Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Deluje da bi na ovoj Srdjanovoj slici gde piše Sektor 3 imalo mesta sem trotoara i za parking, i to bogami dobrih 150tak mesta ako bi islo pod pravim uglom na novu saobracajnicu, ali sumnjam... Mislim, posto i ovako tu ima vec planirane dve raskrsnice pre i posle tog dela, saobracaj nije brz, pa moze takav parking uz ulicu. Zapravo ceo SMT je mogao biti dobra prilika da se kroz krajeve kroz koje prolazi, a koji cesto kubure s parking metima, resi paralelno i pitanje parkiranja, ali jbga...
 
Jeste, samo ovde između dve raskrsnice to je magistrala samo po imenu, a u stvari je kao neki bulevar. A uz bulevare imamo neretko parkinge pored puta. Da su to neke denivelisane raskrsnice poput dela posle mosta na Adi, ok, ali nisu, obična je ulica
 
Taкви паркинзи ипак успоравају саобраћај, а ова саобраћајница је намењена да одвлачи саобраћај са Вождовца. Можда боље да се размисли о изградњи гараже на оном парчету између кружног тока и оне две зграде до Војводе Степе.
 
Da, to parce je slicno onom patrljku gore sto je ostao na uglu V Stepe kada je pusteno sad ovo prosirenje i koje je sad kobajagi neki parking, pa ne vidim drugo sta bi taj deo mogao biti do parkinga ili neke zelene povrsine.
 
Да, објављена је јавна набавка за извођење радова на деоници СМТ-а, односно израду техничке документације за „Пројекат за грађевинску дозволу саобраћајнице - веза улица Борска - петља Сектор 3 и то деонице од улице Војводе Степе до Кумодршке улице и деонице од Кумодрашке улице до улице Браће Јерковић“.
https://nabavke.beoland.com/trazi.html?searchword=JN 6/22&searchphrase=all

Да ипак поставимо и цртеже деонице која ће се радити. Све је детаљно објашњено у текстовима. https://nabavke.beoland.com/trazi.html?searchword=JN 6/22&searchphrase=all

Ортофото будуће саобраћајнице од Војводе Степе до Браће Јековића.
Pogledajte prilog 128686Pogledajte prilog 128687

Сектор 3, Војводе Степе-Пека Дапчевића (Кумодрашка)-Браће Јерковића, је подељен у две фазе.
Pogledajte prilog 128688

Увећани делови цртежа Сектора 3-прва фаза:
Фаза1-увећани први део
Pogledajte prilog 128689

Фаза1-увећани други део
Pogledajte prilog 128690

Фаза1-увећани трећи део
Pogledajte prilog 128691

Увећани делови цртежа Сектор 3-друга фаза
Фаза2-увећани први део
Pogledajte prilog 128692

Фаза2-увећани други део
Pogledajte prilog 128693

:sesir:

Ova nabavka je za izradu tehnicke dokumentacije, pa posle idu ponude gradjevisnkih firmi i tek onda gradnja?
Ako je tako ovo mozda i ne krene u ovoj godini :(
 
Jeste, samo ovde između dve raskrsnice to je magistrala samo po imenu, a u stvari je kao neki bulevar. A uz bulevare imamo neretko parkinge pored puta. Da su to neke denivelisane raskrsnice poput dela posle mosta na Adi, ok, ali nisu, obična je ulica
Ако је тако, не значи да је то добро. Сваких 200 метара семафор, и губиш све што си добио са по једном траком више у сваком смеру. Прилаз Насељу Степа Степановић левим скретањем треба везати за Пеке Дапчевића, Војводе Степе, чак размотрити и везу са Булеваром ослобођења преко Беранске, а на СМТ само десно скретање. Још пре 70 година је на Новом Београду уведен систем са попречним кретањима преко главних булевара на сваких приближно 500 метара, а данас шта? Ширина регулације 22 метара? Пре Другог светског рата смо имали 30 метара, када су у Београду биле кочије и воловске запреге, тек по неки аутомобил!
 
Hm,koliko sam uspeo da vidim,ovog mosta nema u budzetu za narednih par godina tako da ovo bas deluje kao predizborna propaganda koja nema veze sa realnoscu.Jos kada se pogleda ko je na celu radne parade,ne vidim ga vise ni nakon tih par godina.
Ako je neko vise optimista,ili bar manje pesimista,bas bih voleo da cujem njegovo misljenje,da ne kazem utehu!
 
Ако је тако, не значи да је то добро. Сваких 200 метара семафор, и губиш све што си добио са по једном траком више у сваком смеру. Прилаз Насељу Степа Степановић левим скретањем треба везати за Пеке Дапчевића, Војводе Степе, чак размотрити и везу са Булеваром ослобођења преко Беранске, а на СМТ само десно скретање. Још пре 70 година је на Новом Београду уведен систем са попречним кретањима преко главних булевара на сваких приближно 500 метара, а данас шта? Ширина регулације 22 метара? Пре Другог светског рата смо имали 30 метара, када су у Београду биле кочије и воловске запреге, тек по неки аутомобил!
Нема везе, лако се после исправља
 
Kako je moguće da se samo par meseci posle završetka radova, horizontalna signalizacija uopšte ne vidi? Zbunasto rastinje koje su sadili se gotovo kompletno posušilo? Ima li ovde bilo kakve garancije na izvedene radove?
ca3a2cc575fd857f8c93aeecd77173e3.jpg
4db7031b6267eb6602c2a0c23e66809e.jpg


Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Још пре 70 година је на Новом Београду уведен систем са попречним кретањима преко главних булевара на сваких приближно 500 метара, а данас шта?
На 600 м. Осим код Сива, дуж Блока 26, где је на 400. Такође, новобеоградски булевари на тих 600 м имају у принципу само по један десни улив/излив у блок (добро, неки имају 2 - 28). И онда има смисла и жута трака, и зелени талас. Али се онда појаве "стручњаци" који не знају да Омладинских бригада није пројектована као магистрала и добијемо покојну жуту траку "др Горан Весић", уцртану на петљи, између уливне и изливне траке са аутопута! И то је вероватно неки магарац са дипломом потписао.

Како сам од једног од главних пројектаната Института за путеве током реконструкције Војводе Степе убеђиван да је пројекат изузетно лош и да ће настати хаос и за аутомобиле и за трамвај - а десило се супротно - сматрам да би заиста требало да платимо странце да се неко време баве овим стварима. Немамо појма о пројектовању. СМТ је само још један "детаљ", али нажалост по Београд, један од кључних на дужи рок.
 
Kako je moguće da se samo par meseci posle završetka radova, horizontalna signalizacija uopšte ne vidi? Zbunasto rastinje koje su sadili se gotovo kompletno posušilo? Ima li ovde bilo kakve garancije na izvedene radove?

ca3a2cc575fd857f8c93aeecd77173e3.jpg


4db7031b6267eb6602c2a0c23e66809e.jpg

Naravno da ima. Dok majstori ne odu. :)
Što se tiče zelenila, ako je u pitanju ovo sa druge fotografije, mislim da ono nema veze sa radovima, već da je posađeno ili od strane ovih što drže lokal, ili ovog što prodaje sadnice.
 
U Belorusiji gde živim, sasvim normalna stvar rešavanje levih skretanja polukružnim (sa trakom za polukružno) na glavnim bulevarima između ukrštanja sa glavnim bulevarima. Na prilazima ukrštanju glavnih ulica, sasvim je normalno da se ulica sa po dve trake po smeru širi na 4-5 traka pred samu raskrsnicu. Recimo, dve za pravac, dve za levo skretanje i jedna za desno skretanje. Čak imaš da se glavni put sa jednom trakom po smeru pred važnom raskrsnicom širi na 3-4 trake, kao u Holandiji. Tu je logično i u skladu sa strukom, u Srbiji je nelogično.
 
То је такозвано "мичигенско лево" - ето, много пре је допловило из САД код Лукашенка него код нас несврстаних и неутралних.

И за ово друго је сијасет контрапримера у Београду. Ако прошире на раскрсици профил за једну узану траку за лево, то је то. Сад се нпр. на Булевару М. Пупина прави колона где је никад било није, на раскрсници са Бул. уметности у смеру ка Земуну: две траке су за лево, постоји кратак простор у жутој траци за право и десно и само једна крштена трака за право (главни ток). Тошин бунар - Гандијева исто.

Немамо појма.
 
Nismo ti mi ni nesvrstani niti neutralni ali imamo slična proširenja samo što nisu ograničena isključivo na polukružno što bih u načelu podržao.
 
Игоре, нама денивелисана подваријанта тог решења - има их у САД, Мексику, итд. - дакле, један скромни полукружни надвожњак над Новим обреновачким друмом укида сва лева скретања и рашчишћава све гужве на простору Чукаричке падине. То је неколико милиона евра улагања, са позитивним ефектима за отприлике петину становништва Београда! Верујем да је и теби интересантно.

Ајмо даље. Због чега ми немамо ниједну овакву раскрсницу?
grade-separation-illustration.png

Је л` би ово поправило ствари пет пута на Хероја са Кошара/Омл. бригада? Би. Наружило би и деградилало град? Не би. Има простора? Има. Шта је онда проблем?
 
Poslednja izmena:
Moguće da si dopunio post ili sam nešto propustio.

Ti misliš na neku denivelisanu amerikanijadu :p
 
Moguće da si dopunio post ili sam nešto propustio.

Ti misliš na neku denivelisanu amerikanijadu :p
Хоћеш рећи, Белорусијаду, Холандијаду, Пољаду? Сви ови "метро решава све оисти" нису приметили да у Варшави, Минску и Ротердаму нису улагали само у метро, него и у много друмских денивелација.

Насамом СМТ ово бих очекивао нараскрсници са Булеваром ослобођења у правцу Булевара ослобођења, са Војводе Степе у правцу СМТ, на Пеке Дапчевића на правцу СМТ.
 
Игоре, нама денивелисана подваријанта тог решења - има их у САД, Мексику, итд. - дакле, један скромни полукружни надвожњак над Новим обреновачким друмом укида сва лева скретања и рашчишћава све гужве на простору Чукаричке падине. То је неколико милиона евра улагања, са позитивним ефектима за отприлике петину становништва Београда! Верујем да је и теби интересантно.

Ајмо даље. Због чега ми немамо ниједну овакву раскрсницу?
Pogledajte prilog 133234
Је л` би ово поправило ствари пет пута на Хероја са Кошара/Омл. бригада? Би. Наружило би и деградилало град? Не би. Има простора? Има. Шта је онда проблем?
Ovo bi bilo idealno ( mislim neko slicno resenje) za raskrsnicu u Zemunu, u Cara Dusana kod Pupinovog mosta.
 
Vrh