cilj studiranja bio da uzmu diplomu i pobegnu što dalje iz ove deponije. Što im je trenutno onemogućeno.
Svako ko se prošle godine suprostavio ideji da se blokiraju ispitni rokovi je bio etiketiran kao sendvičar i preglasan od strane plenumaša koji smatraju da je sistem 51% potpuno legitiman način uskraćivanja nečijeg prava. Ko neće da uči, niko ga ne tera. Jedini legitiman način blokiranja fakulteta bi bio da su to izveli profesori i asistenti, ali na zakoniti način. Štrajk, bolovanja, štagod.
Ovako ni studenti ni vlast ne mare za zakon i svakim danom je anarhija sve veća.
Njima je cilj studiranja bio da uzmu diplomu i pobegnu što dalje iz ove deponije. Što im je trenutno onemogućeno.
Svako ko se prošle godine suprostavio ideji da se blokiraju ispitni rokovi je bio etiketiran kao sendvičar i preglasan od strane plenumaša koji smatraju da je sistem 51% potpuno legitiman način uskraćivanja nečijeg prava. Ko neće da uči, niko ga ne tera. Jedini legitiman način blokiranja fakulteta bi bio da su to izveli profesori i asistenti, ali na zakoniti način. Štrajk, bolovanja, štagod.
Ovako ni studenti ni vlast ne mare za zakon i svakim danom je anarhija sve veća.