Šta je novo?

Savski trg

Ај све остало на страну мислим да треба похвалити што стварно има доста дрвећа и да се показало као неосновано инсистирати да ће трава бити уништена јер "наши не умеју да је не газе". Питање је само како да лекције одатле пренети на остала места у граду

Лично не бих имао проблем да уместо једног комуналног полицајца имамо једног чувара на тако значајним местима у граду како би била лепа и невандализована
 
To sve stoji.

Samo je tragikomično kako je savladavanje visinskih razlika do 1 m postao nov nerešiv građevinsko-arhitektonski poduhvat. Extreme Engineering - Savski trg edition.

I ne zaboravimo onaj čuveni Gremlinov momenat tj post: ''Postavljamo šine na Savskom trgu posle X godina. Beograd pobeđuje!'' Kakvi paćenici XD
 
Насмејао сам се

Едит: морао сам

sd.jpg
 
Poslednja izmena:
Ovaj trg je primer za jedan nefunkcionalan trg..i to se vidi na ovoj fotografiji. I odgovor svima koji traže neko zelenilo, cvetne zasade, velike zardinjere i ostale stvari na jednom trgu.

Takođe da bi jedan trg bio trg treba biti na nekim tokovima ljudi ili da barem ima neki sadržaj...ovaj nema ni jedno ni drugo.
 
Moжда је боље рећи да је трг као слепо црево. Може се до њега нормално једино из Немањине. Из Савске и Карађорђеве су лошији приступи.
 
primetio sam da ova vlast ima neviđen talenat za obesmišljavanje javnih prostora i gašenje čvorova. Savski trg je pre bio prometan jer su ljudi imali potrebu da prolaze tuda - gašenjem stanice i ostavljanjem prazne zgrade su ljudi većinski izgubili potrebu da idu tamo. Isto je i sa Slavijom - izmeštanjem pešačkih prelaza na obode su ubili bilo čiju potrebu da ikada kroči na onaj plato između kružnog toka i banke, jer tamo bukvalno nema ništa. Isto i sa prelazima oko Doma vojske. Kao da gledaju tokove kretanja i trude se da ih što sistematičnije prekinu.
 
Kad će probijanje tunela kod Ekonomskog? Ima li nazanaka o eksproprijaciji zemljišta i stambeno-poslovnog prostora na toj trasi?
 
Slepci

Doduše nije da ništa ne rade, evo kolega Stex juče javio da su probili svojevrstan tunel u vodovod Priboja (i to usred trafo stanice) i ostavili ceo grad bez vode.
 
Ај све остало на страну мислим да треба похвалити што стварно има доста дрвећа и да се показало као неосновано инсистирати да ће трава бити уништена јер "наши не умеју да је не газе". Питање је само како да лекције одатле пренети на остала места у граду

Лично не бих имао проблем да уместо једног комуналног полицајца имамо једног чувара на тако значајним местима у граду како би била лепа и невандализована
Od funkcionalnog za običnog građanina napravi nefunkcionalno, i eto ti rešenje zagonetke.
 
Nisu u stanju godinama da probiju železnički nasip na NBG, tako da od ovog mega tunela, mislim da realno nema ništa, bar ne u narednih 10+ godina.
Moje pitanje je u vezi sa temom (Savski trg) i rekonstrukcijom Karađorđeve koja treba da usledi, a to je neraskidivo povezano sa Starim savskim mostom koji se već neko vreme urušava i čija se demontaža očekuje uskoro, eda bi se na njegovom mestu gradio novi savski most. E - u produžetku tog mosta ide taj tunel...

Zaključak je da je sve usko povezano i da će rekonstrukcija Karađorđeve morati da se radi uzimajuči u obzir novi most i budući tunel. Otuda moje pitanje. Mislim da ima smisla i da bi trebalo da postoje neki okvirni planovi i rokovi.
 
Sve to što ti pričaš ima itekako smisla nama, ali ljudima koji vode grad to sve izgleda glupo. Nit im je strano da srede nešto, pa se onda posle nekoliko godina sete da treba nešto da se gradi tu, pa onda sve što su sredili rasture, nit im je strano da izgrade nešto do pola (u ovom slučaju bi to bio Savski most, bez tunela), pa onda ostave "privremeno" tako, samo nekoliko godina, dok reše tendere, birokratiju, sakupe novac...
 
Moram priznati da sam očekivao veću gužvu na savskom trgu po otvaranju kompletne saobraćajnice. Očigledno je železnička generisala 99% saobraćaja. U špicu veća gužva u Mirijevu nego u "novom centru grada". Verujem da će saobraćaj u budućnosti generisati novi most, ako se nekad sagradi.
 
Moram priznati da sam očekivao veću gužvu na savskom trgu po otvaranju kompletne saobraćajnice. Očigledno je železnička generisala 99% saobraćaja. U špicu veća gužva u Mirijevu nego u "novom centru grada". Verujem da će saobraćaj u budućnosti generisati novi most, ako se nekad sagradi.
Šta je sad, ne valja ni kad nije gužva u saobraćaju? Bolje je kad je zastoj i kolaps u tom delu grada?
Biće legendo da se preusmerio saobraćaj u novi bulevar sa 3+3 trake a zove se po Američkom predsedniku.
 
Vrh