Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Lik je debil, ali ovo treba da ide u neku drugu temu, pošto ovo nije BGH20. Dole nema benzinske pumpe (vidi se na samom kraju snimka).
 
Aman, ne dolazi nam niko, prestanite sa zamenom teza. Kucajte top 100 muzicara koji su najvise strimovani na Spotifaju i niko ne dolazi u Srbiji. Nemamo ni Tejlor Svift, ni Arijanu Grande, ni Eda Sirana, ni Herija Stajlsa, a nemamo ni Drejka, Bed Banija, Vikenda, a sa druge strane ni Springstina, U2, Makartnija, Metaliku... Nemamo nista.

E, to je A lista, onda da se krene sa B listom, nemamo ni to.
Stiže Ed Širan :LOL:
 
Uf, koncerti su tema koja zaista nije direktno vezana za BGH2O. Tržište se tu jako promenilo u poslednjih desetak godina. Koncerti su postali jako skupi. Sećam se dok je još Đorđe Milutinović bio direktor Arene pred kraj mandata govorio - onaj što nam je pre pet, šest godina tražio 100.000 dolara sada traži milion.

Gledao sam cene ulaznica za Rammstein na celoj turneji. Najjeftiniji parter u Beogradu (76 evra), u svim ostalim gradovima parter ide na 90, pa i preko 100 evra! Za Rammstein koji su, da se niko ne uvredi, ipak B liga. Ilustracije radi, najjeftinija karta za AC/DC u Beogradu je 2009. bila 41 evro (što je tada bio najskuplji koncert u Beogradu), a oni su ipak klasa iznad. Rolling Stones su na Ušću bili 35 evra. Danas najjeftinija karta ne bi bila ispod 120 evra.
 
PDV jeste jedan od problema, ali ne toliki. Jednostavno, koncertna industrija je postala skupa zabava. Kada u USA, zahvaljujući derikožnom algoritmu Ticketmastera, karte za Tejlor Svift ili Brusa Springstina dostižu cenu pristojnog automobila, jasno je da o organizaciji koncerata u egzotičnoj, siromašnoj evropskoj državi poput Srbije, globalnim promoterima nisu na vrhu liste prioriteta.

Desiće se i dalje da neko uleti, poput sada Eda Širana ili Ramštajna. Pritom "otuđenog brata čarobnjačke porodice Vizli" dovodi jak ruski promoter (Honeycomb) koji se usled rata koji se ratom ne sme zvati, dislocirao u Beograd. Eto neke nade, jerbo su braća sa Istoka donela i "know how", a i publiku koja platežno može da isprati velike turneje.

Naravno, nisu za sve krive globalne okolnosti (znate ono: "inflacija je uvezena"). Postoje stvari koje mogu da se poboljšaju. Prvo da se za koncertnu opremu i instrumente ne rade carinski papiri. Zatim da grad dobije adekvatne koncertne prostore. Koncert na Ušću deluje kao "laća", ali je logistički pakao. Koncert na Tašu je tek poslastica. Iako je stadion lepo sređen, zbog propisa o dozvoljenom nivou buke, svaki izvođač koncerta u startu mora da uračuna i kaznu za prekomernu buku od koncerta (kažu nemoguće je da bude ispod dozvoljenog nivoa, a da to nije npr. hor "Kolibri").

Za zatvorene koncerte Arena jeste dobra, ali sada je kalendar baš zgusnut zbog basketa, a i ne može svako da ima 15.000 - 20.000 ljudi na svirci. Stoga nedostaju jedan dobar, pravi koncertni prostor, veći od Doma omladine, a manji od Arene. Kapaciteta npr. negde oko 2.000 - 4.000 ljudi. Taj kapacitet će imati Sava centar, ali ne može baš svaki koncert u Plavu dvoranu, zar ne!? Bečki Gasometar je npr. baš dobar primer kako se to radi.

Eto, ako je BGHO mogao nečemu da doprinese, to je mogao da bude neki adekvatan prostor za "nesedeće" koncerte. Umesto toga, imaćemo jednu dvoranu u Ložionici koja je manja od Amerikane u DOB-u. Dakle, nikakav "upgrade" u odnosu na sadašnje stanje.
 
Stvar je u tome što je sve postalo industrija - komercijala, korporatizam. A kada se neka industrija navikne na određenu količinu prihoda, posle se teško odriče toga. Hajde neka neko kaže najvećim i najjačim upravama i vlasnicima avio kompanija, hotela, muzičkih produkcija, pevačima, glumcima... da će u narednim godinama morati da se zadovolje sa 70% onoga što su nekada zarađivali. Nema šanse. Zato i u ovim godinama nakon dve godine Kovid pauze, karte za putovanja, karte za koncerte, hoteli, smeštaji... umesto da budu jeftiniji, oni su nikad skuplji.

Ali ništa od svega toga ne bi bilo moguće da i sami ljudi ne učestuju u tome i ne dozvoljavaju da ih raznorazni pelješe i po nekoliko puta više nego što bi trebalo i bilo opravdano.
 
PDV jeste jedan od problema, ali ne toliki. Jednostavno, koncertna industrija je postala skupa zabava. Kada u USA, zahvaljujući derikožnom algoritmu Ticketmastera, karte za Tejlor Svift ili Brusa Springstina dostižu cenu pristojnog automobila, jasno je da o organizaciji koncerata u egzotičnoj, siromašnoj evropskoj državi poput Srbije, globalnim promoterima nisu na vrhu liste prioriteta.

Desiće se i dalje da neko uleti, poput sada Eda Širana ili Ramštajna. Pritom "otuđenog brata čarobnjačke porodice Vizli" dovodi jak ruski promoter (Honeycomb) koji se usled rata koji se ratom ne sme zvati, dislocirao u Beograd. Eto neke nade, jerbo su braća sa Istoka donela i "know how", a i publiku koja platežno može da isprati velike turneje.

Naravno, nisu za sve krive globalne okolnosti (znate ono: "inflacija je uvezena"). Postoje stvari koje mogu da se poboljšaju. Prvo da se za koncertnu opremu i instrumente ne rade carinski papiri. Zatim da grad dobije adekvatne koncertne prostore. Koncert na Ušću deluje kao "laća", ali je logistički pakao. Koncert na Tašu je tek poslastica. Iako je stadion lepo sređen, zbog propisa o dozvoljenom nivou buke, svaki izvođač koncerta u startu mora da uračuna i kaznu za prekomernu buku od koncerta (kažu nemoguće je da bude ispod dozvoljenog nivoa, a da to nije npr. hor "Kolibri").

Za zatvorene koncerte Arena jeste dobra, ali sada je kalendar baš zgusnut zbog basketa, a i ne može svako da ima 15.000 - 20.000 ljudi na svirci. Stoga nedostaju jedan dobar, pravi koncertni prostor, veći od Doma omladine, a manji od Arene. Kapaciteta npr. negde oko 2.000 - 4.000 ljudi. Taj kapacitet će imati Sava centar, ali ne može baš svaki koncert u Plavu dvoranu, zar ne!? Bečki Gasometar je npr. baš dobar primer kako se to radi.

Eto, ako je BGHO mogao nečemu da doprinese, to je mogao da bude neki adekvatan prostor za "nesedeće" koncerte. Umesto toga, imaćemo jednu dvoranu u Ložionici koja je manja od Amerikane u DOB-u. Dakle, nikakav "upgrade" u odnosu na sadašnje stanje.
I u velikim gradovima kao što su Pariz, Milano itd lokalne samouprave subvencionišu dolazak velikih zvezda kao što je Weekend bio prošle godine i na taj način podižu posetu gradu kao i priliv novca, jer su ljudi spremni da predju pola Evrope da bi dosli na te koncerte.
 
PDV jeste jedan od problema, ali ne toliki. Jednostavno, koncertna industrija je postala skupa zabava. Kada u USA, zahvaljujući derikožnom algoritmu Ticketmastera, karte za Tejlor Svift ili Brusa Springstina dostižu cenu pristojnog automobila, jasno je da o organizaciji koncerata u egzotičnoj, siromašnoj evropskoj državi poput Srbije, globalnim promoterima nisu na vrhu liste prioriteta.

Desiće se i dalje da neko uleti, poput sada Eda Širana ili Ramštajna. Pritom "otuđenog brata čarobnjačke porodice Vizli" dovodi jak ruski promoter (Honeycomb) koji se usled rata koji se ratom ne sme zvati, dislocirao u Beograd. Eto neke nade, jerbo su braća sa Istoka donela i "know how", a i publiku koja platežno može da isprati velike turneje.

Naravno, nisu za sve krive globalne okolnosti (znate ono: "inflacija je uvezena"). Postoje stvari koje mogu da se poboljšaju. Prvo da se za koncertnu opremu i instrumente ne rade carinski papiri. Zatim da grad dobije adekvatne koncertne prostore. Koncert na Ušću deluje kao "laća", ali je logistički pakao. Koncert na Tašu je tek poslastica. Iako je stadion lepo sređen, zbog propisa o dozvoljenom nivou buke, svaki izvođač koncerta u startu mora da uračuna i kaznu za prekomernu buku od koncerta (kažu nemoguće je da bude ispod dozvoljenog nivoa, a da to nije npr. hor "Kolibri").

Za zatvorene koncerte Arena jeste dobra, ali sada je kalendar baš zgusnut zbog basketa, a i ne može svako da ima 15.000 - 20.000 ljudi na svirci. Stoga nedostaju jedan dobar, pravi koncertni prostor, veći od Doma omladine, a manji od Arene. Kapaciteta npr. negde oko 2.000 - 4.000 ljudi. Taj kapacitet će imati Sava centar, ali ne može baš svaki koncert u Plavu dvoranu, zar ne!? Bečki Gasometar je npr. baš dobar primer kako se to radi.

Eto, ako je BGHO mogao nečemu da doprinese, to je mogao da bude neki adekvatan prostor za "nesedeće" koncerte. Umesto toga, imaćemo jednu dvoranu u Ložionici koja je manja od Amerikane u DOB-u. Dakle, nikakav "upgrade" u odnosu na sadašnje stanje.
Postoji: Hala Pionir. Nekada su se pravili sjajni koncerti tamo.
 
Sad idemo baš u off, ali može možda Igor da prebaci u adekvatnu temu :)

Da, Pionir jeste mesto održavanja nekih kultnih koncerata, naročito u SFRJ kad su tamo nastupali Erik Klepton, Deep Purple, Elton Džon ili Talking Heads (oni su npr došli kad su bili najaktuelniji, jedan od važnijih koncerata u bivšoj državi).

Devedesetih je u Pioniru održan tada najznačajniji koncert - The Prodigy. Imate sjajan tekst Dragana Ambrozića na zvaničnom sajtu benda o tome koliko je i zašto taj koncert bio bitan.

Otkad Arena radi, Pionir se ređe koristi. Poslednje što pamtim je Tool.

Ali Pionir ima svoja tehnička ograničenja. Pritom je i relativno veliki (oko 8.000 je kapacitet za koncerte). Beogradu bukvalno treba prostor do 4.000 max, kako bi pokrio taj neki srednji rang koncerata. I to akustičan, funkcionalan, i prilagodljiv.

Za Halu sportova me vežu neke drage uspomene, ali za koncerte je realno krš :( kad si gore na tribinama, jedva razaznaješ pesme, zvuk se pretvara samo u buku. Vazduha nema, stakla se zamagle. Ljude onesvešćene iznosili sa Manu Chao :D

Inače, priča je i da je Hala sportova odnedavno zabranjena za koncerte. Navodno, direktiva od Šapketa došla. Ne znam koliko ima istine u tome, ali primetno je da tamo već dugo nema svirki.
 
БнВ

С подножјем и непосредном околином Куле Град добија архитектонски оно што долази једном у десет или више година - нове и изазовне облике и садржаје, сјај скупог и луксузног који су потребни сваком значајном великом граду. Томе умногоме доприноси сјајан Храм Св. Саве у којему сам данас био, пун нашег света и туриста, који је Београд приближио европским престоницама можда више него Обилазница, нова Железничка станица и друге новине последњих година узете заједно.
































..... ....
Још примера малих камених пустиња насталих јер су трава и цвеће скупи:















(ред кола на слици - преко пута зграде Метрополитен - која ометају саобраћај чека приспеће путника међуградским аутобусима на долазну Станицу; в. претх. и след. слику):
 
Poslednja izmena:
I u velikim gradovima kao što su Pariz, Milano itd lokalne samouprave subvencionišu dolazak velikih zvezda kao što je Weekend bio prošle godine i na taj način podižu posetu gradu kao i priliv novca, jer su ljudi spremni da predju pola Evrope da bi dosli na te koncerte.
Radio je to Dragan Đilas kada je subvencionisao Madonu.

Pariz i Milano inače baš imaju problema sa posetama pa im treba Weeknd...

Ako neka strana zvezda, ma ko to bio, ne može da skupi dovoljno publike za svoj koncert, bio bi čist kriminal da grad da i cent za to.

Trenutne zvezde na zapadu kao pomenutu Taylor Swift ne sluša apsolutno niko u Srbiji. Ostali pomenuti rokeri su uglavnom na samrti.
 
Ja slusam, ne diraj mi Tay Tay

a-message-from-taylor-swift.gif
 
Odlican i koristan video.




Nisam ni znao za BW Echo, to je vec novi nivo jadnosti, kao izbeglicki kamp izgleda. Svaka cast marketinskom timu koju uspeva to da prodaje kao ekskluzivu i svima koji decenijama rade na zatupljivanju naroda.

right-image-min-1024x1024.jpg
 
A ovaj apartman je još tu. Da li je i dalje useljen :)

I drvo i dalje radi debeli kad.
184d31ce55a7c7abfe92f856ae564038.jpg


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Da li se i stanari mesne zajednice Beograd na Vodi raduju novom zglobnom MAN autobusu za Sremčicu koji polazi iz njihovog naselja?🙂
Da čujemo neke utiske itd, nije mala stvar imaju najbolji autobus u gradu!😛😃
 
Vrh