Šta je novo?

Savski trg

Dugogodišnji kilavi radovi na Savskom Trgu su preko noći završeni, čim se Vesić oprostio sa gradskom upravom. Slučajnost ?
Ček ček, preko koje noći? Radovi na oba otvorena fronta (severnom i južnom) ovog gradilišta i dalje traju istim intenzitetom. Do dva vredna neimara će ih ovim tempom završiti za nekoliko meseci - taman oko svečanog obeležavanja ulaska u petu godinu.
 
Ček ček, preko koje noći? Radovi na oba otvorena fronta (severnom i južnom) ovog gradilišta i dalje traju istim intenzitetom. Do dva vredna neimara će ih ovim tempom završiti za nekoliko meseci - taman oko svečanog obeležavanja ulaska u petu godinu.
Ne znam, nisam skoro prolazio tamo. Samo sam primetio da je ovih dana na Jutjub izbačeno više klipova sa naslovom "Završen Savski Trg".
 
Eto, ja sam juče prošao, i nisam želeo da slikam, jer je i više nego mučno. Na severnom frontu su se dva radnika odmarala, a na južnom je jedan nešto čeprkao. Kao što rekoh, završni radovi traju otkako je gradilište i otvoreno, i potpuno sam siguran da će ući i u petu godinu.
 
Trg je završen dok su pri kraju radovi na bočnom platou u Karađorđevoj koji i nije deo trga.

IMG_20220626_133905.jpg
IMG_20220626_133927.jpg
IMG_20220626_133935.jpg
IMG_20220626_133915.jpg
IMG_20220626_134030.jpg
IMG_20220626_134059.jpg
 
Без помињања целе проблематике везане за реконструкцију трга, чињеница је да овај простор сад неупоредиво боље изгледа него раније, али толико посла има још ту да би се направио поштен амбијент. За почетак скинути ругло од лидл рекламе са напуштене зграде у улици Михаила Богићевића.
 
Mogu da zasade nekoliko stabala na travnatim povrsinama i dobili bismo park, vec i lici na to sa dvostrukim drvoredom, klupe su postavljene takodje kao i spomenik.
 
Mislim da ne treba praviti park od najmonumentalnijeg trga u gradu, već ponuditi neki sadržaj koji privlači ljude.

Savski trg će verovatno živnuti kada (ako) se tu ukrste linije metroa i ponovo postane saobraćajno čvorište.
 
Укрштање метроа само по себи неће привући пуни људи овде.
 
Neće, ali će postati saobraćajno čvorište sa dve metro, 6 tramvajskih i par autobuskih linija. To mu pruža velike šanse. Zato su i odlučili da tu ukrste linije.
 
Sa razlogom im je dunulo. To čini lokaciju dostupnijom, podiže cenu kvadrata i privlači druge sadržaje.
 
Sa razlogom im je dunulo. To čini lokaciju dostupnijom, podiže cenu kvadrata i privlači druge sadržaje.
Ne mnogo dostupnijom nego sad, cena kvadrata je vec nerealna a sadrzaji koje ce da privuce su pekara i kiosk. Niko iz ostatka grada nema ni jedan razlog vise da poseti bgnv nego recimo blok 61. Blok 61 je manje slepo crevo grada i ima malo bolju arhitekturu i zelene povrsine.
 
Evo ja sam od otvaranja jednom otišao na trg a i to namenski čisto da vidim uživo. Prostor jeste lepši ali da li je smisleniji i funkcionalniji, rekao bih da se radi o situaciji "1 korak napred 2 nazad". Ceo trg je kao i sam projekat BnV projektovan kao da je odvojen od okruženja, čak su uspeli onakvo monumentalno zdanje bivše stanice da skrajnu onim besmislenim izdignutim platoom (naravno ništa slučajno) i veličinom spomenika (nemam ništa protiv izgleda spomenika ali je nesklad baš primetan i daje mu dozu kiča/neukusa).

@končar To sa metroom i dizanjem cene kvadrata je i jedina svrha priče o metrou, navukli su mnoge kupce pričom da će im metro biti tik uz BnV, još malo završavaju projekat BnV i onda im metro više neće ni trebati pošto je i onako trenutno isključivo u funkciji propagande. Osim besmislenog nasipanja za depo (pritom nemaju ugovor za izgradnju depoa, tek bi ludilo bilo graditi prvo depo a da ne kreneš sa izgradnjom tunela/stanica) nema bilo kakvih konkretnih naznaka da će se skorije graditi metro, jer ako nemaš finansiranje i potpisane ugovore sve je to na dugom štapu.
 
Радим у близини Савског Трга и само могу да кажем да је за мене стање сада у односу на оно како је било неупоредиво боље. Предуго је трајало и вероватно је могло боље то све да буде, али свакако је сада много боље и ни најмање не жалим за оним како је било.
 
Evo ja sam od otvaranja jednom otišao na trg a i to namenski čisto da vidim uživo. Prostor jeste lepši ali da li je smisleniji i funkcionalniji, rekao bih da se radi o situaciji "1 korak napred 2 nazad". Ceo trg je kao i sam projekat BnV projektovan kao da je odvojen od okruženja, čak su uspeli onakvo monumentalno zdanje bivše stanice da skrajnu onim besmislenim izdignutim platoom (naravno ništa slučajno) i veličinom spomenika (nemam ništa protiv izgleda spomenika ali je nesklad baš primetan i daje mu dozu kiča/neukusa).

@končar To sa metroom i dizanjem cene kvadrata je i jedina svrha priče o metrou, navukli su mnoge kupce pričom da će im metro biti tik uz BnV, još malo završavaju projekat BnV i onda im metro više neće ni trebati pošto je i onako trenutno isključivo u funkciji propagande. Osim besmislenog nasipanja za depo (pritom nemaju ugovor za izgradnju depoa, tek bi ludilo bilo graditi prvo depo a da ne kreneš sa izgradnjom tunela/stanica) nema bilo kakvih konkretnih naznaka da će se skorije graditi metro, jer ako nemaš finansiranje i potpisane ugovore sve je to na dugom štapu.
Navukli Fahretu Jahić, Žiku Šarenicu, Viki Miljković, Danijelu Vranić, Soraju, Radu Manojlović, Damira Džumhura, Željka Joksimovića, Noleta, Zoricu Brunclik, Deki Stankovića, Šabana Šaulića... ;)
 
Без помињања целе проблематике везане за реконструкцију трга, чињеница је да овај простор сад неупоредиво боље изгледа него раније, али толико посла има још ту да би се направио поштен амбијент. За почетак скинути ругло од лидл рекламе са напуштене зграде у улици Михаила Богићевића.

Zgrada nije u potpunosti napustena...bio je prilog o coveku koji zivi u zgradi, u stanu koji je platio...



Ostali vlasnici su mahom ili pomrli, ili u inostranstvu ili se cak ni ne interesuju za nesto sto im se cini odavno izgubljeno...

Za ovakve stvari treba izglasati neki zakon, da se ovakve situacije ne ponavljaju, jer skelet zgrade u samom centru ne lici ni na sta, sramota!
 
Čudo jedno kako su uspeli da izgrade fontanu na Slaviji, kada na drugim mestima po gradu nisu u stanju da mrdnu dalje od creva ispod trotoara / pešačke zone.
 
Vrh