Šta je novo?

Savski trg

Лепо кажу, нови центар града... Па онда нек буде гужва као у Дечанској...
 
Jedino što će biti gore nego u Dečanskoj.
Posebno kada se napravi novi most sa 4 trake.
Neko je ovde ozbiljno nenormalan.
 
Слажем се. Ово ми некако личи као и да желе да исфорсирају Вилсонов булевар, да њиме одвуку транзитни саобраћај који иначе иде преко Савске.
 
Ako je plan da saobraćaj ide kroz novi bulevar, ne znam zašto bi neko išao novim tramvajskim mostom pa skrenuo ka Mostaru kroz nov bulevar. Onda može odmah da ide preko Gazele. Ko ide preko tramvajskog mosta će verovatno ići u centar. Da, novi bulevar će odvući deo saobraćaja, ali moje iskustvo do sada je bilo da Savska uopšte nije problem, tj. da je ona nije bila bitan pravac sa Savskog trga.
 
Беше планирана нека улица која ће обилазити Карађорђеву од Бранковог којаће се уливати у кружни ток код БАСа где почиње Вилсонов Булевар. Тако могу да одвуку кретања Доњи град-Војводе Мишића са потпуним заобилажењем Савског трга, Савске и Мостара. Опет, слажем се да је 2+2 мало за Савски трг.
 
Bender Rodriguez":3r9n4r99 je napisao(la):
Kad smo kod bolnice, i ja sam se danas pitao otkud to da se jedna bolnica, specijalizovana za neurologiju (neuropsihijatriju) posadi tik uz jedan od najprometnijih (ako ne i nekada najprometniji) trgova u gradu. I onda odem na njihov sajt i nađem ovo:

Na osnovu arhivskih dokumenata, utvrđeno je da je objekat sadašnje Bolnice „Sveti Sava“, kao Središni ured za osiguranje radnika Zagreb – filijala Beograd projektovao arhitekta Petar Gačić iz Beograda. Objekat je u Nemanjinoj ulici broj 2 građen od 1928 – 1931. godine.

Rešenjem Narodnog odbora grada Beograda 1948. godine ustanova menja naziv u Centralna specijalistička poliklinika Beograd.

http://www.svetisava.rs/o-nama/istorijat/

:roll:

Što već godinama priča jedan moj poznanik - posle Drugog svetskog rata, sve pametne zemlje, čak i one koje nisu bile pri parama, iskoristile su priliku da malo promene i modernizuju svoje gradove. Da prošire ulice, razmeste objekte, razdele industriju od naselja, spoje rascepkano, i slično. Samo se ovde nastavilo po dobrom starom sistemu ''kalemi novo na staro''. :roll:

I tako dođosmo u situaciju da imamo Neuropsihijatrijsku ustanovu iznad železničke stanice i prometnog trga, i da isto tako imamo nedovršeni Klinički centar Srbije sa isturenom klinikom za Neurohirurgiju a pored nje, ni manje ni više nego - improvizovani helidrom. :roll: :bash:
Neurologiju, ne neuropsihijatriju.
To ipak nije isto.
Znam da imaš zdravstvene radnike u porodici ;)
direktor":3r9n4r99 je napisao(la):
Zemljani citaj Savska ulica ce biti prosirena pa ce biti 3+3
Pa bice guzva i samim tramvajima kamoli autobusima plus nadam se da je bolnica u planu za selidbu ....
Planirana je za selidbu, samo što ne znaju gde će je, jer jelte ovla vlast je i železničku stanicu tako "preselila", kao što je (će) i autobusku i hipodrom...
Пантограф":3r9n4r99 je napisao(la):
Jedino što će biti gore nego u Dečanskoj.
Posebno kada se napravi novi most sa 4 trake.
Neko je ovde ozbiljno nenormalan.
Naravno pantografe da "neko" nije normalan, a znamo i ko.
Samo ne znam, zašto im dadosmo grad i drzavu na upravljanje...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Про Франкфурта

У многим великим градовима Западне Европе се све више развија стратегија "град без аутомобила". Али сви до једног имају у својим центрима доминацију комбинације шинског и бициклистичког превоза већ сада, укључујући и железничку станицу у центру града. Заправо, у сваком економски нормалном друштву је остао превоз путничким возовима до центра града, без обзира на то да ли се форсира град без аутомобила или не.

Да се вратимо на Савски трг. Претходна реконструкција је била 2005/2006 и тада је направљен систем са по 2 траке из Карађорђеве за Немањину, као и аутобуска ниша за 78 и 83 испред Болнице Свети Сава ради проходности обе саобраћајне траке у Немањиној када се пусте возила из Карађорђеве за Немањину. Још тада су неке ствари урађене погрешно:

1. Стајалиште трамваја у Немањиној ка Славији је требало имати много раније направљено, а то је једина и само једина предност новог решења. Један колосек са стајалиштем и пред семафором за 2, 7 и 9 ка Немањиној је раније стварао загушења и поремећаје који су се преносили на цео трамвајски систем.
2. У Немањиној ка Савском тргу је требало пред раскрсницу да буду два трамвајска колосека, један ка Мостару, други ка Карађорђевој. Тако би трамваји ка Мостару улазили у зелени талас Немањине улице, а они што скрећу ка Карађорђевој не би их ометали.
3. Крајње станице приградских аутобуских линија је требало организовати на другачији начин, и никако не раздвајати аутобусе за Лазаревац, Сопот итд. од аутобуса за Сремчицу, Сурчин, Моштаницу. Ако ћемо говорити о потребама људи, дакле не лажних инвеститора у Београд на води већ људи, једна станица приградских аутобуса близу центра се гради чак и у великим градовима најбоље покривеним метроом и железницама. У случају Београда, Обреновац, Сурчин, Сремчица, Гроцка немају железницу уопште, а од озбиљније железнице за Младеновац и Врчин нас раздвајају огромне потребне инвестиције. Са друге стране, немамо чак ни ЛРТ и БРТ као потпуно управљане линије превоза, а камоли метро. Ипак, токови путника нам говоре да на Сопотском и Младеновачком правцу јако мало путника у аутобусима користи исти између Аутокоманде и Савског трга. Треба нам једна станица на Аутокоманди, која би преузела 2-3 приградских аутобуса на том правцу. Али ипак оставити део аутобуса због радника и студената у самом центру. За Сремчицу и Обреновац сада када постоји Мост на Ади треба станица у Блоку 42, а где би била усмерена трећина аутобуса. Такође доста аутобуса из Срема може тамо да завршава, на месту опслуженом и железницом, и трамвајима и са доста градских аутобуских линија. Ка Банату већ сада доста аутобуског превоза полази са Панчевачког моста, али то би требало имати уређенију форму.
4. Што више људи долази железницом, то мање потребе за затрпавање аутомобилима и аутобусима. Да се тежиште пребаци на железницу, унапреди трамвај у ЛРТ и изгради, рецимо, једна ипо метро линија потребно је преко деценију, али се одувек планрани БГ:ВОЗ за Савски трг стално одлаже, а од тог најлакшег првог потеза успостављања бар некакве стандардизоване железничке услуге за центар града се треба почети.

Односно, као и за Славију, нико економски и урбанистички разуман не би планерски запоставио Савски трг као саобраћајни трг.
 
Od odlaska Turaka, a verovatno i pre, svaka gradska vlast je, manje ili više, gledala da koliko može rešava i otklanja probleme po gradu. To je bio princip svake beogradske uprave, pa i one iz vremena okupacije.

A onda dođe ova bedastoća od vlasti, VeUprava, koja pravi uska grla gde pre nisu postojala, koja ukida funkcionalnost da bi ulepšala grad za strane turiste, ili da bi proširila popločan prostor oko gigantskog spomenika srednjovekovnom vladaru. Funkcionisanje gradskih sistema njih apsolutno ne zanima - kao što reče Karlo, da su brinuli za tramvaj dodali bi kolosek, a da su brinuli za javni prevoz ne bi osakatili ni autobuse levim skretanjem.

Beograd je dotakao najdublje dno dekadencije za koje sam ja ikada čuo. Ovo je trenutno najgori i najbesmisleniji grad na svetu.
 
Гранд-Пинк владари, естетика на првом месту, дај најскупљи рефлектор за Гранд параду и што више балерина, а публика нек седне на трибине склепане од скела.
 
bice dosta paralelnih deonica na tom potezu... daj nemoj odmah da padate u paniku...
 
Paralelna deonica za skretanje u Nemanjinu?
Ne, neće je biti.

Zapravo, potez Novi Beograd - Slavija, i posle izgradnje novog, većeg mosta, biće manjeg kapaciteta nego do sada.

Nobelova nagrada za projektovanje treba da se dodeli VeUpravi.
 
Једина паралелна деоница на тој траси може да буде право са моста кроз парк па десно пре тунела у Гаврила Принципа, али ту је капацитет још гори.
 
...dvosmeran donji deo Balkanske, pa levo skretanje u Nemanjinu, oho-ho... Izbriši post, Došljak, ovi kol'ko su nenormalni možda porazmisle o tome.
 
Да не будем преоштар са роковима, али ова црпна станица још није ни почела да се ради, то је велики посао, мислим да је неће завршити до краја године.
 
Povraca mi se

73d43fe29a965c74be25b69ff8461cec.png


https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1682480
 
Због наслеђеног уског уличног простора, и у циљу формирања функционалних зелених таласа и због безбедности пешака укинута је већина левих скретања. Лева скретања су остављена само на неким раскрсницама, по највише оним са најширом регулацијом. Једна од њих је Савски трг, а у Немањиној је направљена грешка што је за то одабрана Ресавска, која има само једну траку ка Булевару.

Односно, и раније се погрешно поступало, а Мегатренд решењима долазимо до још горег.
 
Realno, u vreme velikog župana bi ovo bolje projektovali.
A možda su nadležni i želeli stalan čep i kolone vozila, da uveličaju njegov spomenik?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737014#p737014:1h8ng0qt je napisao(la):
Otis.Driftwood » 10 May 2020 09:05 am[/url]":1h8ng0qt]Povraca mi se

73d43fe29a965c74be25b69ff8461cec.png


https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1682480
Ali - na predlog predsednika Aleksandra Vucica! znaci da to Vucic nije rekao tu nebi bilo nikakvog spomenika. Ovde nije vise pitanje siromastva i dirincenje za 300 evra glavna tema i razlog zbog kojeg ljudi odlaze, ovde je ocuvanje zdrave psihe postao razlog br.1 za bezaniju.
 
Прошао сам данас тргом, па делим пар утисака. :sesir:
 

Prilozi

  • 06_Савски трг_АГ_2020.jpg
    06_Савски трг_АГ_2020.jpg
    434,7 KB · Pregleda: 1.830
  • 01_Савски трг_АГ_2020.jpg
    01_Савски трг_АГ_2020.jpg
    369,2 KB · Pregleda: 1.834
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=l9gE7mRq5oo[/youtube]

Na stajalištima piše samo 7, 9 i 12? Jesam li propustio nešto po pitanju stajališta, da li će ovde stajati i 2 i 3?

Inače, ne dopada mi se što su stavili najmanji model stajališne kućice, mogli su staviti duže nadstrešnice, a vidim da nisu ni displeje još montirali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737205#p737205:3vb1dms3 je napisao(la):
Giorano Angelo » Ned Maj 10, 2020 7:18 pm[/url]":3vb1dms3]Прошао сам данас тргом, па делим пар утисака. :sesir:
file.php

Meni nesto i dalje sve deluje sivo, iako je lepse nego ranije. Za pocetak bi mogli da srede fasade ovi zgada, uklone ove grafite sto strce i potpuno bi uz zasadjeno drvece sve drugacije izgledalo. Ovako, ako obnove samo trg, a puste oronule fasade da strce, nece biti pun pogodak. :-/
 
Vjerovatno ce dopisati ili promjeniti table kad prorade 2 i 3 sa njima nikad nista nije covjek nacisto...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736932#p736932:38mjlwi0 je napisao(la):
Пантограф » 09 May 2020 10:22 pm[/url]":38mjlwi0]
Beograd je dotakao najdublje dno dekadencije za koje sam ja ikada čuo. Ovo je trenutno najgori i najbesmisleniji grad na svetu.

Aj da ne preterujemo baš toliko :roll:
 
Vrh