Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Толико о силаску на реку. Добијамо само јачи аутомобилски оков око града.
Mislim da preteruješ malo. Iako ni ja nisam presrećan ovim rešenjem, ovo je ipak samo stotinjak metara (i to u delu koji je u svakom slučaju odsečen od reke), a omogućava uklanjanje saobraćaja iz Braće Krsmanovića i Travničke, čime bi ta mikrocelina konačno mogla da ispuni svoj potencijal. Mnogo se više dobija nego gubi.
 
Хм, дефинитивно постоје аргументи, и за, и против. Али, оно што мене интригира је да нико не зна како ће бити организован саобраћај у том делу града иако се помиње да ће посао бити готов до краја месеца. Рдове вероватно изводи Београдпут, вероватно је надлежни градски секретаријат донео некакву одлуку (не верујем да Београд на води баш и то ради на своју руку). Али нико ништа не зна (изгледа "крхко је знање" што би рекао песник)...
 
Ако ту буде ишла главнина саобраћаја од БнВ ка Карађорђевој, биће то јача препрека од пруге сигурно.
Ovo bi trebalo da je samo smer ka BNV, znači izmešten saobraćaj koji sad ide kroz BK i Travničku. Drugi smer ostaje kao što je bio.
Barem sam ja tako shvatio one njihove saobraćajne master planove.
 
Што би значило да Браће Крсмановић и Травничка остају без саобраћаја, односно евентуално постају пешачке зоне? Има свакаквих решења, па је могуће и ово, мада ми делује компликовано да се из оне саобраћајнице која је некада водила до долазних перона БАС-а скреће лево у Херцеговачку, па затим на кружном току у Карађорђеву, па тек да се испод Бранковог моста да се спаја са контрасмером из правца Капетаније. Чини ми се логичнијим да се иде кроз Браће Крсмановић према Бранковом мосту, мада би онда тамо настала додатна збрка (уливање саобраћаја из Карађорђеве, Црногорске, Браће Крсмановић). Остаје да видимо како и шта.
 
Што би значило да Браће Крсмановић и Травничка остају без саобраћаја, односно евентуално постају пешачке зоне? Има свакаквих решења, па је могуће и ово, мада ми делује компликовано да се из оне саобраћајнице која је некада водила до долазних перона БАС-а скреће лево у Херцеговачку, па затим на кружном току у Карађорђеву, па тек да се испод Бранковог моста да се спаја са контрасмером из правца Капетаније. Чини ми се логичнијим да се иде кроз Браће Крсмановић према Бранковом мосту, мада би онда тамо настала додатна збрка (уливање саобраћаја из Карађорђеве, Црногорске, Браће Крсмановић). Остаје да видимо како и шта.

Meni ovde izgleda da su BK i Travnička zasenčene i da su pešačke zone
namena.jpg
 
Vrh