Šta je novo?

Savski trg

Da li su mogli uži trotoar da ostave kod ugla Nemanjine i Savskog trga?
Ja razumem da Nemanja ima osamsto petsto metara, ali pomerili su ulicu tako da 98% prostora ostaje sa strane žel.stanice, a ostatak sa druge strane, troje ne može da se mimoiđe.
 
Izgleda lepo na slikama, sad mi je još veća tuga što nisu napravili široke trotoare.
 
Могли су да направе заједничко стајалиште за трамваје и аутобусе у Немањиној, овако се беспотребно троши простор, смета бициклима, и свакако ће људи претрчавати улицу са једног стајалишта на друго.
 
I od mene jos jedna, danasnja.

Temelj spomenika jos masivniji postao.
 

Prilozi

  • temelj.jpg
    temelj.jpg
    66,7 KB · Pregleda: 4.377
Da li neko može da potvrdi kolika je visina stajališta? Ako se pogleda levo do kamiona sa mešalicom, može se videti veoma niska razlika izmedju koloseka i stajališta, a onda skroz desno deluje kao da je visina mnogo veća. Deluje mi kada se pogledaju same šine da je i taj deo desno izbetoniran (primećuju se mrlje oko šina sa obe strane). Da dodam da mi se nikako ne dopada stajališta nisu popločali, a bašticu uradili u kaldrmi kao na novom delu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736066#p736066:1i185sdd je napisao(la):
Astrotrain » Čet Maj 07, 2020 11:53 am[/url]":1i185sdd]Живахно...

899d89f122f668eb45e2606898cae002.jpg
 
Beton stampani u bastici je ok da bude vizuelno isti sa nemanjinom ulicom valjda ce pozeleniti
Stajalista je po meni trebalo poplocati granitom kao stajaliste slavija nzm zasto su se odlucili za betoniranje
Mislim da bi poplocavanje jednako trajalo ...
 
https://www.beograd.rs/cir/beoinfo/...m-izvodjenja-radova-na-savskom-trgu---faza-4/


Информација о режиму јавног превоза током извођења радова на Савском тргу – Фаза 4

Због извођења радова на Савском тргу у периоду од 8. маја, доћи ће до измена на линијама јавног превоза.

Када је трамвајски саобраћај у питању, поново се успостављају трамвајске линије 6 (Ташмајдан – Устаничка), 7 (Устаничка – Блок 45), 9 (Бањица – Блок 45) и 14 (Устаничка – Бањица). Трамваји са линије 11 (Калемегдан/Доњи град – Блок 45) ће и даље саобраћати у оба смера измењеном трасом преко Старог савског моста. Трамваји са линије 12 (Омладински стадион – Баново брдо) ће саобраћати следећом трасом у оба смера: Омладински стадион – Рузвелтова – Булевар краља Александра – Ресавска – Немањина – Савски трг – Карађорђева – Стари савски мост – Земунски пут – Милентија Поповића – Булевар Милутина Миланковића – Ђорђа Станојевића – Булевар хероја са Кошара – Мост на Ади – саобраћајница поред Хиподрома – Владимира Радовановића – Пожешка – Баново брдо. Трамваји са линије 13 (Баново брдо – Блок 45) ће и даље саобраћати на редовној траси преко Моста на Ади.

Трамваји са линија бр. 2 (Пристаниште – Вуков споменик – Пристаниште), бр. 3 (Омладински стадион – Кнежевац), 3Л (Ташмајдан – Железничка станица „Топчидер”), 5 (Калемегдан /Доњи град/ – Устаничка) и 10 (Калемегдан /Доњи град/ – Бањица) и даље неће саобраћати. Аутобуска линија које је мењала трамвајску током претходне фазе радова на Савском тргу 3А (Савска – Кнежевац), и даље ће саобраћати.

Аутобуска линија које је мењала трамвајску током претходне фазе радова на Савском тргу 5А ће саобраћати овог пута на траси (Дорћол СРЦ „Милан Гале Мушкатировић” – Вуков споменик). Аутобуске линије које су мењале трамвајске током претходне фазе радова на Савском тргу бр. 6А (Вуков споменик – Устаничка), 7А (Устаничка – Блок 20), 9А (Бањица 2 – Блок 20) и 9А1 (Трг Славија – Бањица 2) се укидају.

Промене у аутобуском саобраћају су следеће:

– линије 46 (Савски трг – Миријево), 51 (Савски трг – Беле воде), 511 (Савски трг – Сремчица) и 601 (Савски трг – Сурчин) ће и даље у смеру према привременом терминусу у Балканској улици саобраћати улицама Дринском, Сарајевском, Хајдук Вељков венац, Балканском, док ће у смеру ка периферији са привременог терминуса у Балканској улици саобраћати улицама Балканском, Гаврила Принципа, Михаила Богићевића, Карађорђевом, Земунским путем, Булеваром Вудроа Вилсона, Николаја Кравцова, Савском и даље редовним трасама;

– линије 91 (Савски трг – Остружница/Ново насеље), 92 (Савски трг – Остружница/Караула), 551 (Савски трг – Велика Моштаница – Сремчица) и 553 (Савски трг – Руцка), као и привремена аутобуска линија бр. 3А (Савски трг – Кнежевац) ће се и даље у смеру ка Савском тргу кретати Савском улицом до привремене окретнице непосредно пре Савског трга у зони зграде Поште, и истом трасом се кретати назад;

– линија 36 (Савски трг – Славија – ЖС Београд центар), као и ноћне линије 51Н и 601Н ће у смеру ка Мостару саобраћати улицама Немањином, Савски трг, Карађорђевом, Земунским путем, Вудро Вилсона, Николаја Кравцова, Савском и даље редовно, док ће у смеру ка Тргу Славија саобраћати улицама Савском, Дринском, Сарајевском, Хајдук Вељков венац, Немањином и даље редовном трасом.

– линије 78 (Бањица 2 – Земун/Новиград) и 83 (Црвени крст – Земун/Бачка) и минибус линија Е1 (Устаничка – Блок 45) враћају се на своје редовне трасе улицама Немањином, Савск трг, Карађорђевом, Земунски пут, Стари савски мост и даље редовно.

– Минибус линија А1 (Трг Славија – Аеродром) ће у смеру ка аеродрому саобраћати улицама Немањином, Балканском, Гаврила Принципа, Бранковим мостом, Булеваром Михајла Пупина и даље редовно, док ће у смеру ка Тргу Славија саобраћати Булеваром Михајла Пупина, Бранковим мостом, Бранковом улицом, Улицом краљице Наталије, Кнеза Милоша, Немањином и даље редовном трасом.

– Возила са приградских линија из смера Барајева, Обреновца, Лазаревца, Сопота и Младеновца ће и даље:

у смеру ка БАС-у саобраћати улицама: Савском, Николаја Кравцова (продужетак Вишеградске улице у Београду на води), Булеваром Вудроа Вилсона одакле је могуће десно скретање у „БАС”. У смеру ка периферији саобраћаће улицама: БАС, Карађорђевом, Земунским путем, Булеваром Вудроа Вилсона, Николаја Кравцова, Савском и даље редовним трасама.

Привремено успостављена стајалишта ће се и даље користити.

– „Немањина” за линију бр. 36 у смеру ка Тргу Славија у Улици хајдук Вељков венац, 25,0 метара после пешачког прелаза који се налази у зони раскрснице са Бирчаниновом улицом;

– „БАС” за линије бр. 36, 46, 51, 511 и 601 у смеру ка Мостару и Тргу Славија, на позицији ЕДБ стуб у улици Вудроа Вилсона, 30,0 метара после обележеног пешачког прелаза који се налази у зони улаза у БАС;

– „Палата правде 1” за линије бр. 36, 46, 51, 511, и 601 у смеру ка Мостару, као и приградске линије у смеру ка Барајеву, Обреновцу, Лазаревцу, Сопоту и Младеновцу, на позицији ЕДБ стуба у улици Николаја Кравцова око 30 метара испред раскрснице са Савском улицом;

– „Палата правде 1” за приградске линије из смера Барајева, Обреновца, Лазаревца, Сопота и Младеновца ка БАС-у, на позицији ЕДБ стуба који се налази у улици Николаја Кравцова око 50 метара после раскрснице са Савском улицом (непосредно испред колског улаза);

– „Савска (окретница)” полазно стајалиште за линије бр. 3А, 91, 92, 551, 553, Савска улица бр. 2, у смеру ка Сајму, у висини стуба јавне расвете у делу саобраћајне траке непосредно пре десног скретања ка објекту поште;

– „Савска (окретница)” долазно стајалиште за линије бр. 3А, 91, 92, 551, 553, пре зоне радова, у Савској улици испред кућног бр. 5;

– новоизграђена аутобуска и трамвајска стајалишта „Савски трг” у Немањиној улици у висини хотела „Београд”, за трамвајске линије бр. 7, 9 и 12 и аутобуске линије бр. 36, 78 и 83 и минибус линију Е1.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736411#p736411:zdn9s0i0 je napisao(la):
Astrotrain » Пет Мај 08, 2020 9:11 am[/url]":zdn9s0i0]
– новоизграђена аутобуска и трамвајска стајалишта „Савски трг” у Немањиној улици у висини хотела „Београд”, за трамвајске линије бр. 7, 9 и 12 и аутобуске линије бр. 36, 78 и 83 и минибус линију Е1.
Где се налази стајалиште за 78 и 83 у смеру ка Савском тргу?
 
Отворено је за саобраћај. Прошао сам из Карађорђеве тргом у Немањину. Мада још није пуштено осветљење.
 
Mikie":3bw5i749 je napisao(la):
Где се налази стајалиште за 78 и 83 у смеру ка Савском тргу?

Одлично питање. И ја покушавам то да установим, али не успевам.
 
Да неће да круже у том смеру около трга Балканском, Гаврила Принципа и Милована Миловановића, или беше Михаила Богићевића где су били натрпали аутобусе?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736648#p736648:370vuxif je napisao(la):
abrines » 09 May 2020 00:21[/url]":370vuxif]Отворено је за саобраћај. Прошао сам из Карађорђеве тргом у Немањину. Мада још није пуштено осветљење.

Automobili mogu od danas tuda da idu svakodnevno?
 
Jel mene to oči varaju ili ovo kamion i bager rade dok se ispod njih preko asfalta nalazi zaštitna presvlaka?
Ako je to zaista neka zaštita, ovi su apsolutno nadmašili sve projekte po pitanju pedantnosti. Svaka čast.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Nije mi jasno zasto ovolika dubina temelja ? Hoce li oni odmah graditi i podzemnu stanicu za metro ?
 
Zato sto hoce podzemnu crpnu stanicu da se nevidi da bude skroz u ravni sa trgom ...
 
Е, свака част! Некада су саобраћајни инжењери прорачунали потребу да пред раскрсницу са Немањином у Карађорђевој буду две траке у правац и две у скретање ка Немањиној. Међутим, за град који се додатно насељава, а посебно где се нови становници, са њима и саобраћај доводе у центар, добијамо Мегатренд решења. Наравно да су напредна у односу на Саобрачајни факултет, који је при томе, гле заосталости, предвидео и саобраћајну везу путничком железницом далеко вечег капацитета од свих саобраћајних трака Савске, Немањине, Вудруа Вилсона, Карађорђеве, која при томе заузима мањи простор од истих чак и уколико није подземна.

Сада ће ми људи рећи да сам преоштар, да није било простора на тако малом тргу да се дода пар трака на по капацитет критичном делу, а то су прилази раскрсница. Тачно! Трг је само 100 пута 200 метара.
 
I ja gledam ovo i ne verujem. Jedna traka ka Savskoj i jedna ka Nemanjinoj.

Da li se u VeUpravi masovno drogiraju najgorom krdžom?
 
Ja ne znam zasto se vi bunite. Suzavanje traka je ispravno rjesenje.

Prvenstvo u gradu mora imati javni prevoz a licni automobili najnizi prioritet.
Po meni u Nemanjinoj je trebala jedna nesto sira traka a ne dvije pa pola trake dodatno dati pjesacima/biciklistima. Tako se to radi danas.

Evo vam primjer iz Frankfurta gdje su ovih danas suzili trake na jednu jedinu a to je pritom jedna od najfrekventnijih ulica u gradu sto se tice obima prometa

radweg-konstablerwache-01.jpg

radweg-konstablerwache-03.jpg

radweg-konstablerwache-04.jpg


PS: No cak i ovo ne moze biti krajnje rjesenje. Beogradu treba METRO !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736830#p736830:346zaixp je napisao(la):
Misterija74 » 09 May 2020 06:18 pm[/url]":346zaixp]Nije mi jasno zasto ovolika dubina temelja ? Hoce li oni odmah graditi i podzemnu stanicu za metro ?

Који темељи?
Тренутна ископавања су због полагања колекторског цевовода (виде се ове велике префабриковане цеви на фотографији).
А што се тиче правоугаоника који доминира у центру кадра, то су бетонски зидови будуће црпне канализационе станице. Ту ће тек да дођу багери и ископају сву ту земљу између зидова (ту где је црвена цистерна) и то до дубине од 11 метара, велику базенчину... Има још доста посла..
 
Da, ali Frankfurt već ima metro i jasno definisane biciklističke staze po celom gradu. Pritom mnogo je ravniji od Beograda. Mi smo na žalost daleko od korišćenja bajsa za odlazak na posao. Pre svega se ljudi ne osećaju sigurno na biciklu na našim putevima( lično iskustvo).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736867#p736867:x0a8z63s je napisao(la):
ValterUdarnik » Sub Maj 09, 2020 8:10 pm[/url]":x0a8z63s]Ja ne znam zasto se vi bunite. Suzavanje traka je ispravno rjesenje.

Prvenstvo u gradu mora imati javni prevoz a licni automobili najnizi prioritet.
Po meni u Nemanjinoj je trebala jedna nesto sira traka a ne dvije pa pola trake dodatno dati pjesacima/biciklistima. Tako se to radi danas.

Evo vam primjer iz Frankfurta gdje su ovih danas suzili trake na jednu jedinu a to je pritom jedna od najfrekventnijih ulica u gradu sto se tice obima prometa

radweg-konstablerwache-01.jpg

radweg-konstablerwache-03.jpg

radweg-konstablerwache-04.jpg


PS: No cak i ovo ne moze biti krajnje rjesenje. Beogradu treba METRO !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736867#p736867:2b2ml4wv je napisao(la):
ValterUdarnik » 09 May 2020 07:10 pm[/url]":2b2ml4wv]Ja ne znam zasto se vi bunite. Suzavanje traka je ispravno rjesenje.

Prvenstvo u gradu mora imati javni prevoz a licni automobili najnizi prioritet.
Po meni u Nemanjinoj je trebala jedna nesto sira traka a ne dvije pa pola trake dodatno dati pjesacima/biciklistima. Tako se to radi danas.

Evo vam primjer iz Frankfurta gdje su ovih danas suzili trake na jednu jedinu a to je pritom jedna od najfrekventnijih ulica u gradu sto se tice obima prometa

radweg-konstablerwache-01.jpg

radweg-konstablerwache-03.jpg

radweg-konstablerwache-04.jpg


PS: No cak i ovo ne moze biti krajnje rjesenje. Beogradu treba METRO !!!

Ja mislim da to nema veze sa životom, ni u Frankfurtu, još manje ima dodirnih tačaka sa Beogradom. Doći će kraj svemu, pa i smešnim ideologijama u Evropi koje sprovode svoju agendu koristeći pandemiju - u kojoj je, inače, automobil ubedljivo najbezbednije prevozno sredstvo.

Manite se metroa kao mantre i tih gluposti. Bio i ranije metro po svetu, pa normalnim ljudima nije automobil bio najveći neprijatelj. Jednostavno, agresivna manjina sprovodi svoju agendu, ostali su neorganizovani i manje nabijeni ideologijom. Zato se i ne snalaze, i ne reaguju. Jednom će reagovati.

Što se našeg slučaja tiče, hvala Bogu pa će autobusi 78 i 83 lakše prolaziti, sad kad je ukinuta jedna traka za levo...

Sačuvaj Bože.
 
Vrh