Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

rasho62 haha istina promenio sam naziv teme inace u svim Beobuild vestima i reportazama je lepo navodjeno Severna tangenta ali je clan foruma koji je otvorio temu pogresno nazvao a ja i niko od forumasa nije primetio razliku :)

Castelbianco Homer Jay je dao tacan odgovor o podeli projekata nekako mi je promakao tvoj post pa nisam odgovorio.
 
... Što kaže Igor, sve je realizovano neuobičajeno "glatko" za naše uslove.

Evo sa http://www.mycity-military.com foruma šta se radi kada ne ide "glatko":

"Selo kod Leskovca, vlasnicima zemlje na koridoru 10 je ponuđena neodgovarajuća cena otkupa. Vlasnici su podneli tužbu,
međutim putarima se žurilo, pa su pred asistenciju policije i uz pomoć policije razoružali 40 vlasnika (četrdesetoricu)
i koliko znam tek onda uveli putare u posed zemljišta. Sudski proces je bio u toku koliko znam, tako da nije postojala
nikakva osnova za bilo kakvu promenu zatečenog stanja do okončanja procesa.
Nezvanično je vlasnicima saopšteno da će oružje da im bude vraćeno kad počnu radovi."

Kad smo kod glatkoće - ima li informacija o Batajničkom bulevaru?
 
Ovo ce biti raskrsnica sa najvise saobracajki videcete,sto nisu mogli neku petlju tu da urade??

Dzaba ovde semafori ko vozi ovuda shvatice,kad ja iz Valjeva koji kada idem tuda gledam koja je to jurnjava.

oDYP10j.jpg
 
Po cemu se ova raskrsnica razlikuje od bilo koje klasicne cetvorokrake da bi bila problematicna. Ukoliko se postuje signalizacija ne bi trebalo da bude problema. Ne bih bas klasicnu raskrsnicu poredio sa onom brljotinom i ukljucenjem na kruznom putu.
 
Pa problem je sto se nepostuje,jos se tu preticu na zutoj traci i sad kad im nailaze vozila sa boka a nisu navikli bice krkljanac.
 
Pozdrav svima. Juče popodne prođoh novim drumom celom dužinom (išao do Nove Galenike) - utisak - up side: put deluje impozantno čemu doprinosi iščekivanje istog, okolna ravnica koju iz tog ugla nikad nismo gledali i činjenica da se nešto (kako-tako) radi u ovoj nazovi državi. Down-side: put je prilično neravan-talasast (pored današnjih tehnologija i mašina čini mi se da se moraš posebno potruditi da napraviš onakve talase), ima dosta neravnina i na prelazu deonica kako su asfaltirane, češljevi na mostovima i nadvožnjacima isto štrče pogotovu prvi na nadvožnjaku preko zrenjaninca iz pravca Pančeva - već je došlo do ulegnuća.

Po meni buduća crna tačka neće biti (samo) novo priključenje na pančevac već semaforizovana raskrsnica u Ovči - na pr. juče kada sam se vraćao već sa 2-3km sam video zeleno i instiktivno davao gas da bih ga "uhvatio" (što sam i uspeo) tako da sam i ne obraćajući pažnju kroz raskrsnicu prošao sa preko 100 km/h što možda meni ili nekom drugom sledeći put neće poći za rukom a neće pri toj brzini uspeti ni da se zaustavi pred semaforom - i eto karambola sa nekim Ovčancem koji je možda došao na sličnu ideju. Jednostavno - pravac i širok nov put vas vuče.

Već se na forumu pričalo o tome ali da postavim ponovo pitanje sada kada na njega možemo i praktično odgovoriti - koliko je ovaj put duži u odnosu na najkraći put kroz grad - dakle poredimo pravce:
-ukrštanje sa pančevcem - novi put - Pupinov most - raskrsnica sa Cara Dušana i
-ukrštanje sa pančevcem - Pančevački most - najkraći put kroz grad - raskrsnica sa Cara Dušana (kod Pupinovog mosta)

Kažem "najkraći put kroz grad" jer nisam beograđanin pa vam prepuštam da ga odredite iz iskustva.

Po mom lošem proračunu duže je oko 6-7km.
 
Koliko sam ja racunao, te dve tacke novim i starim putem imaju vrlo slicnu kilometrazu.

Drugim recima, ko ide ka Gornjem gradu ili desno od istog, nema nijedan razlog da ne ide ovim putem.
 
Баш ме занима како ће се ово смањити гужву у Деспота Стефана и генерално центар града, као и прошле године отварање се поклопило са новогодишњим празницима па није могла да се стекне права представа о томе да ли је гужва смањена.
 
ukrštanje sa pančevcem - Cara Dušana via most - 20km
ukrštanje sa pančevcem - Cara Dušana via Zemun centar - 16km

Dakle prva varijanta nema konkurenciju - +4km sa samo jednim semaforom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364639#p364639:1blzq4z7 je napisao(la):
blackb » 28 Dec 2015 11:37 am[/url]":1blzq4z7]
Po meni buduća crna tačka neće biti (samo) novo priključenje na pančevac već semaforizovana raskrsnica u Ovči - na pr. juče kada sam se vraćao već sa 2-3km sam video zeleno i instiktivno davao gas da bih ga "uhvatio" (što sam i uspeo) tako da sam i ne obraćajući pažnju kroz raskrsnicu prošao sa preko 100 km/h što možda meni ili nekom drugom sledeći put neće poći za rukom a neće pri toj brzini uspeti ni da se zaustavi pred semaforom - i eto karambola sa nekim Ovčancem koji je možda došao na sličnu ideju. Jednostavno - pravac i širok nov put vas vuče.

Suštinski si u pravu ali ako ćemo po propisima nisi ni trebao da voziš 100km/h tuda nego 50km/h i sve uredu. Ali to je totalno druga tema.

Nego mene interesuje jedna druga glupost koju sam primetio: Na raskrsnici sa Pančevačkim putem nema uslovne zelene strelice za skretanje desno iz smera Pančeva i uslovne zelene strelice za skretanje desno iz smera Pupinovog mosta. A napravljene su izdvojene trake za skretanja desno... Prosto neverovatno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364639#p364639:9z0k4t1b je napisao(la):
blackb » Pon Dec 28, 2015 10:37 am[/url]":9z0k4t1b]

Po meni buduća crna tačka neće biti (samo) novo priključenje na pančevac već semaforizovana raskrsnica u Ovči - na pr. juče kada sam se vraćao već sa 2-3km sam video zeleno i instiktivno davao gas da bih ga "uhvatio" (što sam i uspeo) tako da sam i ne obraćajući pažnju kroz raskrsnicu prošao sa preko 100 km/h što možda meni ili nekom drugom sledeći put neće poći za rukom a neće pri toj brzini uspeti ni da se zaustavi pred semaforom - i eto karambola sa nekim Ovčancem koji je možda došao na sličnu ideju. Jednostavno - pravac i širok nov put vas vuče.

Odličan vid a još bolji auto. :kk:
 
Ako je samo 4km razlike to je pesma. Realno i da je 10km išao bih tuda.
 
Nego mene interesuje jedna druga glupost koju sam primetio: Na raskrsnici sa Pančevačkim putem nema uslovne zelene strelice za skretanje desno iz smera Pančeva i uslovne zelene strelice za skretanje desno iz smera Pupinovog mosta. A napravljene su izdvojene trake za skretanja desno... Prosto neverovatno.

Ovo je tezak 'fail', nadam se da se uskoro ispraviti.
 
:sesir:
Zeleznicki most u Ns je privremeno resenje pa stoji tamo 15 god pored porusenog Zezeljevog mosta ! Nego jel neko obratio paznju na znakove na Pancevcu , jel su izmenili nesto i imal teretenjaka na obilaznici ?
 
Ne znam da li slepera ima na obilaznici , ali ih je mnogo manje na Zrenjanincu .

Danas sam prosao oko 16 30 i prosla su samo dva , tri slepera .

Manje je i saobracaja na Zrenjanincu , ali zato se na Pancevackom mostu desio krkljanac u pravcu prema gradu .

Pretpostavka da ce od sada u spicevima Pancevacki most , pravac prema gradu , biti non stop u kolapsu .

Razlog je jednostavan . "Tri" vrlo frekfentne saobracajnice , Zrenjaninac , Pancevacki put i obilaznica ( SMT) se ulivaju na dve trake na Pancevackom mostu .

Inace jedan veliki projekat je gotov i to je odlicno . Nadamo se da ce i mane da se isprave u nekom normalnom vremenskom periodu .

ja bih recimo putokaz na pancevackom mostu za Zrenjanin usmerio na obilaznicu (SMT) , a ne kao sada na Zrenjaninski put .

Takodje i za Beograd iz pravca Zrenjanina...

Raskrsnicu na pancevackom putu tj. skretanje u levo za obilaznicu postavio bih u dve trake , a ne u jedu kako je sada , sa kracim vremenskim intervalom semafora ..
 
ne idem tim pravcem, ali pitam se da li je saobracaj tako velik za 3+3 trake? da li je mozda bilo dovoljno 2+2, pa da se malo i ustedi?
 
Pa ako i ima smisla od petlje na zrenjanincu do Pupinovog mosta za 3+3 , ovaj drugi deo je mogao biti 2+2 . Kolika je usteda , ne znam ...
 
Sasvim ispravna odluka da se radi 3+3 na celom potezu, pokvarice se poneko vozilo i sta onda...pa biciklisti leti... a za saobracaj ne brinite. Bice ga.
 
Vrh