Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Mislim da sve ide ka tome da se gradi Kaludjerica 2, a ne Beograd 3.
Pa dobro, nema ni para, ni stanovnika za Beograd 3.
Zašto zauzimati prirodu kada ima prostora u starom delu.
 
Bojim se da stvari izmicu kontroli...
Koliko mogu da vidim na Google Earth ni nema potrebe za cestom po nasipu jer je vec na 3 mjesta nasip i kanal duz njega "presjecen" i automobilom se moze lako stici na ostrvo Caplja i dunavsku obalu...gdje se gradi sve sem onog sto je predvidjeno GUP-om.

2015-04-13085111.jpg


Samo jos da napomenem. Izgradnjom Pupinovog mosta sad se i iz pravca Zemuna i Nbg lako stize na ostrvo Caplja.
 
OK, ispravka...ne moze bas lako da se dodje do ostrva. Put nije asfaltiran i slicno.
Neko je ranije kacio slike sa te dionice. odmah iza mosta nalazi se nekakvo skladiste (ne znam sta je to) do kog vozila mogu doci. pretpostavljam i iz pravca mosta. Sad tu vjerovatno nema mnogo vozila ali pitanje je samo vremena kad ce put "prokrciti" do Crvenke koja je nepun kilometar dalje i gdje se nalazi (zasad) prvi prelaz preko nasipa. Od tog skladista do Crvenke postoji makadamski put koji vodi duz kanala.

2015-04-13163400.jpg


a i google vozilo je naslo svoj put preko nasipa
https://maps.google.com/maps?ll=44.8609 ... 7,,0,11.46
https://maps.google.com/maps?ll=44.8564 ... 4,,0,13.92
https://maps.google.com/maps?ll=44.8525 ... 1,,0,17.16
 
a kad se malo zumira moze se naci i pokoji bazen i teniski teren...
2015-04-13165112.jpg
 
rio.. zaokruzio si naselje na kome su bili smesteni kineski radnici koji su radili na mostu. nemoj me pogresno shvatiti, za postovanje je tvoja volja da se bavis ovim temama ali ne bi bilo zgoreg da prvo porcitas makar deo postova na odredjenoj temi kako bi se na pravi nacin ukljucio u diskusiju. ovako, deluje da previse povrsno sagledavas stvari sto moze rezultovati nipodastavanjem tvojih stavova u buducnosti.. prvi utisak je ipak najvazniji :)

svako dobro
 
nnikolic1986":1nhx4bmh je napisao(la):
Ovo sam slikao jer je zanimljivo sto oni imaju parking mesta ali opet da ne bi kruzili staju na pesacku stazu gore. Imaju samo jedan auto i jedan kombi parkiran unutra.

sam0661.jpg

Koliko vidim ovo je post od 20.03
Mozda su tu bili kinezi. Sta je sad tu?
kako bilo, ako se tu jednom silazilo s ceste, vrlo lako ce opet
 
Situacija je ista kao i pre početka gradnje mosta. Osim samog mosta, kineskog kampa, planirane seče topola i sojenica (kojih ima sve više svake godine - nevezano za most, mada će na duže staze i to imati uticaja), ostale stvari su iste.

Nema asfalta ili nečega što bi promenilo primetno izgled. Makar za sada.

PS: Ona 3 izlaza do Jojkićevog dunavca su hard core za automobile tokom većeg dela sezone (makar posle nasipa). 1 se koristi za izlaz do crpne pumpe (ima do nje asfalt, urađen pre 2 godine), jedan je izlaz na šljunkaru Bami i do kućice čuvara nasipa i treći je izlaz u Crvenki koji je tu 8 godina u istom stanju (za ranije ne znam). Gde god neko hoće da zađe, osim do šljunkare Bami, trebaće mu nešto ovog tipa da bi prošao dalje (gif ispod). Plus, izgrebaće auto na razno šiblje. :p

iKh2gLQvIBNPk.gif
 
Nadajmo se, nadajmo...samo nisam previse siguran.
 
astrodule":4sjkzq4p je napisao(la):
Nikad se tu nije silazilo sa novog puta. Gore je bio divlji parking o kome se pisalo u medijima.
Dule, ako se tu nikad nije silazilo s ceste, kako su onda ona dva auta u dvoristu dosla tu? (mislim na fotografiju iznad)
 
Do Crvenke asfaltom, pa 2.5 km-a zemljanim putem, ili preko Kovilova nonstop asfaltom.
 
Jel to znaci da stanovnici Crvenke koja je kilometar od mosta, moraju preko Kovilova do Zemuna? koliko ocekujete da ce to trajati prije nego sto im neki politicar ne pokloni dugo ocekivanu vezu s drugom obalom. kad su sljedeci izbori u Srbiji?
 
Moju si sliku postavio pa da ti objasnim kako se stize dotle... Inace u tim zgradicama jos stoji neka oprema,imaju cuvara i par automobila parkiranih, tako da je jos kinezi koriste, a i viori se zastava njihove firme. Kolima je jedino moguce preko Kovilova, kroz PKB kombinat putem koji sam na slici obelezio crvenom. Zutom je obelezen put na nasipu i zelenom rampe na njemu koje su spustene i zbog njih nema voznje od Crvenke do Kovilova autom po nasipu. Rampi ima jos dve u pravcu Crvenke. Nije mi jasno odakle ti ideja da bi ljudi iz Crvenke isli preko Kovilova do mosta kad je jedini put kolima do Crvenke preko Borce??? Pogledaj liniju 104 kuda ide..
A put od Kovilova do nasipa je ocajan. Unisten je tokom radova. Nadam se da ce ga srediti.

untitled.png
 
Hvala na pojasnjenju,
Ali ono sto ja zelim reci, ako neko iz tacke A (Crvenka) zeli do tacke B (Zemun) mora ici ili do Kovilova i tamo se spojiti na magistralni put pa nazad prema mostu, ili preko Borce, Koteza, Krnjace, Pancevca,...itd. Jesu li takvi tokovi saobracaja sada?
Ako pogledas sliku u prilogu, sasvim je jasno da umjesto te nevjerovatne avanture, treba izgraditi samo rampu do magistrale, tj mosta Zemun-Borca (put duz nasipa vec postoji). Pitanje je samo vremena kad ce se to zaista i desiti. Po meni logicno i normalno da se desi i put pored nasipa sve do Krnjace. A kad se to desi dobice se put koji ce najmanje koristiti stanovnici Crvenke a najvise vikend stanovnici ostrva Caplja.
2015-04-13224223.jpg
 
@RioBL
Crvenka je jedno veoma malo naselje koje ima dve ulice u kojima su 3 reda kuca, i na putu za crvenku imas par poprecnih ulica sa kucama podignutim na divlje, i to je sve. To sto zoves putem po nasipu nije put nego makadamska staza, i put nikada nece ni biti jer po zakonu po nasipima ne smej da ide motorni saobracaj da se ne bi unistavao nasip. Tako da bi im trebao jedan novi put do mosta, i jedna petlja, jer treba nekako i da se ukljuce i da se iskuljuce sa njega. Od toga, realno, nema nista.
Mozda ovo zvuci egoisticno jer sam ja u Borci, ali pre bi svima ovde znacilo da se napravi neki put koji bi povezivao Krnjacu, Kotez i Borcu i izbijao na put ka mostu, da ide negde izmedju ovih naselja i dunava, ajd da kazemo skoro pa paralelno sa zrenjaninskim al malo vise ka levo da vuce.... To bi nam svima skratilo izlaz na most, i povezalo nas medjusobno + rasteretilo zrenjaninski put kroz koji sada ide vise teretnog saobracaja

Nemoj da me shvatis zlonamerno, ali dosta pogresno tumacis stvari jer ti je jedini izvor to sto vidis na mapama, ipak smo ja i jos neki ljudi ovde na forumu tu prolazili stotine puta, i situacija na terenu nija bas takva kao sto mislis,
 
ne znam kako se ne mozemo razumjeti... :)

Tyrion":97qmv2ut je napisao(la):
@RioBL
To sto zoves putem po nasipu nije put nego makadamska staza, i put nikada nece ni biti jer po zakonu po nasipima ne smej da ide motorni saobracaj da se ne bi unistavao nasip.

Ja nisam nigdje napisao da je put "po nasipu" vec "duz nasipa" a mislio sam na put koji je ispod nasipa i ide paralelno s njim. Pogledati sliku.

Tyrion":97qmv2ut je napisao(la):
Tako da bi im trebao jedan novi put do mosta, i jedna petlja, jer treba nekako i da se ukljuce i da se iskuljuce sa njega. Od toga, realno, nema nista.

Zasto mislis da od toga nema nista. Ja mislim da je to vrlo realno. I ne samo da je izgledno vec i da je taj put potreban stanovnicima i Crvenke i Koteza i Krnjace. Zato sam ranije napisao da ce sa prvom predizbornom kampanjom doci novi put.

Tyrion":97qmv2ut je napisao(la):
...dosta pogresno tumacis stvari jer ti je jedini izvor to sto vidis na mapama, ipak smo ja i jos neki ljudi ovde na forumu tu prolazili stotine puta, i situacija na terenu nija bas takva kao sto mislis,

To je moguce. Nisam nikad tuda prolazio i moguce je da ne znam mnoge detalje.
Da ne bude zabune...Nisam ja ni protiv mosta ni protiv magistrale. Naprotiv. Ja samo hocu da skrenem paznju da se sad ionaki veliki problemi divlje gradnje i nelegalnog iskoristavanja priobalja jos vise usloznjavaju i da obala postaje sve izlozenija.

2015-04-14075909.jpg
 
Sav ovaj prostor oko nasipa i kanala izmedju mostova Zemun-Borca i Pancevca, relativno je lako urediti da se on zastiti i od divlje gradnje, deponija smeca i svakog drugog propadanja. Potrebno je recimo sljedece:

1. Izgraditi asfaltnu saobracajnicu od jednog do drugog mosta (na djelovima gdje ona ne postoji) u duzini od 10-ak km. Saobracajnica bi isla PORED nasipa. otprilike gdje je i sad vecim djelom makadamski put.
2. Po nasipu izgraditi asfaltnu pjesacko-biciklisticku stazu.
3. Na mjestima gdje sada putevi presjecaju nasip i kanal postaviti rampe (a ne ovako rampu na nasipu).

Koliko ja mogu da vidim iz Banjaluke :) postoje dva-tri prelaza preko nasipa i kanala koji vode do sljunkara na obali Dunava. (pogledati sliku). Pretpostavljam da su te saobracajnice napravljene za njihove potrebe. Upravo na tim saobracajnicama postaviti rampu sa cuvarem (recimo) koji ce propustati samo vozila sa propusnicom. Propusnicu bi mogli dobiti i svi oni koji legalno imaju posjede u tom podrucju.

Medjutim, imam utisak da je sve to "nemoguca misija" jer oni kojima je duznost da stite to podrucje rade tako da ga unistavaju. Cujem da izdaju placeve i dozvoljavaju da tu svako radi sta hoce.

P.S.
moderator ako zeli moze ovaj post prebaciti i u temu priobalja recimo.

2015-04-14090846.jpg
 
Zaboravio si jednu VELIKU stvar Rio, koju je i Tyrion spomenuo. :)

Leva obala Dunava je zadnja rupa na svirali beogradskim vlastima, već godinama, ako ne i decenijama. Ovde se dolazi po političke poene (2 dana svake 4 godine) i to je to. Nikakva ulaganja, popravljanja i sličnog nema. Jeeedino ako je neko baš uporan, pa im dosadi i nešto kao bude. I to je u vr' glave krpljenje ulica ili košenje zelenih površina.
 
@dzonihsv...
pa dobro, tako je bilo do sad. Ali od sad tu je nova magistrala i most prema Zemunu. Stvari ce da se mjenjaju.
 
Treba da znamo da sva divlja gradnja počinje od države.
Placeve na Altini su prodavali službenici opštine Zemun, koji su ih dobijali po bagatelnim cenama od same opštine i PIK Zemuna, to je opšte poznato.
Dakle ako krene divlja gradnja u tom delu, to je isključivo po odluci vlasti.
 
Crvenka nikad nece dobiti ukjucenje na most iz vise razloga pa najvise zbog moguce divlje gradnje na Dunavu , a i nema odgovarajucu putnu infrastruru! Po planu izgradnje mosta ,predvidjena je JEDNA jedina petlja sa Borcom ka Ivana Milutinca ! Tj tamo gde prestaje ona biciklisticka staza ! Mislim da je cak uplanu i da to bude sa druge strane kanala , tako da taj koji se iskljuci sa mosta ide pored kanala i da nema teoretske sanse da krene ka Crvenki iz navedenih razloga tj moze da skrene ka Crvenki tek kad udje u Borcu ! Bilo je dosta tih planova na forumu pre 2godine pa ko hoce neka prouci !
 
A sto se tice te petlje koja nije skoro ni navidiku , bilo bi dobro da ogranice tj da zabrane za vozila preko 3t ! Jer bi to unistilo ulice u Borci a nisam siguran ni da bi one cuprije na kanalu mogle da izdrze teretnjake ! Daj boze da zavrse do Septembra onaj deo do Pancevackog puta pa da se smanje guzve na Zr putu i da odahnu Borca,Kotez , Palilula i Velika Crvenka !
 
Vrh