Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Па то што су издали дозволе не значи да ће цео плац да напуне

Врв ће оставити неку башту или такву глупост коју ће ови после да угазе
 
Да ли се негде појавила предлог куда би трачно требало да иде СМТ од Јерковића до саме Ласте? Ако је наставак Стевозара Радојчића, ту ће бити доста перипетија да би се спојило са Ластом, због градње на Медак Падини. Мислим на овај овде део: http://take.ms/lzAx4
 
SRBO brate.... pogledaj street v. vec su objekti do same granice placa i pune se i dalje.
Kad kazem granice to znaci do granice ulice koja je svedena na jednu kolovoznu traku!
Znaci postoji samo jedna opcija ako tu treba da prodju a to je RUSENJE istih. Ako planiraju da RUSE cemu izgradnja sada...
Pocinjem da verujem da ne zelis da razumes :)
 
Знам тачно на шта мислиш, живео сам као клинац на Миљаковцу и баш сам често пролазио туда. Поред касарне па горе узбрдо до Белог двора, мора да сам прошао хиљаду пута... Ни мени није јасно како планирају да прошире улицу, једино ако не буду рушили објекте са неке стране.
 
Мене сад највише занима како ће ићи преко Трошарине због оног новог комплекса Панорама Вождовац? Да ли је то све сређено у експопријацији. Иначе у улици Саве Машковића стовариште је већ увукло своју ограду уназад а очекујем то и кад Лидл скине грађевинске ограде. Ту улицу треба што пре проширити.
 
Tako je abrines... i oko Panorame V. ce biti na ivici noza ali mislim da tu jos uvek ima mesta da nesto provuku.
Ma... upravo kao sto sam pisao prave objekte sa papirima da bi ih posle rusili kako da ne. Dve mi vise smrdi da cemo imati na duuuzi rok profil obilaznice jednim delom... pa usko grlo... pa tako deceniju i kusur. Nesto slicno nasem auto putu. Za svake izbore deo deonice. Pocinjem da sumnjam da cemo ikada dobiti pun profil . A i ako dobijemo jos dosta vode ce proteci
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471712#p471712:3n4caa1e je napisao(la):
niko_bitan » 16 Aug 2017 11:33 am[/url]":3n4caa1e]Да ли се негде појавила предлог куда би трачно требало да иде СМТ од Јерковића до саме Ласте? Ако је наставак Стевозара Радојчића, ту ће бити доста перипетија да би се спојило са Ластом, због градње на Медак Падини. Мислим на овај овде део: http://take.ms/lzAx4
Mislim da SMT ide u produzetku ulice Braće Srnić, označeno belom trasom, a tu ja mislim i da nema mnogo stambene gradnje... al to dok dočekamo :grand: na slici deluje i da će sledeće isključenje/uključenje u pravcu ka Nišu biti u neposrednoj blizini nadvožnjaka (Nikole Grulovića) pa i mi iz Kaludjerice/Vml/Mirijeva konačno dobijamo direktni priključak na autoput...

hKGWMwk.jpg


na beolandovom sajtu udji u planove, u filteru stikliraj PGR Beograda i videces neku odokativnu trasu... :gobb:
 
Приградски, хвала на овој слици. Дефинитивно је тај део између ммл/вмл и Калуђерице неопходан и смањиће број возила на делу смедервца (или је ту још увек Булевар, увек се збуним) од пумпе на кривини ка Устаничкој.

Међутим, тај ту део код Браће Срнић улице, ако погледаш и на google street view, видећеш да баш и није могуће проширити на булеварски тип улице. Мислим, живим у тим зградама од црвене фасадне цигле па познајем помало крај. Оно што је тек лудо је како изгледа наставак Светозара Радојчића.

Нисам успео да дођем до овога што си сликао, да ли би могао да ми оставиш линк? Хвала!

Исправка: нашао сам. Ниси написао ГИС као међукорак :D
 
Колко видим оће да га прошире ал због терена који је мало загуљен вероватно ће да прокопају па да ставе зидчугу

Мада имам осећај да ће раскрсница Светозара Радојчића - Мокролушка - СМТ бити мало нагужвана
 
Могуће. Једино у шта сам сигуран је да ће одабрати најјефтинију опцију где могу највише да се уграде...

Него, кад већ спомену Мокролушку, на њеној будућој траси се налазе 3 далековода. Пошто она треба да се настави и дефакто да иде паралелно са Боривоја Стевановића. Некако ми се чини да то неће радити јер би требало да прође тик уз онај хотел Мајдан. Па на све то имаш још и експропријацију...
 
Bitno kad su prošle godine počinjale ogromne gužve oko Pančevačkog mosta kada su rađeni nadvožnjaci za prugu, da je Mali ili Vesić da bi umirio tada ljude lagao da će uskoro krenuti izgradnja mosta preko Ade Huje. Pre više od godinu dana rečeno. Ološ lažljivi.
 
Мост код Ада Хује треба урадити тек након завршетка деонице СМТ од Вишњице до ауто-пута код Ласте, само потпуно неодговорни или (и) застрашујуће неупућени људи ће наложити најпре градњу овог моста, ту је сама година заршетка ирелевантна. Битан је редослед, јер ако прво ураде мост он ће бити потпуно бескористан без горе поменуте саобраћајнице. :notok:
 
Evo ne mora ni da bude tangenta. Nek bude i tetiva, i sečica, samo nek biiilooo šta krenu da rade na ovom pravcu :) Deo oko Laste, Mirjeva, Bulevara, most... bilo šta. Imaš neki dinar bato, bilo šta, prihvatam sve :|
 
Nazalost, forsirace prvo most na adi huji i pristupne saobracajnice upravo zbog izgradnje naselja "visnjicko polje" izmedju naselja mali leskovac i trase smt, ne poznajem bas taj teren ali mislim da je to negde iza trudbenika,ako ne gresim.. tako da sta da se radi, ova strana nikad nije bila niti ce biti prioritet.
 
Pa bas zbog toga naselja (plus Mirijeva, Karaburme itd) je daleko bitnije da Palilula dobije vezu sa autoputem nego sa Pancevom :)
 
Мора да су у целом потезу источно од линије Панчевачки мост - Бањица живели неки тежи четници те ови удбаши на власти се ужасавају од саме помисли на помисао на помисао на помисао на помисао да се нешто одради ту
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471712#p471712:1cgt9irj je napisao(la):
niko_bitan » 16 Aug 2017 11:33 am[/url]":1cgt9irj]Да ли се негде појавила предлог куда би трачно требало да иде СМТ од Јерковића до саме Ласте? Ако је наставак Стевозара Радојчића, ту ће бити доста перипетија да би се спојило са Ластом, због градње на Медак Падини. Мислим на овај овде део: http://take.ms/lzAx4

Zapravo se na lokaciji koju si uokvirio vidi da je produžetak SMT od Svetozara Radojičića do Laste nekim čudom ostao čist od divlje gradnje u širini 2+2 saobraćajnice. Ja na Google Maps vidim samo jedan jedini objekat za rušenje, onaj na samom laktu Cvetanove Ćuprije.
Zaista bi bio greh da to ne krene sada da se radi, posle će biti kasno, pojaviće se već neki divljaci da se šire na najneverovatnije načine...

Inače što se tiče izlaza SMT-a na Trošarinu, gradilište Panorame Voždovac je dobrano uvučeno od ćoška gde je bio Pera Ždera i tu je sve regularno i planski urađeno tako da SMT može da ide u punoj širini. Međutim, problem je ispod panorame Voždovac, postoje neke prizemljuše uz samu staru trasu kružnog puta, preko puta kružnog toka za ulaz u naselje Stepa Stepanović.
Te prizemljuše su baš sada sveže sređene i fasadirane, a morale bi kompletno da se ruše jer SMT treba da potpuno iseče i ispravi tu uzastopnu krivinu između Vojvode Stepe i ulaza u naselje Stepu Stepanovića...

Stvarno više je sramota da Beograd nikako ne završava SMT od petlje Lasta sve do Banjice, a na tom putu bukvalno nedostaje samo:
* rušenje šačice prizemnih objekata,
* 200m silaznog vijadukta između naselja Jerković i Stepa Stepanović,
* asfaltiranje dva kilometra ledine sa četiri saobraćajne trake.
Sad kad je izveden poslednji bulevar na Novom Beogradu, valjda ovo dolazi sledeće. Nema smisla više.

Kapiram da su najveći problem bili imovinsko-pravni odnosi (to ide dotle da je jedna traka postojeće Kumodraške ulice u zoni budućeg ukrštanja sa SMT-om još uvek na privatnom zemljištu...)
 
Срамота је што не могу да направе ништа јер се плаше рушења (а ионако буквално све што треба да се руши су уџерице или неке траљаве зграде, ко у 99% града)
 
http://www.blic.rs/vesti/beograd/mo...najvecih-projekata-u-beogradu-do-2022/2eb3k6l

9. MAGISTRALNA TANGENTA OD AUTO-PUTA DO SLANAČKOG

Deo Spoljne magistralne tangente trebalo bi da poveže Slanački put sa auto-putem. U okviru SMT se nalazi i Most na Adi Huji.

* Početak radova: 2021.

* Završetak radova: 2022-2025. :shok: :shok:

* Cena: 8.500.000.000 dinara
________________________________________________________________________________________________________________________

Pritom, nigde se ne spominje deonica od Borske do Laste medju većim projektima.... :violina:
 
На јавном је увиду регулација блокова од СМТ-а ка Калуђерици у зони ММЛ/Миријево
 
Da, vidim to... nije loše što su iscrtali trasu izvan granica SMT, da se na vreme obuzda potencijalna divlja gradnja i da se sanira što se sanirati može, dobro je i sto je orijentaciono bacena šapa na naselje u MML ispod "Krsta"(inače veoma haotičan potez sa ultrauskim ulicama) tj one ogromne zelene površine planirane ZA OŠ, predškolsku ustanovu i verski objekat što znači tu neće moći da izniknu nove kuće i lego kocke(nešto slično markirano i na području Moravac-Mirijevo) ... Dalje, ova ulica kojom sada idemo ka Mirijevu(Nine Kirsanove) koliko vidim biće slepa kad se bude gradio SMT, ili će ići izokola do Mihaila Bulgakova i kružnog toka. U elaboratu piše priključak na SMT biće moguć na Smederevskom putu i Mihaila Bulgakova.

Za početak, dobro je i da se pojavi nešto na javnom uvidu, da ne pomislimo da uopšte ne misle na ove krajeve...
 
Super ako će to da se radi od 2021. ali me interesuje kada će da se radi ovih dva kilometra što nedostaje na potezu od petlje Lasta do Banjice. Ako će to da se realizuje do 2021, dakle pune četiri godine, onda je to sramota. Četiri godine bi radili prva dva kilometra, a onda druge četiri godine bi kaobajagi trebalo da bude urađeno sve do Ade Huje...
 
U svim velikim gradovima trend je smanjenje automobilskog saobraćaja i njegovo zamenjivanje brzim masovnim saobraćajem, dakle metroom kao osnovom i pomoćnom mrežom drugih javnih vozila. A sasvim nezavisno od toga, Beograd zbog svoje loše mreže ulica i nema drugog izbora nego da razvija gustu mrežu javnog saobraćaja koja zamenjuje privatna vozila. Dakle u osnovi opet metro. A TO znači da se ne sme propustiti ni jedna prilika, ni jedan novi most se ne sme praviti, a da nema šine za metro ili bar tramvaj. Drugim rečima, za nezavisni transportni koridor koji je brz zato što nigde ne seče drugi saobraćaj pa nema semafora. Mostova će uvek biti manje nego što treba, pa su zato oni usko grlo po definiciji, i uvek će ograničavati širenje i usložnjavanje mreže javnog transporta. Zbog toga se ne sme propuštati ni jedna prilika da preko njih idu i šine.
 
Vrh