Šta je novo?

Savski trg

У случају савског трга где имамо две напуштене зграде без прозора, незаокружен ћошак са полураспаднутим баракама, огромне графите преко фасада, започету надоградњу где је дозидни спрат остао го од блокове, даскама забаракадирана приземља, непримерене натписе маркета, кладионица и хостела/хотела, клима уређаји, каблови и антене су најмањи проблем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740645#p740645:195qcynz je napisao(la):
vradovic » Čet Maj 21, 2020 7:36 am[/url]":195qcynz]Nadam se da nesto urade sa zgradama na trgu. Za pocetak bi mogli da zabrane klime da se vide i da poskidaju kablove/antene.

Ovo je jedinstvena prilika da počne da se uvodi red, to je trebalo krenuti od novosredjenih fasada, da se skidaju klime, antene itd. Ako propuste priliku da odavde počnu da uredjuju sve kako treba, onda je pitanje za koliko godina će se išta promeniti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740645#p740645:1hevog8e je napisao(la):
vradovic » Čet Maj 21, 2020 6:36 am[/url]":1hevog8e]Nadam se da nesto urade sa zgradama na trgu.

nadam se i ja.

To je takav blam. Gradis lux stanove, trzne centre odmah pored, a glavni Trg u tom kraju ti izgleda zapusteno jer o "propratnim elementima" Trga (skeletima zgrada i rupama) niko nije vodio racuna. Msm, ne ide.

To je kao kad vidis devojku sa Dior karminom, a kad otvori vilicu, ono groblje u ustima.
 
Nakon Trga Republike i Karađorđeve, dobijamo još jedno značajno začepljenje saobraćaja u odnosu na stanje pre rekonstrukcije. Kad se samo setim priča oko smart semafora i sličnih budalaština. Jbg, bar lepo izgleda.
 
Platani su veliki zasadjeni. To je prvi i najviši prsten drveća, video sam iza stanice ostatak šume. U drugom prstenu ide niža vrsta i u trećem najniža.
 

Prilozi

  • st stanica.jpg
    st stanica.jpg
    770,3 KB · Pregleda: 3.191
  • st zelenilo.jpg
    st zelenilo.jpg
    782,5 KB · Pregleda: 3.200
1997. godine sam bio u poseti Braunsvajgu (Nemacka) i licno posmatrao kako samo dodje masina postavi šine i od tog dana tramvaj prolazi nekom ulicom kojom do tada nije prolazio. Mislim, kad pogledamo ovu poslednju sliku vidimo da zaista student (brucos) nekog tehnickog fakluteta moze da izradi plan za ovaj "arhitektonski poduhvat" i da neko za maksimum mesec dana ovo zavrsi. Uvek cu se pitati kako mi kao nacija,drzava, narod opstajemo.
 
Гледам трећи трг који је сређивала садашња градска власт. Не могу да се одлучим који је горе испао. Овде имамо сужавање улице на по 2 саобраћајне траке по правцу. Сви мисле да је то мало ако се узме да је главни проток возила правац Нови Београд-мост-Славија. Нико да примети да је правац Булевар Војводе Бојовића-Карађорђева-Савски трг врло битан и за излаз са Дорћола ка Мостару јер је реконструкцијом Трга републике то постала боља опција.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740824#p740824:1m4dejxf je napisao(la):
dripac28 » Čet Maj 21, 2020 4:07 pm[/url]":1m4dejxf]1997. godine sam bio u poseti Braunsvajgu (Nemacka) i licno posmatrao kako samo dodje masina postavi šine i od tog dana tramvaj prolazi nekom ulicom kojom do tada nije prolazio. Mislim, kad pogledamo ovu poslednju sliku vidimo da zaista student (brucos) nekog tehnickog fakluteta moze da izradi plan za ovaj "arhitektonski poduhvat" i da neko za maksimum mesec dana ovo zavrsi. Uvek cu se pitati kako mi kao nacija,drzava, narod opstajemo.

Na zalost problem u ovoj drzavi je sto oni koji nesto znaju obicno to zanje prosipaju na pogresnim mestima, pa iz tog razloga oni koji ne znaju nista nam kroje zivote. Na internetu svi sve znaju, a eto nekim slucajem kad se nesto radi sve neke neznalice se hvataju posla. Gde su ti pametni internet komentatori da nas izvuku delima, a ne recima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740839#p740839:240wig3w je napisao(la):
Nac » Thu May 21, 2020 3:42 pm[/url]":240wig3w]Овде имамо сужавање улице на по 2 саобраћајне траке по правцу. Сви мисле да је то мало (...)

Dobili smo bici stazu (edit: ako se ne varam??)! Dve trake su dovoljne. Ispostavlja se da sto vise traka dodajes u gradu, vise ljudi odlucuje da vozi auto. Samo neka krate trake i neka ulazu u javni prevoz (i metro koji ne ide od livade do livade) i mozda Beograd saobracajno zalici na evropsku prestonicu.

Uvek se setim master plana saobracaja u Beogradu kojim se planira povecanje broja putovanja kolima a smanjenje istih nemotorizovanim vozilima i uvek se najezim da je to plan.
 
Ma ako bude guzva povecas akcize za gorivo i smanjis guzvu.

Bitno je po meni da se dodaju staze za pesake i bicikle!
 
Povećanje akciza ima smisla samo ukoliko postoji alternativa automobilu u vidu efikasnog javnog prevoza pa hoćeš njega da forsiras. Sto podržavam.

Povećanje akciza sa sa javnim prevozom kakav je sada bi bila besmislena jer bi samo maltretirao ljude.

U prevodu bez efikasnog javnog prevoza sve su prazne priče i presipanje iz supljeg u prazno.
 
Skup transport se loše odražava na privredu. Ne koristi se gorivo samo za vožnju po gradu. Zato visoke akcize nisu nikakvo rešenje.
 
Какав је ово дебилизам на последњој слици? Поткопавају испод зграде која је за рушење, а да је претходно не сруше...
 
Beogradska redakcija Politike ponovo briljira (tj. radi svoj posao)

http://www.politika.rs/scc/clanak/45455 ... v-na-jesen

Bрви од мајстора откако су први радови почели прошлог лета, али уместо на Сретење 2020, што је била иницијална најава, комплетно реконструисан Савски трг ће, у најбољем случају, бити отворен тек око Крстовдана. Разлог за нови рок за Савски трг нису лоше временске прилике, неуцртане подземне инсталације или измена пројекта. Ако се може судити према последњим најавама надлежних, разлог за одлагање је допремање и постављање споменика Стефану Немањи који ће прилично надвисити здање старе Главне железничке станице, споменик културе од великог значаја и, све извесније, будући дом Музеја Николе Тесле.

Проблем са реконструкцијом овог трга нису мајстори. Они све време раде пуном паром. Али, нејасно је шта заиста упорно помера датум за завршетак радова. Јер, постављање самог споменика, кад год да се то деси, не може бити разлог за одлагање завршетка околних саобраћајница (на потезу Немањина – Савска) и за окончање радова на остатку плочника.

Последња, јучерашња најава Горана Весића, заменика градоначелника, да ће комплетно уређен трг бити готов тек у другој половини септембра само је један у низу бројних рокова у згуснутом календару пробијених датума за Савски трг. Првобитни рок за откривање споменика на преуређеном Савском тргу био је прва половина 2019. када се славило 800 година од аутокефалности Српске православне цркве. У рано лето 2019. почеле су тек припреме за преуређење трга, а градски оци су тврдили да ће све бити готово до Дана државности ове године. Радови се нису били поштено ни захуктали, кад је рок, без додатних појашњења, крајем минулог октобра померен за крај маја ове године. Тај циљни датум је најдуже био на снази, да би почетком 2020. кренула серија померања рокова која и даље траје. У фебруару је почетак лета био виђен као циљни датум, а у марту Видовдан. Од половине априла до данас као на ролеркостеру сменила су се три рока – крај јула, август и сада друга половина септембра. Све време последњих месеци надлежни су као већи проблем истицали допремање споменика Стефану Немањи које је померено због затварања граница и вируса короне, али и „комплексност самих радова”. Ово друго као аргумент треба узети с резервом јер та сложеност је свакако морала буде позната и када су радови кретали. Посебно чуди што се циљни рок најучесталије померао у тренутку када је на градилишту све ишло наруку грађевинарима – блага зима и прилично топло пролеће и укидање саобраћаја због ванредног стања. На све то, челници града су ово градилиште готово свакодневно у претходна два-три месеца наводили као огледни пример како треба да изгледа једна реконструкција. И многи грађани који свакодневно пролазе овим делом града сагласни су да је Савски трг једно од најбоље организованих престоничких инфраструктурних градилишта, што додатно отвара питање: шта сем допремања споменика успорава радове на овом месту, ако радници све време мајсторишу како треба?

Преуређени Савски трг са саобраћајницама по ободу и централним делом само за пешаке биће свакако освежење у овом делу града. Али на путу до тога, већ сада је јасно, више обећања надлежних на ову тему пало је у воду − пробијени су бројни рокови, а осим тога у току реконструкције саобраћај је доста трпео иако су најаве биле да ће саобраћајне измене бити минималне.

До даљег, док цео трг не буде готов, возачи могу да користе недавно отворене саобраћајнице на потезу Немањина – Карађорђева.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740992#p740992:3bl3k54v je napisao(la):
direktor » Pet Maj 22, 2020 12:10 am[/url]":3bl3k54v]Danas
savski-trg02-2020-05-22-00-09-45.jpg

Svidja mi se krov na posti. Da malo odmorimo oci od crvene.

U Beogradu treca traka sluzi za parkiranje. Tako da nisam siguran da li treba kukati za njom.
 
Možda i ovi iz vlasti misle da je to pošta pa je vesić zbog toga rekao u intervjuu da je pošta sredjena.
 
Al ovi iz vlasti su iz Beograda i to iz gradske uprave za razliku od @Gagi-ja koji je iz Novog Sada i moze da ima neko opravdanje sto ne zna koja je zgrada na slici.
 
Pa Vesic je iz Beograda k'o sto sam ja iz Timbuktua! Zato nam tako i ide.
 
Vrh