Eво мало данашњих трга из новог центра града. Тротоар из правца Карађорђеве са десне стране није спојен са тргом. Пешаци су приморани да се крећу десно преко колског пута за аутобусе из БАС и остатка паркинга кроз разне ограде.
Није ми јасно шта их спречава да среде ово парче од пар десетина метара. Буквално су могли да среде све до колског пута за аутобусе са БАС.
Пут између новог центра града и аутобуске станице главног града, путања за већину људи који желе да путују из Београда.
Пролаз ка новим привременим долазним перонима.
"Добро дошли у град Београд, престоницу Србије"
Како ће туристи доживети овакав информациони тотем у новом центру града?
У згради музеја за сад ради само ресторан-кафић-пивница.
Провирио сам кроз кључаоницу главних врата бивше станице да видим како напредује нови музеј...
Прозори су мало мусави, али ту су неки чудни каблови развучени до зграде. Електроонсталације-бољка свих уређених тргова у Београду.
Стара парна локомотива је скроз обесмишљена као експонат сађењем дрвећа са њене обе стране.
Део ка Савској, обратите пажњу на висинске разлике између тротоара и ивичњака.
Накарадна линија ивичњака трамвајске баштице.
Овај део је још иза ограде.
Део ка Пошти је скоро завршен, али муку им задаје нови ивичњак. Видећемо како ће то решити, има разлике скоро пола метра.
Поглед са друге стране.
Широм града руше се лепе предратне куће, зграде и виле, али овај бисер новог центра града одолева притиску инвеститора.
За крај једна лепа слика, да не буде да мрачим.