Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

_20211123_165048.JPG
 
Od mosta preko Ade Huje ni traga ni glasa u budzetu za 2022.... Niti uopšte...
 
Iz nacrta plana budzeta za 2022. godinu ( Ostale dve kolone prestavljaju 2023. i 2024. godinu)
 

Prilozi

  • nacrt plana budzeta.jpg
    nacrt plana budzeta.jpg
    176,2 KB · Pregleda: 3.288
Дакле мућак, у најбољем случају да се надамо да до краја следеће године нешто почне. Вероватно ће отићи добар део новца на експропријацију.
 
Jutros geometri premeravaju u Šunadijske divizije.

Moguće i da nema veze sa nastavkom SMT ka Braće Jerković, ali ne znam šta bi drugo moglo da bude.

20211202_084814.jpg
 
Ma sutra kreću "sasvim sigurno"
Mislim da nam je proširenje SM za narednih 10 godina...daj Bože da grešim

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Pre neki dan presedao u Save Maškovića pa sam bacio oko na saobraćaj.

Protok je povećan, međutim semafor na raskrsnici sa Vojvode Stepe formira kolone (sada u dve trake) sve do kružnog toka na ukrštanju sa Bulevarom oslobođenja. Na kružnom toku pravac Bulevara oslobođenja blokira vozila iz Crnotravske dovoljno dugo da se kolone formiraju sve do stajališta Paunova. Vozila se potpuno zaustavljaju kao a semaforskoj raskrsnici jer jednostavno nemaju kud osim da čekaju da se oslobodi kružni tok. Za razliku od Save Maškovića gde lufta praktično nema, ovde je na raspolaganju još samo 50-ak metara do blokade raskrsnice s Paunovom. Stiče se utiak da je sve projektovano kao kratkoročno ublažavanje problema.

Autobusi više ne prave problem, no tegljači su prisutni kao na A10 u Amsterdamu iako se ne radi o gradskom autoputu. Neretko pominjem problem intragradskog tranzita koji uključuje i teretni saobraćaj, pa moram da naglasim da je ova saobraćajnica jedan primer sprovođenja gradskog tranzita arterijalnom uličnom mrežom.

Beogradski urbanizam već decenijama funkcioniše po principu seci uši-krpi dupe. Iako su pored UMP-a profila gradske magistrale za koji se još 70-ih smatralo da nije dovoljan planirane još dve autoputne poluobilaznice, do dana današnjeg nije realizovan ni UMP ni spoljna obilaznica u produženoj varijanti, dok se od one ključne odustalo. Sedamdesetih je bilo predviđeno da se industrijska zona radijalno spoji sa unutrašnjom obilaznicom Bulevarom Peka Dapčevića i ulicom Braće Jerković.

Teretni saobraćaj je trebalo da zaobiđe kružni put pokriven linijama JGP i veže se na magistralni pravac. Imajući u vidu unutrašnji i međunarodni tranzit spoljna poluobilaznica bi verovatno bila produžena do Batajnice, međutim najveći broj kamiona bi ipak koristilo drugi magistralni poluprsten u profilu autoputa do gradskih odredišta. Novi Beograd i Zemun su trebali imati najmanje dva autoputa, a stari, veći deo grada tri. Danas imamo ogromnu rupu između Autokomande i Ostružnice/Belog Potoka.

Pri svakom putovanju kroz grad susrećemo se sa nizom podsetnika na kratkovidost planiranja. Istina je da nismo vidoviti, da može doći do promašaja, međutim dosadašnja praksa višedecenijskog krpljenja nesumnjivo ukazuje kako na na prolongiranje starih, tako i na izazivanje novih problema koji komplikuju dalji razvoj.
 
Pod hitno mora da se zabrani polukružno na raskrsnici Save Maškovića i Vojvode Stepe.

Ubeđen sam da to stvara 80% zastoja u tom smeru.
 
Kako ćeš da zabraniš? Jedino non stop da stoji saobraćajac jer se na postavljeni znak neće niko obazirati
 
Tu NIKADA nije bilo dozvoljeno skretanje levo u V.Stepe i TO je ono što pravi gužvu, kakvo polukružno kakvi bakrači...

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904970#p904970:22o8pd8y je napisao(la):
bbK1ng » 03 Dec 2021 09:16 pm[/url]":22o8pd8y]Pod hitno mora da se zabrani polukružno na raskrsnici Save Maškovića i Vojvode Stepe.

Ubeđen sam da to stvara 80% zastoja u tom smeru.


I tu je trebao da bude kružni tok a ne obična raskrinica... a polukužno rade najviše oni koji su bili u Lidlu. Možda je bolje dozvoliti kod lidla da može levo kada se izlazi - probiti ostrvo ko Lidla. Oni koji nisu bili u Lidlu, ne rade polukružno...



[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=H3Zk_6cwLfg[/youtube]
 
Kod Lidla se pravi nova zgrada Vila Park, tu kad se iz Save Maskovica skrete desno prema Lidl-u mocice da se nastavi pravo i obidje ta zgrada i izadje na Bulevar Oslobodenja. Tako da oni koji rade tu kruzno, sad ce sa Lidl-ovog parkinga skrenuti levo i obici tu zgradu i izaci na Bulevar Oslobodjenja. Imao sam negde sliku kako ce to izgledati al ne mogu sad da je nadjem.
 
Tu ulicu treba da napravi grad Beograd, pre toga da raseli ljude sa parcela gde ima legalno/nelegalno uzgradjenih objekata …ulica je u isto vreme požarni put Park Ville bez koga nema upotrebne dozvole…možda novi zakon o ekspropijaciji to resi :!: :wink: :?:
 
Данас је био неки судар код улаза у Војводе Степе на Аутокоманди и био је блокиран правац, на начин да аутобуси не могу да уђу уопште у Војводе Степе и Кумодрашку. Из тог разлога је виђен Соларис на линији 18 у Булевару ослобођења(куда иду 47 и 48). Не би било ништа чудно, да Соларис или било које нископодно зглобно возило уопште може проћи потез између Војводе Степе и Булевара Пека Дапчевића, Вождовачким кружним путем. Сад кад је реновирано, можда је изводљиво, али знам да раније никако није био могућ пролаз туда. Можда ће једног дана бити стално зглобна возила на 50.
 
протектор":13ql474h je napisao(la):
Данас је био неки судар код улаза у Војводе Степе на Аутокоманди и био је блокиран правац, на начин да аутобуси не могу да уђу уопште у Војводе Степе и Кумодрашку. Из тог разлога је виђен Соларис на линији 18 у Булевару ослобођења(куда иду 47 и 48). Не би било ништа чудно, да Соларис или било које нископодно зглобно возило уопште може проћи потез између Војводе Степе и Булевара Пека Дапчевића, Вождовачким кружним путем. Сад кад је реновирано, можда је изводљиво, али знам да раније никако није био могућ пролаз туда. Можда ће једног дана бити стално зглобна возила на 50.
Da li je 18 išao na kružni put ili levo u V. Stepe, pa u Ljuba Vučkovića i Darvinovu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@markovicii
Видео сам 18 код Лукоил пумпе преко пута ФОН-а, не знам како је ишао даље. А ако је већ ишао кружним путем без проблема, осим пренатрпаности окретнице на Устаничкој, нема препрека да раде зглобна возила на 50, бар што се трасе тиче.
 
протектор":3ktbz1kf je napisao(la):
@markovicii
Видео сам 18 код Лукоил пумпе преко пута ФОН-а, не знам како је ишао даље. А ако је већ ишао кружним путем без проблема, осим пренатрпаности окретнице на Устаничкој, нема препрека да раде зглобна возила на 50, бар што се трасе тиче.
I mene je uhvatio taj udes danas, pa sam peške od kružnog toka do Darvinove, učinilo mi se da sam video 18 kad sam stigao, tako da je moguće da je išla sa Trošarine ka Darvinovoj.

U principu 18 je išla kružnim putem do pre nekih mesec dana, pa skretala u B. Peka Dapčevića, zbog radova u Braće Jerković. Rekonstruisani deo ne bi trebao da bude problematičan, ovako mi deluje kao da je manji nagib nego ranije.
 
Em udes, em raskopali pola kružnog toka zbog postavljanja kablova za struju. Čuo juče u prolazu.
Što se tiče 50, u planu je da bude trolejbus. no šta će od toga biti, pitanje je.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811417#p811417:2zbt02x8 je napisao(la):
M86 » 08 Jan 2021, 14:27[/url]":2zbt02x8]Zanimljive informacije... Tačne i one druge :grand:
2021... Kao...


file.php

Da citiram malo sam sebe.
Kako dobro pamti ovaj internet.
Sreća njihova pa je 60% aktivnog biračkog tela nepismeno ili nezainteresovano ...
 
Данас колима, идем из правца Паунове и скренем лево према 5 солитера, а престројавање је толико лоше пројектовано да возачи стално секу једни друге то јест, две траке прелазе у једну. Ако већ не планирају у догледно време да шире потез према Пере Велимировића, нека макар ставе саобраћајну ознаку да се возила наизменично пропуштају. А таква ознака постоји код улаза у Смедеревац.
 
Jel predvidjeno budžetom za 2022. kao sto je pre koji mesec obecano nastavak do lakat krivine i od Medaka do Laste/autoputa?
 
Jeste, ako sam dobro video samo nekih 462.000.000 Borska - Petlja Lasta.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh