Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Poginunuse neki ljudi prije neku vece ima snimak na blicu
Ministarku bas brga ...
 
Taj što je prešao, tačnije preleteo polukružno u kontra smer...Zašto je preleteo? Zašto se auto zaneo? Ljudski faktor? Neispravan auto?

Osvetljenje koje je vrlo bitna stvar tu ne radi, nema ograde između smerova, ništa manje bitne od osvetljenja...To vređa inteligenciju bilo koga od nas koji koristimo tu deonicu...A verujem i onih koji je povremeno koriste ili ne koriste...
 
A da je blokrate da trazite ograde rasvjetu jedino to znaju da cuju
 
Već vidim rešenje na pomolu, da se ograničenje celom tom deonicom spusti sa 50km/h na 30km/h i da se postave kamere koje snimaju brzinu, da se naplaćuju kazne... jer ulaganje u desetak saobraćajnih znakova i kamera je svakako isplativije nego ulaganje u skupu razdelnu ogradu.

A dugoročno gledano - eto i prihoda za budžet, a i povećane sigurnosti svih učesnika u saobraćaju.

Inače, jednom prilikom rešim "z'inata" da duž cele deonice od Zemuna do Pančevačkog puta vozim tačno 50km/h, idem skroz desnom trakom, a dete od 7 godina me pita u jednom trenutku, valjda videvši da pored nas svi jure kao da smo parkirani - "tata, a zašto mi vozimo ovako sporo?"
 
Vidim stavljaju ogradu izmedju traka na ovoj obilaznici blizu Pancevackog puta, mozda za povecanje brzine iznad 50?
 
Počeli da postavljaju razdelnike. Fotkano pre 3 sata između raskrsnice kod Ovče i pančevačkog puta.
 
Posle postavljanja ograde, ograničenje ne treba da bude 80, nego 100. Nemam ništa protiv da se spusti i na 60, ali samo pred raskrsnicama sa Ovčanskim i Zrenjaninskim putem. Ostalo 100, bez problema. Osim one male raskrsnice tik posle skretanja sa Pančevačkog puta i one sa Ovčanskim putem, ova deonica ima sve karakteristike autoputa, sve do Ulice Cara Dušana u Zemunu. Tako da od Ovčanskog puta do kraja mosta, ima osnove da ograničenje bude 100 km/h.
 
posto je predvidjena da ima karakteristike autoputa, ima osnova i za 120, ali da ne preterujemo, vecinom vidim ljude da voze oko 80-90, zbog kazni, tako da bi i 80 bilo super, svi bi vozili 90 i extra, a kad bi stavili 120 svi bi vozili 130

strasno je sto nasi ljudi nemaju osecaj za bezbednost, pa gledaju da uvek voze 10 brze od ogranicenja, bez obzira koliko je nebezbedno, ja ogranicenja iskreno i ne gledam, uvek vozim kako se osecam bezbedno, a to je najcesce ispod ogranicenja osim recimo u delovima ustanicke gde je dozvoljeno 40 a ja picim 50 uzbrdo
 
моја формула би била:

Min(B,O10)

где је:
B - брзина која омогућава безбедну вожњу по сопственој процени
O10 - Ограничење + 10

едит: мада на овом путу возим ограничење +30 све док ми неко не блица, и поред тога ме чак и камиони обилазе.
 
SMT izmedju Ovče i Pancevačkog puta, bliže Ovči, smer od Ovče:

hGSyIwJ.jpg


SMT prema Pančevačkom putu:

aUviWVg.jpg


Blizu raskrsnice sa Pančevačkim putem:

VsEooR5.jpg


U povratku, ista raskrsnica sa druge strane:

XT255QV.jpg
 
Ne kapiram odakle ta priča da bez ograde ne sme preko 50 km/h. Pa u Novom Sadu novi bulevari imaju delove gde je ograničenje 60, pa i 70 km/h, a između je isto razdelno ostvro, ok zasejano travom i tu i tamo ukrasnim grmljem, ali ograde nema, a i ni na šta ne bi ličilo na gradskom bulevaru, ali je ulica i dovoljno široka a i zbog protoka saobraćaja je sasvim ok da bude i 70 km/h.
 
Earthmoving":bbuufmzo je napisao(la):
Vidim stavljaju ogradu izmedju traka na ovoj obilaznici blizu Pancevackog puta, mozda za povecanje brzine iznad 50?

ima jos tu svasta da se ispravi za preko 50...odbojna ograda, ivicnjaci, sirina traka...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Miki, ne znam dal na te sto mislis u Ns-u imaju bandere na razdelnim ostrvima. Ovde mora se ograde bandere da se neko ne skuca u njih, preblizu su ovako putu, udariti u njih slicno je kao u drvo, a ovo je blize putu nego sto su drva dozvoljena se sade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629084#p629084:onnifwzh je napisao(la):
Bulbulderac17 » 10 Jun 2019 20:51[/url]":onnifwzh]
Earthmoving":onnifwzh je napisao(la):
Vidim stavljaju ogradu izmedju traka na ovoj obilaznici blizu Pancevackog puta, mozda za povecanje brzine iznad 50?

ima jos tu svasta da se ispravi za preko 50...odbojna ograda, ivicnjaci, sirina traka...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Као да ико икад игде поштује та ограничења
 
Kad budu nabudzili one kamere poštovace svi...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629104#p629104:hoe0dln1 je napisao(la):
Earthmoving » 10 Jun 2019 10:52 pm[/url]":hoe0dln1]Miki, ne znam dal na te sto mislis u Ns-u imaju bandere na razdelnim ostrvima. Ovde mora se ograde bandere da se neko ne skuca u njih, preblizu su ovako putu, udariti u njih slicno je kao u drvo, a ovo je blize putu nego sto su drva dozvoljena se sade.
Bandere u sredini nemaju, ali posađeno drveće u razdelnom ostrvu imaju. (U medjuvremenu su i porasla, a i posadjeno ih je još).
https://goo.gl/maps/VD4Cx1UFwcugVGVh8 - na ovom dleu je 60.
A posle kružnog toka, u ovom delu (osim preko pruge) je nadalje 70. Takođe u međuvremenu posađena stabla.
https://goo.gl/maps/UMJwmRNbCjZAP8W16
 
Zaista, svaka čast na broju posadjenih sadnica. Lepo za videti

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Ma ovde se izivljavaju sa 50. Inace sto se tice drvoreda, naduze i najgusce sto sam video je potez od Dolova ka Pancevu, protiv Kosave. To je jedno 10tak km gustog drvoreda.
 
Pa u NS su pre par godina doneli odluku da se u zelene pojase pored novih bulevara obavezno sade dvoredni ili troredni drvoredi kako bi se napravio pojas za slabljenje vetra i stvarno su uz ovaj bulevar tri reda stabala (sa sve navodnjavanjem pa su se dobro primila - u međuvremenusu navodnjavanje “sekundarci” rasčupali, ali su sad stabla dovoljno zakorenjena pa izdržavaju i sezonu bez kiše, a valjda će i obnoviti sistem), a i uz bulevar na Novom naselju su uz postojeća dva reda dodali još jedan, ponegde i dva reda stabala.
 
Ja pamtim bar tri slucaja pogibije na ovom putu tako sto su se obmotali oko bandere tako da dobro su se setili da stave ogradu.
 
Juče je u SAT-u bila informacija da će po završetku "ograde" podići brzinu na 80 km/h
 
Koliko im je trebalo da to urade od otvaranja mosta koliko izgubljenih zivota ....
 
Vrh