Oni bi u stvari trebali da imaju i tramvaj i metro. Jer je BNV tako dizajniran da dovlači dodatne posetioce na kej, u šoping i ugostiteljske objekte. I onda ti posetioci bolje da dolaze javnim prevozom, taksijem ili biciklom, nego svojim automobilom. Stanari BNV-a nisu problem jer svi uglavnom imaju garažna mesta u podzemnim garažama i retke su te situacije da baš svi oni krenu automobilom, verovatno bi se stvarale gužve ujutru i popodne kad krenu na posao i kad se vrate se posla. Pitanje je koliko procenat ljudi koji žive u BNV imaju standardan office posao od 9 do 17 pa da bi te gužve bile neki veliki problem. Najveći je problem kad previše posetioca dođe svojim automobilom i onda napravi gužvu. Tako da će morati da osmisle način da veliki broj ljudi dođe javnim prevozom do BNV-a i to vrlo brzo. Neće moći da se čeka završetak podzemne linije metroa onako kako su ga naprednjaci zamislili, moraće nešto brže i jeftinije, a nadzemna linija je mnogo jeftinija i brža za izgradnju nego podzemna linija.