Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Tačno sam u nekim od prethodnih postova vezanih za SMT rekao da se potez oko Smederevskog puta rešava u najboljem slučaju tek oko 2025., što su oni i naveli sad. Znaci dodati +5 god na to :D :D

Ali zaista, potez od nekadašnjeg "Pera ždere" sve do ugla sa Kumodraškom tj Jerkovića mora pre svih projekata da se stavi kao prioritet a oni ga godina guraju pod tepih...
 
Иако би и мени највише одговарало да се прво Смедеревац споји са Миријевом и аутопутем, слажем се да је најприоритетнија деоница СМТ-а од Бањице до Јерковића. Приоритет над приоритетима што се тиче друмске инфраструктуре.
 
Поздрав свима,

пошто живим и радим у М.М.Лугу, а пратим беобилд дуго, ова тема ми је посебно интересантна. Све је рчено у предходним постовима, све источно од Цветкове пијаце је потпуно избрисано, не постоји, за градске власти. Просто је тужно и срамно колико је све запуштено. Малу наду уливају геометри који су ових дана завршили снимање трасе СМТ у М. М. Лугу и ускоро ће бити готова препарцелација, онда ћемо видети да ли ће и када почети да се решава имовина... Иначе обзиром да је депонија у Винчи једина која опслужује град а већи део камиона иде Устаничком и Булеваром или преко В.М. Луга, мислим да је приоритет приоритета спојити Ласту и Смедеревац, а касније наставити према Вишњици,јер транзит још увек иде поред градске болнице... Али просто је невероватно да они који одлучују то не виде, а у нашем крају не живи нико ко одлучује у граду, тако да је сабери-одузми и овај рок од 10 година за мене опимистичан... :notok:
 
Pozdrav Niko, sta mislis kolko ima da se rusi? Ima li mesta okolo pored trasa ili ce biti zbudzeno tipa, ulica, 1 metar trotoar, pa kuca/zgrada? Znajuci kakav je taj deo grada, ne obecava ni da ce posle SMT-a to biti pristojan bulevar sa lepim kucama/zgradama duz njega, pre deluje da ce I sa tim biti neki zbudzeni haos, tipa Dimitrija Tucovica ili nesto slicno bez sirine, normalnih trotoara, javnih povrsina, parkinga ... I svega ostalog sto cini okruzenje za normalan zivot.
 
Тај део (а и град генерално) ће да буде нормалан кад градска власт види некакав профит у томе што мора да директно разгова пола тога јер другачије ће неће да могне
 
Поздрав Earthmoving, Србо и остали форумаши... Што се тиче рушења, у овом нашем делу од петље Ласта до Смедеревског пута нема пуно рушења, можда 15 - 20 породичних кућа (већином нелегалних). У овом делу је већи проблем озбиљно клизиште и његова санација која ће морати да се уради да би прошао пут...иронија је али је управо клизиште спречило изградњу кућа. Иначе колико сам ја закључио из ПДР за СМТ она и није замишљена као неки булевар, већ више као транзини правац, тако да рецимо у нашем делу СМТ-а ће бити само три укључења на трасу и није планиран слободан приступ саобраћајници? А кад смо већ код рушења, на пример за рушење и сређивање имовинских односа за Бул. краља Александра од Устаничке до краја у М. М. Лугу је предвиђено око 6 милиона евра, сви ће рећи много је. А ја питам колико је коштало проширење Тошиног бунара на НБГ или она бетонска шума код моста на Ади? Није то пуно, само што каже Срба, нико од главешина нема овде интереса...а за то време зграде само ничу у ММЛ, и то од тренутних 6 које се граде, само две су са дозволом. Значи кад никне насеље, те ће онда бити не могуће било шта урадити...
 
Znam da sam novi i da su možda neki i pitali ali zašto se odustalo od mosta preko sredine Ade Ciganlije koji će spojiti Ivana Ribara sa Ibarskom magistralom? Tako bi trenutni most preko Ade bio veći gradski most a taj preko sredine Ade prava obilaznica, ne bi prevoz bio toliko blizu centra.

Послато са Lenovo TB2-X30L уз помоћ Тапатока
 
Nisam nikad cuo za tu vezu o kojoj pricate, da je niste mozda pomesali sa projektovanim mostom skoro sasvim na uzvodnom kraju Ade, a severno od tzv. Taloznika? Da li postoji neki link da se pogleda o tom projektu automobilskog mosta u ravni Dr. Ivana Ribara?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507593#p507593:120h7mtq je napisao(la):
mignjat011 » 11 Јан 2018 05:03 pm[/url]":120h7mtq]Znam da sam novi i da su možda neki i pitali ali zašto se odustalo od mosta preko sredine Ade Ciganlije koji će spojiti Ivana Ribara sa Ibarskom magistralom? Tako bi trenutni most preko Ade bio veći gradski most a taj preko sredine Ade prava obilaznica, ne bi prevoz bio toliko blizu centra.
Није се одустало, та веза постоји уцртана у ГУП, само није мостовска него тунелска испод Саве. А кад ће бити ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483631#p483631:3p1csd8s je napisao(la):
stf » 09 Oct 2017 01:12 pm[/url]":3p1csd8s]Иако би и мени највише одговарало да се прво Смедеревац споји са Миријевом и аутопутем, слажем се да је најприоритетнија деоница СМТ-а од Бањице до Јерковића. Приоритет над приоритетима што се тиче друмске инфраструктуре.

Колико год да је то приоритет, а реално јесте, у градској управи их боли дупе. Изненадио бих се, ако би се ишта урадило пре 2020те године. Срамотно, много срамотно
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507755#p507755:1lkh87mx je napisao(la):
stf » Pet Jan 12, 2018 10:14 am[/url]":1lkh87mx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507593#p507593:1lkh87mx je napisao(la):
mignjat011 » 11 Јан 2018 05:03 pm[/url]":1lkh87mx]Znam da sam novi i da su možda neki i pitali ali zašto se odustalo od mosta preko sredine Ade Ciganlije koji će spojiti Ivana Ribara sa Ibarskom magistralom? Tako bi trenutni most preko Ade bio veći gradski most a taj preko sredine Ade prava obilaznica, ne bi prevoz bio toliko blizu centra.
Није се одустало, та веза постоји уцртана у ГУП, само није мостовска него тунелска испод Саве. А кад ће бити ...

Rečeno i da će biti stakleni svod u tunelu kako bi se mogle gledati kupačice. :laugh:
 
Podvodni aquarium za koketu, red shoes i ostalo :lool:

Taj deo SMT-a bi sada trebalo pomeriti zapadno od poslednjih zgrada, na trasu paralelno sa ivana ribara, ovako ce daleko prometnija obilaznica da sece blokove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507755#p507755:3dw08w8q je napisao(la):
stf » Pet Jan 12, 2018 10:14 am[/url]":3dw08w8q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507593#p507593:3dw08w8q je napisao(la):
mignjat011 » 11 Јан 2018 05:03 pm[/url]":3dw08w8q]Znam da sam novi i da su možda neki i pitali ali zašto se odustalo od mosta preko sredine Ade Ciganlije koji će spojiti Ivana Ribara sa Ibarskom magistralom? Tako bi trenutni most preko Ade bio veći gradski most a taj preko sredine Ade prava obilaznica, ne bi prevoz bio toliko blizu centra.
Није се одустало, та веза постоји уцртана у ГУП, само није мостовска него тунелска испод Саве. А кад ће бити ...
Onda tek nema nikakvih problema sto ce seci Savske blokove.
 
Stvarno se brukas sa ovakvim nebulozama, kakve veze ima tunel ISPOD reke, sa secenjem blokova???

E mito mito, bas si neki suvi genije. :lool:
 
Неће се сећи блок то иде улицом где иде трамвај тај тунел је предвиђен још пре цара Трокура довољно је широко не смета то ништа да није било силнога срања то би до сад вероватно било у изградњи

Секло је блокове још кад су направљени, то је ваљда и фора
 
Nisam mislio na secenje pojedinacnog bloka, vec ukupne blokovske celine.
Prostor zapadno od ivana ribara po ranijim planovima nije bio predvidjen za stambenu gradnju pa ni smt u tom slucaju nije sekao blokove. Ako vec postoje uslovi, urbanisticki humanije je da se pomeri po obodu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507755#p507755:4tnkadot je napisao(la):
stf » 12 Jan 2018 10:14 am[/url]":4tnkadot]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507593#p507593:4tnkadot je napisao(la):
mignjat011 » 11 Јан 2018 05:03 pm[/url]":4tnkadot] . . zašto se odustalo od mosta preko sredine Ade koji će spojiti I.Ribara sa Ibarskom m.? .
Није се одустало, та веза постоји уцртана у ГУП,...
Nije odustalo jer nikad nije ni bilo u GUPu, pošto je Ada zaštićena
zelena površina, a Jezero je rezervni basen za fabriku vode u Makišu.

Saobraćaj ide od autoputa preko UMPa i mosta na Adi dalje u grad.
 
GUP koji je Dragan postavio vise nije aktuelan tako da u novom postoji ucrtana ta veza preko ade kao ostavljena planska mogucnost.

 
Ma, to se neko zeza :) . . Kakav tunel ispod Save ?!

Koliko bi samo koštala ta paralelna veza sa UMP?
 
Nisam siguran da se neko bavio procenom cene. Imajuci u vidu duzinu od oko 2km sigurno preko 100mil. evra
 
Nisam ni video taj plan... Šta piše u legendi?. . Tunel?

Od toga nema ništa, neko se malo vežbao sa lenjirom.
 
Na dugom stapu.
"Изради одговарајуће студијске, техничке и планске документације којом ће бити проверна оправданост и сагледане све могућности повезивања леве и десне обале реке Саве на правцу саобраћајница Т 6 (Др Ивана Рибара) – Лазаревачки друм -Трговачка."
 
Naravno da je na "dugom štapu", jer lako je crtati po mapi, ali
tuneli i mostovi se grade prema potrebi saobraćaja, a ne zato
što mogu da se izgrade, taman i da se ima dovoljno novca.

Postoje i prioriteti, nap. mostovi kod Ada Huje ili kod Vinče.
 
Vrh