Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Naravno most kod Ade Huje i jeste prioritet u odnosu na ovu saobracajnu vezu verovatno tunelsku.
 
Od Mirijevskog bulevara do SMT "obilaznice"? Tu je Dunav dosta širok, koliko vidim na mapi. Mada mi se to jako dopada kao saobraćajno rešenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510076#p510076:2lfeqnx3 je napisao(la):
profa_chb » 20 Jan 2018 15:22[/url]":2lfeqnx3]Od Mirijevskog bulevara do SMT "obilaznice"? Tu je Dunav dosta širok, koliko vidim na mapi. Mada mi se to jako dopada kao saobraćajno rešenje.

Мора све да пршти, времена су много лома...
 
Moja prognoza je da nema ništa od SMT-a i mosta u skorije vreme, prodaće tom delu Beograda priču da je izgradnja onog tunela ispod centra rešenje svih problema za istočni deo Beograda. A realnost je da neće ni da produže tramvaj sa Bogoslovije kroz Višnjičku a kamoli da rade SMT, most ili metro.
 
“NOVOSTI” SAZNAJU

Most kod Ade Huje iz 4 dela i sa 2 pilona

Kako će izgledati buduća velelepna saobraćajnica na Paliluli. Milutin Folić: Početak izgradnje 2020. U toku je tender za izbor projektanta
U SKLOPU Unutrašnjeg magistralnog prstena, 2020. godine počeće da se gradi još jedan most preko Dunava. Kako za "Novosti" ekskluzivno otkriva Milutin Folić, gradski urbanista, saobraćajnica će biti sklopljena od četiri konstrukcije. Sa pristupnim putevima biće dugačka 3.327 metara, a široka 30 metra. Glavni most, koji spaja obale, biće dugačak 844 metra i imaće dva pilona. Predviđeno je da izgradnja traje 36 meseci.

Most bi trebalo da se nalazi na 2,5 kilometara nizvodno od Pančevačkog mosta. Sa banatske strane zidaće se pristupni put na stubovima dugačak 1.216 metara. Imaće dve paralelne konstrukcije. Sa strane Karaburme, prilazna saobraćajnica će biti dugačka 1.160 metara.

- Planska dokumentacija je usvojena, a u toku je tender za izbor projektanta. Postoje neka idejna rešenja, koja su ranije rađena. Direkcija za izgradnju Beograda i izabrani projektant će razrađivati finalni izgled saobraćajnice - objašnjava Folić.

Prema njegovim rečima, izgradnjom ovog mosta, dva tunela u centru grada i novim Savskim mostom, prestonica će biti rasterećena od nepotrebnog tranzitnog saobraćaja.

- Strategijom razvoja grada i novim Generalnim urbanističkim planom, okrećemo se ekološki prihvatljivoj hijerarhiji u saobraćaju. Prioritet imaju pešaci, biciklisti i javni prevoz u odnosu na automobile - objašnjava Folić.

Završetkom novog mosta, otvara se mogućnost da se rastereti i obnovi Pančevački most. Novi most je deo spoljne magistralne tangente. Povezaće Pančevački put i Višnjičku ulicu. Od Ade Huje, povezaće se sa Bulevarom kralja Aleksandra i auto-putem za Niš. Severnom tangentom povezan je sa kružnom magistralom sa Pupinovim mostom, a onda do Mosta na Adi preko Bulevara heroja sa Košara.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-2-pilona
 
Za "Novosti" ekskluzivno otkriva Milutin Folić, gradski urbanista, saobraćajnica će biti
sklopljena od četiri konstrukcije. Sa pristupnim putevima biće dugačka 3.327 metara, a
široka 30 metra. Glavni most, koji spaja obale, biće dugačak 844 metra i imaće dva pilona.
Predviđeno je da izgradnja traje 36 meseci.
Most bi trebalo da se nalazi na 2,5 kilometara nizvodno od Pančevačkog mosta.
Sa banatske strane zidaće se pristupni put na stubovima dugačak 1.216 metara.
Imaće dve paralelne konstrukcije.
Sa strane Karaburme, prilazna saobraćajnica će biti dugačka 1.160 metara
 
Кога то плаћају боктемлатно, нисам видео толико обичан мост а да је тако одбојан, дајте друг ми иде у дизајнерску може он да вам нађе неког да смисли само не ово...
 
Zašto su na Pupinov most stavili lukove?

Mene bi bila sramota da glasam za stranku čiji ljudi ovoliko projekata otvaraju u poslednjih nedelju dana pred izbore.
 
Ahahahaaa a render pokupili Most slobode u Novom Sadu, pa mu doštikljali kratke segmente. Al naš je i na renderu i u prirodi lepši :).
 
Da li iko zna šta se dešava sa proširenjem Save Maškovića i Voždovačkog kružnog puta? Gradnja je planirana za ovu godinu, ali izgleda nema para....obzirom šta su sve najavili za sledeću, ne vidim kako će sve to izvesti. Gde li se na listi prioriteta nalazi ovaj Voždovački čep?! :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523437#p523437:36fxlh41 je napisao(la):
Aleks@ » Pet Mar 09, 2018 5:54 pm[/url]":36fxlh41]Da li iko zna šta se dešava sa proširenjem Save Maškovića i Voždovačkog kružnog puta? Gradnja je planirana za ovu godinu, ali izgleda nema para....obzirom šta su sve najavili za sledeću, ne vidim kako će sve to izvesti. Gde li se na listi prioriteta nalazi ovaj Voždovački čep?! :bash:
Na tribini "Problemi stanovnika naselja Stepa Stepanovic" koja je odrzana 20.02.2018. godine u organizaciji opštine Voždovac, ispred Urbanističkog zavoda grada Beograda izvesna Vesna R. je izjavila da, kada je rec o SMT na potezu Borska-petlja Lasta , eksproprijacija zemljišta u završnoj fazi, da su uklonjeni svi nelegalni objekti i da se izgradnja tog dela saobracajnice ocekuje pocetkom 2019. godine. Zivi bili pa videli...
P.S. Obracanje doticne mozete pogledati na linku ispod od 52 minuta....
https://www.youtube.com/watch?v=T7Z4huGECJs
 
Novi troškovi i nove komplikacije u izgradnji saobraćajnice Borska – petlja “Lasta”
http://cik.co.rs/2017/06/13/novi-tr...-izgradnji-saobracajnice-borska-petlja-lasta/

Agencija za restituciju na čelu sa direktorom Strahinjom Sekulićem vratila je 2014. godine, protivno Zakonu o restituciji, u posed zemljište prethodnim vlasnicima koje je već bilo upisano kao javna svojina grada Beograda i obuhvaćeno planom za izgradnju saobraćajnice od Borske ulice do petlje “Lasta”. Takva odluka Agencije za posledicu ima ogromne troškove po budžeta grada Beograda, ali i usporavanje izgradnje nekoliko saobraćajnica na teritoriji gradskih opština.

Kako CIK saznaje sada, osim što je zemljište protivzakonito vraćeno, ono je u međuvremenu i prodato turskom državljaninu Simsek Muratu. Sada će država, odnosno Grad Beograd imati dodatne komplikacije pri realizaciji plana izgradnje saobraćajnice jer je sporna parcela prodata drugom licu, a opcije za rešavanje situacije različite. Nesporno je da će Grad ovom stranom vlasniku svakako morati da plati značajan iznos bilo kao obeštećenje za prelaz saobraćajnice kroz njegovu parcelu, koji u zavisnosti od toga da li se radi o proceni Poreske uprave ili pak o neposrednoj nagodbi, može da iznosi od 1.65 miliona do 2.8 miliona dinara.....


http://www.beoland.com/wp-content/u...adnja-infrastrukture/Kumodraska_retenzija.pdf
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524723#p524723:qjvudcdi je napisao(la):
boby07 » 14 Mar 2018 11:18[/url]":qjvudcdi]Novi troškovi i nove komplikacije u izgradnji saobraćajnice Borska – petlja “Lasta”
http://cik.co.rs/2017/06/13/novi-tr...-izgradnji-saobracajnice-borska-petlja-lasta/

Agencija za restituciju na čelu sa direktorom Strahinjom Sekulićem vratila je 2014. godine, protivno Zakonu o restituciji, u posed zemljište prethodnim vlasnicima koje je već bilo upisano kao javna svojina grada Beograda i obuhvaćeno planom za izgradnju saobraćajnice od Borske ulice do petlje “Lasta”. Takva odluka Agencije za posledicu ima ogromne troškove po budžeta grada Beograda, ali i usporavanje izgradnje nekoliko saobraćajnica na teritoriji gradskih opština.

Kako CIK saznaje sada, osim što je zemljište protivzakonito vraćeno, ono je u međuvremenu i prodato turskom državljaninu Simsek Muratu. Sada će država, odnosno Grad Beograd imati dodatne komplikacije pri realizaciji plana izgradnje saobraćajnice jer je sporna parcela prodata drugom licu, a opcije za rešavanje situacije različite. Nesporno je da će Grad ovom stranom vlasniku svakako morati da plati značajan iznos bilo kao obeštećenje za prelaz saobraćajnice kroz njegovu parcelu, koji u zavisnosti od toga da li se radi o proceni Poreske uprave ili pak o neposrednoj nagodbi, može da iznosi od 1.65 miliona do 2.8 miliona dinara.....


http://www.beoland.com/wp-content/u...adnja-infrastrukture/Kumodraska_retenzija.pdf

Ма прогласити одлуку незаконитом и одма булдожери да уђу, нек се тај курта тера у три лепе. Казну лупити агенцији за реституцију једно милијарду евра за покушај упропашћавања државе
 
Јел у плану и да се споји доле са ластом када крену радови сад на лето или само до Јерковића тачније лакат кривине?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ne znam odakle ti informacija da bilo kakvi radovi kreću, u pitanju je dezinformacija.
Neće biti apsolutno nikakvih radova na ovom potezu, po ko zna koji put su lagali, a mi verovali i primali se.

Okačiću snimke sa dve tribine koje su bile u razmaku od po deset dana, na inicijativu stanara naselja Stepa Stepanović koji ove laži žive već pet godina!

U razmaku od samo deset dana, pričala se jedna priča, pa druga priča...stanari će dobiti dva semafora od svega obećanog, SMT koji je najbitniji sigurno neće...

Snimak tribine možete videti na https://goo.gl/Qx6QXk

U odnosu na prvu tribinu koju ovde možete pogledati u okviru ove sami sebe demantuju. Zadnjih 5 min snimka.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524788#p524788:3oyvz4ne je napisao(la):
Aleks@ » Sre Mar 14, 2018 5:01 pm[/url]":3oyvz4ne]Ne znam odakle ti informacija da bilo kakvi radovi kreću, u pitanju je dezinformacija.
Neće biti apsolutno nikakvih radova na ovom potezu, po ko zna koji put su lagali, a mi verovali i primali se.

Okačiću snimke sa dve tribine koje su bile u razmaku od po deset dana, na inicijativu stanara naselja Stepa Stepanović koji ove laži žive već pet godina!

U razmaku od samo deset dana, pričala se jedna priča, pa druga priča...stanari će dobiti dva semafora od svega obećanog, SMT koji je najbitniji sigurno neće...

Snimak tribine možete videti na https://goo.gl/Qx6QXk

U odnosu na prvu tribinu koju ovde možete pogledati u okviru ove sami sebe demantuju. Zadnjih 5 min snimka.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kakvo bezočno foliranje i šibicersko laganje u roku od samo deset dana...neverovatni su!!! :bash:
 
Oni nisu ništa drugo nego šibicari. Hvala Bogu pa postoje snimci da pošten svet vidi sa kim ima posla.

Gradnja sektora SMT je pomerena za sledeću godinu i ponovo kažu da ona zavisi od ekspropriacije!
Krivi su restitucija, nekakav turčin koji je kupio tu parcelicu, nesposobnost seže dotle da će plaćati graditeljima bespravnih objekata! Pa dokle više?
Sve što je potrebno je da se utvrdi javni interes, dakle JEDNA odluka vlade. Tim ljudima čak i da se plati komercijalna cena, pričamo o par ari placa...zaista sramota šta se radi.

Ako mogu, predlažem moderatorima da se u naslov doda odrednica Borska petlja - Lasta, ili da ostane samo Spoljna magistralna tangenta...ovako izgleda kao da je tema most koji je deo SMT.

Hvala,

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
У јучерашњој Београдској хроници је Фолић најавио да ће староградску и новобеоградску трасу СМТ-а да једног дана споји тунел испод Аде.
 
Pa naravno, lakše je pričati o naučnoj fantastici nego o probijenim rokovima i stvarima koje su po planu trebale da se rade...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Vrh