Šta je novo?

Savski trg

Koд нас је цео трг обесмишљен као трг гашењем железнице и измештањем аутобуса, прво градских, а ускоро и међуградских.
 
Ово је нешто као Савски трг пре сређивања, само уредно, одржавано и чисто, са смишљенијим зеленилом и без оног глупог кортена.
Frankfurtska zeleznicka stanica je jedna od najgorih u nemackoj. Prljava, smrdi na urin, svuda ljudi prose a iza stanice spricaju heroin.
Neznam na kojo si ti stanici to bio ili u kom veku. Trg ispred ne postoji, malo zadrzavanje, malo demonstracija, malo kafice i policija.

U Evropi ima toliko lepih, funkcionalnih, pravih trgova. Tebi izgleda da je sve bolje u inostranstvu nego kod nas. Pitaj bilo koju osobu u Frankfurtu kako im se svida trg ispred glavne štajge. Bices zacuden sa odgovorima.
 
Koд нас је цео трг обесмишљен као трг гашењем железнице и измештањем аутобуса, прво градских, а ускоро и међуградских.
Možda se to malo promeni ako od Štajge naprave muzej i ako na tom mestu (jednog lepog dana) bude metro stanica.
 
Имају већ метро станицу (мада је то "лаки" метро, а не ко овај што ћемо ми, моћни и богати да бушимо дубоко - то је само финансијска престоница Немачке, а и ЕУ), а мислим да сам и из С-бана ту изашао "одоздо", и да ме је надрндана локалка гурнула јер нисам на покретним степеницама стајао десно. Беше то 1998. Лета Господњег.
 
Poslednja izmena:
A, jawohl! Vidim sad :)

Neće ništa da se promeni, inače. Iz metroa će tu samo da se prelazi u drugi metro, a to ostaje u zemljinoj utrobi.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Meтро станица на Савском тргу неће генерисати кретања пошто ће људи преседати подземно. Да су остале ГЖС и окретница, онда би подземна метро станица била сасвим оправдана на тој локацији. Овако то је обичан ударац у празно.
 
Svakako važi da će tu ljudi presedati podzemno ali će tu takođe i da ulaze i izlaze iz metroa, što će samo po sebi da privuče i dodatni sadržaj ka obodima trga + turisti će tu dolaziti zbog muzeja + verujem da će nove zgrade bnv-a koje će tu blizu da niknu privući određen broj prolaznika kada budu gotove, odnosno useljene.
 
Koд нас је цео трг обесмишљен као трг гашењем железнице и измештањем аутобуса, прво градских, а ускоро и међуградских.
I ukidanjem stajališta za liniju 11, kao i okretnice tramvaja koja je korišćena za vanredne situacije.
 
Па оно, треба разумети токове кретања људи за позиционирање станица. Шта има да привуче данас било кога на Савски трг? Којим послом би неко ишао тамо, осим у болницу Свети Сава?
 
Moje "iskustvo" iz Londona govori da svaka metro stanica sama po sebi privuče sadržaj.

Možda taj čovek iz Žarkova radi negde blizu Savskog trga, ili hoće da izađe na kej da se prošeta, ili ide do prijatelja koji stanuje u BNV, ili hoće da izađe na neko noćno dešavanje u Karađorđevoj... Kasnije, kada tu bude i muzej, možda će da vodi svoju decu ili prijatelja iz inostranstva tamo.
 
За оправданост те локације као метро станице је потребна детаљна студија кретања путника. Ево да размислимо, како данас људи из Жаркова стижу на Савски трг, и у којем броју?
 
Ништа лично, него чисто анализирамо кретања :D Eво да променим, шта ће неко са Бановог брда на Савском тргу? Колико имамо линија ЈГП од Бановог брда до Савског трга, и колико су оптерећене?
 
Eво да променим, шта ће неко са Бановог брда на Савском тргу?
Radiće išto što i sada radi, s tim što će na tom istom Banovom brdu da hvata metro jer neće više imati direktne linije do centra, pošto će iste biti usklađene sa metroom.

Dosta bre sa Žarkovci!!!
Au, šta ste se navrzli na nas...
:ROFLMAO:
Niklo se nije navrzao na vas, nego je više izneta konstatacija da na Žarkovu živi radnička klasa, dakle običan svet, a ne pevači, pevačice i pevaljke, kontraverzni biznismeni, sportisti, imućniji glumci i glumice i sl. , koji imaju da priušte i po 2 -3 stana u BNV, a dobar deo takvih živi na BK i to u onom delu gde su mahom prizemne i jednospratne kuće (objekti), a koji je iznad tunela železnice.​
 
Poslednja izmena:
Nego jel ima neko nove fotografije sa Savskog Trga?

Nema nikog da slika!
Rush hour, radni dan 14:11.


cam-19.jpg
 
Ja dok sam živeo na BB i morao nešto do Savskog trga i okoline, išao sam uvek do Sarajevske, pa onda peške iz prostog razloga što sam imao izbor od tri frekventna busa do tamo umesto dva tramvaja i 51. koji dođu jednom u pola godine. Kapiram da nisam bio jedini koji to radi.

Inače, mislim da mi svi lako zaboravimo gde živimo i da će priče o studijama kretanja putnika ostati u našim snovima. Najbolje što možemo da dobijemo je metro koji će biti loše prilagođen sadašnjim potrebama ali će zato razvijati nove delove grada na sličan način kao u onom londonskom modelu sa početka prošlog veka.
 
Mali je trg za oko 60ak hiljada ljudi maks.
 
Vrh