Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

Koliko puta je dovoljno napisati Audi Q8 na svim temama na ovom forumu da bi bilo dovoljno?!?
 
Ma i ja sam isto pomislio da bih mogao biti dosadan, ali me strasno zanima zasto Bender mrzi automobile i sve vezano za iste, pa sam, eto, samo zbog toga to spomenuo.
 
Ja ne znam šta je s ovom najezdom programera i buržuja na Beobuild, da u tolikom broju dolazite ovde i širite svoje vizije sveta i Beograda... ? Jel moguće da toliko vas radi za agencije za nekretnine? Ili su vas naložili da su nekretnine jedina održiva investicija, pa ste počeli masovno da dolazite ovamo da hajpujete tovarenje Beograda kvadratima? U čemu je stvar? Otkud ovolika najezda ljudi odsečenih od realnosti i optrećenih kvadratima, plitkoumnošću i lažnim sjajem?
Ali definitivno potvrđuje onaj stav da sticanje formalnog obrazovanja ne mora obavezno da znači i širenje svojih vidika i sticanje mudrosti.

To što ti predlažeš se zove automobilski američki urbanizam, koji je neodrživ i štetan po većinu gradova, a pogotovu za gradove poput Beograda.
Štaviše, baš te slike koje ti kačiš, su drugi forumaši više puta kačili na forum baš kao primere kako ne treba razvijati i graditi gradove.

Opsesija time da Beograd izgleda kao neki od automobilskih ili američkih gradova, osim toga što je pogubna i štetna, jeste jedna vrsta iskompleksiranosti. Kriza identiteta. Poremećaj identiteta, ličnosti. Nezadovoljstvo sobom i deluzija da samo onaj ko izgleda tako i tako, ili ima to i to, može da bude uspešan i prijatan za život. I da je jedini način da se do toga dođe da se uradi to i to, kupi to i to ili izgradi to i to.

Za kraj, nemoguće je ne povlačiti određene paralele kada neko piše o monotonosti jednog te istog braka i lepoti toga kada žena ugradi silikone i napumpa usne.
Ja sam ipak čovek starog kova i prostih, primitivnih pogleda, čovek kome je ovo uvek bilo i biće gadno:
Screenshot_4-2.jpg

A upravo to je lice Beograda kakav vi gradite i promovišete. Novo, jeftino, kičasto, neukusno i disfunkcionalno.


Usput, druže moj uspešni u Audiju A8, umesto što se hvališeš plitkim stvarima, sanjaš neodržive kule od karata i agituješ za dodatno srozavanje i uništenje Beograda, bolje se zapitaj šta ćeš sutra da radiš kad se nađe još 100.000 istih takvih kao ti, pa kad vaši idoli sa Akademije mladih dilera i Megatrenda, usled nesposobnosti da efektivno i održivo upravljaju ovim Brlogradom, još više ulica pretvore u ovo. Pa kad ti dete, daleko bilo, na prostom putu do škole, izađe na kolovoz jer je isto tako neki konj u Audiju A888888 ostavio svoju lađu posred trotoara, pa mali izašao na kolovoz, pa završio pod nečijim točkovima. Toliko ste zaslepljeni materijalizmom, kompleksima i plitkim kratkotrajnim zadovoljstvima da ne uspevate više ni da shvatite da grad treba da bude funkcionalan i da služi nekoj svrsi, a ne samo da bude lep i zrači lažnim sjajem. Nažalost, mislim da većina vas to nikad neće shvatiti, bar ne bez nekog drastičnog događaja i otkrovenja. I samim tim je besmisleno uopšte dalje raspravljati s vama na tu temu.

P.S.
Nemoj misliti da se ne primećuje šta radiš i na drugim temama, i kako perfidno agituješ za ovaj režim, ovaj poredak i ovo stanje uma, odnosno bezumlja koje je trenutno na snazi. Možeš da se pretvaraš da si Finac do mile volje, provalili su te drugi još pre nedelju dana, a ovim sam i ja dobio potvrdu o čemu se radi. U skaldu sa time, dobićeš i počastvovano mesto na mojoj ignore listi. Pa ti piši i kači slike svojih fantazija, svojih kola, svojih prihoda, svojih ideja do mile volje.
 
Poslednja izmena:
Cisto da odbranim svoju poziciju: diplomirao sam i odbranio master na drzavnom ETF u Beogradu na smeru softversko inzenjerstvo, sto znaci da ako smatras da je neko ovog obrazovanja pun zaostalih rupa, sta onda reci za ljude koji nemaju visoko obrazovanje ili koji su ne daj Boze zavrsali privatne fakultete? Ne zelim da ovo shvatim licni napad sa tvoje strane, ali sam ipak morao nesto da napisem kako bi ipak bilo jasno da je sa druge strane sagovornik koga ipak ne treba da spustas na taj nacin, jer ja tebe nisam. Eto samo toliko.

Ako mene pitas ja ovako zamisljam deo autoputa od Mostarske petlje do Plavog mosta, pa sto da ne i dalje do Laste (ovo na slikama je u pitanju grad koji takodje nema metro kao i BG, cisto da se neko ne "uhvati" za to "oni imaju metro" jer ovaj grad nema metro, a bas me zanima da li ce neko pogoditi koji je grad jer njega nisam naveo u onom spisku gradova u prethodnom postu):

Pogledajte prilog 178147

Pogledajte prilog 178146
Cini mi se da je ovo Tel Aviv?
 
Na stranu ovaj projekat, ali ja bih voleo da mi se objasni kako to 'gradska infrastruktura ne moze da izdrzi' to da se uz poslovne visoke zgrade, grade i stambene visoke zgrade, u kojima mahom zive ljudi koji i rade u tim poslovnim zgradama? Zar to nije zapravo sklanjanje tih ljudi i automobila iz spica?
1. Koliko takvih slučajeva znaš?
2. Koliko tih ljudi nakon što pređe iz zgrade u zgradu čeka da prođe špic pa da onda upali kola i ode negde njima da obavlja neke druge poslove?
3. Šta kada neko prestane da radi u zgradi pored koje živi i zaposli se negde drugde?
 
Ja ne znam šta je s ovom najezdom programera i buržuja na Beobuild, da u tolikom broju dolazite ovde i širite svoje vizije sveta i Beograda... ?
Ja tu viziju Beograda imam od mnogo pre nego sto sam postao programer. Kao sto sam napisao, jos kao dete sam crtao u sveskama nebodere i uklapao ih sa slikama Beograda koje sam imao. Nikad nisam planirao da se bavim arhitekturom, ali me ista zanima kao entuzijastu. Narocito me zanimaju visoke i moderne zgrade, autoputevi, infrastruktura i ostalo u vezi sa tim
To što ti predlažeš se zove automobilski američki urbanizam, koji je neodrživ i štetan po većinu gradova, a pogotovu za gradove poput Beograda.
Štaviše, baš te slike koje ti kačiš, su drugi forumaši više puta kačili na forum baš kao primere kako ne treba razvijati i graditi gradove.
To uopste Americki. U pitanju je grad koji je blizu Evrope, iako je formalno u Aziji, ali ucestvuju na pesmi Evrovizije ;) Jako je sto bi se na engleskom reklo "vibrant". Jedan od gradova u kojima sam bio i koji mi se jako svideo. Bukvalno me je podsetio na Beograd u mnogim stvarima, najvise po nocnim izlascima, duhu, atmosferi....

Za kraj, nemoguće je ne povlačiti određene paralele kada neko piše o monotonosti jednog te istog braka i lepoti toga kada žena ugradi silikone i napumpa usne.

Screenshot_4-2.jpg
Ja ne znam ko je zena sa te slike, ali ona i pre estetskih intervencija na licu verovatno nije bila lepa.

Moj tip devojke je vise u ovom fazonu, i kada sam spomenuo hipoteticku zenu iz braka koja se 10 godina nije brinula o sebi, u glavi mi je zena koja se iz te ucmale i ofucane pojave radom na sebi promenila i tezi ovakvom izgledu, a to je, slozices se ipak, mnogo lepse od primera koji si ti naveo.

Screenshot_1.jpg



Toliko ste zaslepljeni materijalizmom, kompleksima i plitkim kratkotrajnim zadovoljstvima da ne uspevate više ni da shvatite da grad treba da bude funkcionalan i da služi nekoj svrsi, a ne samo da bude lep i zrači lažnim sjajem.
Hajde da nam grad bude i lep i funkcionalan. Hajde da ne budemo iskljucivi. Hajde da napravimo grad koji ce odgovarati i tebi i meni.
 
1. Koliko takvih slučajeva znaš?
2. Koliko tih ljudi nakon što pređe iz zgrade u zgradu čeka da prođe špic pa da onda upali kola i ode negde njima da obavlja neke druge poslove?
3. Šta kada neko prestane da radi u zgradi pored koje živi i zaposli se negde drugde?
1. Pa zapravo dosta, vecinu ljudi koje znam da su kupili i platili dosta stan u bloku 65, a bloku ili Belvilu, bnv itd je kupilo upravo da bi radilo u blizini. Zato ti stanovi i jesu skupi.
2. Sta je problem sa time? Ja prvi radim od kuce i idem do grada van spica, i skoro nikada nisam zaglavljen u guzvi. Svakako da pomaze ako se saobracaj ravnomernije rasporedi kroz dan.
3. Sto je veci poslovni centar veca verovatnoca da ce mu i novi posao biti upravo tu.
 
Moj tip devojke je vise u ovom fazonu, i kada sam spomenuo hipoteticku zenu iz braka koja se 10 godina nije brinula o sebi, u glavi mi je zena koja se iz te ucmale i ofucane pojave radom na sebi promenila i tezi ovakvom izgledu, a to je, slozices se ipak, mnogo lepse od primera koji si ti naveo.

Pogledajte prilog 178155
Ово је иста сорта као она са Бендерове слике. Само фотошопована и очигледно је чиме се бави. Добар ти је и укус и процена 😈
 
Hajde da napravimo grad koji ce odgovarati i tebi i meni.
Baš bih voleo da vidim to čudo kada je jedan za kule, a drugi protiv.

1. Pa zapravo dosta, vecinu ljudi koje znam da su kupili i platili dosta stan u bloku 65, a bloku ili Belvilu, bnv itd je kupilo upravo da bi radilo u blizini. Zato ti stanovi i jesu skupi.
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Ovo se odnosi na drugu rečenicu.
Za koliko ljudi znaš van pomernutih naselja?

2. Sta je problem sa time? Ja prvi radim od kuce i idem do grada van spica, i skoro nikada nisam zaglavljen u guzvi. Svakako da pomaze ako se saobracaj ravnomernije rasporedi kroz dan.
Ja nisam govorio o ljudima koji rade od kuće, nego o ljudima koji rade u jednoj zgradi a žive u zgradi do nje. Koliko takvih ljudi znaš da čekaju da prođe špic pa onda idu da obavljaju poslove, a da ne žive sami?

Šta konkretno nekome ko čeka da prođe špic, znači da izađe iz stambenog dela Skyline kada u Kneza Miloša zna da bude gužva odatle pa do Kralja Milana, čak i u 20h? Nemali broj puta mi se dešavalo da kroz Kneza Miloša bude gužva i van špica, ali isto tako važi i pravilo da može već u 16h da bude prohodna, a može i u 20h da bude gužva, odnmosno da nema nekog određenog pravila.​

3. Sto je veci poslovni centar veca verovatnoca da ce mu i novi posao biti upravo tu.
S obzirom da je Beograd sav u kombinaciji poslovnog i stambenog prostora, eto i verovatnoće da će u okviru celog grada da mu bude i posao.
 
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Ovo se odnosi na drugu rečenicu.
Za koliko ljudi znaš van pomernutih naselja?


Ja nisam govorio o ljudima koji rade od kuće, nego o ljudima koji rade u jednoj zgradi a žive u zgradi do nje. Koliko takvih ljudi znaš da čekaju da prođe špic pa onda idu da obavljaju poslove, a da ne žive sami?

Šta konkretno nekome ko čeka da prođe špic, znači da izađe iz stambenog dela Skyline kada u Kneza Miloša zna da bude gužva odatle pa do Kralja Milana, čak i u 20h? Nemali broj puta mi se dešavalo da kroz Kneza Miloša bude gužva i van špica, ali isto tako važi i pravilo da može već u 16h da bude prohodna, a može i u 20h da bude gužva, odnmosno da nema nekog određenog pravila.​


S obzirom da je Beograd sav u kombinaciji poslovnog i stambenog prostora, eto i verovatnoće da će u okviru celog grada da mu bude i posao.
Iskreno nejasna mi je tvoja poenta u sva tri odgovora. I dalje mi nije jasno kako vecu guzvu u gradu pravi neko ko zivi u Skyline-u i radi pored, nego neko ko radi u Skylineu a putuje do njega sa Cukaricke padine recimo.
 
Poenta je da gužvu prave i jedni i drugi i da to što su mu radno mesto i mesto stanovanja zgrada do zgrade, ne znači da neće praviti gužvu u saobraćaju.
 
Poenta je da gužvu prave i jedni i drugi i da to što su mu radno mesto i mesto stanovanja zgrada do zgrade, ne znači da neće praviti gužvu u saobraćaju.
Pa jedni ce je praviti daleko manje. Matematika je vrlo jednostavna tu. Naravno da ti ljudi ne nestaju sa puteva skroz, ali su na njima neuporedivo krace. Stoga je i dalje nejasno kako to kulcine prave veci pritisak na infrastrukturu, i sta je to bolje resenje.

P.S. Naravno da je bolji javni prevoz takodje deo resenje, ali cak i tu se kapaciteti manje trose za povezivanje stambenih kulcina sa poslovnim kulcinama, i oslobadjaju za povezivanje periferije.
 
Vrh