Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Sveze fotke, pustili su osvetljenje u Save Maskovica, asfaltirali trake sa strane poreske skroz do Vojvode Stepe, rade kruzni tok i veceras
7b2a6355823da5c19d6d1eda0ba045c7.jpg
5d6f51233f697794db76c55bc6fefe45.jpg
bdb0023eab6f46bf1f5e4ebc41b86d31.jpg
4675d6eb919468704ced17ab9185bcd8.jpg
52d0c1a5fcd9ae4bc9b7e44fac72a093.jpg
0aad76eacdc9acb043f64081074b3fb6.jpg
3cfa225d78eb29be54fea8defd43f972.jpg
18f57514cbe83b510a652810a08c8edd.jpg
dcf2d3d8bd41346b0044306a95c1f800.jpg


Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Sad je malo jasnije zasto nije iskljucena struja u kuci na cosku (iza srusenog stovarista Nuto). Pocele su i kuce da se prodaju kao u rinfuzu. "Prodajte nam deciju sobu, kupatilo i spajz da napravimo bulevar".
Deluje mi da ce trotoar pored objekata biti veoma uzak. Pogadjate, nece biti ni nalik onome sa slike na tabli.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872359#p872359:2uhd8isd je napisao(la):
Aleks@ » 17 Авг 2021 02:52 pm[/url]":2uhd8isd]Savremenici smo do sada neviđenih stvari!
Listi sada možemo da dodamo i RUŠENJE DO POLA, pošto majstori upravo piče zid na do pola porusenim udzericama! Na šta će sve to ličiti i kome treba ovo ruglo, saznaćemo uskoro!

Sve bih dao da vidim TO REŠENJE za rušenje do pola! JBN SRBISTAN!

Зид се гради тачно на граници нових парцела 7735/1 (откуљена за улицу) и 7735/3 (остала приватна). Те две парцела су некада биле једна. Ту може бити више опција, или град није хтео да откупи целу парцелу, или приватник није хтео да прода. У сваком случају, град није био у обавези да откупи и 7735/3 јер је она довољно велика као самостална да би остала грађевинска и да на њој може да се гради. Она планом није предвиђена као јавна површина било које намене и као такву, град нема законски основ ни да откупи. Једино како се град може натерати на откуп јесте да се судски докаже да та парцела засебно не може да се користи - а може, јер је површином довољно велика.

Значи, чека се приватни инвеститор да то откупи и зида зграду.
 
Bez obzira na to, odakle im pravo da izvode građevinske radove. Koliko vidim, grade deo kuće, dakle, gde je dozvola?
 
Град је могао да откупи целу парцелу, па да он скупље прода инвеститору, пошто би цена плаца са уређењем саобраћаја требала да порасте.
 
Upitno je da li bi neko hteo da kupi stan u zgradi koja je na samom kruznom toku. Jedino neki lokali da se podignu ovde.
Da li je uopste moguce praviti prikljucni put na kruznom toku, npr. u slucaju da neko pocne da zida zgradu i treba mu prilaz za garazu?
 
Eх, купују се станови уз прођетније саобраћајнице :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872497#p872497:34uas98f je napisao(la):
johnny_s » 18 Авг 2021 09:14 am[/url]":34uas98f]Bez obzira na to, odakle im pravo da izvode građevinske radove. Koliko vidim, grade deo kuće, dakle, gde je dozvola?

Радове највероватније изводи извођач радова на реконструкцији улица а финансира град у оквиру пројекта целе реконструкције. Ово је један од начина обештећења власника који је тражио сам власник.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872505#p872505:34uas98f je napisao(la):
Дошљак » 18 Авг 2021 09:29 am[/url]":34uas98f]Град је могао да откупи целу парцелу, па да он скупље прода инвеститору, пошто би цена плаца са уређењем саобраћаја требала да порасте.

Као што сам већ горе написао и објаснио - држава нема законски основ да откупљује парцеле од приватних власника које нису плановима предвиђене као јавне површине или јавно добро. Ово је класична приватна грађевинска парцела. Држава такве парцеле може купити законски искључиво ако власник судским процесом докаже да парцелу не може да користи након препарцелације што овде није случај.

Превише се на овом форуму намапет прича без имало познавања материје.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872505#p872505:2jpgixa7 je napisao(la):
Дошљак » 18 Avg 2021 10:29[/url]":2jpgixa7]Град је могао да откупи целу парцелу, па да он скупље прода инвеститору, пошто би цена плаца са уређењем саобраћаја требала да порасте.
Jes, baš će da prodaju svojima po skuplje pare. :wink:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872512#p872512:2jpgixa7 je napisao(la):
boby07 » 18 Avg 2021 11:04[/url]":2jpgixa7]Upitno je da li bi neko hteo da kupi stan u zgradi koja je na samom kruznom toku. Jedino neki lokali da se podignu ovde.
Pa pogledaj samo zgradu koja se gradi tik iza benzinske pumpe. Ako ljudima neće smetati mirisi sa pumpe i to što su maltene tik uz kružni tok, zašto bi smetalo nekome ko bi bio uz sami kružni tok.
 
stf":2iqchvln je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872497#p872497 je napisao(la):
johnny_s » 18 Авг 2021 09:14 am[/url]":2iqchvln]Bez obzira na to, odakle im pravo da izvode građevinske radove. Koliko vidim, grade deo kuće, dakle, gde je dozvola?

Радове највероватније изводи извођач радова на реконструкцији улица а финансира град у оквиру пројекта целе реконструкције. Ово је један од начина обештећења власника који је тражио сам власник.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872505#p872505 je napisao(la):
Дошљак » 18 Авг 2021 09:29 am[/url]":2iqchvln]Град је могао да откупи целу парцелу, па да он скупље прода инвеститору, пошто би цена плаца са уређењем саобраћаја требала да порасте.

Као што сам већ горе написао и објаснио - држава нема законски основ да откупљује парцеле од приватних власника које нису плановима предвиђене као јавне површине или јавно добро. Ово је класична приватна грађевинска парцела. Држава такве парцеле може купити законски искључиво ако власник судским процесом докаже да парцелу не може да користи након препарцелације што овде није случај.

Превише се на овом форуму намапет прича без имало познавања материје.
Meni je SUPER kada se na forumu pojavi stručnjak koji sve zna, pa onda nama neukima "objasni neke stvari" .

Pa hajde stručnjače objasni nam kada su ove parcele u ovom obliku tako formirane i ko ih je formirao kada si tako pametan i načitan!

Dakle nije ova parcela bila tu jer da jeste ne bi tri vlasnika gradila preko dve parcele, neko je nastala u procesu ekspropriacie. KAKO? Pod kojim uslovima i da li se menjala vlasnička struktura je ono što bih ja JAKO voleo da vidim!
Druga stvar su pristupne saobracajnice za bilo šta na toj parceli, kuda, kako?

Pouzdano znam da je parcela o kojoj pričamo ili njen deo koji "ne kači" kružni tok bila predmet restitucije kao i parcela koju je kupio Turčin, a o koja je bila deo korupcionaske afere o kojoj se pisaolo!

Tako da, nemoj brate da mi se busasaš ovde o grudi kao da pričamo o transparentnom poslu i ako nesto znaš, podeli. Komentar da se na forumu "PREVIŠE priča" pevaj partijskim drugovima, mami, tati...ne na forumu koji upravo služi za diskusije, a ova tema je ITEKAKO interesantna.

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Nije on stručnjak već SNSovac. Zamućuje vodu, čuj "Као што сам већ горе написао и објаснио - држава нема законски основ да откупљује парцеле од приватних власника које нису плановима предвиђене као јавне површине или јавно добро.", a država određuje javne površine i javno dobro. Nema onog smajlija za muku?
 
Očigledno je da je država uradila preparcelaciju kako bi mogli da uglave saobraćajnicu uz minimalni otkup. Po mom mišljenju win win scenario i za državu i za vlasnike.
 

Prilozi

  • IMG-2a795c0d074993fcc66b10c765867880-V.jpg
    IMG-2a795c0d074993fcc66b10c765867880-V.jpg
    194,5 KB · Pregleda: 1.030
StariPosmatrač":2edhzwjo je napisao(la):
Očigledno je da je država uradila preparcelaciju kako bi mogli da uglave saobraćajnicu uz minimalni otkup. Po mom mišljenju win win scenario i za državu i za vlasnike.
Kako ne

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Власници од којих је откупљена имовина и нови власници нису исти људи, већ су то претходни закпци простора, а блиски СНС-у и ФК Рад.
 
Voleo bih da mi neko razjasni šta je sporno u ovoj situaciji sa parcelama.
Gledajući ovu mapu deluje da je parcela 7735/3 potpuno OK.
Vlasnik se složio da mu taj deo ostane a ovo što su mu otkupili, otkupili i to je to...
Ne znam da li tu ima dovoljno mesta da se bilo šta gradi ali postoje neka pravila koja to određuju.
Da li može prilaz, garaža... to je već problem vlasnika parcele.

Ja tako razmišljam ako nisam u pravu voleo bih da mi neko kaže gde mašim.


Dok sam kucao poruku pojavila se još jedna nepoznata, znači da je to ono što daje začin čorbi.
Ovako bez te informacije deluje da je sve u najboljem redu...
TNX.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872567#p872567:u55efs1n je napisao(la):
Aleks@ » Sre Avg 18, 2021 2:42 pm[/url]":u55efs1n]
StariPosmatrač":u55efs1n je napisao(la):
Očigledno je da je država uradila preparcelaciju kako bi mogli da uglave saobraćajnicu uz minimalni otkup. Po mom mišljenju win win scenario i za državu i za vlasnike.
Kako ne

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

Šta bi bilo bolje? Da otkupe celu parcelu pa da je uvaljaju prijateljima stranke?
 
Ма уреду је то, то само тако делује, парцела је скоро 6 ипо ари, мада мало глупог облика. Није плански јавна површина већ грађевинска. Тротоар је ту 2 метра свакако, како је и замишљено.
 
Kako se danas brzo radi, prava je milina gledati. Rekordno mnogo radnika i masina. Bukvalno, seo bih i gledao kako rade da ne moram na posao, jer svakih pola sata bude uradjeno nesto sto se radilo jedan dan u prethodnom periodu.
Na projektu se vidi da ce buduci kruzni put biti malo odaljen od Ideje, ali uzivo to izgleda puno dalje. Uradjen je ivicnjak, pa se nazire kako ce izgledati.
Uradjeni su ivicnjaci u Vojvode stepe, asfaltirane su obe trake u 2 sloja od Kemoimpex-a do sina, na okretnici pripremljeno za asfaltiranje trake do Lidla. Trotoar ispred Lidla je zalven bitumenom i rizlom, kao na Banjici. Takodje i 2/3 trotoara izmedju Lidla i NIS pumpe. U bulevaru su postavljeni ivicnjaci do kruznog toka. Nije nerealno da zavrse kolovoz do 23. i da puste saobracaj, a da posle do 1. Septembra dorade trotoare, 3. sloj asfalta, obelezavanje itd. Moguce je da ce ono sto ostane posle 1. Septembra, da se razvlaci narednih meseci-godina.
Sto se kuca na cosku tice, cena koju su dobili sigurno nije trzisna, vec kataloska. Za kuce na dobroj lokaciji se dobija i po 3-4 stana, neki lokal itd. ako je jedan vlasnik, sto je retkost. Ozbiljan grad bi morao da ponudi odgovarajucu cenu u ovakvim slucajevima i da takva mesta pocnu da lice na nesto. Posto ne mogu da cenom pariraju investitorima, a ni pravno ne mogu nista, onda bi bar trebalo da rese problem deponije. Na uzem gradskom podrucju ne bi smele da stoje olupine kola i slican lom, bez obzira sto je to privano dvoriste. Isto kao sto ne sme da se susi ves na terasama itd.

Ovako je izgledalo pre 2 sata.















































 
Glasam za varijantu 6. 8)
I slažem se sa @nikolinom, malopre se vratih iz šetnje. Stvarno rade kao japanci, brdo mašina, asfalt još vruć, deluje mi da će ići još jedan sloj.
Bilo kako bilo, verujem da uskoro puštaju saobraćaj. Vreme im ide na ruku svakako.
 
Varijanta 2.

Daj samo neka naprave neki najobičniji most, šta ima da ga ukrašavaju sa pilonima i ostalim pm...samo da razvlače i odugovlače.

Ovako samo neka premoste Dunav i u pm
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872613#p872613:2bvbg4r9 je napisao(la):
nikolino » Sre Avg 18, 2021 5:29 pm[/url]":2bvbg4r9]
Na projektu se vidi da ce buduci kruzni put biti malo odaljen od Ideje, ali uzivo to izgleda puno dalje.
Na koji kružni tok kod idea-e misliš?
 
Vrh