Cini mi se da je ovo Tel Aviv?Cisto da odbranim svoju poziciju: diplomirao sam i odbranio master na drzavnom ETF u Beogradu na smeru softversko inzenjerstvo, sto znaci da ako smatras da je neko ovog obrazovanja pun zaostalih rupa, sta onda reci za ljude koji nemaju visoko obrazovanje ili koji su ne daj Boze zavrsali privatne fakultete? Ne zelim da ovo shvatim licni napad sa tvoje strane, ali sam ipak morao nesto da napisem kako bi ipak bilo jasno da je sa druge strane sagovornik koga ipak ne treba da spustas na taj nacin, jer ja tebe nisam. Eto samo toliko.
Ako mene pitas ja ovako zamisljam deo autoputa od Mostarske petlje do Plavog mosta, pa sto da ne i dalje do Laste (ovo na slikama je u pitanju grad koji takodje nema metro kao i BG, cisto da se neko ne "uhvati" za to "oni imaju metro" jer ovaj grad nema metro, a bas me zanima da li ce neko pogoditi koji je grad jer njega nisam naveo u onom spisku gradova u prethodnom postu):
Pogledajte prilog 178147
Pogledajte prilog 178146
1. Koliko takvih slučajeva znaš?Na stranu ovaj projekat, ali ja bih voleo da mi se objasni kako to 'gradska infrastruktura ne moze da izdrzi' to da se uz poslovne visoke zgrade, grade i stambene visoke zgrade, u kojima mahom zive ljudi koji i rade u tim poslovnim zgradama? Zar to nije zapravo sklanjanje tih ljudi i automobila iz spica?
Ja tu viziju Beograda imam od mnogo pre nego sto sam postao programer. Kao sto sam napisao, jos kao dete sam crtao u sveskama nebodere i uklapao ih sa slikama Beograda koje sam imao. Nikad nisam planirao da se bavim arhitekturom, ali me ista zanima kao entuzijastu. Narocito me zanimaju visoke i moderne zgrade, autoputevi, infrastruktura i ostalo u vezi sa timJa ne znam šta je s ovom najezdom programera i buržuja na Beobuild, da u tolikom broju dolazite ovde i širite svoje vizije sveta i Beograda... ?
To uopste Americki. U pitanju je grad koji je blizu Evrope, iako je formalno u Aziji, ali ucestvuju na pesmi Evrovizije Jako je sto bi se na engleskom reklo "vibrant". Jedan od gradova u kojima sam bio i koji mi se jako svideo. Bukvalno me je podsetio na Beograd u mnogim stvarima, najvise po nocnim izlascima, duhu, atmosferi....To što ti predlažeš se zove automobilski američki urbanizam, koji je neodrživ i štetan po većinu gradova, a pogotovu za gradove poput Beograda.
Štaviše, baš te slike koje ti kačiš, su drugi forumaši više puta kačili na forum baš kao primere kako ne treba razvijati i graditi gradove.
Ja ne znam ko je zena sa te slike, ali ona i pre estetskih intervencija na licu verovatno nije bila lepa.Za kraj, nemoguće je ne povlačiti određene paralele kada neko piše o monotonosti jednog te istog braka i lepoti toga kada žena ugradi silikone i napumpa usne.
Hajde da nam grad bude i lep i funkcionalan. Hajde da ne budemo iskljucivi. Hajde da napravimo grad koji ce odgovarati i tebi i meni.Toliko ste zaslepljeni materijalizmom, kompleksima i plitkim kratkotrajnim zadovoljstvima da ne uspevate više ni da shvatite da grad treba da bude funkcionalan i da služi nekoj svrsi, a ne samo da bude lep i zrači lažnim sjajem.
Hajde da ne budemo iskljucivi. Hajde da napravimo grad koji ce odgovarati i tebi i meni.
1. Pa zapravo dosta, vecinu ljudi koje znam da su kupili i platili dosta stan u bloku 65, a bloku ili Belvilu, bnv itd je kupilo upravo da bi radilo u blizini. Zato ti stanovi i jesu skupi.1. Koliko takvih slučajeva znaš?
2. Koliko tih ljudi nakon što pređe iz zgrade u zgradu čeka da prođe špic pa da onda upali kola i ode negde njima da obavlja neke druge poslove?
3. Šta kada neko prestane da radi u zgradi pored koje živi i zaposli se negde drugde?
Ово је иста сорта као она са Бендерове слике. Само фотошопована и очигледно је чиме се бави. Добар ти је и укус и проценаMoj tip devojke je vise u ovom fazonu, i kada sam spomenuo hipoteticku zenu iz braka koja se 10 godina nije brinula o sebi, u glavi mi je zena koja se iz te ucmale i ofucane pojave radom na sebi promenila i tezi ovakvom izgledu, a to je, slozices se ipak, mnogo lepse od primera koji si ti naveo.
Pogledajte prilog 178155
Baš bih voleo da vidim to čudo kada je jedan za kule, a drugi protiv.Hajde da napravimo grad koji ce odgovarati i tebi i meni.
Ovo se odnosi na drugu rečenicu.1. Pa zapravo dosta, vecinu ljudi koje znam da su kupili i platili dosta stan u bloku 65, a bloku ili Belvilu, bnv itd je kupilo upravo da bi radilo u blizini. Zato ti stanovi i jesu skupi.
2. Sta je problem sa time? Ja prvi radim od kuce i idem do grada van spica, i skoro nikada nisam zaglavljen u guzvi. Svakako da pomaze ako se saobracaj ravnomernije rasporedi kroz dan.
S obzirom da je Beograd sav u kombinaciji poslovnog i stambenog prostora, eto i verovatnoće da će u okviru celog grada da mu bude i posao.3. Sto je veci poslovni centar veca verovatnoca da ce mu i novi posao biti upravo tu.
Iskreno nejasna mi je tvoja poenta u sva tri odgovora. I dalje mi nije jasno kako vecu guzvu u gradu pravi neko ko zivi u Skyline-u i radi pored, nego neko ko radi u Skylineu a putuje do njega sa Cukaricke padine recimo.Ovo se odnosi na drugu rečenicu.
Za koliko ljudi znaš van pomernutih naselja?
Ja nisam govorio o ljudima koji rade od kuće, nego o ljudima koji rade u jednoj zgradi a žive u zgradi do nje. Koliko takvih ljudi znaš da čekaju da prođe špic pa onda idu da obavljaju poslove, a da ne žive sami?
Šta konkretno nekome ko čeka da prođe špic, znači da izađe iz stambenog dela Skyline kada u Kneza Miloša zna da bude gužva odatle pa do Kralja Milana, čak i u 20h? Nemali broj puta mi se dešavalo da kroz Kneza Miloša bude gužva i van špica, ali isto tako važi i pravilo da može već u 16h da bude prohodna, a može i u 20h da bude gužva, odnmosno da nema nekog određenog pravila.
S obzirom da je Beograd sav u kombinaciji poslovnog i stambenog prostora, eto i verovatnoće da će u okviru celog grada da mu bude i posao.
Pa jedni ce je praviti daleko manje. Matematika je vrlo jednostavna tu. Naravno da ti ljudi ne nestaju sa puteva skroz, ali su na njima neuporedivo krace. Stoga je i dalje nejasno kako to kulcine prave veci pritisak na infrastrukturu, i sta je to bolje resenje.Poenta je da gužvu prave i jedni i drugi i da to što su mu radno mesto i mesto stanovanja zgrada do zgrade, ne znači da neće praviti gužvu u saobraćaju.
Koliko je bucno?
Zatvoreni prozori, ne cuje se nista. A i kad se otvore sasvim je ok. Ali zato ovi kad rokaju cuje se solidnoKoliko je bucno?
Hvala. Mislio sam na huk saobracaja, a gradjevinski radovi ce prestati za par godina.Zatvoreni prozori, ne cuje se nista. A i kad se otvore sasvim je ok. Ali zato ovi kad rokaju cuje se solidno
Pogledajte prilog 179483
Je l se zna definitivno šta će biti preko puta?Zatvoreni prozori, ne cuje se nista. A i kad se otvore sasvim je ok. Ali zato ovi kad rokaju cuje se solidno