Све је то у реду, и у праву сте за хронологију али зар није логично да се онда крене неким редом, а не из средине или са краја? Саобраћај функционише по закону спојених судова, чепови од Цветка до Три тигања ће остати, а четири траке на овом потезу заиста нису приоритетне. Саобраћај се одвија без застоја и у шпицевима. Ипак је одлука донета због чисте локацијске ситуације а и скорашњих избора. Морало се нешто дати овим запуштеном крају, па дај шта даш...То да је проширење бескорисно ћете да извинете.
Хајде да ствари ставио у временски контекст. Део од Цветка до Устаничке је треба да се прошири осмадесетих, када је рађена деоница од Батутове до Цветка. Мој деда је тада радио у градској управи и рекао је да даље нису ишли јер град није имао пара за екпропријацију.
Деоница од Устаничке до пумпе у ММЛ је требала да се прошири раних деведесетих. А део од пумпе до Калуђерице двехиљадитих. А овај део од Калуђерице до Винче се проширује кад и треба.
То је све у складу и са плановима града Београда за општину Гроцка из седамдесетих где је предвиђено 4 траке до Винче и 80 000 људи на тој траси да живи до 2000 године.
То да је проширење бескорисно ћете да извинете.
Хајде да ствари ставио у временски контекст. Део од Цветка до Устаничке је треба да се прошири осмадесетих, када је рађена деоница од Батутове до Цветка. Мој деда је тада радио у градској управи и рекао је да даље нису ишли јер град није имао пара за екпропријацију.
Деоница од Устаничке до пумпе у ММЛ је требала да се прошири раних деведесетих. А део од пумпе до Калуђерице двехиљадитих. А овај део од Калуђерице до Винче се проширује кад и треба.
То је све у складу и са плановима града Београда за општину Гроцка из седамдесетих где је предвиђено 4 траке до Винче и 80 000 људи на тој траси да живи до 2000 године.
Да у праву сте, та раскрсница са Партизанском, је критична, а критична су и скретања у Бајдину улицу и скретање за Миријево. Е сада, када човек не може да купи Мерцедеса узме Пунта да има да се превезе. Да је неке власти у последњих 30 година која је имала мало мозга, она би направила нека брза решења у виду треће траке на скретањима у Бајдину и за Миријево и семафор или кружни ток на раскрсници Булевара и Партизанске и омогућила да се саобраћај значајно убрза док се све не прошири. Али не, не занима их ништа да реше. Све ове предлоге сам доставио и жутима и овим садашњим неспособњаковићима али ништа, све стоји у чека неко боље време или боље људе!Уз дужно поштовање сам си дао редослед којим је то планирано да се ради. Тако је планирано да се ради са разлогом. Шири се тренутно део који никада није имао проблем гужве. Проблеми крећу од семафора у Калуђерици и завршавају се са Цветковом пијацом (или обратно, како год желиш).
допуна: нисам прочитао шта је колега изнад мене написао пре објаве, мање више смо написали исто.
Оно што бих додао је да та раскрсница код пумпе у ММЛ једна од већих проблема због Синђелићеве улице и 20. октобра (ваљда се тако зове улица што се спушта ка Ласти). То су барем могли да пробају да реше ако ништа друго. Да додају аутобуска стајалишта која би била увучена и у делу после од пумпе до Устаничке... али не.
Деоница од Устаничке до пумпе у ММЛ је требала да се прошири раних деведесетих. А део од пумпе до Калуђерице двехиљадитих. А овај део од Калуђерице до Винче се проширује кад и треба.
Данас, када су насеља нарасла на пројектованих 80 000 а инфра остала иста, ако пратимо хронологију каснићемо са развојем заувек на целом потезу. Ова деоница која се сад ради једина не касни. Ако пратимо хронологију, и она ће да касни барем 30 година, нарочито што део од Цветка до Устаничке ако данас крене екпропријација неће се завршити барем деценију.Уз дужно поштовање сам си дао редослед којим је то планирано да се ради. Тако је планирано да се ради са разлогом.
Уз дужно поштовање, ово није тачно, гужве и саобраћани чепови, односно саобраћајно оптерећење које захтева 4 траке постоје до скретања за Ритопек. Гужва, истог интензитета као "код Коцке" постоји у шпицевима и од Слап пумпе до Винче. Даље, свако лево скретање проузрокује озбиљан застој. Спора возила стварају озбиљне проблеме, а нарочито на правцу ка граду и имајући у виду фул пуну линију на целој деоници. Све то решава профил са 4 траке.Шири се тренутно део који никада није имао проблем гужве. Проблеми крећу од семафора у Калуђерици и завршавају се са Цветковом пијацом (или обратно, како год желиш).
Vezano za razdelno ostrvo i autobuske niše, bolje je da se napravi celovita žuta traka bez niša. Paralelno, da se uradi još po nešto da taj autobus bude normalniji, recimo, zglobna vozila na nekim linijama, bolja čistoća. Ako jednog dana dođe tramvaj, dođe, ako ne dođe, ne dođe. Kada autobus bude obilazio kolonu automobila, dobiće bar neki strateški kvalitet, i poruku, bar u satima velikog opterećenja, ostavite kola kod kuće.Ово је требало да остане 1+1 са нишама за станице, разделним зеленим острвом у ширини двоколосечне трамвајске пруге, са крштеним тротоарима, бициклистичком стазом и дрворедом. Идеално би било то све али са 2+2, но то у овом веку за нас није достижно.
Могуће да су провукли кроз неко редовно одржавање да би избегли процедуре око јавних набавки итд. Још ако ради Београд Пут, вероватно је тако нека прича..Uopšte nije tema da li će da ima nešto ili ne, tema je što se radi bez tehničke dokumentacije i tendera.
Pa da, ali menjanje regulacije definitivno nije redovno održavanje, ni po obimu radova ni po kompleksnosti. Zbog toga se bojim da ce biti katastrofa funkcionalnost i bezbednost. Mora prvo da se uradi projekat tako što neki pametniji ljudi sede u nekoj kancelariji i u glavi i na papiru reše sve što je problematično.Могуће да су провукли кроз неко редовно одржавање да би избегли процедуре око јавних набавки итд. Још ако ради Београд Пут, вероватно је тако нека прича..
Додатно: пошто верујем да немају планове подземних инсталација (нити верујем да постоје), биће чупања водоводних цеви од кућних прикључака само тако.