[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542756#p542756:3v8gu262 je napisao(la):
vucko » Tue Jun 05, 2018 6:20 am[/url]":3v8gu262]Troje ljudi je poginulo prekjuče na raskrsnici, bravo id.... što niste konstruisali petlju na autoputu.
Konstruisali su, za SC Kovilovo, par kilometara od te raskrsnice. To je petlja koju dnevno koristi 5 do 10 automobila, većina ljudi ne zna ni čemu služi, jedna od bizarnijih stvari koje sam video. Ali tu je neko podmazao gde treba da bi njegovo zemljište i hotel imali vrednost jer sada imaju svoju ličnu petlju sa SMT-a, da ne moraju ne daj bože da idu 3km duže. A narod iz Borče/Ovče/Pančeva ko j***, treba da budu srećni ako semafori rade kako treba.
@boca-ica, da ne citiram bezveze poruku pre moje -
Mislim da je taj plan sa još jednim putem previše ambiciozan. Pančevački put je i sada prilično prohodan i dobar, ima dosta traka, vozio sam se njime dosta puta i kolima i bajsem i uvek mi je bilo prilično opušteno (ograđujem se da nisam išao u periodima kada je špic, možda je tada drugačije). Kada bi se, kao što je GOJE naveo, napravili kružni tokovi, paralelne saobraćajnice i neka pasarela, lepo bi to funkcionisalo.
Dosta koristim SMT sa raznim vrstama prevoza (bus, auto, skuter, bajs :mrgreen: ) i na osnovu tog iskustva mogu da kažem navedem sledeće probleme i rešenja:
1. Besmisleno ograničenje brzine zbog toga što su trake preuske i nema razdelnika. Treba ga sa 3 uže trake pretvoriti u 2 normalne + 1 uska zaustavna i dodati nekakvu ogradu po sredini. Realno, jednostavan posao. Ovo za širinu traka mi je delovalo ranije kao glupost, ali dešavalo mi se da velika vozila pri velikoj brzini (preko 80-90 km/h) počnu da se ljuljaju i zanose levo-desno i da "jedu" deo moje trake pa moram da bežim od njih. To ipak ne bi smelo sutra da se dešava na putu na kome je ograničenje 100.
2. Sramotno prekidanje bici staze na pola puta iz Zemuna ka Borči, sve je napisano o tome, nema svrhe da smaram. Ovo bi se isto rešilo donekle ako bi se uvela zaustavna traka jer bi tada biciklisti vozili po njoj a ne bi delili krajnju desnu sa ljudima koji pored njih prošišaju 100 na sat.
3. Cela obilaznica potpuno maši Borču. Da bi se iz naselja došlo do nje ide se delom Zrenjaninskog puta koji je širine 1+1 i raspada se. Jadno je što je to par km puta koji je mogao da se brzo i lako uradi kada je rađen SMT, ovako sada imamo suženje puta sa 3+3 na 1+1 :bash: Šta mi znači obilaznica ako posle provdem 15-20 min u koloni dok se dovučem do skretanja za Borču.
Sve u svemu, veliki infrastrukturni projekat koji je zbog malih ali veoma bitnih stvari, o kojima niko nije vodi računa, ispao 70% neiskorišćen. Nekada vozim bajs na SMT i pretekne me jedan auto na svakih par minuta, a na Zrenjaninskom i Ovčanskom putu gužve i haos