Šta je novo?

Srbija - crna strana medalje

Hvala Žiko, pošto je očigledna namera vradovića bila da se tema skrene, na bilo koji način, sa nesreće koju je izazvao Babićev vozač.

Dobili su direktivu, radiće i vikendom.
 
Da se ne lažemo, ova signalizacija je očajna. Tek na 250m imamo veliku tablu, a na 150m imamo fizičku prepreku u vidu nečega na asfaltu.

Hajde da pretpostavimo da je išao 160km/h. Pri toj brzini se za jednu sekundu pređe 44m. Imamo onu sekundu za reagovanje i tek tada kreće kočenje. Plus što je bilo vlažno zbog magle.

Evo nađoh infografik koji kaže da se sa 110km/h u takvim uslovima staje tek posle 143m.

Sa 160km/h (a to je vrlo realna brzina za ovo vozilo na autoputu) se sve to produžava otrilike na oko 260m.

Naravno da će pažljiv vozač da primeti oznake na vreme, ali uopšte ne bi škodilo da je bolje označeno.
 
Sve je to OK, ali profi vozač je morao da zna gde se šta nalazi na autoputu (a još i radi u firmi koja gradi Koridor 10), morao je da poštuje propise i brzinu, morao je da bude oprezan.
 
Ha, profi vozač?!

Da nije možda završio neke kurseve vožnje u lošim uslovima ili išao u Navak ili tako nešto?

Dobio je da vozi za Trejs jaku mašinu koja ide 180km/h bez problema.

Hajde da ne lupam previše i nagađam, ali vozač je hteo da se pokaže pred Babićem, a i znao je da ga niko neće kazniti dok je Babić u vozilu. Verovatno je i san svakog vozača da se uvali kod Babića i sličnih.
 
Verovatno je i san svakog vozača da se uvali kod Babića i sličnih.

Ako misliš na retardinjosa od vozača, odnosno retardinjosa od čoveka, to stoji.

Zato stalno papagajišem o tome da mnogiiimmmaaa treba trajno oduzeti vozačke dozvole i zatim ih uputiti na ozbiljne tretmane u odgovarajuće psihijatrijske ustanove.
 
Dule , pametnom i normalnom dovoljno.
Na 1000 metara od naplatne rampe ima znak zabrane prolaska bez zaustavljanja sa dopunskom tablom, na oko 800m ima ograničenje na 100 km/h (tad bi već trebao da kapira da se približava naplatnoj rampi), na oko 450 m ima novo ograničenje na 80 km/h, zatim na blizu 300 metara ograničenje na 60 km/h (sa žutim svetlima upozorenja) posle toga velika tabla sa upozorenjem za naplatnu rampu i njenu udaljenost 250 metara (Earth pokazuje 300 metara od sam kućice) i poprečne linije linije celom širinom kolovoza (oko 12 linija), zatim još jedan par znakova zabrane prolaska bez zaustavljanja sa dopunskom tablom 150 metara kao i žuta upozoravajuča svetla na stubovima rasvete (kreću od nekih 300 metara, udvojeni stubovi od 150 m).

Ako to nije dovoljno da neko ukapira da se približava naplatnoj rampi onda stvarno ne bi znao kako drugačije rešiti.
 
Naravno, ali nisu problem normalni vozači nigde u Srbiji, pa ni na kružnom toku na NBG, ni na Slaviji ni na bilo kojoj drugoj crnoj tački.

Evo, Vladivoje je okačio vest da se ista stvar desila na istom mestu, a ne treba ni smetnuti sa uma da su ljudi na auto-putu uglavnom umorni na nekim delovima.

Šta je problem da se to još bolje označi? neka svetli kao Beograd oko Nove godine.

Vozio sam po Evropi i naša signalizacija je na najnižem nivou. Neću da kažem da je najgora, zato što je sve uglavnom po propisima.

Najbolji primer je kada vidite kako se obeležavaj radovi na putu (tj, pored puta) kod nas, a kako u drugim zemljama (evo Hrvatske kao primer, a tek na zapadu da ne pričam). To sve svetli najjačim mogućim svetlom.
 
Nekad se pitam koliko je na Babićevu ostavku uticala politika i partija, a koliko tu ima i njegovog izbora. Jer mislim, po onome što sam video i primetio, Babić jeste som, vo, panj, nešto u toj kategoriji... ali ne deluje mi kao bitanga. Ne deluje mi kao neko u srži kvaran i bezosećajan. On jeste priglup ali nije kao prosek današnjih političara (na obe strane) koji bi mogli da dožive ovakvu tragediju, malo budu u bedaku zbog toga, onda otresu to sa sebe i nastave dalje kao da se ništa nije desilo. Mislim da je i njega pogodilo sve ovo i da je deo odluke za ostavku došao i od njega samog, a ne samo zato što su Vučić i partija tako rekli.

Naravno možda i grešim. Jer kako politika postaje sve zamršenija igra, tako je sve teže razlikovati kakav je ko i na kraju krajeva zašto je takav. Ali po ovome što sam dosad video, mislim da on nije tip ličnosti koja bi tek tako mogla da otrese to sa sebe. Uostalom ne bi bio prvi primer čoveka koji je priglup ali nije zloban, ali se ''mota'' sa lošim ljudima radi koristi, s tim što sam po sebi u srži ne deli iste karakterne osobine kao i oni. To se dešava češće nego što mislimo.
 
Bender , svi su oni od istog kalupa. Gaze preko leševa bez imalo griže savesti. Veruj mi.
Možeš i ovako da gledaš, probaj da mu se zameriš pa nestao bi za 3 sekunde.

Dule opet isto , normalnom i pametnom dovoljno, ostalim dovoljno za oduzimanje dozvole na duži period ili trajno + debela kazna za nasilničku vožnju.
Grk, čim je nastavio vožnju znači nije puno oštetio vozilo. Sa ispucalim jastucima, razbijenim farovima, hladnjacima itd što bi bila posledica udarca preko 30-40 km/h teško da bi nastavio vožnju. Očigledno da je uspeo da dovoljno smanji brzinu pre samog udarca jer bi pored veće štete bilo i povređenih.
Koliko vidim platio je malu kaznu 30000 din + 2000 sudski paušal.
 
Bender Rodriguez":20ybqyua je napisao(la):
Nekad se pitam koliko je na Babićevu ostavku uticala politika i partija, a koliko tu ima i njegovog izbora. Jer mislim, po onome što sam video i primetio, Babić jeste som, vo, panj, nešto u toj kategoriji... ali ne deluje mi kao bitanga. Ne deluje mi kao neko u srži kvaran i bezosećajan. On jeste priglup ali nije kao prosek današnjih političara (na obe strane) koji bi mogli da dožive ovakvu tragediju, malo budu u bedaku zbog toga, onda otresu to sa sebe i nastave dalje kao da se ništa nije desilo. Mislim da je i njega pogodilo sve ovo i da je deo odluke za ostavku došao i od njega samog, a ne samo zato što su Vučić i partija tako rekli.

Naravno možda i grešim. Jer kako politika postaje sve zamršenija igra, tako je sve teže razlikovati kakav je ko i na kraju krajeva zašto je takav. Ali po ovome što sam dosad video, mislim da on nije tip ličnosti koja bi tek tako mogla da otrese to sa sebe. Uostalom ne bi bio prvi primer čoveka koji je priglup ali nije zloban, ali se ''mota'' sa lošim ljudima radi koristi, s tim što sam po sebi u srži ne deli iste karakterne osobine kao i oni. To se dešava češće nego što mislimo.

Ti se mnooogggooo baviš nečim što nije vredno čak ni pomisli ili razmišljanja, a kamoli neke detaljnije (psiho)analize.
 
A šta ga znam, interesantno mi je nekad. :) Na kraju krajeva, treba razumeti i znati neprijatelja. Što više čovek zna o vrstama individua koji ulaze u taj svet, to bolje po njega. A tek što veći broj ljudi zna to, bolje po sve.

Al dobro, rekoh, možda i ja grešim u toj analizi. Mada nemam sumnji da u politici, čak i u višim ešalonima, pored potpunih psihopata i karijesa, ima ljudi koji su još uvek... pa, ljudi. Ne mnogo, ali ima ih.
 
Evo, McNulty, slažem se s tobom :) Nije Babić taj kalibar Martinovića recimo, zato su ih i zamenili u skupštini (Babić je bio šef poslaničkog kluba, posle su shvatili da će im tu biti potreban neko mnogo beskrupulozniji). Osim leksičkih, nije imao neke uvredljive ispade prema opoziciji, ženama i sl.

Od dva scenarija nesreće moguća:
Vozač pojma nije imao da nailazi na naplatu, pritom ignorisao znakove i signalizaciju
Vozač i ostali su znali za naplatnu i uz pomoć logistike su hteli da projure,

u drugoj opciji verujem da postoji odgovornost još nekoga osim vozača.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599619#p599619:2wj0pu7t je napisao(la):
Žika » Sub Feb 02, 2019 1:51 pm[/url]":2wj0pu7t]Bender , svi su oni od istog kalupa. Gaze preko leševa bez imalo griže savesti. Veruj mi.
Možeš i ovako da gledaš, probaj da mu se zameriš pa nestao bi za 3 sekunde.

Dule opet isto , normalnom i pametnom dovoljno, ostalim dovoljno za oduzimanje dozvole na duži period ili trajno + debela kazna za nasilničku vožnju.
Grk, čim je nastavio vožnju znači nije puno oštetio vozilo. Sa ispucalim jastucima, razbijenim farovima, hladnjacima itd što bi bila posledica udarca preko 30-40 km/h teško da bi nastavio vožnju. Očigledno da je uspeo da dovoljno smanji brzinu pre samog udarca jer bi pored veće štete bilo i povređenih.
Koliko vidim platio je malu kaznu 30000 din + 2000 sudski paušal.

Grk je napravio popriličan karambol i teško da je nastavio vožnju.

Atanasios Kirijalanis (46), grčki državljanin koji radi u Nemačkoj.

- Očevici kažu da su oko 8.30 ujutru videli BMW koji se iz pravca Niša prema Leskovcu brzinom od oko 150 km/h zaleće u kolonu vozila koja je čekala da plati putarinu na naplatnoj rampi kod Doljevca. Vozač nije ni pokušao da koči, već se iz sve snage zakucao u dva automobila ispred sebe, džip "rekson", za čijim volanom je bio Dejan J. (44) iz Grdelice, i BMW Makedonca Vase P. Bukvalno ih je "uneo" u rampu, napravivši pravi karambol. Demolirao je sve na šta je naišao na tom delu rampe, a onda se okrenuo i zaglavio između ograda koje dele dve naplatne trake. Prizor je bio jeziv, svi su bili uvereni da je pobio sve oko sebe, ali se ispostavilo da niko nije čak ni lakše povređen - kaže naš sagovornik i dodaje:
- Saobraćajci su odmah legitimisali vozača, ispostavilo se da se radi o Atanasiosu Kirijalanisu (46), grčkom državljaninu koji radi u Nemačkoj. Kada su ga pitali zašto je to uradio, samo se hvatao za glavu i vikao da ne zna šta mu bi... Pravdao se da zbog magle nije video da nailazi na rampu. Međutim, nije znao da objasni zašto je vozio skoro 150 km/h. Prosleđen je kod sudije za prekršaje, gde je sve vreme vikao kako zbog magle ništa nije video. Sudija ga je kaznio novčano, samo sa 30.000 dinara, i pustio ga da nastavi ka Grčkoj. Već u ponedeljak uveče napustio je Srbiju kao da se ništa nije dogodilo. Prosto je neverovatno da se provukao sa tako malom kaznom...

- Vozač je, krećući se velikom brzinom, u zoni naplatne stanice udario u ostrvo između dve naplatne trake, odnosno između kabina. Tom prilikom oštetio je dva kategorizatora vozila koja se nalaze u tom delu naplatne stanice, nosač sa treptačem, zaštitnu ogradu i dva vozila koja su se nalazila na naplatnom kanalu. Povređenih nije bilo, a policija je obavila uviđaj. Zaposleni na naplatnoj rampi Doljevac su, nakon izvršenog uviđaja, preduzeli sve mere da u najkraćem roku normalizuju rad na naplatnoj stanici - navodi se u saopštenju ovog javnog preduzeća.

Pogledajte prilog 3



Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1


Doljevačka rampa crna tačka
Na naplatnoj rampi Doljevac i ranije su se dešavale saobraćajne nezgode. Tako je decembra 2015. na ovom mestu povređeno četvoro makedonskih državljana na koje je, usled magle, naleteo "mercedes" beogradskih tablica. Tri godine pre toga, češki kamion je izazvao lančani sudar u kom je povređeno pet osoba, uključujući i jednog radnika naplatne rampe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599605#p599605:2y8j6k1n je napisao(la):
astrodule » 02 Feb 2019 01:16 pm[/url]":2y8j6k1n]Ha, profi vozač?!

Da nije možda završio neke kurseve vožnje u lošim uslovima ili išao u Navak ili tako nešto?

Dobio je da vozi za Trejs jaku mašinu koja ide 180km/h bez problema.

Hajde da ne lupam previše i nagađam, ali vozač je hteo da se pokaže pred Babićem, a i znao je da ga niko neće kazniti dok je Babić u vozilu. Verovatno je i san svakog vozača da se uvali kod Babića i sličnih.

Profi vozač: zaposlen na radnom mestu vozača prema sitematizaciji i potrebama preduzeća, u opisu posla mu da upravlja motornim vozilom za platu, u skladu sa propisima.
Na prvi pogled ne deluje preterano komplikovano, ali kada vidiš šta čovek napravi....

EDIT:
A pošto je šofer na mestu ministra rada (a pre toga je vodio odbranu) pitanje je ko onda vozi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599605#p599605:925lka52 je napisao(la):
astrodule » Sat Feb 02, 2019 1:16 pm[/url]":925lka52]

Hajde da ne lupam previše i nagađam, ali vozač je hteo da se pokaže pred Babićem, a i znao je da ga niko neće kazniti dok je Babić u vozilu. Verovatno je i san svakog vozača da se uvali kod Babića i sličnih.


Nema sta da se pokazuje, ovaj mu naredi za sat vremena si u BGu i vidi kako ces da vozis. Bas vozac ima toliko muda da divlja ili radi nesto na svoju ruku bez da mu ovaj naredi
 
Saznaćemo dosta toga kad počne suđenje, budući da su vozača verovatno pustili niz vodu kao jedinog krivca, što se vidi iz izjava. Njegove izjave tokom odbrane će biti zanimljive. Osim ako ne prihvati neku sudsku i onu drugu nagodbu....
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=f99igm05ntY[/youtube]
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mdtZeSBWagg[/youtube]
 
Videste li spot SNS protiv subotnjih šetnji?

Da ne ulazim u to koliko je to jadno, ali meni je najbolje kada SNS-ovci na svojim medijima komentarišu nešto čega nema u njihovim vestima.
 
Daj link dule za spot inace vjesala u setnji u subotu nosio snjs lik
 
Neću da širim to đubre.

Kako brzo reaguju kada neko nosi vešala, a kada neko poruši pola Savamale - ništa.

Uhapsili i nekog bolida što je pretio preko FB Vučićevoj deci, a pun Tviter najgorih pretnji mnogim Tviterašaima...
 
Video sam spot. Ocajan, plitak, degutantan. Ipak ih i te kako tangira sto svako subote imaju 10-tine hiljada gradjana na ulici.

Ne znam da li ovde smem da postavim montazu koju sam odradio odmah nakon sto je sns pobedila na izborima 2014-te.
 
Vrh